Stel nou dat zwanger worden niet zo makkelijk gaat als je hoopte, dan staat daar een kinderwagen (ik zeg maar wat) van een paar honderd euro voor niets in de berging. En naast het financiële aspect lijkt het me ook behoorlijk confronterend steeds. Ik snap het wel, als je eenmaal zwanger bent heb je nóg 9 maanden om inkopen te doen (en zo'n fietsje wordt pas leuk als een kindje 1,5 / 2 jaar isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef rubje het volgende:
Begrijp niet dat er bezwaar bestaat tegen je vent die alvast wil shoppen voor de toekomstige kleine.Normaal zijn het altijd de vrouwen die hierin haantje de voorste in willen zijn.
Als wij toen we net aan het proberen waren al spullen hadden gekocht, dan had ik nu bijvoorbeeld al een jaar tegen een lege kinderwagen en een lege wieg aangekeken.....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef rubje het volgende:
Begrijp niet dat er bezwaar bestaat tegen je vent die alvast wil shoppen voor de toekomstige kleine.Normaal zijn het altijd de vrouwen die hierin haantje de voorste in willen zijn.
Ik heb een kind van 6 maanden en koop nog niet eens een fietsje omdat het hier nog zeker wel een jaar werkeloos staat te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef rubje het volgende:
En dan roept de gemiddelde vent toch ook: 'niet doen' ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef rubje het volgende:
^^quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Stel nou dat zwanger worden niet zo makkelijk gaat als je hoopte, dan staat daar een kinderwagen (ik zeg maar wat) van een paar honderd euro voor niets in de berging. En naast het financiële aspect lijkt het me ook behoorlijk confronterend steeds. Ik snap het wel, als je eenmaal zwanger bent heb je nóg 9 maanden om inkopen te doen (en zo'n fietsje wordt pas leuk als een kindje 1,5 / 2 jaar is).
Ik weet het, maar natuurlijk wil ik het liever nog gister dan vandaagquote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Katy! Het is zo oktober joh, nu eerst zomer (= genieten van een koel wijntje of biertje op een terras als het weer het toelaat) en dan is het alweer september. Als je vriend/man het ziet zitten, zou ik inderdaad alvast stoppen met de pil. Vaak duurt het wel even voor alles uit je systeem is.
ooh, maar dat neuzen herken ik ook. In mijn hoofd heb ik globaal al mijn kinderopvang, qua namen heb ik wel een idee en de kinderoopvang heb ik ook al uit zitten pluizen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:24 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik weet het, maar natuurlijk wil ik het liever nog gister dan vandaag. M'n vriend wordt een beetje gek van mijn gedachtes over kinderen (babykamer, namen, kinderopvang alles heb ik inmiddels bekeken
) dus ik ga het zodra ik aan het eind van m'n pilstrip ben opperen
.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef Floria het volgende:
Hoi![]()
Ik rammel als een mofo.
Maar de jongste is nog geen 11 maanden en in jan start ik een 1 jarige studie en dus daarna is het pas verstandig.
Dus ik heb 6 weken geleden een spiraal laten plaatsen want ik vertrouw mezelf niet zo. Man wil trouwens ook best wel dus![]()
Echt niet normaal.
*RAMMEL*
Ik zou om deze reden ook uitkijken... Ik heb nooit iets gekocht, maar wel veel gekregen van een familielid. Dat stond expres al ergens in een garage weggestopt, op een doosje met kleertjes na. Dat staat in mijn schuur. Nu de kinderwens op losse schroeven staat (en het in ieder geval lang gaat duren voordat we er iets mee kunnen) is het ineens wel een issue dat het er staat. Wegdoen is confronterend, maar laten staan ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En voor mij telt het confronterende zwaarder mee dan het financiele. Stel nou dat het niet zo 123 lukt...
Jaaaa! Hij is niet niet normaal zo snel LOL. Maar het is niet echt een baby die ik mis maar een mens. Ik wil er een mensje bijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef Orea het volgende:
[..]
! Slim van dat spiraal!! En jouw jongste is dan ook echt niet meer baby in doen en laten
Ik zag het gisteren alweer zitten! Zit is echt een gevalletje ratio volgen voor mij. Misschien kan ik eea nog bespoedigen als blijkt dat de studie niet super veel energie kost. Dat weet ik denk ik zo rond december? Anders zal het mei worden denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:53 schreef nytar het volgende:
en wanneer zie je het zelf weer zitten? Ik vond mijn planning met een kleine van anderhalf weer beginnen met oefenen vroeg zat. Terwijl ik vroeger meer dacht aan ruim 2 jaar ertussen. En het rammelen al met 10 maanden weer begon. Haha
Aaah wat leuk Floria!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:16 schreef Floria het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren alweer zitten! Zit is echt een gevalletje ratio volgen voor mij. Misschien kan ik eea nog bespoedigen als blijkt dat de studie niet super veel energie kost. Dat weet ik denk ik zo rond december? Anders zal het mei worden denk ik.
Whaaa!
Kan, hoeft niet hoor! Ikzelf heb een kleine van 2,5 en hoewel ik best een beetje zwijmel als ik een baby in mijn armen heb, ik rammel absoluut niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, wat er in de posts hierboven eigenlijk staat is dus dat de kans groot is dat, mocht ik straks na bijna tien jaar rammelen eindelijk het geluk hebben een kindje te krijgen, het daarna gewoon allemaal vrolijk opnieuw begint?
Pardon?.
En ik denk dat ik mijn hele leven lang zal rammelen maar ik hoop het nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, wat er in de posts hierboven eigenlijk staat is dus dat de kans groot is dat, mocht ik straks na bijna tien jaar rammelen eindelijk het geluk hebben een kindje te krijgen, het daarna gewoon allemaal vrolijk opnieuw begint?
Pardon?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |