Waarom kan je niet dan? Je hebt dan toch gewoon vakantie? (gok ik)quote:
Op dit tijdstip mag allebei.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net zo groot als ik toch?
Even checken of ik Nederlands onder knie heb alles?
Ik wou het alleen maar even vertellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 26 en heb niet het flauwste benul. En nu?
Het heeft gewoon mijn interesse niet.
Ik heb echt geen idee hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch nog nooit gelezen hoe lang je bent dus dan verzin ik maar wat.Dan ben je ongeveer net zo groot als mij.
Ik heb geen vakantie aangevraagd voor deze zomer, en ik mis ook een beetje de euri's ervoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom kan je niet dan? Je hebt dan toch gewoon vakantie? (gok ik)
Jup. En eckte bazen onderhouden hun database met droge SQL, en niet met wijvenprogramma's als phpMyAdminquote:Op maandag 11 juli 2011 03:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat soort dingen en zo.
Iets met Database of zo?
Hoe kan je jezelf nou niet sneu vindenquote:Op maandag 11 juli 2011 03:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jup. En eckte bazen onderhouden hun database met droge SQL, en niet met wijvenprogramma's als phpMyAdmin
De source van de forumsoftware van 4chan is trouwens een aanrader
Kan gebeuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe jij eruit ziet.
Ik heb altijd idee beetje kakker en zo geen haat.
Heloef is schattig.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Moet ik eerst opzoeken op maps
Ohja Heloef, da wist ik wel. Toffe gast wel denk ik
Heloef is één baasquote:Op maandag 11 juli 2011 03:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Moet ik eerst opzoeken op maps
Ohja Heloef, dat wist ik wel. Toffe gast wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |