Hij heeft nog een uitstekende haak.. maarja of dat over 30/45 min nog zo is..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, begint er op te lijken dat de chasers te laat zijn voor deze cel.
Eric zit het dichtste bij iig, hopelijk krijgt hij nog wat te zien.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij heeft nog een uitstekende haak.. maarja of dat over 30/45 min nog zo is..
Gisteren was het ook in North Dakota idd.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip, ik zie nu pas dat dit gebied slechts een 20 mile ten noorden van Steele is waar dus gister al flink gestormd heeft
Dan kan hij de volgende cel opwachten.quote:
Hmmz...quote:Tornado damage has been reported near New Rockford, ND. Roger Hill reported another tornado near Juanita about 40 min. ago.
Oeh bah... Hopelijk geen slachtoffers.quote:
Lijkt wel of hij rotatie heeft toch?quote:
Ik kan het niet vaststellen terwijl hij aan het rijden isquote:
Oh maar net stond hij even stil.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaststellen terwijl hij aan het rijden iserg lastig.
Stream doet nogal vervelend nuquote:
We zullen zien, het is nog vroeg.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk niet dat Eric nog leuke beelden gaat pakken vanavond. Hij zit volgens mij net iets te zuidelijk en rijdt nu naar het westen
h...a..pe...r...t wat af en toe idd.quote:
quote:
Nergens last vanquote:
Haha, je bent ze alle drie aan het volgen? Dat kan lappie niet aan.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, je bent ze alle drie aan het volgen? Dat kan lappie niet aan.![]()
Da's fijn, de mijne is een oud bessie op linux.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn lappie kan 't prima aan sinds ik Chrome gebruik (met FF kon 't ook niet hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop