Wel. Want Hara postte door het slotje.quote:
Same herequote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan was Hara gewoon de laatste tsss![]()
Ik wil nooit een nieuwe openen..als ik laatste ben is het per ongeluk
Dat is eerder Binkquote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
S vindt Caramela op de hond van de Freggels lijken
Ik zie het niet helemaal.
[ afbeelding ]
En als jij er dan ook uit bent en jullie doen het, dan komt ze volgend weekend en niet eerder?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
En ik mail nu nog even niets, ik wacht nog heel even morgen af of er foto's van Pluisje komen.
Maar ik denk dat S er al uit is
Ja, die bovenste centimeter zie ik er ook wel inquote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
En ik mail nu nog even niets, ik wacht nog heel even morgen af of er foto's van Pluisje komen.
Maar ik denk dat S er al uit is
Ze mag op zijn vroegst zaterdag weg jaquote:Op zondag 10 juli 2011 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En als jij er dan ook uit bent en jullie doen het, dan komt ze volgend weekend en niet eerder?
Ah okay, dan heb je dus nog wat tijd om banken en manden te kopenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mag op zijn vroegst zaterdag weg ja
Het is de regel dat ELK hondje minimaal 2 weken in het gastgezin blijft. Ze is pas een weekje in Nederland.
Ik wel een beetjequote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
S vindt Caramela op de hond van de Freggels lijken
Ik zie het niet helemaal.
[ afbeelding ]
Wist het gastgezin niets over haar verder?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe men aan haar kwam. Of ze uit het dodingsstation is gehaald, of op straat liep. Zou dat nog te achterhalen zijn eventueel denk je Multi, mochten we haar adopteren?
Ik ben het in al die uren vergeten te vragenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wist het gastgezin niets over haar verder?
Ja maar die lichtbruine, Cayetana, ben ik OOK nog helemaal waus van.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het echt zonde als jullie niet bij Pluisje gaan kijken![]()
Het is dat ik zelf geen plek meer heb, ze klinkt zo leuk..de mensen die haar gezien hebben zijn verliefd.
Hier lijkt ze op volgens hun: Zo ukkig als een yorkshire-terrier maar dan met een aparter koppie.![]()
Ik mag niet meer![]()
Je kan dat wel gewoon vragen hoor Greys.. soms weten ze het ook gewoon niet..maar vaak wel. Kan ook zijn dat ze gewoon zelf naar het asiel is gebracht door iemand.
Nou ja, er zijn nog wel veel meer leukere honden ook. Als het nu gelijk hot and happening was met deze zou ik er gewoon voor gaan. Als er wel twijfel is zou ik ook nog bij Bertha gaan kijken ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is dat ik zelf geen plek meer heb, ze klinkt zo leuk..de mensen die haar gezien hebben zijn verliefd.
Hier lijkt ze op volgens hun: Zo ukkig als een yorkshire-terrier maar dan met een aparter koppie.![]()
Ik mag niet meer![]()
Je kan dat wel gewoon vragen hoor Greys.. soms weten ze het ook gewoon niet..maar vaak wel. Kan ook zijn dat ze gewoon zelf naar het asiel is gebracht door iemand.
Oh hoera, een graverquote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Oh die mollige witte lag op een gegeven moment lekker in een schaduwhoekje van de tuin (da's gewoon een hondje dat daar blijft, van die mensen zelf). En Caramela ging er gezellig bij staan en graven in de tuin. Daarna was het witte hondje zwart![]()
Maar Carmelalalalala is volgens Greys toch ook gewoon hartstikke leuk?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik mag niet meer![]()
Oh da's wel heel rap voor H&M begrippen jaquote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mn h&m bestelling was trouwens gewoon bezorgd zaterdag..of naja..ik was niet thuis dus ze komen morgen weer. Dat is snel, 1,5 week geleden besteld
Iedereen hier is toch team Barbarella, maak er maar een one-dog-show vanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Haar, ik heb idd nog wel meer foto's, maar ik voel mezelf al af en toe zo'n 'Alles draait om Greys en de hondjes' topickaper dat ik het een beetje wilde beperkenIs al niet helemaal gelukt
Ik PM je er nog wel wat, ik weet al niet meer wat ik wel en niet geplaatst heb
En Bink en Boor dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Jij kan ook Bertha nemen, dan ga ik wel samenwonen met S, Barbarella en Charlie.
Nou, jij hebt Bink al zolang dus die gun ik jou dan wel. Boris nemen wij.quote:
Zo één als die met de strikjes?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een heel lelijk hondje in de mail..en niet greys lelijk..gewoon echt lelijkEcht zon truttig beestje
Het is echt raar om dan te lezen hoe hij zo'n chickie neemt met zijn opwinding (quote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Godver ik zie nu die link pas
En die is heul niet lelijk. En wat een verdrietig muiltje![]()
Maar daar gaan ze ook voor in de rij staan!
En nu ophouden met linkjes plz even, tot ik heb besloten, anders wordt het niets!
@Hara en de boekjes:![]()
Welk boekje was het?
Denk ik ook, strikjes vind ik veel lelijker hoor. Serieus.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
Nee het is niet echt een hondje voor ons (ook iets teveel Bink-achtig) maar ik denk dat veel mensen haar best heel leuk vinden
Oh dat vond ik best een leuk verhaalquote:Op maandag 11 juli 2011 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is echt raar om dan te lezen hoe hij zo'n chickie neemt met zijn opwinding ()
Noodlottige verleiding, achterlijk verhaal trouwens
Ik vond die beschuldigingen aan haar adres zo absurdquote:
Het is ook allemaal rete-ongeloofwaardigquote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond die beschuldigingen aan haar adres zo absurdPrins van de woestijn vond ik wel okay, alleen dat geschatje icm met geld vond ik wat viezig
Daar hebben we gelukkig een apart topic voor, knock yourself out.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand nog een kat nodig? Dan gooi ik er ook wat linkjes in.
Lekker ding!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb toch het schattigste pluisje![]()
[ afbeelding ]
Ja, een dezer dagen. De pc heeft wat kuren, dus ik doe nu alles vanaf mijn netbook.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Strega, krijgen we ook weer eens wat foto's van jouw beestenboel?
Ja dat was heel veelbelovendquote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, een dezer dagen. De pc heeft wat kuren, dus ik doe nu alles vanaf mijn netbook.
Afgelopen dagen hebben Pagan en ik veel in de tuin gedaan, dus pc moet ie nog doen.
Ik hoop toch zo, dat dit of het volgende hondje goed past bij jullie, de meet met Bink was dus wel veelbelovend!
Ja het begint er weer op te lijken!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was heel veelbelovendEn heel fijn dat Bink er ook zo ontspannen onder was.
Ik ben nog steeds benieuwd naar je nieuwe Hawaii coolband! Maar ik zal netjes geduld hebben![]()
Mooi geworden in de tuin?
LONDEN?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ha Greys, ik sloeg gisteren zo'n boekje open terwijl ik aan het whatsappen was met zijn sexay Greek die in London woont, begin te lezen en je kon me opvegen, zelfde naam
Dat kan ikquote:Op maandag 11 juli 2011 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
Hij is trouwens ook niet arm, maar geen 10 miljoen of zo, Ik zou een Bouqet over ons moeten schrijven
Trusten beeb!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja het begint er weer op te lijken!
Nu is Pagan moe, dus sweet dreams!
In Londen kennelijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Is er ergens een lekkere Griek waar ik van weten moet?
Dat zou ik nooit doenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik vertrouw Tombo daar écht niet mee
Grieken kan ik nog wel van afblijven. Italianen zijn gevaarlijkerquote:
Yep! Ze gaat maar heenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In Londen kennelijk!
Hara, vertrouw je Elies er wel mee?
Nee neequote:
Qua vrouwen misschien, maar Griekse man vs Italiaanse man? Kom maar door met die grieken hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Grieken kan ik nog wel van afblijven. Italianen zijn gevaarlijker
Nee, ik kom niet aan de man van iemand die ik kenquote:
Ik PM je morgen nog even wat ik nog niet had gepostquote:
De vrouwen heb ik geen idee vanquote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef Harajuku. het volgende:
Qua vrouwen misschien, maar Griekse man vs Italiaanse man? Kom maar door met die grieken hoor
Ik wel, dus hou ze in de gatenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
Nee, ik kom niet aan de man van iemand die ik ken
Maar hij is niet van mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet aan de man van iemand die ik ken
No worries hoor, komt welquote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik PM je morgen nog even wat ik nog niet had gepost
En Tombo ook, die wilde ze ook zien nog. Maar eerst ff kijken wat ik nou al gepost had en wat niet en daar was ik net te lui voorJe hebt ze morgen in je PM! Maar de leukste heb je al gezien.
Die Italianen zijn zo nep en glad mên. Grieken zijn lekker mannelijk en robuust!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De vrouwen heb ik geen idee van![]()
Maar ik zal de Grieken aan je doorsturen; no prob
Aha! Dat is het; ik hou niet van mannelijk en robuustquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Harajuku. het volgende:
Die Italianen zijn zo nep en glad mên. Grieken zijn lekker mannelijk en robuust!
Ook als jij hem wilt kom ik er niet aanquote:
Het leuke aan hem is dus dat hij niet alleen Grieks is, maar ook een Engels accent heeftquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook als jij hem wilt kom ik er niet aan
Slaap lekker Greys
Heb je hem al eens ontmoet?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het leuke aan hem is dus dat hij niet alleen Grieks is, maar ook een Engels accent heeft![]()
![]()
:9~
Ik word echt week van een Engels accent
Ohquote:
Ik heb vrij weinig met SPanje en zijn inwoners, geen probleem.quote:
Als je gaat meeten moet dat binnen twee weken, anders maak je het alleen maar beter in je hoofd dan dat het is, en dat gaat misquote:
zelfs na een dag of 10 had ik het heel leuk gemaakt in mn hoofd en het voldeed aan alle verwachtingenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je gaat meeten moet dat binnen twee weken, anders maak je het alleen maar beter in je hoofd dan dat het is, en dat gaat mis
Dit is een jaar of 4?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zelfs na een dag of 10 had ik het heel leuk gemaakt in mn hoofd en het voldeed aan alle verwachtingen
gewoon doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Is dat het plofpootje waar je als eerste op bezoek bent geweest, waar Bink Baas was?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
Oh en als Boor gewoon even doet of hij een wit mollig hondje is, dan komt dat er bij liggen ook wel goed
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:54 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, ik was vrijdag bij mijn zusje en heb even wat betere foto's gemaakt van de kitten
alhoewel het met deze camera alsnog behelpen is als er weinig licht isWat een ukkie nog. En haar oogjes hebben zalf nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie die krassen op de hand van je zusPit zat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ja. Is het enige hondje waar we bij op bezoek zijn geweestquote:Op maandag 11 juli 2011 08:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat het plofpootje waar je als eerste op bezoek bent geweest, waar Bink Baas was?
Mogguh!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:24 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Het zonnetje schijnt! Ik denk dat ik vanmiddag weer wat orde ga proberen te scheppen in de wildernis die ooit onze tuin was :p
Jij hebt ook een privé jungle?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik denk dat ik met je mee ga doen!
In mijn eigen tuin dan
Ik zag je zelfgemaakte foto, tof johquote:Op maandag 11 juli 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan nog steeds niet quoten maar Greys, thanks for asking, nee nog niet echt helemaal geloof ik
Er zit een heel irritante slingerplant (winde?) in de tuin waar ik van de week al kilometers slingerende kluwens uit heb getrokken, daar ga ik maar mee verder straks. De rozenstruiken hingen op de grond met de takken, zo overwoekerd waren ze.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij hebt ook een privé jungle?
De katten vinden het wel prachtig trouwens. Die liggen elkaar op te wachten tussen hoge planten, pret voor tien
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Het was beter dan ik hoopte hoor, we stonden zelfs vrijdag toen we pas om middernacht in Rotterdam waren nog heel dicht bij het podium, maar zaterdag hadden we echt zulke goede plaatsen![]()
En ik ben ook blij dat Baaf het zo leuk vond![]()
Vijf maanden.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Greys, wat een leukerdjeHoe oud is ie/ze?
Prachtig vind ik datquote:Op maandag 11 juli 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehe zo doet Chico dat ook bij puppies ja![]()
Karel die kan echt lelijk doen en overdreven snauwen en zo, die vindt Sjon pas sinds heel kort echt leuk, maar Chico die zorgt gelijk dat die puppen respect hebben en weten waar de grenzen liggen en is dr dan verder ook leuk mee omdat alles op zijn eigen voorwaarden verloopt met dat jonge grut.
Hoe kunnen vooral ook ouderen enzo dit nou nog volgenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ff nog wat heel anders trouwens, die OV Chipkaart, wat een stelletje gore oplichters zijn die mensen toch ook he![]()
Vrijdag niks aan de hand, zondagochtend check ik in in Delft in alle vroegte, reis ik ineens zonder korting.
Dus ik vragen in de trein aan die conducteur waarom ik geen korting had, hij kijken op zn zakcomputertje...
Nou mevrouw, uw nieuwe kortingsabo gaat vanaf vandaag in, u had een nieuw reisprodukt moeten aanvragen via de computer![]()
Wat de neuk, ik betaal dat al 15 jaar of zo per automatisch incasso, zij cashen, en ik moet dr alsnog zelf achteraan?
Echt oplichterij vind ik het, ik heb er ook geen mail over gehad of zo, ik zag wel dat het afgeschreven was
WTF zelfs ik snap dat nietquote:Op maandag 11 juli 2011 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kunnen vooral ook ouderen enzo dit nou nog volgenLekker klantvriendelijk ook idd, u had een nieuw reisprodukt aan moeten vragen via de computer
Ja, maar op die hoerige kutkaart moet je een reis product ladenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WTF zelfs ik snap dat niet
Wat nou nieuw reisproduct? Ik heb toch die kaart?
Wut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |