abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99322894
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:14 schreef Privévraagjes het volgende:

[..]

Ok, dat is ook nog een optie, maargoed, ga eerst eens kijken wat er eventueel met rubbers kan gebeuren.
Wel goed je woorden kiezen als je begint over rubbertjes die ze moeten gebruiken om bedgeluiden te voorkomen..
  maandag 11 juli 2011 @ 16:00:07 #52
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99323046
quote:
6s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Wel goed je woorden kiezen als je begint over rubbertjes die ze moeten gebruiken om bedgeluiden te voorkomen..
_O-
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 11 juli 2011 @ 16:10:55 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99323447
edit: verkeerde topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 11 juli 2011 @ 16:49:08 #54
3542 Gia
User under construction
pi_99324946
Kun je zelf niet een wandje ervoor zetten, met isolatiemateriaal ertussen? Probleem opgelost, lijkt me.

Jij bent degene met het probleem. Je buren hebben geen probleem.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:50:15 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99324987
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Gia het volgende:
Kun je zelf niet een wandje ervoor zetten, met isolatiemateriaal ertussen? Probleem opgelost, lijkt me.

Bovendien kiest men in nederland ervoor om op over onder en naast elkaar te gaan wonen, dan moet je ook niet zeuren als je elkaar hoort of ziet of ruikt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99324995
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

mijn bed kraakt ook, logisch want lattenbodem, maar ik ga voor de buren echt geen nieuw bed kopen, deze was al duur genoeg :). met die decibelmeter zul je geen ontoelaatbare geluidsniveaus meten. maar je kun the ttoch proberen, houdt je van de straat :).
Als dit bed echt aan de waaibomen muur bevestigd is kan dit natuurlijk wel ervoor zorgen dat het geluid beter door de muur gaat.

Vaak is het kraken van houten bedden nog wel wat te voorkomen door alle schroeven nogmaals aan te draaien of soms een stukje demonteren en tussen de krakende gedeeltes een stukje papier te doen.
pi_99331079
wat voor bodem heeft die hoogslaper? ik had er zo een groot veren ding in die je erg goed hoorde.
en anders oordoppen laten aanmeten. 90 euro en die vallen niet uit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_99332747
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Gia het volgende:

Wel uitkijken dat je het niet te zwaar maakt, in verband met de vloerbelasting. :)
pi_99333347
Niets houdt jou natuurlijk tegen om even fijn naar de radio te gaan luisteren omdat je niet kunt slapen. Normaliter zou je daar midden in de nacht een koptelefoon voor gebruiken, maar tja tis toch al een herrie....

Alle gekheid. Het is natuurlijk wel een idee om je buren kennis te laten maken met de gehorigheid van de woning. Ik lees in jouw posts niet heel veel zin om mee te denken. Sommige mensen moeten daar een beetje bij geholpen worden.

Keerzijde is natuurlijk dat een fijne burenruzie ook tot de mogelijkheden behoort.
pi_99336920
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef Privévraagjes het volgende:

[..]

Dus ik moet de huisbaas aanspreken dat de muren niet goed geïsoleerd zijn ofzo?
Nee je moet gewoon geluidsisolatieplaten halen bij de lokale bouwmarkt en dat tegen je muur cq muren bevestigen.
Je huisbaas gaat er niets aan doen.
pi_99337146
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef Privévraagjes het volgende:

[..]

Ik veroorzaak toch zelf het geluid niet? Waarom moet het dan mijn probleem worden?
Maar jij wordt wel van het minste of geringste wakker, beter kun je langs de huisarts gaan of beter nog naar een slaapcentrum.
pi_99337680
sociale woningbouw :')
dont get high on your own supply
pi_99338001
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef klipper het volgende:

[..]

Nee je moet gewoon geluidsisolatieplaten halen bij de lokale bouwmarkt en dat tegen je muur cq muren bevestigen.
Je huisbaas gaat er niets aan doen.
QFT. Maak je een dagje kwaad, haal wat isolatiemateriaal, wat gipsplaten en het is geregeld. Je kan wel blijven piepen, maar je kan het probleem ook heel makkelijk verhelpen.

Wat doe je liever?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')