abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:31:19 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99359637
ssserpente ik zou gewoon even de ha bellen en laten kijken. sinds vrijdag is ook al een tijdje.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99361748
Zo te zien is The Happiest Toddler wel via Amazon.com te krijgen. Ik ga hem maar bestellen :Y)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:35:57 #228
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99361839
CP ook via boek.net. Bij bol.com issie gecancelled.
pi_99362184
en weer 3 plassen en 2 x poep (en 1 dikke scheet :+) keurig op het potje. :o naaah...

Bij poepen moet je je niet teveel voorstellen btw hoor. Ze poept, voelt het ook duidelijk aankomen en gaat er echt voor zitten. Maar het kost duidelijk behoorlijk moeite en de opbrengst is niet heel veel. Maar goed, het begin is er duidelijk, we gloeien allebei helemaal van trots :D vanmiddag een mooie nieuwe onderbroek voor dr uitzoeken O+ een hysterische denk ik :9 misschien met nijntje of hello kitty ofzo, iets wat ze helemaal leuk vindt.
:)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:49:32 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99362306
supergoed Mignonne *O* Hier is het dus ook weer "drama"qua poepen, sinds Roy in het ziekenhuis ligt nog helemaal niet gepoept zelfs -O-
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99362406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:35 schreef becky27 het volgende:
CP ook via boek.net. Bij bol.com issie gecancelled.
Ah thanks :)
Heb een account bij Amazon en zo te zien ontloopt het elkaar amper qua prijs (incl. verzendkosten), dus toch maar bij Amazon bestellen :)
pi_99362443
Ja, Hello Kitty onderbroek *O*

Bar, ik poep ook het liefst thuis.
Weet nog wel dat ik vroeger op vakantie soms wel dagenlang ophield :')
pi_99362812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef mignonne het volgende:
en weer 3 plassen en 2 x poep (en 1 dikke scheet :+) keurig op het potje. :o naaah...

Bij poepen moet je je niet teveel voorstellen btw hoor. Ze poept, voelt het ook duidelijk aankomen en gaat er echt voor zitten. Maar het kost duidelijk behoorlijk moeite en de opbrengst is niet heel veel. Maar goed, het begin is er duidelijk, we gloeien allebei helemaal van trots :D vanmiddag een mooie nieuwe onderbroek voor dr uitzoeken O+ een hysterische denk ik :9 misschien met nijntje of hello kitty ofzo, iets wat ze helemaal leuk vindt.
Wat goed! Op het potje! *O*
pi_99363733
mignonne wat gaat dat goed met die grote meid van je! *G* een hello kitty onderbroek, ik zeg doen!

bar fijn dta roy even kunnen uitrazen :*

ssserpente al nog weer bij de huisarts geweest

ik las ook nog dat er lekker van visjes wordt gesmuld, mini vind dat ook echt heerlijk
lusten het zelf niet maar ik vind het fijn als zij het wel elke week eet!
en lang leve de rapley dat mw dan helemaal naar vis ruikt....
pi_99364028
McLaura, gefeliciteerd met Thijs! *O* Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben. Wat krijgt hij van jullie?

Stiemie, je hebt een schoolgaand kind! :o Ik ben benieuwd hoe Linde het heeft gevonden, dus ik duik straks even het andere topic in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Claudia, ik ben begonnen in 'The Happiest Toddler...' en hoewel ik dingen herken uit de diverse boeken die ik inmiddels gelezen heb is het echt wel en fijn boek om te lezen.
Ik kom nu pas bij het hoofdstuk over hoe je dingen aan kan pakken, maar sws, dingen als 'just because you fail sometimes, doesn't mean you are a failure' zijn gewoon fijn om te lezen. ;) :D
Fijn dat het bevalt! Ja, dat soort dingen zijn wel goed om te lezen. Wat ik ook fijn vond was om te lezen dat de manier waarop wij tegenwoordig onze kinderen opvoeden (veelal zonder 'extended family') gewoon best zwaar is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99364175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
Nu afgesproken dat de keppra nu tijdelijk gegeven word om weer rust in zijn hoofd te krijgen, en daarna weer afbouwen en opzoek naar een ander alternatief *O*
Want serieus wij zitten niet meer te wachten op een suf,soms stonede roy die afwezig is wankel op zijn benen staat.
Zeker niet nadat het zo voor de wind ging met hem.
Dat kan ik me voorstellen. ;( Goed dat jullie dat hebben aangegeven. De remedie moet niet erger zijn dan de kwaal. En de artsen geven het wel aan wanneer ze het echt nodig vinden.
pi_99364212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef mignonne het volgende:

Fijn dat het zo gaat, vooral in het licht van de poepperikelen!
pi_99364287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef draculettetje het volgende:
ik las ook nog dat er lekker van visjes wordt gesmuld, mini vind dat ook echt heerlijk
lusten het zelf niet maar ik vind het fijn als zij het wel elke week eet!
en lang leve de rapley dat mw dan helemaal naar vis ruikt....
Hehe, herkenbaar. Ivan vindt vis ook heerlijk. Hij wil meestal 'broodje kaas' of 'visje'. Als hij vis wil krijgt hij van ons wel eens makreel uit het vuistje, wat een behoorijk vissige vis is, als je begrijpt wat ik bedoel. En smullen dat hij dan doet. :D lk ben zelf ook dol op vis, vooral makreel.

Sorbo, ik krijg honger van de omschrijving van je vis. :9~
pi_99364701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
McLaura, gefeliciteerd met Thijs! *O* Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben. Wat krijgt hij van jullie?

Stiemie, je hebt een schoolgaand kind! :o Ik ben benieuwd hoe Linde het heeft gevonden, dus ik duik straks even het andere topic in.

[..]

Fijn dat het bevalt! Ja, dat soort dingen zijn wel goed om te lezen. Wat ik ook fijn vond was om te lezen dat de manier waarop wij tegenwoordig onze kinderen opvoeden (veelal zonder 'extended family') gewoon best zwaar is.
Daar heb ik het laatste jaar ook veel overna gedacht. Vroeger had je een veel groter netwerk van mensen heel dicht in de buurt die je konden ondersteunen.
Ik heb in die tijd ook wel een aantal keer iets gelezen over mensen die met ouders onder een dak gaan wonen. Of een huis naast elkaar. Meestal met het oog op mantelzorg, maar dat werkt natuurlijk twee kanten op. Het lijkt mij ideaal eigenlijk.

Het is gewoon de keerzijde van onze drang naar privacy :)
pi_99364735
Vis eten wij eigenlijk nooit, behalve buiten de deur. Truus heeft wel eens wat stukjes zalm geloof ik op en dat vond ze lekker. We hebben in de agenda gezet dat we na de vakantie verse zalm gaan halen. En dan grillen en oppeuzelen met Japanse sojasaus :9
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:51:32 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99364786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja dat idd ook ja. Dat heb ik gisteren avond in bed nog besproken met F. :Y
Ik zou op slag ook tekenen voor een soort van hofjeswonen met daarbij een soort van over en weer oppas gedoe. Niet altijd maar je moeder moete bellen als je eens een half uurtje naar de kapper wil, gewoon kijken welke buuf er die middag thuis is en vragen of die even op kan letten. O+
pi_99364850
Lente is ook dol op gebakken vis. Ze propt dan in één keer alles naar binnen en roept dan met volle mond en al wijzend naar mijn bord: 'DIE' .

Van de week had ik een lekker bordje met Hollandse garnaaltjes, gerookte paling en zalm en zo, maar dat hoefde ze niet. Ze rook er aan en nam uit beleefdheid een likje, maar daar bleef het bij. Jammer. Meer voor mij. :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:53:32 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99364875
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zou op slag ook tekenen voor een soort van hofjeswonen met daarbij een soort van over en weer oppas gedoe. Niet altijd maar je moeder moete bellen als je eens een half uurtje naar de kapper wil, gewoon kijken welke buuf er die middag thuis is en vragen of die even op kan letten. O+
Oh ja gewoon even zonder schuldgevoel iemand die thuis kan zijn als je 2 kinderen ziek zijn en je toch boodschappen moet hebben. Of als je onverwachts een vergadering hebt op je vrije dag. Of iets anders waarvoo ik altijd weer mijn moeder moet vragen om langs te komen :@
pi_99364908
quote:

[..]

Mijn buren gaan hun huis verkopen, kom je hier wonen? :+

Aanvulling BE: :D Tikkie klein en uit de richting voor F zijn werk, maar anders...
:D O+

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 12-07-2011 13:59:12 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:54:47 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99364923
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh ja gewoon even zonder schuldgevoel iemand die thuis kan zijn als je 2 kinderen ziek zijn en je toch boodschappen moet hebben. Of als je onverwachts een vergadering hebt op je vrije dag. Of iets anders waarvoo ik altijd weer mijn moeder moet vragen om langs te komen :@
Zo herkenbaar! Idd even snel een boodschapje rennen, en dat jij dan meteen even dat pak melk voor de buuf meeneemt zodat zij niet ook de deur uit moet. :Y

Mijn moeder had vroeger zelfs een schoonmaakregeling met een buurvrouw. De ene dinsdagochtend bij haar, de andere bij ons. Onder het mom van 'vele handen maken licht werk'. :Y O+
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:57:20 #246
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99365017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo herkenbaar! Idd even snel een boodschapje rennen, en dat jij dan meteen even dat pak melk voor de buuf meeneemt zodat zij niet ook de deur uit moet. :Y

Mijn moeder had vroeger zelfs een schoonmaakregeling met een buurvrouw. De ene dinsdagochtend bij haar, de andere bij ons. Onder het mom van 'vele handen maken licht werk'. :Y O+
Oh wat goed gedaan zeg! Ik ben al heel blij dat Linde een leuk vriendinnetje heeft waar we over en weer in geval van nood met de kinderen terecht kunnen. En verder heet mijn boodschappenbuuf Albert :D Maar ja dat helpt niet voor onverwachte dingen :{
pi_99365065
oi! :D je editte mijn post hahaha

maar het heeft hier wel even geduurd hoor voor ik van die kleine dingen durfde te vragen. Ik voel me al snel bezwaard om zoiets te vragen, maar met mn mini die nog niet mee kan op de fiets ben ik gewoon heel erg beperkt qua mobiliteit. Toen ik dus laatst visite zou krijgen en nog even snel naar de super wilde op de fiets kon ik inderdaad gewoon mn meisjes bij de buuf laten. Mn oudste en haar zoon speelden toch buiten, jongste sliep dus ik heb de babyfoon bij haar op de tuintafel geparkeerd.

Ging prima. En inderdaad een brood voor haar meegenomen :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:58:57 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99365084
:o :D
Ik snapte het al niet dat hij boven mijn eerdere post kwam te staan! :o :D
Zo, nu is het wat duidelijker. :@ :')
pi_99365141
quote:

[..]

Daar las ik toevallig vandeweek iets over in het blad van Vereniging Eigen Huis. Een demograaf die voorspelde dat vooral alleenstaande vrouwen van tussen de 40 en 45 zullen gaan 'samen'wonen in appartementencomplexen en dat je dat in Duitsland al ziet gebeuren.

Denk dat zoiets ook heel goed kan met jonge gezinnen :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:04:54 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99365317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Daar las ik toevallig vandeweek iets over in het blad van Vereniging Eigen Huis. Een demograaf die voorspelde dat vooral alleenstaande vrouwen van tussen de 40 en 45 zullen gaan 'samen'wonen in appartementencomplexen en dat je dat in Duitsland al ziet gebeuren.

Denk dat zoiets ook heel goed kan met jonge gezinnen :)
:D Ik voorzie een enorm PMS bolwerk daar! :+ Is het niet zo dat de cyclussen van vrouwen die langduring bij elkaar wonen naar elkaar gaan trekken. :)

Maar echt, ik meen het, ik zou het helemaal niet gek vinden om idd wat meer 'community-achtig' te wonen.

Bijvoorbeeld een beetje hofjes-opzet, groot (afgesloten) plein waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')