Wel goed je woorden kiezen als je begint over rubbertjes die ze moeten gebruiken om bedgeluiden te voorkomen..quote:Op maandag 11 juli 2011 15:14 schreef Privévraagjes het volgende:
[..]
Ok, dat is ook nog een optie, maargoed, ga eerst eens kijken wat er eventueel met rubbers kan gebeuren.
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Wel goed je woorden kiezen als je begint over rubbertjes die ze moeten gebruiken om bedgeluiden te voorkomen..
Bovendien kiest men in nederland ervoor om op over onder en naast elkaar te gaan wonen, dan moet je ook niet zeuren als je elkaar hoort of ziet of ruiktquote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Gia het volgende:
Kun je zelf niet een wandje ervoor zetten, met isolatiemateriaal ertussen? Probleem opgelost, lijkt me.
Jij bent degene met het probleem. Je buren hebben geen probleem.
Als dit bed echt aan de waaibomen muur bevestigd is kan dit natuurlijk wel ervoor zorgen dat het geluid beter door de muur gaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn bed kraakt ook, logisch want lattenbodem, maar ik ga voor de buren echt geen nieuw bed kopen, deze was al duur genoeg. met die decibelmeter zul je geen ontoelaatbare geluidsniveaus meten. maar je kun the ttoch proberen, houdt je van de straat
.
Wel uitkijken dat je het niet te zwaar maakt, in verband met de vloerbelasting.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Gia het volgende:
Kun je zelf niet een wandje ervoor zetten, met isolatiemateriaal ertussen? Probleem opgelost, lijkt me.
Jij bent degene met het probleem. Je buren hebben geen probleem.
Nee je moet gewoon geluidsisolatieplaten halen bij de lokale bouwmarkt en dat tegen je muur cq muren bevestigen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef Privévraagjes het volgende:
[..]
Dus ik moet de huisbaas aanspreken dat de muren niet goed geïsoleerd zijn ofzo?
Maar jij wordt wel van het minste of geringste wakker, beter kun je langs de huisarts gaan of beter nog naar een slaapcentrum.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef Privévraagjes het volgende:
[..]
Ik veroorzaak toch zelf het geluid niet? Waarom moet het dan mijn probleem worden?
QFT. Maak je een dagje kwaad, haal wat isolatiemateriaal, wat gipsplaten en het is geregeld. Je kan wel blijven piepen, maar je kan het probleem ook heel makkelijk verhelpen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon geluidsisolatieplaten halen bij de lokale bouwmarkt en dat tegen je muur cq muren bevestigen.
Je huisbaas gaat er niets aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |