Harry is inmiddels bejaard en door vrijwel heel Nederland uitgekotst.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik dacht echt dat het Harry Vermeegen was
Lenzen vergeten in te doen ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik dacht echt dat het Harry Vermeegen was
Maar Giphart is inmiddels een look-alikequote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Harry is inmiddels bejaard en door vrijwel heel Nederland uitgekotst.
Ik vind het persoonlijk wel meevallen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar Giphart is inmiddels een look-alike
Hier nog 1quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar Giphart is inmiddels een look-alike
Daarom zit hij bij SBSquote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Harry is inmiddels bejaard en door vrijwel heel Nederland uitgekotst.
Hans Dorrestijn lijkt er nog meer op inderdaad.quote:
Gert is me net iets te bewust van het feit dat ie een cultheld aan het worden is... het komt nep overquote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Postduif mag idd wel weg, ik vind Gert wel een ontdekking
Hij heeft voor deze rol gesolliciteerd en is hiervoor ook aangenomen, niet om wat anders te doenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gert is me net iets te bewust van het feit dat ie een cultheld aan het worden is... het komt nep over
En dat voor zo'n kutpragramma.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Bijna 1,8 miljoen zelfs, en 1,2 miljoen voor de live-uitzending
Het komt allemaal voort uit verveling. Naar onbenullen als Knevel & Van den Brink kijken ook 1 miljoen mensen.quote:
Triest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |