Wel. Want Hara postte door het slotje.quote:
Same herequote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan was Hara gewoon de laatste tsss![]()
Ik wil nooit een nieuwe openen..als ik laatste ben is het per ongeluk
Dat is eerder Binkquote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
S vindt Caramela op de hond van de Freggels lijken
Ik zie het niet helemaal.
[ afbeelding ]
En als jij er dan ook uit bent en jullie doen het, dan komt ze volgend weekend en niet eerder?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
En ik mail nu nog even niets, ik wacht nog heel even morgen af of er foto's van Pluisje komen.
Maar ik denk dat S er al uit is
Ja, die bovenste centimeter zie ik er ook wel inquote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
En ik mail nu nog even niets, ik wacht nog heel even morgen af of er foto's van Pluisje komen.
Maar ik denk dat S er al uit is
Ze mag op zijn vroegst zaterdag weg jaquote:Op zondag 10 juli 2011 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En als jij er dan ook uit bent en jullie doen het, dan komt ze volgend weekend en niet eerder?
Ah okay, dan heb je dus nog wat tijd om banken en manden te kopenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mag op zijn vroegst zaterdag weg ja
Het is de regel dat ELK hondje minimaal 2 weken in het gastgezin blijft. Ze is pas een weekje in Nederland.
Ik wel een beetjequote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
S vindt Caramela op de hond van de Freggels lijken
Ik zie het niet helemaal.
[ afbeelding ]
Wist het gastgezin niets over haar verder?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe men aan haar kwam. Of ze uit het dodingsstation is gehaald, of op straat liep. Zou dat nog te achterhalen zijn eventueel denk je Multi, mochten we haar adopteren?
Ik ben het in al die uren vergeten te vragenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wist het gastgezin niets over haar verder?
Ja maar die lichtbruine, Cayetana, ben ik OOK nog helemaal waus van.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het echt zonde als jullie niet bij Pluisje gaan kijken![]()
Het is dat ik zelf geen plek meer heb, ze klinkt zo leuk..de mensen die haar gezien hebben zijn verliefd.
Hier lijkt ze op volgens hun: Zo ukkig als een yorkshire-terrier maar dan met een aparter koppie.![]()
Ik mag niet meer![]()
Je kan dat wel gewoon vragen hoor Greys.. soms weten ze het ook gewoon niet..maar vaak wel. Kan ook zijn dat ze gewoon zelf naar het asiel is gebracht door iemand.
Nou ja, er zijn nog wel veel meer leukere honden ook. Als het nu gelijk hot and happening was met deze zou ik er gewoon voor gaan. Als er wel twijfel is zou ik ook nog bij Bertha gaan kijken ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is dat ik zelf geen plek meer heb, ze klinkt zo leuk..de mensen die haar gezien hebben zijn verliefd.
Hier lijkt ze op volgens hun: Zo ukkig als een yorkshire-terrier maar dan met een aparter koppie.![]()
Ik mag niet meer![]()
Je kan dat wel gewoon vragen hoor Greys.. soms weten ze het ook gewoon niet..maar vaak wel. Kan ook zijn dat ze gewoon zelf naar het asiel is gebracht door iemand.
Oh hoera, een graverquote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Oh die mollige witte lag op een gegeven moment lekker in een schaduwhoekje van de tuin (da's gewoon een hondje dat daar blijft, van die mensen zelf). En Caramela ging er gezellig bij staan en graven in de tuin. Daarna was het witte hondje zwart![]()
Maar Carmelalalalala is volgens Greys toch ook gewoon hartstikke leuk?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik mag niet meer![]()
Oh da's wel heel rap voor H&M begrippen jaquote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mn h&m bestelling was trouwens gewoon bezorgd zaterdag..of naja..ik was niet thuis dus ze komen morgen weer. Dat is snel, 1,5 week geleden besteld
Iedereen hier is toch team Barbarella, maak er maar een one-dog-show vanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Haar, ik heb idd nog wel meer foto's, maar ik voel mezelf al af en toe zo'n 'Alles draait om Greys en de hondjes' topickaper dat ik het een beetje wilde beperkenIs al niet helemaal gelukt
Ik PM je er nog wel wat, ik weet al niet meer wat ik wel en niet geplaatst heb
En Bink en Boor dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Jij kan ook Bertha nemen, dan ga ik wel samenwonen met S, Barbarella en Charlie.
Nou, jij hebt Bink al zolang dus die gun ik jou dan wel. Boris nemen wij.quote:
Zo één als die met de strikjes?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een heel lelijk hondje in de mail..en niet greys lelijk..gewoon echt lelijkEcht zon truttig beestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |