Alles, staat er toch!quote:
Nou, dat dan weer niet. Da's een beetje zonde.quote:
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Bwuh, inkt en papier op. Nu moet ik die enge buitenwereld zo in.
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzo
Het is 2 minuten lopenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzo
Hoiquote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Frambozen vullen toch ook niet? Waarom neem je geen boterham?
Of wil je een chocolade muffin?
Ik zit nog in Rotterdam, dus ik ben veilig.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.
Hoi.quote:
Een eend rij ik inderdaad zo van de weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit nog in Rotterdam, dus ik ben veilig.
Morgen is de 'eend' getransformeerd in een Peugot 107.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.Kom maar halen.
Ze zijn nogal klein, maar vreselijk machtig.
[..]
Een eend rij ik inderdaad zo van de weg.
* JDude zwaait naar Anthraxx.quote:
Huuuu, Amersfoort.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.
Ultimate Make Over?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen is de 'eend' getransformeerd in een Peugot 107.
quote:
Hij was okayquote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik gezond wil doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Frambozen vullen toch ook niet? Waarom neem je geen boterham?
Of wil je een chocolade muffin?
Dat is morgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb het liefst een Japanse of een Duitse auto, maar ja, weinig keus. Gelukkig is dit ding zo ongeveer 80% Japansquote:Op maandag 11 juli 2011 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is morgen.
Ik wou eerst nooit een Peugot, nu rij ik er ook in.Wel een bordeaux rode, dat mag nog net.
Je bent dus vlakbijquote:Op maandag 11 juli 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maak een ommetje via de IKEA. Maakt het zeker erger.![]()
[..]
Waarom zou je dat willen doen?
Ik moet 4 kilo kwijt.quote:
Elke donderdag sowieso, anders kom ik in een file terecht. Echter ben ik altijd kapot als ik daar weer weg ga en ben al blij als ik redelijk kan autorijden zonder te verkrampen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent dus vlakbijons
(als wij thuis zijn).
Mocht je een keer overdag in de buurt zijn kan je best een kop thee komen halen
Moet.quote:
Die 4 zijn er allemaal aangevroten rond Kerst.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Moet.Vond je al zo smalletjes op dat terras en dan nog minder?
Eentje uit een kerstpakket: ik kreeg een Pluim, dus kon een, even kijken wat voor merk halen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Wat voor blenders hebben jullie eigenlijk? Zijn die duur? Tevreden ermee?
Like... overspel plegen?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een Princess van 15 euro en doe daar alles mee wat God verboden heeft.
Beste investering ooit.
Boterhammen zijn ook gezond.quote:
Wat?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
Oook een Princess. Met receptenboekje (ik moet die nog eens openslaan). Het blendt alles, zelfs textures.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, klopt. Misschien moest ik es wat vaker een extra bammetje meenemen.quote:
Dit weekend een oefenbal gehaald. Die gebruik ik ook bij de oefeningen voor revalidatie. Dus nu eindelijk ook thuis meer pijnigen. Straks maar eens oppompen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef Tegan het volgende:
Ik wil trouwens niet afvallen. Mag wel wat meer conditie en dus spieren hebben.
Ik heb zat receptenboekjes, maar hou me er eigenlijk nooit aanquote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Heb je ook een receptenboekske? In ons boek staat een Oreo-smoothie recept. Geloof ik.
Ik heb een Tomado, van de Blokker. Dertig euro geloof ik. Voelt wat steviger aan dat de Princess die ik had, daar versleet de draaikop op een gegeven moment van. Rook het lekker naar rubber in de keukenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn nerdige graphics-whore grap, wat doe je.quote:
Oefenbal? Is dat zo'n soort skippy?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit weekend een oefenbal gehaald. Die gebruik ik ook bij de oefeningen voor revalidatie. Dus nu eindelijk ook thuis meer pijnigen. Straks maar eens oppompen.Na de training...nu snel weg dus..
Precies. Is het niet lekker, gewoon de volgende keer weer wat anders proberenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:57 schreef Tegan het volgende:
Gewoon alles bij elkaar gooien wat je lekker lijkt en dan evt. afmaken met zoetstof of meer melk/yoghurt.
Ik doe ook niet aan recepten behalve bepaalde sauzen of klassieke recepten. Uiteindelijk is alles een variatie op bepaalde standaarden.
Een maand. Maar ik had het gelukkig al anderhalve maand geleden aangevraagdquote:Op maandag 11 juli 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
w00t
Hoe lang duurde het bij jou voor je internet was aangesloten enzo?
Ik ben geen grafische nerdquote:Op maandag 11 juli 2011 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn nerdige graphics-whore grap, wat doe je.
Brushes in photoshopquote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben geen grafische nerd.
Ik weet nog net hoe ik speciale brushes gebruik in Photoshop, en that's it.
O fuckquote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een maand. Maar ik had het gelukkig al anderhalve maand geleden aangevraagd.
Dat was natuurlijk het eerste waar ik me over inlas/wat ik moest regelen voor ik ging oververhuizen.quote:
Ik kan het nergens vinden, m'n nicht zei dat het in twee dagen geregeld zou zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk het eerste waar ik me over inlas/wat ik moest regelen voor ik ging oververhuizen.
Ik bedoel: Geen idee waar je het over hebt.quote:
Het aanvragen wel ja. Maar de daadwerkelijke verbinding komt later pas hoor... Ligt er misschien aan welke provider je neemt.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden, m'n nicht zei dat het in twee dagen geregeld zou zijn.
De tool waarmee je tekent is de brush. Dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedoel: Geen idee waar je het over hebt.
Maar ik vind photoshop dan ook een kloteprogramma. Doe mij maar GIMP. Of Fireworks.
quote:
Bij mij ging het vrij snel (Telfort), denk dat het inderdaad afhangt van je provider.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het aanvragen wel ja. Maar de daadwerkelijke verbinding komt later pas hoor... Ligt er misschien aan welke provider je neemt.
GIMPquote:Op maandag 11 juli 2011 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedoel: Geen idee waar je het over hebt.
Maar ik vind photoshop dan ook een kloteprogramma. Doe mij maar GIMP. Of Fireworks.
Sorry?!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb een vaatwasser, was al ingebouwd, maar ik heb hem nog nooit gebruikt.
Waarom zou je je vaatwasser niet gebruiken? Gebruik je wegwerp bordjes en bestek?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb een vaatwasser, was al ingebouwd, maar ik heb hem nog nooit gebruikt.
[..].
[..]
Bij mij ging het vrij snel (Telfort), denk dat het inderdaad afhangt van je provider.
Ik kon echt pas een datum kiezen die 3,5 week in de toekomst lag voor activatie-datum. Na die datum kon ik hem zelf activeren, en pas als ik hem activeerde begon ik met betalen...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben benieuwd. Dan zou ik er pas in augustus in kunnen
Volgens m'n nicht hoefde iig het internet alleen geactiveerd te worden.
O dit wordt mooiquote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kon echt pas een datum kiezen die 3,5 week in de toekomst lag voor activatie-datum. Na die datum kon ik hem zelf activeren, en pas als ik hem activeerde begon ik met betalen...
Ja, echt!quote:
Sommige mensen moet je accepteren zoals ze zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef Tegan het volgende:
Mama is ervan overtuigd dat mijn versie van Kaas van Willem Elsschot een uitreksel is van het echte boek omdat hij zo dun is. Hoe overtuig je mensen van je gelijk zo![]()
.
Oh, ja.. goed punt wel eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, echt!Ik heb nooit veel afwas, die paar pannen en borden gaan veel sneller even met de hand. Vind het zonde om de vaatwasser te laten draaien op een paar dingen. En ik heb niet genoeg pannen, borden enzo om dagen op te sparen
.
Tering wat typt die smiley irritant in windows.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Veel servies én een vaatwasser hebben!
Je hebt zeker die enige NL-layout aan staan. Dat ie alles voor je denkt te weten. Erg prettig inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering wat typt die smiley irritant in windows.
Daar kun je wel mee gooien!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:48 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg honger van jullie en ik heb alleen ongekookte rijst in huis.
Het is nog geen 3 uur.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:25 schreef Tegan het volgende:
Ze zouden voor drie uur komen met mijn koelkast enzo en ik wacht al de hele ochtend.
Flashplayer?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Tegan het volgende:
Ik zit hier trouwens op mijn oude laptop die ik recentelijk een clean install heb gegeven. En ik mis een plugin in FF voor de ad hier in het midden. En de andere ads zie ik wel gewoon, en alle functies werken verder. How weird.
Mja, de deadkeys gaan om de haverklap af. Ook als je dat niet wiltquote:Op maandag 11 juli 2011 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt zeker die enige NL-layout aan staan. Dat ie alles voor je denkt te weten. Erg prettig inderdaad.
M-M zei ook al zoiets. Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef Tegan het volgende:
@CL: Mijn zus zegt dat het bij Ziggo twee weken duurde...
Huu? Wat is dat eerste bedrag? Wat je zonder eindeloos mobiel had moeten betalen?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, hier komt juni:
Internet 5 305,893 MB ¤642,64 0,00
WTF??
Zo blij met m'n eindeloos online
Ja, blijkbaar. Maar is dat zo veel MB dat ik mobiel verbruik dan? Ik zat naar nieuwe abbo's te kijken en hun limieten staan op 500MB of 1GB per maand, daar zit ik nog onder (zulke rare dingen doe ik nou ook weer nietquote:Op maandag 11 juli 2011 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Huu? Wat is dat eerste bedrag? Wat je zonder eindeloos mobiel had moeten betalen?
Rekeningspecificaties, staat het bij mij onderaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
waar zie je dat verbruik> bij mij staat er alleen: Hi eindeloos online 2,.50
Niet om het een of ander hoor.. maar ik zit ook bij Hi en ik heb dat soort bedragen niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Internet 13.03 - 13.04 11 189,366 MB ¤ 397,79
M'n rekening van m'n mobiel
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor.. maar ik zit ook bij Hi en ik heb dat soort bedragen niet..
bij mij nietquote:Op maandag 11 juli 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rekeningspecificaties, staat het bij mij onderaan.
Waarom laten ze dat soort bedragen dan zienquote:Op maandag 11 juli 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef het niet te betalen, dat scheelt.
onder het mom van: kijk internet bundels worden duurder maar kijk eens hoeveel t nog scheeltquote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom laten ze dat soort bedragen dan zien
Met verzonnen bedragen, nicequote:Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onder het mom van: kijk internet bundels worden duurder maar kijk eens hoeveel t nog scheelt
Gelukkigquote:Op maandag 11 juli 2011 17:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook tof.Zal je niets verklappen.
Ook niet als het tegenvalt.
Leuk, vrijdag een discussie of Harry leuk genoeg was en niet dood.quote:
Niet spoileren? Gewoon posten dan maar?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
Niet spoileren, ik moet nog aan boek 1 beginnen!
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet spoileren? Gewoon posten dan maar?
Ik heb het boek toen ook wel gelezen maar ben er zo snel doorheen geraust dat ik het nu al ben vergeten.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk, vrijdag een discussie of Harry leuk genoeg was en niet dood.![]()
O wacht boek al gelezen.bummer, weet het einde al.
Ik heb meerdere eindes gelezen, het is voor mij nu ook wel een verrassing wat het ook weer was.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het boek toen ook wel gelezen maar ben er zo snel doorheen geraust dat ik het nu al ben vergeten.
Meerdere eindesquote:Op maandag 11 juli 2011 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere eindes gelezen, het is voor mij nu ook wel een verrassing wat het ook weer was.
Geen spoilers nodig. Handig.quote:
Uh ja, tenminste of iemand anders heeft zijn fantasie laten gaan.quote:
Ik ken alleen die uit het boekquote:Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen spoilers nodig. Handig.
[..]
Uh ja, tenminste of iemand anders heeft zijn fantasie laten gaan.
Haters. ga ik weer eens lezen, zouden jullie het einden al spoileren. Dan kan ik net zo goed niet beginnenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet spoileren? Gewoon posten dan maar?
Ik downloade sommige engelse boeken.quote:
Zal braaf zijn en niets loslaten.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:44 schreef Pheno het volgende:
Haters. ga ik weer eens lezen, zouden jullie het einden al spoileren. Dan kan ik net zo goed niet beginnen
JD en ik gaan pas over een paar weken dus nog even langer volhouden.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet ik zo lang zwijgen? Mijn hart..wat doe je.
Je gaat onze HP-marathon zonder mij voltooien?quote:
Heb je 7.1 gezienquote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je gaat onze HP-marathon zonder mij voltooien?
Doe er wat aan in plaats van erover te zeuren!quote:
zal ik gaan klagen over m'n "behoefte aan een warm lichaam tegen het mijne"-bui dan? wordt het vast vrolijker en levendiger van hierzoquote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe er wat aan in plaats van erover te zeuren!
De boodschap is 'doe er iets aan als je het echt zo erg vindt' en niet 'klaag over een ander onderwerp'. Dooie boel? Zorg voor leven in de brouwerij! Wil je een warm lichaam tegen dat van jou? Regel het!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
zal ik gaan klagen over m'n "behoefte aan een warm lichaam tegen het mijne"-bui dan? wordt het vast vrolijker en levendiger van hierzo![]()
Een hack&slash-game doet het denk ik ff beter nu
Protip: dat tweede? regel dat niet in deze SCquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
Dooie boel? Zorg voor leven in de brouwerij! Wil je een warm lichaam tegen dat van jou? Regel het!
Genoeg warme, hunkerende lichamen hiero. 95% behoort aan een man, dus pas op wie je benadert.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Litpho het volgende:
Protip: dat tweede? regel dat niet in deze SC.
Ik dacht dat JB hier kwam voor de luisterende oren. Dit topic is dan min of meer compleet friendzone voor hem.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg warme, hunkerende lichamen hiero. 95% behoort aan een man, dus pas op wie je benadert.
zo'n bui zorgt voor een -20 penalty op m'n versierskills, en die zijn al niet bijster hoogquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De boodschap is 'doe er iets aan als je het echt zo erg vindt' en niet 'klaag over een ander onderwerp'. Dooie boel? Zorg voor leven in de brouwerij! Wil je een warm lichaam tegen dat van jou? Regel het!
Klagen!
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Tegan het volgende:
"behoefte aan een warm lichaam tegen het mijne".
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Protip: dat tweede? regel dat niet in deze SC op Fok!.
Dan kan hij 'm er nog altijd lafjes tegenaan houden. Neuken wordt 't niet meer nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Litpho het volgende:
Ik dacht dat JB hier kwam voor de luisterende oren. Dit topic is dan min of meer compleet friendzone voor hem.
ik weet niet of ik nu moet lachen, huilen, of beidequote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat JB hier kwam voor de luisterende oren. Dit topic is dan min of meer compleet friendzone voor hem.
Beide lucht vast wel op, leef je uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nu moet lachen, huilen, of beide
Tranen van vreugde FTW!quote:
Dit vind ik echt niet leuk ofzoquote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef Litpho het volgende:
Ik word hier heel erg flauw van.
http://damnyouautocorrect(...)ects-from-june-2011/
Dat is het waarschijnlijk ookquote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit vind ik echt niet leuk ofzo. Komt zo nep over.
Deze was ook echt de leukste jaquote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef Litpho het volgende:
Ik word hier heel erg flauw van.
http://damnyouautocorrect(...)ects-from-june-2011/
Yup. Maar het raakt mijn slechtste gevoel voor humor. Uit de lange, lange reeksquote:
Dat was de enige waar ik moest glimlachen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze was ook echt de leukste ja
[ afbeelding ]
En het mooie is: ze keren alleen de dagwaarde uitquote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Inboedelverzekeringsmeter van de Rabobank adviseert mij een bedrag van 28k voor 6 euro per maand. Maar mijn inboedel is de helft niet eens waard. En je kan niet zelf een bedrag kiezen...
Alleen zo jammer dat je iedere zondag een dienst moet houden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Tegan het volgende:
Wat een briljante woning voor die prijs![]()
.
http://www.funda.nl/koop/hoogezand/huis-47937089-noordersingel-4/
Die bankjes verkopen voor wat geld en dan speelkamer van makenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je iedere zondag een dienst moet houden.
jamaarhetisalavondquote:
+1. Uiteraard wordt die niet gesloopt of zelfs maar aangepakt tijdens de grote verbouwing van HC die nu begonnen is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lelijkste pand ever. Verneukt heel utrecht
Ze kunnen hele mooie gebouwen heel goed slopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef Godtje het volgende:
Samen met de jaarbeurs uiteraard
Smaak hebben ze daar niet.
Internetprovider kiezen op aansluittermijn +1quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Wachttijd internet Ziggo was inderdaad twee weken
Nog iets veranderd, het afgelopen half jaar?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:24 schreef Q. het volgende:
Utrecht.
HC..
Zo was de plek waar nu HC staat tot in de jaren 70..
Heel veel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nog iets veranderd, het afgelopen half jaar?ben zaterdag in Utrecht
quote:Beste <naam>
Er is een fout opgetreden tijdens uw aankoop. U heeft geen bevestiging met een barcode ontvangen, maar mogelijk heeft u wel betaald!
Indien u heeft betaald dan zal uw geld binnen 5 werkdagen worden teruggestort.
Hiervoor hoeft u zelf geen verdere actie te ondernemen! Door het feit dat u deze email heeft ontvangen, is namelijk hiervan direct melding gemaakt bij onze financiële afdeling.
...
In die uithoek kan ik alleen Ziggo nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Internetprovider kiezen op aansluittermijn +1
Pathé zeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef Tegan het volgende:
Wat een chaos.
*krijgt mail met code waarmee ik gekochte kaartjes voor de bioscoop kan ophalen voor komende week*
Vervolgens krijg ik deze mail paar uur later...
[..]
Ik heb eigenlijk ook wel zin om wasmachine en stofzuiger enzo gewoon online te kopen. Als ik door een Mediamarkt loop zie ik door de bomen het bos niet meer. Jammer dat er bijna nergens meer een Expert zit, vond ik wel een fijne winkel altijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens iets engs gedaan. Een fornuis online gekocht. Was niet meer leverbaar verder enzo, en eigenlijk werkt het hetzelfde als de gewone winkel, betalen bij ontvangst pas...
Het enige wat je echt specifiek naar moet zoeken is of ze tot de eerste drempel leveren of ook omhoog tillen... Ik betaal daar nu dus extra voor, maar het is zo'n koopje dat ik alsnog goedkoper uit ben dan in de winkel (waar dit model ook nog overal op was).quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook wel zin om wasmachine en stofzuiger enzo gewoon online te kopen. Als ik door een Mediamarkt loop zie ik door de bomen het bos niet meer. Jammer dat er bijna nergens meer een Expert zit, vond ik wel een fijne winkel altijd.
En mijn vader kende daar vaak wel iemand en dan kreeg ie korting
De wasmachine moet wel even omhoog getild worden jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het enige wat je echt specifiek naar moet zoeken is of ze tot de eerste drempel leveren of ook omhoog tillen... Ik betaal daar nu dus extra voor, maar het is zo'n koopje dat ik alsnog goedkoper uit ben dan in de winkel (waar dit model ook nog overal op was).
Wasmachines sluiten ze ook nog wel aanquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wasmachine moet wel even omhoog getild worden ja![]()
Ik zit nu al te kijken wie m'n tv in vredesnaam naar beneden moet tillen. M'n oom heeft hem destijds naar boven gesjouwd maar die is een paar weken met vakantie.
quote:Bel naar de klantenservice van Pathé: 0900-2357284 (¤ 0,15 p/m) voor overige vragen. Dagelijks (behalve zondag) bereikbaar van 12:00 tot 22:00 uur.
Wel lief trouwens dat je er sowieso vanuit ging dat ik twee kaartjes had gekochtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pathé zeker.
Nou, opnieuw bestellen dus of even bellen wat zij in de computer hebben staan voor je zo vier kaartjes hebt gekocht.
Ga je met meer mensenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel lief trouwens dat je er sowieso vanuit ging dat ik twee kaartjes had gekocht.
Maar ze hebben soms acties van gratis thuisbezorgen en aansluiten, gratis oude apparaat weer meenemen (heb ik nu niet zoveel aan maar toen de wasmachine hier kapot ging was het wel fijn) en soms extra garantie. En gewoon een betere service en heel klantvriendelijk. En m'n vader kende iemand bij de Experts in de regio en kreeg dus kortingquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:16 schreef Tegan het volgende:
Owja, en nog een ding CL. De Expert is voor dezelfde modellen vaak echt 100,- duurder dan de Media Markt. Dus ze kunnen wel stom zijn, maar de Expert heeft gewoon een hogere marge nodig omdat ze kleiner zijn...
Die anderen zijn verder.quote:
Heel veel verder kan het bij mij ook niet. Nou ja, ik heb geen boom in de tuin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
NOG verder? Ik vind dit wel ver genoeg hoor.
Nieuwe dag, nog meer toe aan vakantie.quote:
Golden retrieverquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel verder kan het bij mij ook niet. Nou ja, ik heb geen boom in de tuin.
Die moet dus tegen een andere boom pissen. En Golden Retrievers zijn geen honden. Makke schapen.quote:
Jack Russell?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet dus tegen een andere boom pissen. En Golden Retrievers zijn geen honden. Makke schapen.
Je mag wel wat van mijn regen hebben hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:37 schreef DrMarten het volgende:
Waarom heeft het bijna hele land weer wateroverlast gehad en hebben wij het hier met 3 spatten regen moeten doen?
He, dat ken ik. Ja, wel wat geregend, maar echt te weinig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:37 schreef DrMarten het volgende:
Waarom heeft het bijna hele land weer wateroverlast gehad en hebben wij het hier met 3 spatten regen moeten doen?
Kano's in de straten!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil mensen op putdeksels zien rijden enzo
Dat kan ik me alleen nog herinneren van toen ik een jaar of 12 was. Dacht ik...uhm nee jonger.quote:
Teringdingen. En dan zeggen ze verminderde weerstand en weet ik wat meer. Bull.quote:
Wel handig voor in de winter!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Een stuk chips in een gat van een net verwijderde verstandskies drukken. Dat is pas lekker![]()
.
Dan zou mijn hele smoel wel onder zittenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teringdingen. En dan zeggen ze verminderde weerstand en weet ik wat meer. Bull.
Ik laat mijn kiezen gewoon niet trekken. Hoe vaak de tandarts het ook zegt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Een stuk chips in een gat van een net verwijderde verstandskies drukken. Dat is pas lekker![]()
.
Het gaat wel over uiteindelijk, maar fruit is gewoon net wat pijnlijk. En dan ook net op dat peesje ter hoogte van mijn twee voortanden, hoe krijgt het ding het voor elkaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou mijn hele smoel wel onder zitten
Ik moet gaan hozen anders loopt mijn vijver straks over. Wil ik best jouw kant op gooienquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:37 schreef DrMarten het volgende:
Ben je niet tevreden met je huidige aanbieder? Digitenne heeft tegenwoordig BBC in het basispakket, weet niet of je dat wel eens kijkt, maar daar was ik zelf heel blij mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:18 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens op jacht naar nieuw internet en digitale tv. Kijken of er wat leuks te vinden is.
Ik heb tv via Ziggo, gewoon analoog en die eikels hebben CNN en BBC2 uit het pakket gegooid. Ik heb internet via Online. Ik wil nu gewoon digitale tv en sneller internet. Ziggo lijkt op zich wel aardig, behalve dat ze alleen pakketten hebben incl telefoon en dat wil ik niet. Bovendien lijk je daar te moeten betalen voor de ontvanger etc, daar ben ik ook niet zo blij mee. Straks in de winkel maar eens informeren of ze dingen aanbieden die ik niet op hun site kan vinden en ook maar eens bij KPN informeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ben je niet tevreden met je huidige aanbieder? Digitenne heeft tegenwoordig BBC in het basispakket, weet niet of je dat wel eens kijkt, maar daar was ik zelf heel blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |