Alles, staat er toch!quote:
Nou, dat dan weer niet. Da's een beetje zonde.quote:
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Bwuh, inkt en papier op. Nu moet ik die enge buitenwereld zo in.
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzo
Het is 2 minuten lopenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gek! Dat bestel je toch gewoon online! Anders kom je allemaal enge auto's met enge mensen tegen enzo
Hoiquote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Frambozen vullen toch ook niet? Waarom neem je geen boterham?
Of wil je een chocolade muffin?
Ik zit nog in Rotterdam, dus ik ben veilig.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.
Hoi.quote:
Een eend rij ik inderdaad zo van de weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit nog in Rotterdam, dus ik ben veilig.
Morgen is de 'eend' getransformeerd in een Peugot 107.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.Kom maar halen.
Ze zijn nogal klein, maar vreselijk machtig.
[..]
Een eend rij ik inderdaad zo van de weg.
* JDude zwaait naar Anthraxx.quote:
Huuuu, Amersfoort.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is pas over een paar uurtjes, dan ga ik weer naar Amersfoort. Nu kan het nog, dus ren..ren .... RENNNN.
Ultimate Make Over?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Morgen is de 'eend' getransformeerd in een Peugot 107.
quote:
Hij was okayquote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik gezond wil doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Frambozen vullen toch ook niet? Waarom neem je geen boterham?
Of wil je een chocolade muffin?
Dat is morgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb het liefst een Japanse of een Duitse auto, maar ja, weinig keus. Gelukkig is dit ding zo ongeveer 80% Japansquote:Op maandag 11 juli 2011 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is morgen.
Ik wou eerst nooit een Peugot, nu rij ik er ook in.Wel een bordeaux rode, dat mag nog net.
Je bent dus vlakbijquote:Op maandag 11 juli 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik maak een ommetje via de IKEA. Maakt het zeker erger.![]()
[..]
Waarom zou je dat willen doen?
Ik moet 4 kilo kwijt.quote:
Elke donderdag sowieso, anders kom ik in een file terecht. Echter ben ik altijd kapot als ik daar weer weg ga en ben al blij als ik redelijk kan autorijden zonder te verkrampen.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent dus vlakbijons
(als wij thuis zijn).
Mocht je een keer overdag in de buurt zijn kan je best een kop thee komen halen
Moet.quote:
Die 4 zijn er allemaal aangevroten rond Kerst.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Moet.Vond je al zo smalletjes op dat terras en dan nog minder?
Eentje uit een kerstpakket: ik kreeg een Pluim, dus kon een, even kijken wat voor merk halen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Wat voor blenders hebben jullie eigenlijk? Zijn die duur? Tevreden ermee?
Like... overspel plegen?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een Princess van 15 euro en doe daar alles mee wat God verboden heeft.
Beste investering ooit.
Boterhammen zijn ook gezond.quote:
Wat?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
Oook een Princess. Met receptenboekje (ik moet die nog eens openslaan). Het blendt alles, zelfs textures.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, klopt. Misschien moest ik es wat vaker een extra bammetje meenemen.quote:
Dit weekend een oefenbal gehaald. Die gebruik ik ook bij de oefeningen voor revalidatie. Dus nu eindelijk ook thuis meer pijnigen. Straks maar eens oppompen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef Tegan het volgende:
Ik wil trouwens niet afvallen. Mag wel wat meer conditie en dus spieren hebben.
Ik heb zat receptenboekjes, maar hou me er eigenlijk nooit aanquote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Heb je ook een receptenboekske? In ons boek staat een Oreo-smoothie recept. Geloof ik.
Ik heb een Tomado, van de Blokker. Dertig euro geloof ik. Voelt wat steviger aan dat de Princess die ik had, daar versleet de draaikop op een gegeven moment van. Rook het lekker naar rubber in de keukenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn nerdige graphics-whore grap, wat doe je.quote:
Oefenbal? Is dat zo'n soort skippy?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit weekend een oefenbal gehaald. Die gebruik ik ook bij de oefeningen voor revalidatie. Dus nu eindelijk ook thuis meer pijnigen. Straks maar eens oppompen.Na de training...nu snel weg dus..
Precies. Is het niet lekker, gewoon de volgende keer weer wat anders proberenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:57 schreef Tegan het volgende:
Gewoon alles bij elkaar gooien wat je lekker lijkt en dan evt. afmaken met zoetstof of meer melk/yoghurt.
Ik doe ook niet aan recepten behalve bepaalde sauzen of klassieke recepten. Uiteindelijk is alles een variatie op bepaalde standaarden.
Een maand. Maar ik had het gelukkig al anderhalve maand geleden aangevraagdquote:Op maandag 11 juli 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
w00t
Hoe lang duurde het bij jou voor je internet was aangesloten enzo?
Ik ben geen grafische nerdquote:Op maandag 11 juli 2011 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn nerdige graphics-whore grap, wat doe je.
Brushes in photoshopquote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben geen grafische nerd.
Ik weet nog net hoe ik speciale brushes gebruik in Photoshop, en that's it.
O fuckquote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een maand. Maar ik had het gelukkig al anderhalve maand geleden aangevraagd.
Dat was natuurlijk het eerste waar ik me over inlas/wat ik moest regelen voor ik ging oververhuizen.quote:
Ik kan het nergens vinden, m'n nicht zei dat het in twee dagen geregeld zou zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk het eerste waar ik me over inlas/wat ik moest regelen voor ik ging oververhuizen.
Ik bedoel: Geen idee waar je het over hebt.quote:
Het aanvragen wel ja. Maar de daadwerkelijke verbinding komt later pas hoor... Ligt er misschien aan welke provider je neemt.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden, m'n nicht zei dat het in twee dagen geregeld zou zijn.
De tool waarmee je tekent is de brush. Dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedoel: Geen idee waar je het over hebt.
Maar ik vind photoshop dan ook een kloteprogramma. Doe mij maar GIMP. Of Fireworks.
quote:
Bij mij ging het vrij snel (Telfort), denk dat het inderdaad afhangt van je provider.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het aanvragen wel ja. Maar de daadwerkelijke verbinding komt later pas hoor... Ligt er misschien aan welke provider je neemt.
GIMPquote:Op maandag 11 juli 2011 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedoel: Geen idee waar je het over hebt.
Maar ik vind photoshop dan ook een kloteprogramma. Doe mij maar GIMP. Of Fireworks.
Sorry?!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb een vaatwasser, was al ingebouwd, maar ik heb hem nog nooit gebruikt.
Waarom zou je je vaatwasser niet gebruiken? Gebruik je wegwerp bordjes en bestek?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb een vaatwasser, was al ingebouwd, maar ik heb hem nog nooit gebruikt.
[..].
[..]
Bij mij ging het vrij snel (Telfort), denk dat het inderdaad afhangt van je provider.
Ik kon echt pas een datum kiezen die 3,5 week in de toekomst lag voor activatie-datum. Na die datum kon ik hem zelf activeren, en pas als ik hem activeerde begon ik met betalen...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben benieuwd. Dan zou ik er pas in augustus in kunnen
Volgens m'n nicht hoefde iig het internet alleen geactiveerd te worden.
O dit wordt mooiquote:Op maandag 11 juli 2011 12:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kon echt pas een datum kiezen die 3,5 week in de toekomst lag voor activatie-datum. Na die datum kon ik hem zelf activeren, en pas als ik hem activeerde begon ik met betalen...
Ja, echt!quote:
Sommige mensen moet je accepteren zoals ze zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef Tegan het volgende:
Mama is ervan overtuigd dat mijn versie van Kaas van Willem Elsschot een uitreksel is van het echte boek omdat hij zo dun is. Hoe overtuig je mensen van je gelijk zo![]()
.
Oh, ja.. goed punt wel eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, echt!Ik heb nooit veel afwas, die paar pannen en borden gaan veel sneller even met de hand. Vind het zonde om de vaatwasser te laten draaien op een paar dingen. En ik heb niet genoeg pannen, borden enzo om dagen op te sparen
.
Tering wat typt die smiley irritant in windows.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Veel servies én een vaatwasser hebben!
Je hebt zeker die enige NL-layout aan staan. Dat ie alles voor je denkt te weten. Erg prettig inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering wat typt die smiley irritant in windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |