Nou, vooruit, omdat de TS toch Kuukske is.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je vergeet de tree van poit in de tt
Ikke nietquote:
Je bent een vrouw?quote:
Ik had het sterk gevonden! Wel een uiterst snelle genderchange na de laatste keer dat ik hem gezien heb!quote:
Klinkt gezellig Eend. Veel plezierquote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben met de kinderen broodjes eten bij de hema.. of te wel... kinderen kiezen broodjes uit, eten vier happen en papa eet de rest op!
Vanavond taco's met ze eten
Geen AH dit keer.quote:
You rang?quote:
quote:
Nope, eerder een overschot aan haarquote:
Geen idee wanneer ik er weer eens benquote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
helemaal geen broodjes hier, had er 3 mee en ze zijn op
morgen miss wel even naar gelderlandplein!
quote:
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nope, eerder een overschot aan haar
Oh, nu heb ik daar ook een kale plek. En rood.quote:
Oh nee, alsjeblieft.. Ik heb haar genoeg...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik kweekte eerder voor de Arena. Dit groeit namelijk in het donker en je hoeft geen water toe te voegenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kweekte eerder voor de Arena. Dit groeit namelijk in het donker en je hoeft geen water toe te voegen
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft.. Ik heb haar genoeg...HA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef Solique het volgende:
Woensdag mijn telefoon weer ophalen bij de winkel
Zal mij verbazen of het nu opgelost is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |