Dat sowieso, maar wat doet de organisatie met je?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat 'ie dan op de grond ligt? m.a.w.: wat bedoel je?
Voeten in het beton en de Maas in met dat soort figuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef Yaros het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar wat doet de organisatie met je?
De organisatie heeft normaal gesproken nogal weinig te zeggen over je.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef Yaros het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar wat doet de organisatie met je?
Waarom doet vrijwel niemand het dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De organisatie heeft normaal gesproken nogal weinig te zeggen over je.
Achter het prikkeldraad moet je dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat de organisatie niets over je te zeggen heeft, wil niet zeggen dat je zomaar mensen, die toevallig aan de Tour bezig zijn, mag gaan omduwen....quote:
Het is een soort van anarchie, zulke figuren worden door omstanders gelynched.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat de organisatie niets over je te zeggen heeft, wil niet zeggen dat je zomaar mensen, die toevallig aan de Tour bezig zijn, mag gaan omduwen....
Omdat wielerfans in tegenstelling tot voetbalfans niet volledig achterlijk zijn.quote:
Tenzij je de organisator van bijvoorbeeld het WK bent.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Doe dit wel pas als Gesink al gepasseerd is, bij voorbaat dank.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Paul-89 het volgende:
Tip :
Ga tussen de Basken staan (ergens bij een leuke klim) en duw een renner van Euskaltel van de fiets.
Soms zie je ook exhibitionisten achter die wielrenners rennen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat wielerfans in tegenstelling tot voetbalfans niet volledig achterlijk zijn.
Hoewel ik de afgelopen jaren hier ook steeds meer aan ben gaan twijfelen.
Poging tot... eerder. Tenzij hij lullig valt natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:40 schreef Zeepvloertje het volgende:
Aanklacht voor moord waarschijnlijk.
Die lui gaan 40km per uur, dus die kunnen hard neerkomen en ze hebben ook nog eens rijke mofo's achter hun staan.
Niet nodig. Die vallen meestal wel uit zichtzelf om.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Paul-89 het volgende:
Tip :
Ga tussen de Basken staan (ergens bij een leuke klim) en duw een renner van Euskaltel van de fiets.
quote:Op maandag 11 juli 2011 07:51 schreef SanAnt het volgende:
Ts is wat van plan in de bergen!?
Gebr Schleck zijn nog niet gevallen of Evans???
Ja, inderdaad! Ben van plan om een renner om te duwen, of een stok tussen de spaken te drukken. Haha, nee was gewoon benieuwd; die toeschouwers staan zo dichtbij die renners..quote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Poging tot... eerder. Tenzij hij lullig valt natuurlijk.
Goed topic, TS gaat binnenkort naar Frankrijk?
Dus als er geen straf op moorden zou bestaan zou jij ook gewoon lekker om je heen schietend door de straten lopen en mensen ala GTA overrijden?quote:
Ik zeg toch niet dat ik de neiging daartoe heb? Ik vroeg mij gewoon af wat daarvan de consequenties zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dus als er geen straf op moorden zou bestaan zou jij ook gewoon lekker om je heen schietend door de straten lopen en mensen ala GTA overrijden?
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dus als er geen straf op moorden zou bestaan zou jij ook gewoon lekker om je heen schietend door de straten lopen en mensen ala GTA overrijden?
Er wordt geantwoord dat daar niet echt officiële consequenties aan vast zitten en naar aanleiding daarvan vraag jij je af waarom vrijwel niemand het dan doet...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef Yaros het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik de neiging daartoe heb? Ik vroeg mij gewoon af wat daarvan de consequenties zijn.
Je komt ook heel slim over.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:40 schreef Zeepvloertje het volgende:
Aanklacht voor moord waarschijnlijk.
Die lui gaan 40km per uur, dus die kunnen hard neerkomen en ze hebben ook nog eens rijke mofo's achter hun staan.
Tenzij die renner Alberto Contador heet en je tussen de fransen staat....quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat ligt aan de hoeveelheid andere toeschouwers om je heen.
Zijn dat er weinig, dan kun je misschien nog een beetje redelijk wegkomen.
Zijn er echter heel veel andere toeschouwers, dan is de kans groot dat ze je ter plekke lynchen.
Aangezien TS zich afvraagt waarom al die mensen dat dan niet doen ofwel niet begrijpt dat mensen dit bijna nooit doen zou je inderdaad kunnen denken dat de neiging om mensen van hun fiets af te duwen voor TS niet vreemd is.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarmee jij gelijk impliceert dat TS dan ook gelijk massaal wielrenners gaat omduwen...
Beetje kort door de bocht, om in wielertermen te blijven.
Contador wordt alleen met biefstukken geslagenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Tenzij die renner Alberto Contador heet en je tussen de fransen staat....
Volgens mij zijn de verschillen bijzonder klein, als ik die idioten op de bergen soms zie.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat wielerfans in tegenstelling tot voetbalfans niet volledig achterlijk zijn.
Hoewel ik de afgelopen jaren hier ook steeds meer aan ben gaan twijfelen.
Ze zijn wel net zo fanatiek, maar meer voor de koers in zn algemeenheid... Ik heb nog nooit rellen tussen 2 verschillende groepen fans gezien in ieder gevalquote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de verschillen bijzonder klein, als ik die idioten op de bergen soms zie.
Klopt, maar het ontbreekt ze regelmatig wel aan het respect om renners ook gewoon fatsoenlijk door te laten rijden. Dat daar zo weinig ongelukken mee gebeuren mag een wonder heten.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:29 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ze zijn wel net zo fanatiek, maar meer voor de koers in zn algemeenheid... Ik heb nog nooit rellen tussen 2 verschillende groepen fans gezien in ieder geval
Helemaal mee eens...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt, maar het ontbreekt ze regelmatig wel aan het respect om renners ook gewoon fatsoenlijk door te laten rijden. Dat daar zo weinig ongelukken mee gebeuren mag een wonder heten.
Ik denk zoals alles in Nl als je dader bent die iemand letsel toebrengt.quote:
Contador hoef je niet van zijn fiets te duwen. Die valt zelf wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Contador wordt alleen met biefstukken geslagen
Tour vraag van het jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |