dan ga je slapen tot morgenquote:
Een stoma is best makkelijk hoor. Kan je overal en altijd gewoon lekker schijten.quote:
stoma-soquote:
Ik vind je anders nog steeds fysiek aantrekkelijk hoor Tomasso, de gunstige botstructuur van je schedel blijft onaangetast door je stoma.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Tomasso het volgende:
Een stoma is best makkelijk hoor. Kan je overal en altijd gewoon lekker schijten.
Inmiddels is het wel iets bijgeschaafd hoorquote:
Ik krijg daar allemaal mensen die helemaal over de zeik zijn als je een halve dag niet reageert.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb mijn foto op grindr verandert... en ineens ben ik populair.
ik heb nu heel veel mensen geblokkeerd, alle aziaten, negers, bejaarden, en lelijke mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik krijg daar allemaal mensen die helemaal over de zeik zijn als je een halve dag niet reageert..
Film en entertainment, waar ook hallmark, fox-life en syfy onder vallen, maar outtv is en blijft een waardeloze bagger zender waar niemand naar kijkt.quote:
Behalve vanavond, dan schieten de kijkcijfers omhoog rond half negenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Film en entertainment, waar ook hallmark, fox-life en syfy onder vallen, maar outtv is en blijft een waardeloze bagger zender waar niemand naar kijkt.
verdubbelt het aantal kijkers van 14 naar 28!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef creno het volgende:
[..]
Behalve vanavond, dan schieten de kijkcijfers omhoog rond half negen
dat gay army lijkt me anders wel wat voor jouquote:Op maandag 11 juli 2011 17:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Film en entertainment, waar ook hallmark, fox-life en syfy onder vallen, maar outtv is en blijft een waardeloze bagger zender waar niemand naar kijkt.
Hoezo duurt dat zo lang dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Steve het volgende:
Anderhalve dag bezig geweest om de kaart van Frankrijk op mijn vaders tomtom te zetten. Vantevoren gezegd dat de Benelux er dan niet meer op zou staan, want dat past niet. Maakte niet uit. Heb ik eindelijk die kaart werkend gekregen, zegt 'ie nu ineens oh ik leen de tomtom van [insert naam] wel, die heeft heel Europa erop staan. 'Ja, het is op vakantie toch wel handig als de Benelux er ook op staat'.
*Aaaaaaargh*
Hij gebruikt zijn eigen tomtom maar..
Gelukkig was de andere persoon waar ik vandaag iets voor heb zitten doen me iets dankbaarder..
Homoquote:
Wrom?quote:
Wat is je e-mail, dan stuur ik je een invite (ik zie nu een speciale knop om te inviten ook).quote:
Volgens mij werken de invites niet, maar ik stuur je wel een PM.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat is je e-mail, dan stuur ik je een invite (ik zie nu een speciale knop om te inviten ook).
Omdat het aansluit bij mijn behoefte om werelden van elkaar gescheiden te houden.quote:
Oh ja. Dat zou voor mij ook wel een ok-reden zijn...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Omdat het aansluit bij mijn behoefte om werelden van elkaar gescheiden te houden.
Ik gebruik nu eigenlijk alleen Linkedin.
Mjah, dan kun je bijvoorbeeld een Fok!-circle aanmaken, waarin je al je Fok!-vriendjes zet. En een SM-circle, waarin je al je SM-vriendjes zet (als je die hebt). En een Werk-circle, waarin je al je collega's zet. En die weten dan zelf niet in welke circle je ze hebt geplaatst, en zien alleen die informatie die je met die circle wilt delen. Waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je collega's opeens toegang hebben tot jouw SM Tips & Trucs.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zou voor mij ook wel een ok-reden zijn...
Dat is misschien slechts een kwestie van tijd.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef wonderer het volgende:
Yeah, klinkt enorm handig voor mij... Moet wel iedereen google+ hebben natuurlijk.
Jah, daarom heb ik nog geen invite, ik wacht wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is misschien slechts een kwestie van tijd.
Ja geniaal is dat!quote:
Je hebt toch nog wel je ziel? Of hebben ze die meegenomen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
geef nooit een Jehova de ruimte voor een gesprek, voor je het weet ben je 2 uur verder....
Vriend van me heeft daarvoor gewoon 2 facebook accountsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zou voor mij ook wel een ok-reden zijn...
Ja, ik ook, maar dat wordt wel lastig als ik mijn gewone account ook op moet gaan splitsen in mensen die het wel weten en mensen die het niet weten. Ik heb maar twee browsersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriend van me heeft daarvoor gewoon 2 facebook accounts
Geeft niks, vind je nog steeds aardig.quote:
Ok, heb je een drankje voor mij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geeft niks, vind je nog steeds aardig.
Jahoor, wat had je gehad willen hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ok, heb je een drankje voor mij?
De rode breezerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jahoor, wat had je gehad willen hebben?
Ik zie echt nergens nog waarschuwingen of berichten, dus dat historische niveau zal allemaal wel meevallen. De deltawerken zullen het wel houden hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
er komt toch een bui aan vanavond, eentje van historisch niveau
Volgens Dick hoort bij onweer ook hevige windstoten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
De deltawerken zijn toch tegen de (storm)vloeden enzo? Niet tegen de regen.
Zeg gewoon dat het nog pril is en dat ze het nog wel horen tztquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, G_E, we hebben weer drama. Hetgeen ik met google+ had kunnen vermijden
Ik was even vergeten dat er familie op facebook zit. Die doen er nl amper iets mee... maar natuurlijk zien ze wel net die statuswijziging van single naar relatie, want ja... met maar 10 vrienden valt iedere scheet op natuurlijk
Nou heb ik nog een neefje en nichtej op FB en die weten het al lanh, maar dat boeit niet want hij is homo en zij is leuk. maar dit is familie van mijn vaderDus meteen nieuwsgierig naar wie het is
Dat gaat de eerstvolgende koffieronde natuurlijk op tafel komen.
Uh.... ik wil nog helemaaaaaaaaaaaaal niet dat pap en mam het te weten komen! Ten eerste is het daar nog te kort voor, ten tweede.... de verstandhouding op geaardheidgebied is niet je van het en ik heb geen zin om het drama van 10 jaar terug weer op te rakelen
FUCK!
Eigen schuld
quote:
Tegen mijn nichtje ja. Dat heb ik net gezegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het nog pril is en dat ze het nog wel horen tzt
Eigen schuld, idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, G_E, we hebben weer drama. Hetgeen ik met google+ had kunnen vermijden
Eigen schuld
Waarom heb jij DN mensen op google+?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Op Google+ heb ik nu de circles Familie, Vrienden, Fok!, Zakelijk en DN.
Ja ik ken het probleem van de onweerswolk wel... mijn ouders staan ook nog steeds niet helemaal te juichen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen mijn nichtje ja. Dat heb ik net gezegd.
Tegen m'n ouders zeg ik dat niet.
Ik wil nog heeeeel even van de roze wolk genieten voordat de onweerswolk terugkomt.
Zo vaak heb ik die roze wolk niet.
In de films ziet hij er nog steeds wat anders uit, onder andere door een gebitje enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat begon als:
[ afbeelding ]
Is toch goed opgedroogd.
[ afbeelding ]
Die vind ik op die foto juist toch een beetje een afknapperquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan vind ik Daniel Radcliffe er toch wat lekkerder uitzien! Altijd een zwak voor m gehad sinds deel 5 ongeveer
Je bedoelt Tom Felton toch niet he/quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vind ik op die foto juist toch een beetje een afknapper
Die ene blonde gozer is wel goed opgedroogd... ik ken verder geen namen maar die speelt volgens mij de slechterik van het stuk
Die bedoelde ik dus wel... da's alleen wel een hele slechte fotoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je bedoelt Tom Felton toch niet he/
[ afbeelding ]
Jah, ik heb inmiddels twee accountsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:53 schreef Xiance het volgende:
ik snap nog niet zoveel van G+
Wonderer heb je het al?
anders kan ik je wel inviten geloof ik
Hoewel, ik kan het ook wel begrijpen. Stel je heet in het echt Piet de Vries, maar op Fok! ben je bekend als SuperSnotje23. Je hebt nu twee Gmail accounts, eentje is PdeVries@gmail, de ander is supersnotje23@gmail. Dan wil je nog steeds dat je collega's niet weten dat je supersnotje bent, en je wilt dat je Fok!ers niet achter je echte naam komen. Dat los je volgens mij niet echt op met Google+.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:25 schreef Ang3l het volgende:
@Steve: Het wordt dus vrijdag. 20:00 my place
Het was eerder een hysterische bui van niveau dan een bui van historisch niveauquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
er komt toch een bui aan vanavond, eentje van historisch niveau
1000 euro omzet is alles wat ik er van gemerkt hebquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was eerder een hysterische bui van niveau dan een bui van historisch niveau
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat handig dat datumprikker.nl, dat kende ik helemaal niet..
even kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gewoon wéér niet gewonnen bij that's the question
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1106560
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar toen niet zo mee bezig wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
even kijkenwas die jongen in het echt ook zo leuk?
Hmm, ik heb het volle pond betaaldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:17 schreef Steve het volgende:
Zaterdag Extrema. 90% kans op regen.. Gelukkig hebben we kaartjes met korting kunnen kopen, anders was het een duur uitje geweest om in de regen te gaan staan.
.
Vrijdag wel graag!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
@Steve je hoeft geen condooms morgen mee te nemen.
He bah, ga jij met Steve neuken vrijdag?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Dat weet ie nog niet, maar ik ben Hetero aan het inwijden in de wegen des homo's... dus een trio hoort daar wel een beetje bij.
Steve is vrijdag bij mij, dus.... HOPSA zeg ik je!
schapenneuker!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat, of hij is mijn lokale condoomdealer uit Budel omdat ze daar ze nog echt van schapenmaag maken
Waar moet ik het goedje dan laten? Ik ben wel een fangirl hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
@Steve je hoeft geen condooms morgen mee te nemen.
Ja dan denk je natuurlijk meteen aan mij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Dat weet ie nog niet, maar ik ben Hetero aan het inwijden in de wegen des homo's... dus een trio hoort daar wel een beetje bij.
Steve is vrijdag bij mij, dus.... HOPSA zeg ik je!
schapenmagen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat, of hij is mijn lokale condoomdealer uit Budel omdat ze daar ze nog echt van schapenmaag maken
I shan't be your cum-dump!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:55 schreef Steve het volgende:
Waar moet ik het goedje dan laten? Ik ben wel een fangirl hoor.
dan ziet jouw vrijdag er hetzelfde uit als de mijne.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja dan denk je natuurlijk meteen aan mij.. Ik hartje trio's.
Oh mijn hemelquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:02 schreef Steve het volgende:
[..]
schapenmagen.ik laat ze mijn moeder breien. Lekker warm.
Breien?! Gij het zikkers 12 bruurs en zuskes?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:02 schreef Steve het volgende:
[..]
schapenmagen.ik laat ze mijn moeder breien. Lekker warm.
Hakje? Als je schoenmaat 45 hebt kun je daar makkelijk 15 man in klaar laten komenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Sokken? Is dat hakje dan het zaadreservoir?
En een afgelikte boterham tegen de tijd dat het volgende week isquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve is een meethoer. Echt zo'n ontmoetingsslet.
Maar G.E meeten durft hij niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve is een meethoer. Echt zo'n ontmoetingsslet.
Hij is bang dat je niet aan je username voldoetquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar G.E meeten durft hij niet.
Hij moest eens weten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is bang dat je niet aan je username voldoet
Trein denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Ow Stevepeefje... hoe kom je vrijdag? Mit dem Zug oder mit dem Autooooooo?
Dat wil Stroekie graag weten
Jij gaat mooi op water en brood volgende week.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En een afgelikte boterham tegen de tijd dat het volgende week is
22 juli 2011, 20:00 stipt. Zie je aan de stadkant van het station.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar G.E meeten durft hij niet.
Wanneer mag ik?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef Steve het volgende:
[..]
22 juli 2011, 20:00 stipt. Zie je aan de stadkant van het station.
slechte ervaringen en zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:28 schreef Steve het volgende:
Of laatste vrijdag van september, effenaar, grote zaal.
Jou kennende hoeft G_E zich niet te haasten en is het niet erg als ie wat later komt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan Fuk ik wel even.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Verveel je je niet in de tussentijd?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij gaat mooi op water en brood volgende week.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jou kennende hoeft G_E zich niet te haasten en is het niet erg als ie wat later komt.
Dan ben ik ver weg voor een andere meet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig voor Stevequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik ver weg voor een andere meet.
Omdat jij er gelijk een homo bijzoekt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Waarom moet ik bij gitaarspelende mannen als eerste aan Jay Brannan denken
Bah wat vies van mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat jij er gelijk een homo bijzoekt.
En hij wilde ons nog wel op dezelfde dag boeken! Nou mooi niet dus, ik neem geen genoegen met sloppy seconds... Of in Steve's geval sloppy twenty-thirds... vandaar dat ik Steve morgen al volblaf met kwark.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En een afgelikte boterham tegen de tijd dat het volgende week is
als jij de kwark doet dan pak ik de pudding en de kokosnoten wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En hij wilde ons nog wel op dezelfde dag boeken! Nou mooi niet dus, ik neem geen genoegen met sloppy seconds... Of in Steve's geval sloppy twenty-thirds... vandaar dat ik Steve morgen al volblaf met kwark.
Dus wat jullie dinsdag op het menu hebben staan is niet meer mijn probleem.
Kokos pudding lijkt me dan niet zo lekker... Ik kan je verzekeren dat Steve mijn noten morgen al in zijn smoeltje stopt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als jij de kwark doet dan pak ik de pudding en de kokosnoten wel!
Denk je wel aan de policy!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Kokos pudding lijkt me dan niet zo lekker... Ik kan je verzekeren dat Steve mijn noten morgen al in zijn smoeltje stopt.
Ik zal er een foto van maken
akoestisch, elektrisch of bas?quote:
en wanneer ging jij ook al weer daten met mike hunt ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En hij wilde ons nog wel op dezelfde dag boeken! Nou mooi niet dus, ik neem geen genoegen met sloppy seconds... Of in Steve's geval sloppy twenty-thirds... vandaar dat ik Steve morgen al volblaf met kwark.
Dus wat jullie dinsdag op het menu hebben staan is niet meer mijn probleem.
Promoboyquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:28 schreef Steve het volgende:
Vorige keer met Steve naar de dierentuin geweest. Volgende maand meet jouquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zijn het de steven op Steve dagen?
Zoiets als een dagje uit, maar dan een dagje met?
Meet en greet weken?
daarvoor naar ABBAquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:28 schreef Steve het volgende:
Ooit ergens ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wanneer ging jij ook al weer daten met mike hunt ?
Omdat ik dan niet kan, ben ik onaardig? Pffft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig voor Steve
voordeel is wel dat je pas DAARNA de lakens hoeft te verschonenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Xiance het volgende:
Stroekie: en daarna met ons aan de Cava, EN met ons naar keulenEN ze komt ook nog bij mij op de koffie na de 4daagse
t kind is druk...
lakens? waar haal je die nou weer vandaan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voordeel is wel dat je pas DAARNA de lakens hoeft te verschonen
had jij dan die foto alweer verdrongen van i shit my sheets ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
lakens? waar haal je die nou weer vandaan?
schatteke, ik ben veel te druk met 6 keulse lovers, ik kan er geen nederlandse bij hebben hoor![]()
ik ben dan wel ouder dan Xiance maar als ik naast hem loop ben ik ben ik toch een halve meter kleiner en voel ik me een klein kindquote:
Weet je dat zeker van die a-codering?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Oooh, ik heb een brief gekregen van Bank X de ehm... The Vulture-bank, zeg maar dat mijn verzoek voor een krediet op mijn betaalrekening is afgewezen wegens een A-codering bij de BKR. Maar....
Ik heb helemaal geen betaalrekening bij die bank, laat staan dat ik een kredietverzoek heb ingediend. En ik heb al helemaal geen A-codering bij de BKR.
Wat megaslordig.
uiteraerd.. dat heeft iedereen tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben dan wel ouder dan Xiance maar als ik naast hem loop ben ik ben ik toch een halve meter kleiner en voel ik me een klein kind
It wasn't mequote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Oooh, ik heb een brief gekregen van Bank X de ehm... The Vulture-bank, zeg maar dat mijn verzoek voor een krediet op mijn betaalrekening is afgewezen wegens een A-codering bij de BKR. Maar....
Ik heb helemaal geen betaalrekening bij die bank, laat staan dat ik een kredietverzoek heb ingediend. En ik heb al helemaal geen A-codering bij de BKR.
Wat megaslordig.
The secret life of G_Equote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je dat zeker van die a-codering?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je dat zeker van die a-codering?
Ik bedoel dat ook meer omdat je onbedoeld toch zoiets kunt krijgen. Er blijken een heleboel mensen te zijn die niet weten of ze bij BKR gecodeerd zijn en om welke reden.quote:
Klopt. Maar ik weet dat er geen achterstandscoderingen op mijn naam staan geregistreerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook meer omdat je onbedoeld toch zoiets kunt krijgen. Er blijken een heleboel mensen te zijn die niet weten of ze bij BKR gecodeerd zijn en om welke reden.
Was ie niet gewoon verkeerd bezorgd dan? Of stond jouw naam er echt boven?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik weet dat er geen achterstandscoderingen op mijn naam staan geregistreerd.
Deze brief was gewoon niet voor mij bedoeld.
Nee, echt mijn naam enzo. Maar ik heb al een excuusmail gekregen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was ie niet gewoon verkeerd bezorgd dan? Of stond jouw naam er echt boven?
Da's wel heel slordig ja....quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, echt mijn naam enzo. Maar ik heb al een excuusmail gekregen.
Dat einde..quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Great.Expectations het volgende:
http://funnyordie.com/m/5v3x
Cute.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Great.Expectations het volgende:
http://funnyordie.com/m/5v3x
Hmmz. Veel vakantie lijkt me best fijn (al moet je natuurlijk wel wat voorbereiden en zo), maar vakantie MOETEN hebben lijkt me echt vervelend. Dat je dus de dagen niet kunt plannen en nu verplicht vrij hebt in bepaalde periodes terwijl mensen om je heen gewoon moeten werkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb vakantie, de komende weken ben ik vrij.
Dat lijkt me ook wel lastig ja... ik ben voorbeeld weer ontzettend blij dat ik 36 uur per week werk.. dat levert me 6,5 dag extra per kwartaal aan vrije dagen op...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het lastige aan verplichte vakanties is vooral het gebrek aan vrijheid om vrije dagen op te nemen. Ik kan nooit buiten de schoolvakanties om vrij nemen.
Ja dat ook dus ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het lastige aan verplichte vakanties is vooral het gebrek aan vrijheid om vrije dagen op te nemen. Ik kan nooit buiten de schoolvakanties om vrij nemen.
wat dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik denk dat ik iets doms gedaan heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |