1 gewonnen dollar is na belastingen en conversie (Dollar -> euro) ongeveer 50 eurocent.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik, staat dollar tekentje voor toch. Maar is dat winst of moet je verlies er dan nog af?
Beter.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik zal anders morgen wel ff voor je kijken
Zal ik je mijn rekeningnummer PMen? Ik ken een paar mannetjes die van die 50 cent 50 euro kunnen maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1 gewonnen dollar is na belastingen en conversie (Dollar -> euro) ongeveer 50 eurocent.
Ja, 1 dollar is sowieso maar 0,70 euro. Best wel jammer.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1 gewonnen dollar is na belastingen en conversie (Dollar -> euro) ongeveer 50 eurocent.
Ik heb al een paar dealtjes met wat Nigerianen, binnenkort ben ik multimiljonair! Maar bedankt voor jouw aanbod.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zal ik je mijn rekeningnummer PMen? Ik ken een paar mannetjes die van die 50 cent 50 euro kunnen maken.
Ik wou net zeggen. daar kom ik niet aan met mijn uitkering.quote:
Laat maar, die Nigerianen zijn mijn mannetjes. Als ze een grote mond hebben moet je maar zeggen dat je De Grote Machtige Mega Super Leider persoonlijk kent. Gewoon een paar keer klikklak geluidjes met je tong maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dealtjes met wat Nigerianen, binnenkort ben ik multimiljonair! Maar bedankt voor jouw aanbod.
Zeer stressvol en niet iedereen is ervoor in de wieg gelegd.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:33 schreef JApieman het volgende:
Volgens mij is pokeren ook best wel vermoeiend op zo'n niveau met zoveel tafels tegelijk.
Geen idee maar ik heb besloten dat ik het ga leren.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:33 schreef JApieman het volgende:
Volgens mij is pokeren ook best wel vermoeiend op zo'n niveau met zoveel tafels tegelijk.
Hoeveel uur speel je in totaal ongeveer per maand? En hoeveel je dan per maand verdient?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dealtjes met wat Nigerianen, binnenkort ben ik multimiljonair! Maar bedankt voor jouw aanbod.
Ik zal zo mijn jaar tot nu toe posten, moment.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hoeveel uur speel je in totaal ongeveer per maand? En hoeveel je dan per maand verdient?
Nee daarom kun je ook geen 8 urige werkdagen maken zoals bij een normale baan, nouja het zou wel kunnen maar ik weet niet of je het zo lang volhoudt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeer stressvol en niet iedereen is ervoor in de wieg gelegd.
Kun je mij m'n eigen oranje kleurtje + kwaliteitsuser tag geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |