quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno waits on 'not sure if serious'...
Of heb je stiekem een windje gelatenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Solique het volgende:
Wolken schrokken zeker toen ik naar buiten stapte, vlak erna ging de zon weer schijnen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:49 schreef Mday het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vreselijk flauwe grap in 3...2...1...
Levensgevaarlijke raadsels in Batman: Arkham City
Ik niet in ieder geval, genoeg Amsterdammers die het gedaan kunnen hebbenquote:
Beetje op de amsterdammers afschuiven he.. Tsk tsk tsk...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, genoeg Amsterdammers die het gedaan kunnen hebben
Op alle forenzen dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje op de amsterdammers afschuiven he.. Tsk tsk tsk...
Laniquote:
Ik ben net aan het nadenken.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaan jullie overigens allemaal eten vanavond? Ik gewoon simpel: aardappeltjes, kipsnitzeltje en wat groente. Geen inspiratie. Vanavond weer verder met Amnesia.
Vind het wel knap dat je de game niet (te) eng vindt, ik ga er geeneens aan beginnen omdat ik weet dat ik geen plezier haal uit schrikdingen..! (behalve Dead Space, want daar kan je zo lekker stompen en vliegt het bloed alle kanten opquote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaan jullie overigens allemaal eten vanavond? Ik gewoon simpel: aardappeltjes, kipsnitzeltje en wat groente. Geen inspiratie. Vanavond weer verder met Amnesia.
Hmm, pizza. Dat had ik vrijdag weer eens gegeten na echt jaren (volgens mij echt jaren) niet meer gegeten te hebben. Was lekker.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben net aan het nadenken.
Of pizza of aardappelen met erwtjes en stukje kipfilet.
Ik heb een kronkel in mijn hoofd m.b.t. eng e.d. Seriously.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je de game niet (te) eng vindt, ik ga er geeneens aan beginnen omdat ik weet dat ik geen plezier haal uit schrikdingen..! (behalve Dead Space, want daar kan je zo lekker stompen en vliegt het bloed alle kanten op)
Pizza heb ik ook al weken niet op. Denk dat ik die de oven in schuif.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm, pizza. Dat had ik vrijdag weer eens gegeten na echt jaren (volgens mij echt jaren) niet meer gegeten te hebben. Was lekker.
Goede keus!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Pizza heb ik ook al weken niet op. Denk dat ik die de oven in schuif.
Hmmm! Lekker hollands.quote:
Dubbel-hmmm! Ik heb Danio aardbei en Danio mango-banaan-kiwi mix (ofzo?) In ieder geval een lekkere mix in huis.quote:
Nee, jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |