Je mag anders wel men vriendin worden als je wil, zal ik heul lief voor je zijn enzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Januari tot 10 juli. Gemiddeld 25 uur per week ofzo?
Ze zal alleen maar zitten pokeren hoor... Van neuken komt niets terecht en met haar geld kan je al helemaal niet vandoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je mag anders wel men vriendin worden als je wil, zal heul lief voor je zijn enzo.
Ik zou mezelf beschrijven als een goede pokerspeelster maar zeker niet expert, ik selecteer mijn tafels goed en zorg dat ik altijd met minsten 1 noobie aan tafel zit die geld aan het doneren is.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Netjes. Ben je heel goed of tref je ook veel noobs op die pokers?
Nee, gelukkig voor iedereen nietquote:Op maandag 11 juli 2011 02:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Haha, je hoeft niet zelf te rijden hoop ik?
Ja, ik weet dat >zij< heel goed is en zo. Maar ik vraag me af wat het niveau is in die pokergames online. Of er ook veel noobs meedoen en zoquote:Op maandag 11 juli 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm, hij speelt op hoog niveau... zei hij net...
Zal vast wifi zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig voor iedereen niet
Als ik in Frankrijk geen internet heb ga ik jullie wel missen hoor![]()
Nou, niet veel, maar nog genoeg om er goed van te kunnen leven.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat >zij< heel goed is en zo. Maar ik vraag me af wat het niveau is in die pokergames online. Of er ook veel noobs meedoen en zo
Ok, interessant om te weten welquote:Op maandag 11 juli 2011 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zou mezelf beschrijven als een goede pokerspeelster maar zeker niet expert, ik selecteer mijn tafels goed en zorg dat ik altijd met minsten 1 noobie aan tafel zit die geld aan het doneren is.
Niet fokken op vakantiequote:Op maandag 11 juli 2011 02:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig voor iedereen niet
Als ik in Frankrijk geen internet heb ga ik jullie wel missen hoor![]()
Dat is niet heel handig.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:49 schreef Faux. het volgende:
Je zal je tas maar kwijt zijn een uur voordat je op vakantie gaat
Those who are afraid to fail will never succeed. Not in life, not in poker.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ok, interessant om te weten welHeb me er ook een tijdje in verdiept, maar nooit online gespeeld. Bang om geld te verliezen denk ik
Voornamelijk 2/4, 3/6 en 5/10 no limit holdem.quote:
Nee, want als eckte FOK!ker ben ik niet sociaal dus maak ik op de camping geen vriendjes dus daarom heb ik FOK! nodigquote:Op maandag 11 juli 2011 02:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet fokken op vakantieJe kunt best twee weken zonder.
Ik doe laagste van laagsate (NL2) maar daar vliegen de bad beats me om de oren... heel frustrerend en sta ook maar zelden in plus na een dagje pokerquote:Op maandag 11 juli 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Those who are afraid to fail will never succeed. Not in life, not in poker.
[..]
Voornamelijk 2/4, 3/6 en 5/10 no limit holdem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |