Flikker toch op. Je kan ook wat van je leven maken, je kinderen goed opvoeden en ze hebben weinig tot nooit wat te maken met het leven op de straat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en dan komen ze in een grote stad en dn? ik wil mij kinderen gwn goed voorbereiden op de harde leven op straat
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Leevancleef het volgende:
Het grappigste zijn nog wel die zeventienjarige Wilco's en Melanies die in een roomblanke wijk van een CDA-dorp zijn opgegroeid en die met droge ogen zeggen dat de 'multikul is mislukt' en dat 'de randstad een poel des verderfs is' terwijl ze met beiden zero ervaring hebben. Zet ze in Parijs, Berlijn of Londen neer en ze durven niet eens een straat over te steken. Of ze schrikken van iedere neger die ze tegenkomen
. Dan kunnen ze de vruchten van hun beschermde jeugd plukken...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en dan komen ze in een grote stad en dn? ik wil mij kinderen gwn goed voorbereiden op de harde leven op straat
Of je neemt ze gewoon mee naar New York, Parijs, London of zelfs Duisburg. Loopt rond door de niet-zo-geweldige buurten. Vertel ze over het leven van andere mensen. Vertel ze dat wij het erg goed hebben maar dat veel andere mensen een totaal ander leven leiden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Leevancleef het volgende:
Het grappigste zijn nog wel die zeventienjarige Wilco's en Melanies die in een roomblanke wijk van een CDA-dorp zijn opgegroeid en die met droge ogen zeggen dat de 'multikul is mislukt' en dat 'de randstad een poel des verderfs is' terwijl ze met beiden zero ervaring hebben. Zet ze in Parijs, Berlijn of Londen neer en ze durven niet eens een straat over te steken. Of ze schrikken van iedere neger die ze tegenkomen
. Dan kunnen ze de vruchten van hun beschermde jeugd plukken...
Ja!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is natuurlijk één groot trolltopic
Een beetje zeuren over mensen die 'niets hebben meegemaakt'; "kijk ze eens gelukkig zijn!!!"
TS vind andere mensen niet normaal.quote:TS is een excuusneger2
Dat laatste schrok ik wel van inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef NVenneman het volgende:Daarnaast ben ik het (helaas) wel met je eens dat er groepen mensen zijn die hun kinderen teveel beschermen. Stel je voor dat er zo'n dwaas als jij agressief wordt als hun kind tegen jou gedag zegt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |