Nou, vooruit, omdat de TS toch Kuukske is.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je vergeet de tree van poit in de tt
Ikke nietquote:
Je bent een vrouw?quote:
Ik had het sterk gevonden! Wel een uiterst snelle genderchange na de laatste keer dat ik hem gezien heb!quote:
Klinkt gezellig Eend. Veel plezierquote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben met de kinderen broodjes eten bij de hema.. of te wel... kinderen kiezen broodjes uit, eten vier happen en papa eet de rest op!
Vanavond taco's met ze eten
Geen AH dit keer.quote:
You rang?quote:
quote:
Nope, eerder een overschot aan haarquote:
Geen idee wanneer ik er weer eens benquote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
helemaal geen broodjes hier, had er 3 mee en ze zijn op
morgen miss wel even naar gelderlandplein!
quote:
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nope, eerder een overschot aan haar
Oh, nu heb ik daar ook een kale plek. En rood.quote:
Oh nee, alsjeblieft.. Ik heb haar genoeg...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik kweekte eerder voor de Arena. Dit groeit namelijk in het donker en je hoeft geen water toe te voegenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef maar wat aan poit, voor zijn kale plekje.
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kweekte eerder voor de Arena. Dit groeit namelijk in het donker en je hoeft geen water toe te voegen
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft.. Ik heb haar genoeg...HA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef Solique het volgende:
Woensdag mijn telefoon weer ophalen bij de winkel
Zal mij verbazen of het nu opgelost is
Zal mij niets verbazen dat probleem nog gewoon aanwezig is, dit is tweede keer dat hij is opgestuurd met exact hetzelfde probleem. Eerste keer was het niet opgelost alleen verergerd.quote:
Was het maar zoquote:
Dude alles op het gemakje, ik heb vakantie! En die heb ik dik verdient/verdiend (zoek maar uit kuuks)quote:
Ik hoop dat ze bij mij snel bellen. HTC die constant restart is niet mijn ideale telefoonquote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen dat probleem nog gewoon aanwezig is, dit is tweede keer dat hij is opgestuurd met exact hetzelfde probleem. Eerste keer was het niet opgelost alleen verergerd.
Ik zou het dekbed eens buiten uit gaan kloppen, je begint te hoesten.quote:
KPN is al 3 maanden bezig om mijn telefoon werkend te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij mij snel bellen. HTC die constant restart is niet mijn ideale telefoon
stop met fokken, ga in het gras liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude alles op het gemakje, ik heb vakantie! En die heb ik dik verdiend!
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laat mij es meekijken!
thuis geen internet dus kan nu niet downloaden
hmh, goed idee.quote:
Ik nu aan mijn aller aller laaste E.R. maar ik wil hem niet afkijken want dan is de serie uitquote:
Wil nog steeds verder met The Pacific en Game of Thronesquote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik nu aan mijn aller aller laaste E.R. maar ik wil hem niet afkijken want dan is de serie uit
Als je gamed ben je dat soort huizen wel gewend hoor ... kom niet vaak bij meisjes in roze kamers en alles netjes opgeruimd dat er een playstation staat!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor
Als je maar wel tegen rotzooi in combinatie met een mannenhuis kan
Dan ben je meer dan welkomquote:Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je gamed ben je dat soort huizen wel gewend hoor ... kom niet vaak bij meisjes in roze kamers en alles netjes opgeruimd dat er een playstation staat!
zeg, kun je de onopgeruimde meisjes hier niet naartoe lokkenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je gamed ben je dat soort huizen wel gewend hoor ... kom niet vaak bij meisjes in roze kamers en alles netjes opgeruimd dat er een playstation staat!
Ik ben nog steeds aanwezigquote:Op maandag 11 juli 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
Waarom word het grauw en lijkt het te gaan regenen als ik naar huis ga.
Als het maar droog blijft totdat ik in de auto zit daarna mag het regenen.
Ik ben onderweg![]()
Met dank aan mensen die constant rickrolls dedenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
KUTFOKsadfasdf
kutyoutube links die automatisch een plaatje krijgen en shit
bah
alles is kut de laatste tijd op fok. ik erger me er KAPOT aan.
ja ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dank aan mensen die constant rickrolls deden
En ik vind het wel handig
wat een TAKKEherriequote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef SuperFruitig het volgende:
WHERE CAN I FIND A WOMAN LIKE THAT!?
LIKE JESSEEEESSS GIRL!!!
-but i rather get some head
Wat jij zegt.quote:
En dit valt ook wel in de categorie Takke. Herrie.quote:
Blur met Song 2 is never ever takkeherrie.quote:
Zat die er ook in dan? Ik kwam niet verder dan dat hiphopding in het begin?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blur met Song 2 is never ever takkeherrie.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zat die er ook in dan? Ik kwam niet verder dan dat hiphopding in het begin?
Dat klinkt als een Belgisch werkpaard. Wie de neuk is dat nou weer?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef Kuukske het volgende:
I know. Song 2. Daar vind ik die nieuwe van Tim Knol zo irritant veel op lijken trouwens.
.
Ah, dat scheelt, dat luister ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef Kuukske het volgende:
Tim Knol! Die ken je toch wel. Die wordt zo gehyped door 3FM.
titelsong van Fifa '72!quote:
Kijkt naar zijn debugversie.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:31 schreef Mday het volgende:
[..]
titelsong van Fifa '72!
oh man, ik kan niet WACHTEN op deze game. net de playthrough 4 uitgespeeld
* Pheno waits on 'not sure if serious'...quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno waits on 'not sure if serious'...
Of heb je stiekem een windje gelatenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Solique het volgende:
Wolken schrokken zeker toen ik naar buiten stapte, vlak erna ging de zon weer schijnen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:49 schreef Mday het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vreselijk flauwe grap in 3...2...1...
Levensgevaarlijke raadsels in Batman: Arkham City
Ik niet in ieder geval, genoeg Amsterdammers die het gedaan kunnen hebbenquote:
Beetje op de amsterdammers afschuiven he.. Tsk tsk tsk...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, genoeg Amsterdammers die het gedaan kunnen hebben
Op alle forenzen dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje op de amsterdammers afschuiven he.. Tsk tsk tsk...
Laniquote:
Ik ben net aan het nadenken.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaan jullie overigens allemaal eten vanavond? Ik gewoon simpel: aardappeltjes, kipsnitzeltje en wat groente. Geen inspiratie. Vanavond weer verder met Amnesia.
Vind het wel knap dat je de game niet (te) eng vindt, ik ga er geeneens aan beginnen omdat ik weet dat ik geen plezier haal uit schrikdingen..! (behalve Dead Space, want daar kan je zo lekker stompen en vliegt het bloed alle kanten opquote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaan jullie overigens allemaal eten vanavond? Ik gewoon simpel: aardappeltjes, kipsnitzeltje en wat groente. Geen inspiratie. Vanavond weer verder met Amnesia.
Hmm, pizza. Dat had ik vrijdag weer eens gegeten na echt jaren (volgens mij echt jaren) niet meer gegeten te hebben. Was lekker.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben net aan het nadenken.
Of pizza of aardappelen met erwtjes en stukje kipfilet.
Ik heb een kronkel in mijn hoofd m.b.t. eng e.d. Seriously.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je de game niet (te) eng vindt, ik ga er geeneens aan beginnen omdat ik weet dat ik geen plezier haal uit schrikdingen..! (behalve Dead Space, want daar kan je zo lekker stompen en vliegt het bloed alle kanten op)
Pizza heb ik ook al weken niet op. Denk dat ik die de oven in schuif.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm, pizza. Dat had ik vrijdag weer eens gegeten na echt jaren (volgens mij echt jaren) niet meer gegeten te hebben. Was lekker.
Goede keus!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Pizza heb ik ook al weken niet op. Denk dat ik die de oven in schuif.
Hmmm! Lekker hollands.quote:
Dubbel-hmmm! Ik heb Danio aardbei en Danio mango-banaan-kiwi mix (ofzo?) In ieder geval een lekkere mix in huis.quote:
Nee, jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |