Ah thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:35 schreef becky27 het volgende:
CP ook via boek.net. Bij bol.com issie gecancelled.
Wat goed! Op het potje!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef mignonne het volgende:
en weer 3 plassen en 2 x poep (en 1 dikke scheet) keurig op het potje.
naaah...
Bij poepen moet je je niet teveel voorstellen btw hoor. Ze poept, voelt het ook duidelijk aankomen en gaat er echt voor zitten. Maar het kost duidelijk behoorlijk moeite en de opbrengst is niet heel veel. Maar goed, het begin is er duidelijk, we gloeien allebei helemaal van trotsvanmiddag een mooie nieuwe onderbroek voor dr uitzoeken
een hysterische denk ik
misschien met nijntje of hello kitty ofzo, iets wat ze helemaal leuk vindt.
Fijn dat het bevalt! Ja, dat soort dingen zijn wel goed om te lezen. Wat ik ook fijn vond was om te lezen dat de manier waarop wij tegenwoordig onze kinderen opvoeden (veelal zonder 'extended family') gewoon best zwaar is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Claudia, ik ben begonnen in 'The Happiest Toddler...' en hoewel ik dingen herken uit de diverse boeken die ik inmiddels gelezen heb is het echt wel en fijn boek om te lezen.
Ik kom nu pas bij het hoofdstuk over hoe je dingen aan kan pakken, maar sws, dingen als 'just because you fail sometimes, doesn't mean you are a failure' zijn gewoon fijn om te lezen.![]()
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
Nu afgesproken dat de keppra nu tijdelijk gegeven word om weer rust in zijn hoofd te krijgen, en daarna weer afbouwen en opzoek naar een ander alternatief
Want serieus wij zitten niet meer te wachten op een suf,soms stonede roy die afwezig is wankel op zijn benen staat.
Zeker niet nadat het zo voor de wind ging met hem.
Fijn dat het zo gaat, vooral in het licht van de poepperikelen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef mignonne het volgende:
en weer 3 plassen en 2 x poep (en 1 dikke scheet) keurig op het potje.
naaah...
Bij poepen moet je je niet teveel voorstellen btw hoor. Ze poept, voelt het ook duidelijk aankomen en gaat er echt voor zitten. Maar het kost duidelijk behoorlijk moeite en de opbrengst is niet heel veel. Maar goed, het begin is er duidelijk, we gloeien allebei helemaal van trotsvanmiddag een mooie nieuwe onderbroek voor dr uitzoeken
een hysterische denk ik
misschien met nijntje of hello kitty ofzo, iets wat ze helemaal leuk vindt.
Hehe, herkenbaar. Ivan vindt vis ook heerlijk. Hij wil meestal 'broodje kaas' of 'visje'. Als hij vis wil krijgt hij van ons wel eens makreel uit het vuistje, wat een behoorijk vissige vis is, als je begrijpt wat ik bedoel. En smullen dat hij dan doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef draculettetje het volgende:
ik las ook nog dat er lekker van visjes wordt gesmuld, mini vind dat ook echt heerlijk
lusten het zelf niet maar ik vind het fijn als zij het wel elke week eet!
en lang leve de rapley dat mw dan helemaal naar vis ruikt....
Daar heb ik het laatste jaar ook veel overna gedacht. Vroeger had je een veel groter netwerk van mensen heel dicht in de buurt die je konden ondersteunen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
McLaura, gefeliciteerd met Thijs!Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben. Wat krijgt hij van jullie?
Stiemie, je hebt een schoolgaand kind!Ik ben benieuwd hoe Linde het heeft gevonden, dus ik duik straks even het andere topic in.
[..]
Fijn dat het bevalt! Ja, dat soort dingen zijn wel goed om te lezen. Wat ik ook fijn vond was om te lezen dat de manier waarop wij tegenwoordig onze kinderen opvoeden (veelal zonder 'extended family') gewoon best zwaar is.
Ja dat idd ook ja. Dat heb ik gisteren avond in bed nog besproken met F.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
McLaura, gefeliciteerd met Thijs!Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben. Wat krijgt hij van jullie?
Stiemie, je hebt een schoolgaand kind!Ik ben benieuwd hoe Linde het heeft gevonden, dus ik duik straks even het andere topic in.
[..]
Fijn dat het bevalt! Ja, dat soort dingen zijn wel goed om te lezen. Wat ik ook fijn vond was om te lezen dat de manier waarop wij tegenwoordig onze kinderen opvoeden (veelal zonder 'extended family') gewoon best zwaar is.
Oh ja gewoon even zonder schuldgevoel iemand die thuis kan zijn als je 2 kinderen ziek zijn en je toch boodschappen moet hebben. Of als je onverwachts een vergadering hebt op je vrije dag. Of iets anders waarvoo ik altijd weer mijn moeder moet vragen om langs te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja dat idd ook ja. Dat heb ik gisteren avond in bed nog besproken met F.
Ik zou op slag ook tekenen voor een soort van hofjeswonen met daarbij een soort van over en weer oppas gedoe. Niet altijd maar je moeder moete bellen als je eens een half uurtje naar de kapper wil, gewoon kijken welke buuf er die middag thuis is en vragen of die even op kan letten.
Mijn buren gaan hun huis verkopen, kom je hier wonen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou op slag ook tekenen voor een soort van hofjeswonen met daarbij een soort van over en weer oppas gedoe. Niet altijd maar je moeder moete bellen als je eens een half uurtje naar de kapper wil, gewoon kijken welke buuf er die middag thuis is en vragen of die even op kan letten.
Zo herkenbaar! Idd even snel een boodschapje rennen, en dat jij dan meteen even dat pak melk voor de buuf meeneemt zodat zij niet ook de deur uit moet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh ja gewoon even zonder schuldgevoel iemand die thuis kan zijn als je 2 kinderen ziek zijn en je toch boodschappen moet hebben. Of als je onverwachts een vergadering hebt op je vrije dag. Of iets anders waarvoo ik altijd weer mijn moeder moet vragen om langs te komen
Oh wat goed gedaan zeg! Ik ben al heel blij dat Linde een leuk vriendinnetje heeft waar we over en weer in geval van nood met de kinderen terecht kunnen. En verder heet mijn boodschappenbuuf Albertquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Idd even snel een boodschapje rennen, en dat jij dan meteen even dat pak melk voor de buuf meeneemt zodat zij niet ook de deur uit moet.
Mijn moeder had vroeger zelfs een schoonmaakregeling met een buurvrouw. De ene dinsdagochtend bij haar, de andere bij ons. Onder het mom van 'vele handen maken licht werk'.![]()
Daar las ik toevallig vandeweek iets over in het blad van Vereniging Eigen Huis. Een demograaf die voorspelde dat vooral alleenstaande vrouwen van tussen de 40 en 45 zullen gaan 'samen'wonen in appartementencomplexen en dat je dat in Duitsland al ziet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Daar las ik toevallig vandeweek iets over in het blad van Vereniging Eigen Huis. Een demograaf die voorspelde dat vooral alleenstaande vrouwen van tussen de 40 en 45 zullen gaan 'samen'wonen in appartementencomplexen en dat je dat in Duitsland al ziet gebeuren.
Denk dat zoiets ook heel goed kan met jonge gezinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |