dan ga je slapen tot morgenquote:
Een stoma is best makkelijk hoor. Kan je overal en altijd gewoon lekker schijten.quote:
stoma-soquote:
Ik vind je anders nog steeds fysiek aantrekkelijk hoor Tomasso, de gunstige botstructuur van je schedel blijft onaangetast door je stoma.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Tomasso het volgende:
Een stoma is best makkelijk hoor. Kan je overal en altijd gewoon lekker schijten.
Inmiddels is het wel iets bijgeschaafd hoorquote:
Ik krijg daar allemaal mensen die helemaal over de zeik zijn als je een halve dag niet reageert.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb mijn foto op grindr verandert... en ineens ben ik populair.
ik heb nu heel veel mensen geblokkeerd, alle aziaten, negers, bejaarden, en lelijke mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik krijg daar allemaal mensen die helemaal over de zeik zijn als je een halve dag niet reageert..
Film en entertainment, waar ook hallmark, fox-life en syfy onder vallen, maar outtv is en blijft een waardeloze bagger zender waar niemand naar kijkt.quote:
Behalve vanavond, dan schieten de kijkcijfers omhoog rond half negenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Film en entertainment, waar ook hallmark, fox-life en syfy onder vallen, maar outtv is en blijft een waardeloze bagger zender waar niemand naar kijkt.
verdubbelt het aantal kijkers van 14 naar 28!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef creno het volgende:
[..]
Behalve vanavond, dan schieten de kijkcijfers omhoog rond half negen
dat gay army lijkt me anders wel wat voor jouquote:Op maandag 11 juli 2011 17:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Film en entertainment, waar ook hallmark, fox-life en syfy onder vallen, maar outtv is en blijft een waardeloze bagger zender waar niemand naar kijkt.
Hoezo duurt dat zo lang dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Steve het volgende:
Anderhalve dag bezig geweest om de kaart van Frankrijk op mijn vaders tomtom te zetten. Vantevoren gezegd dat de Benelux er dan niet meer op zou staan, want dat past niet. Maakte niet uit. Heb ik eindelijk die kaart werkend gekregen, zegt 'ie nu ineens oh ik leen de tomtom van [insert naam] wel, die heeft heel Europa erop staan. 'Ja, het is op vakantie toch wel handig als de Benelux er ook op staat'.
*Aaaaaaargh*
Hij gebruikt zijn eigen tomtom maar..
Gelukkig was de andere persoon waar ik vandaag iets voor heb zitten doen me iets dankbaarder..
Homoquote:
Wrom?quote:
Wat is je e-mail, dan stuur ik je een invite (ik zie nu een speciale knop om te inviten ook).quote:
Volgens mij werken de invites niet, maar ik stuur je wel een PM.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat is je e-mail, dan stuur ik je een invite (ik zie nu een speciale knop om te inviten ook).
Omdat het aansluit bij mijn behoefte om werelden van elkaar gescheiden te houden.quote:
Oh ja. Dat zou voor mij ook wel een ok-reden zijn...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat het aansluit bij mijn behoefte om werelden van elkaar gescheiden te houden.
Ik gebruik nu eigenlijk alleen Linkedin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |