Oh ja?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:19 schreef Solique het volgende:
Wat een gedoe over de leeftijden.
Je kan er zelf weinig aan veranderen en het leven gaat door.
Vind het zelf al erg genoeg als ik eind 20 word geschat
Ik word altijd ouder geschat, zegt genoeg dat ik wat moet veranderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik word meestal jonger geschat.
.
Nou niet per se hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word altijd ouder geschat, zegt genoeg dat ik wat moet veranderen.
Broekie.quote:
nee, ok. Maar vind het zelf ook.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
dan ben je net breezer niveau af en heb je nog niks van het leven gezien dan je collegezalen en je studiepunten
![]()
![]()
Pas bij 30+ word je baas''.
Oeh, een paar voelen zich op de teentjes getraptquote:
Mwah genoeg 22 jarige die meer levenservaring hebben dan de gemiddelde 30 plusser.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
dan ben je net breezer niveau af en heb je nog niks van het leven gezien dan je collegezalen en je studiepunten
![]()
![]()
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:30 schreef Mday het volgende:
Oeh, een paar voelen zich op de teentjes getrapt
3 weken 26quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.
Een natte of een drogequote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check ook de bestandsnaam
Hup, aan het werk jij.quote:
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappelingquote:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=dweilquote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappeling
dwijlen dwijlde, h gedwijld reinigen met een dwijl: ~ met de kraan open nutteloos werk doen
aldus vandale.nl
Ja daaahaag!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappeling
dwijlen dwijlde, h gedwijld reinigen met een dwijl: ~ met de kraan open nutteloos werk doen
aldus vandale.nl
Stelletje zuipers en vreters daar zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
looool krijg net weer een mail op mijn werk voor een borrel as donderdag![]()
wederom: vreten en drank
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |