Liever een lolbroek dan een crankypantsquote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!
*boks*quote:
je klinkt als mijn oma. Voor ik het weet knijp je nog in mijn wang.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of op de zondag stiekem een grapjurk?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef Mday het volgende:
[..]
*boks*
[..]
je klinkt als mijn oma. Voor ik het weet knijp je nog in mijn wang.
GILF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer I like to fuck?quote:
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
dan ben je net breezer niveau af en heb je nog niks van het leven gezien dan je collegezalen en je studiepunten
![]()
![]()
Pas bij 30+ word je baas''.
Ik dacht al aan Girl. Maar Fruit bedoelt Granny ben ik bang.quote:
Jamaar, Fall. Jij bent ook welquote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.
Oh, ik dacht dat hij een aanzoek bij mday deed.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht al aan Girl. Maar Fruit bedoelt Granny ben ik bang.
ha, mede-oudje. Mijn kukident is op, mag ik van jou lenen?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht al aan Girl. Maar Fruit bedoelt Granny ben ik bang.
Zou Lot dat goed vinden?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij een aanzoek bij mday deed.
Als mday gaat dwijlen? vast wel.quote:
YES, ZE HAPTE. WINNING!!!!quote:
Er komt wel een cooking mama voor 3ds, maar geen idee of je dat daarin ook kanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Eerste nieuwspost waar ik de kans krijg om dwijlen te noemen is voor jou Kuuks
Of bij het zoveelste hackbericht: "het is dwijlen met de kraan open!".quote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Eerste nieuwspost waar ik de kans krijg om dwijlen te noemen is voor jou Kuuks
Dude.. Ik ben ook bijna 29... Wil je me niet zo bang maken!!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ha, mede-oudje. Mijn kukident is op, mag ik van jou lenen?
It's Hello Kitty, she makes me do this!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |