abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99771878
mijn man was vanmiddag grappig aan het doen :P Stonden in een supermarkt en ze hadden zo'n mini kinderfietsje en hij stond doodleuk aan me te vragen of we die niet alvast mee zouden willen nemen :')

Ik heb nee gezegd, heb met dat soort dingen het gevoel dat ik 't jinx :X Dus we wachten nog wel even voor we gaan winkelen voor kinderspullen _O-

Eerst maar een echte baby maken :Y) :{w
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:12:55 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99816882
aurum, wel heel tof toch, dat ie dat zo zegt?? O+ Je spiraal gaat er dit jaar uit geloof ik?

Ik sta regelmatig in de kringloop te kwijlen bij fantastische kinderbedjes en hobbelpaarden enzo.... maar durf ook niks te kopen -O-

Kirb, fijn dat jullie op 1 lijn zitten! Samen wachten is beter dan in je eentje *;

Nytar, ook al overeenstemming dus! ^O^ Goeie meevaller!

Ssserpente, wat een spannend besluit / idee! Ben heel erg benieuwd of jullie de procedure ingaan, en hoe dat zal zijn :Y Ik vind de gedachte erachter in elk geval mooi O+

Bellelena, hoe is het met jou inmiddels? Vind het zo naar om te lezen dat je zelf af en toe ook zo twijfelt, lijkt me moeilijk :*

En Mula, het is al even geleden dat je wat hebt gepost, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat... ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar wil je nogmaals veel kracht toewensen!
pi_99834292
Begrijp niet dat er bezwaar bestaat tegen je vent die alvast wil shoppen voor de toekomstige kleine. :{ Normaal zijn het altijd de vrouwen die hierin haantje de voorste in willen zijn. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_99834791
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef rubje het volgende:
Begrijp niet dat er bezwaar bestaat tegen je vent die alvast wil shoppen voor de toekomstige kleine. :{ Normaal zijn het altijd de vrouwen die hierin haantje de voorste in willen zijn. :Y
Stel nou dat zwanger worden niet zo makkelijk gaat als je hoopte, dan staat daar een kinderwagen (ik zeg maar wat) van een paar honderd euro voor niets in de berging. En naast het financiële aspect lijkt het me ook behoorlijk confronterend steeds. Ik snap het wel, als je eenmaal zwanger bent heb je nóg 9 maanden om inkopen te doen (en zo'n fietsje wordt pas leuk als een kindje 1,5 / 2 jaar is :D ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99835263
Nytar: Oh wat gaaf! Voor je het weet is het december, of november al :)!

Kirb: Wat fijn dat je vriend om is, en die paar jaartjes zullen ook weer zo omvliegen zonder dat je er erg in hebt. In ieder geval super dat er een vooruitzicht is!

_aurum_: Wel ontzettend lief dat hij dat opmerkt O+ Maar inderdaad, eerst maar eens een echte baby maken.

LadyBlack: M'n lief is er nog steeds niet klaar voor, en misschien maar beter ook omdat het met mij dus wat minder gaat. Verder rammel ik wel gewoon keihard door en zou ik zo graag een babietje willen ;)
Hoe is het bij jou? Ik las dat je bij de huisarts bent geweest. Wanneer krijg je de eerste uitslagen wb je vriend? En nogmaals, jij eerst zwanger en dan ik pas hoor! Dat verdien je dubbel en dwars :*

En ik hoop dat het met Mula een beetje gaat. Nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst als je dit leest Mula!
  maandag 25 juli 2011 @ 13:31:05 #106
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99919050
quote:
Als wij toen we net aan het proberen waren al spullen hadden gekocht, dan had ik nu bijvoorbeeld al een jaar tegen een lege kinderwagen en een lege wieg aangekeken..... :{ dank je feestelijk.

Ik moet soms op mn handen zitten hoor, maar ik koop echt niks tot ik ook daadwerkelijk zwanger ben.
pi_99919171
quote:
Ik heb een kind van 6 maanden en koop nog niet eens een fietsje omdat het hier nog zeker wel een jaar werkeloos staat te zijn.

Voor de rest wat LadyBlack zegt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 25 juli 2011 @ 14:17:02 #108
351479 KatyM
Hihaah!
pi_99920627
Toch maar even een kloon aangemaakt om m'n gerammel te kunnen uiten :').

We zijn er nu redelijk over uit dat ik vanaf oktober ga stoppen met de pil. Maar oktober duurt nog zo lang! En daarbij, moet je niet nu alvast stoppen omdat het echt wel even duurt voordat je weer regelmatig ongesteld bent :'). Ik verheug me er zo op O+. En hoop dat alles goed zal gaan.

Zo dit lucht op ;).
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 14:18:42 #109
43556 miss_dynastie
pi_99920690
quote:
En dan roept de gemiddelde vent toch ook: 'niet doen' ?

Spannend Katy :)
  maandag 25 juli 2011 @ 14:22:51 #110
351479 KatyM
Hihaah!
pi_99920886
Ja :).

Ik moet wel zeggen dat ik me ontzettend erger aan mensen die constant met adviezen op de proppen komen. Met name dingen als "Geniet er nu van met twee inkomens, je kan nu alles doen en laten wat je wil". "Je bent nog jong, begin er nog niet aan."

Ik word er erg recalcitrant van. Bemoei je lekker met je eigen zaken 8-).
pi_99921954
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Stel nou dat zwanger worden niet zo makkelijk gaat als je hoopte, dan staat daar een kinderwagen (ik zeg maar wat) van een paar honderd euro voor niets in de berging. En naast het financiële aspect lijkt het me ook behoorlijk confronterend steeds. Ik snap het wel, als je eenmaal zwanger bent heb je nóg 9 maanden om inkopen te doen (en zo'n fietsje wordt pas leuk als een kindje 1,5 / 2 jaar is :D ).
^^

En voor mij telt het confronterende zwaarder mee dan het financiele. Stel nou dat het niet zo 123 lukt...
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99922124
Welkom Katy! Het is zo oktober joh, nu eerst zomer (= genieten van een koel wijntje of biertje op een terras als het weer het toelaat) en dan is het alweer september. Als je vriend/man het ziet zitten, zou ik inderdaad alvast stoppen met de pil. Vaak duurt het wel even voor alles uit je systeem is :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 juli 2011 @ 15:24:53 #113
351479 KatyM
Hihaah!
pi_99923164
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Katy! Het is zo oktober joh, nu eerst zomer (= genieten van een koel wijntje of biertje op een terras als het weer het toelaat) en dan is het alweer september. Als je vriend/man het ziet zitten, zou ik inderdaad alvast stoppen met de pil. Vaak duurt het wel even voor alles uit je systeem is :Y .
Ik weet het, maar natuurlijk wil ik het liever nog gister dan vandaag :). M'n vriend wordt een beetje gek van mijn gedachtes over kinderen (babykamer, namen, kinderopvang alles heb ik inmiddels bekeken :')) dus ik ga het zodra ik aan het eind van m'n pilstrip ben opperen :).
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:51:00 #114
186094 Floria
Ghost of shark
pi_100127034
Hoi :W
Ik rammel als een mofo.

Maar de jongste is nog geen 11 maanden en in jan start ik een 1 jarige studie en dus daarna is het pas verstandig.
Dus ik heb 6 weken geleden een spiraal laten plaatsen want ik vertrouw mezelf niet zo. Man wil trouwens ook best wel dus :o

Echt niet normaal.

*RAMMEL*
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_100127141
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:24 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ik weet het, maar natuurlijk wil ik het liever nog gister dan vandaag :). M'n vriend wordt een beetje gek van mijn gedachtes over kinderen (babykamer, namen, kinderopvang alles heb ik inmiddels bekeken :')) dus ik ga het zodra ik aan het eind van m'n pilstrip ben opperen :).
ooh, maar dat neuzen herken ik ook. In mijn hoofd heb ik globaal al mijn kinderopvang, qua namen heb ik wel een idee en de kinderoopvang heb ik ook al uit zitten pluizen.

Ik weet van sommige onderwerpen meer dan de net nieuwe moeders :')
pi_100129467
Hier nog zo'n iemand, haha. Heb ook al het eerste pakje bedacht, zoals ik die in ieder geval ongeveer zou willen.. word af en toe wel knettergek van mezelf.

Heb het er laatst met mn vriend over gehad, en we hebben een richtlijn/datum! :-) alleen kijken of het van de doktoren ook mag, maar we zijn het er over eens dat het in ieder geval niet nog 5 jaar gaat duren als het aan ons ligt :-)
pi_100139458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef Floria het volgende:
Hoi :W
Ik rammel als een mofo.

Maar de jongste is nog geen 11 maanden en in jan start ik een 1 jarige studie en dus daarna is het pas verstandig.
Dus ik heb 6 weken geleden een spiraal laten plaatsen want ik vertrouw mezelf niet zo. Man wil trouwens ook best wel dus :o

Echt niet normaal.

*RAMMEL*
:D! Slim van dat spiraal!! En jouw jongste is dan ook echt niet meer baby in doen en laten :o
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 22:27:59 #118
240917 Mula
pi_100139964
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

En voor mij telt het confronterende zwaarder mee dan het financiele. Stel nou dat het niet zo 123 lukt...
Ik zou om deze reden ook uitkijken... Ik heb nooit iets gekocht, maar wel veel gekregen van een familielid. Dat stond expres al ergens in een garage weggestopt, op een doosje met kleertjes na. Dat staat in mijn schuur. Nu de kinderwens op losse schroeven staat (en het in ieder geval lang gaat duren voordat we er iets mee kunnen) is het ineens wel een issue dat het er staat. Wegdoen is confronterend, maar laten staan ook.
  zondag 31 juli 2011 @ 09:53:12 #119
186094 Floria
Ghost of shark
pi_100150280
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef Orea het volgende:

[..]

:D! Slim van dat spiraal!! En jouw jongste is dan ook echt niet meer baby in doen en laten :o
Jaaaa! Hij is niet niet normaal zo snel LOL. Maar het is niet echt een baby die ik mis maar een mens. Ik wil er een mensje bij :)
Gisteravond weer goed gesprek met de man en het komt erop nee dat als ik wil we er voor gaan. Dus. Dat helpt joh! :X
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zondag 31 juli 2011 @ 12:53:31 #120
258612 nytar
boys boys boys
pi_100153434
en wanneer zie je het zelf weer zitten? Ik vond mijn planning met een kleine van anderhalf weer beginnen met oefenen vroeg zat. Terwijl ik vroeger meer dacht aan ruim 2 jaar ertussen. En het rammelen al met 10 maanden weer begon. Haha
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:16:48 #121
186094 Floria
Ghost of shark
pi_100187144
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:53 schreef nytar het volgende:
en wanneer zie je het zelf weer zitten? Ik vond mijn planning met een kleine van anderhalf weer beginnen met oefenen vroeg zat. Terwijl ik vroeger meer dacht aan ruim 2 jaar ertussen. En het rammelen al met 10 maanden weer begon. Haha
Ik zag het gisteren alweer zitten! Zit is echt een gevalletje ratio volgen voor mij. Misschien kan ik eea nog bespoedigen als blijkt dat de studie niet super veel energie kost. Dat weet ik denk ik zo rond december? Anders zal het mei worden denk ik.

Whaaa!
pi_100191667
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:16 schreef Floria het volgende:

[..]

Ik zag het gisteren alweer zitten! Zit is echt een gevalletje ratio volgen voor mij. Misschien kan ik eea nog bespoedigen als blijkt dat de studie niet super veel energie kost. Dat weet ik denk ik zo rond december? Anders zal het mei worden denk ik.

Whaaa!
Aaah wat leuk Floria!!!!
pi_100192193
Ok, wat er in de posts hierboven eigenlijk staat is dus dat de kans groot is dat, mocht ik straks na bijna tien jaar rammelen eindelijk het geluk hebben een kindje te krijgen, het daarna gewoon allemaal vrolijk opnieuw begint?

Pardon? }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_100192647
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, wat er in de posts hierboven eigenlijk staat is dus dat de kans groot is dat, mocht ik straks na bijna tien jaar rammelen eindelijk het geluk hebben een kindje te krijgen, het daarna gewoon allemaal vrolijk opnieuw begint?

Kan, hoeft niet hoor! Ikzelf heb een kleine van 2,5 en hoewel ik best een beetje zwijmel als ik een baby in mijn armen heb, ik rammel absoluut niet.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:06:37 #125
186094 Floria
Ghost of shark
pi_100194711
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

En ik denk dat ik mijn hele leven lang zal rammelen maar ik hoop het niet }:| Het mag wel stoppen na max 4 :o

Leuk he Mrien! Maar maar maar er gaat iig nog maanden niets gebeuren dus ik kom hier gewoon weer keihard binnenvallen op OUD :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')