Oh ja, die heb ik gezien! Tindahbox!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)peopt_regenboog.html
Valt best meequote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
De vervelende kant aan dit alles is overigens; ik ben wel 25. Meeeennnn, oud.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:54 schreef SuperFruitig het volgende:
ow dweil__________________
ik moet vroeg naar bed vanavond
Hoe dat zo opeens?quote:
Echt briljantquote:Op maandag 11 juli 2011 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik gezien! Tindahbox!
Dat zal je dan altijd blijvenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus ik ben ouder dan jou op dit moment?!!![]()
![]()
Oh, was dat die pre release..quote:
Ja ik ook! in plaats daarvan heb ik maar boterhammen gesmeerd.quote:
ik ben t al voorbij!quote:
omdat ze het er over hebben en bokkepootjes nommmmquote:
Ik heb broodjes en banaantjequote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik ook! in plaats daarvan heb ik maar boterhammen gesmeerd.
quote:
Wil niet te veel aan lekker eten denken, het moet erafquote:Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
omdat ze het er over hebben en bokkepootjes nommmm![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwwww. I feel you.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Joh, je moet blij zijn dat je nog 25 bent. Ik ben het nog maar 8 dagen.
tja, wat moet je doen aan je leeftijd.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Joh, je moet blij zijn dat je nog 25 bent. Ik ben het nog maar 8 dagen.
Het komt al dicht in de buurt van de 30. Realiseerde ik me vanmorgen. Ineens. Op de fiets.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:06 schreef Solique het volgende:
[..]
tja, wat moet je doen aan je leeftijd.
Niets mis mee, het is maar een nummer.![]()
Hobbel ze!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef Laniboekje het volgende:
Nou. Ik ga me maar eens omkleden en richting de pferden.
Ja vrouwe-Lot, ik zal rustig uitzieken. Ik eet elke dag muesli met yoghurt en een geperste sinaasappel.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Eerst beter worden!! Anders werk je je eigen lijf alleen maar tegen.
Dus lieve fallen, hup op de bank met een kopje thee met honing en veel fruit eten!
Ik wordt volgende week 27quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
De vervelende kant aan dit alles is overigens; ik ben wel 25. Meeeennnn, oud.
Oh ja?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:19 schreef Solique het volgende:
Wat een gedoe over de leeftijden.
Je kan er zelf weinig aan veranderen en het leven gaat door.
Vind het zelf al erg genoeg als ik eind 20 word geschat
Ik word altijd ouder geschat, zegt genoeg dat ik wat moet veranderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik word meestal jonger geschat.
.
Nou niet per se hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word altijd ouder geschat, zegt genoeg dat ik wat moet veranderen.
Broekie.quote:
nee, ok. Maar vind het zelf ook.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
dan ben je net breezer niveau af en heb je nog niks van het leven gezien dan je collegezalen en je studiepunten
![]()
![]()
Pas bij 30+ word je baas''.
Oeh, een paar voelen zich op de teentjes getraptquote:
Mwah genoeg 22 jarige die meer levenservaring hebben dan de gemiddelde 30 plusser.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
dan ben je net breezer niveau af en heb je nog niks van het leven gezien dan je collegezalen en je studiepunten
![]()
![]()
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:30 schreef Mday het volgende:
Oeh, een paar voelen zich op de teentjes getrapt
3 weken 26quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.
Een natte of een drogequote:Op maandag 11 juli 2011 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check ook de bestandsnaam
Hup, aan het werk jij.quote:
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappelingquote:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=dweilquote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappeling
dwijlen dwijlde, h gedwijld reinigen met een dwijl: ~ met de kraan open nutteloos werk doen
aldus vandale.nl
Ja daaahaag!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dwijl de; -en 1 m doek, lap om vloeren met vocht schoon te maken 2 m,v waardeloos persoon; slappeling
dwijlen dwijlde, h gedwijld reinigen met een dwijl: ~ met de kraan open nutteloos werk doen
aldus vandale.nl
Stelletje zuipers en vreters daar zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
looool krijg net weer een mail op mijn werk voor een borrel as donderdag![]()
wederom: vreten en drank
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!quote:
Liever een lolbroek dan een crankypantsquote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!
*boks*quote:
je klinkt als mijn oma. Voor ik het weet knijp je nog in mijn wang.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks d'r van. Je bent gewoon nog een bruukske. Da's schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of op de zondag stiekem een grapjurk?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij z'n lolbroek aantrekt!
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef Mday het volgende:
[..]
*boks*
[..]
je klinkt als mijn oma. Voor ik het weet knijp je nog in mijn wang.
GILF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer I like to fuck?quote:
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pas bij 30+ word je baas''.
Ik dacht al aan Girl. Maar Fruit bedoelt Granny ben ik bang.quote:
Jamaar, Fall. Jij bent ook welquote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.
Oh, ik dacht dat hij een aanzoek bij mday deed.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht al aan Girl. Maar Fruit bedoelt Granny ben ik bang.
ha, mede-oudje. Mijn kukident is op, mag ik van jou lenen?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
kijk, zo is het maar net. En dat ben ik al een aantal jaar.
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zou Lot dat goed vinden?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij een aanzoek bij mday deed.
Als mday gaat dwijlen? vast wel.quote:
YES, ZE HAPTE. WINNING!!!!quote:
Er komt wel een cooking mama voor 3ds, maar geen idee of je dat daarin ook kanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Eerste nieuwspost waar ik de kans krijg om dwijlen te noemen is voor jou Kuuks
Of bij het zoveelste hackbericht: "het is dwijlen met de kraan open!".quote:Op maandag 11 juli 2011 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Eerste nieuwspost waar ik de kans krijg om dwijlen te noemen is voor jou Kuuks
Dude.. Ik ben ook bijna 29... Wil je me niet zo bang maken!!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ha, mede-oudje. Mijn kukident is op, mag ik van jou lenen?
It's Hello Kitty, she makes me do this!quote:
gremlinquote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of bij het zoveelste hackbericht: "het is dwijlen met de kraan open!".
He, ik was al kaal met 25, het kan altijd nog erger!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude.. Ik ben ook bijna 29... Wil je me niet zo bang maken!!
Gij moakt 't illemaal bont! Foei!quote:
Mja, wanneer krijg je je telefoon weer terug?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
It's Hello Kitty, she makes me do this!
Ik zag laatste foto's van mezelf van de achterkant en werd daar niet vrolijk vanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik was al kaal met 25, het kan altijd nog erger!
Serieus geen idee. Het is dus kapot, maar als het bv alleen een volledige software reset is dan kan dat volgende week al zijn, anders dus langer. Op zich wel tof natuurlijk, op een gamebeurs vol met nerds met zo'n telefoon gaan lopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, wanneer krijg je je telefoon weer terug?
Je bilnaad kun je harsen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zag laatste foto's van mezelf van de achterkant en werd daar niet vrolijk van
Hmpf.quote:
Sexy vooral ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus geen idee. Het is dus kapot, maar als het bv alleen een volledige software reset is dan kan dat volgende week al zijn, anders dus langer. Op zich wel tof natuurlijk, op een gamebeurs vol met nerds met zo'n telefoon gaan lopen.
Niet op m'n kale plek tochquote:
Ik ken mezelf niet anders. Maar het boeit me eigenlijk ook geen reet. Zie de voordelen:quote:
Lol..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken mezelf niet anders. Maar het boeit me eigenlijk ook geen reet. Zie de voordelen:
- het hoofd meteen droog na het zwemmen/duiken/douchen
- altijd een legitieme reden om met een Goomba-pet rond te lopen
- tijdswinst bij gebrek aan kapsalonbezoek
- geen zorgen over grijze haren
quote:
een tree?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol..
Ik ben alleen niet zo schattig met een kale harses.. Zie er meer uit als een agressieve pool.. (soms inclusief een tree halve liters euroshopper bier)
Ik krijg opeens de behoefte de TT aan te passen.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg opeens de behoefte de TT aan te passen.
What has been seen, cannot be unseen...quote:
Je vergeet de tree van poit in de ttquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |