Harry is inmiddels bejaard en door vrijwel heel Nederland uitgekotst.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik dacht echt dat het Harry Vermeegen was
Lenzen vergeten in te doen ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik dacht echt dat het Harry Vermeegen was
Maar Giphart is inmiddels een look-alikequote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Harry is inmiddels bejaard en door vrijwel heel Nederland uitgekotst.
Ik vind het persoonlijk wel meevallen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar Giphart is inmiddels een look-alike
Hier nog 1quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar Giphart is inmiddels een look-alike
Daarom zit hij bij SBSquote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Harry is inmiddels bejaard en door vrijwel heel Nederland uitgekotst.
Hans Dorrestijn lijkt er nog meer op inderdaad.quote:
Gert is me net iets te bewust van het feit dat ie een cultheld aan het worden is... het komt nep overquote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Postduif mag idd wel weg, ik vind Gert wel een ontdekking
Hij heeft voor deze rol gesolliciteerd en is hiervoor ook aangenomen, niet om wat anders te doenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gert is me net iets te bewust van het feit dat ie een cultheld aan het worden is... het komt nep over
En dat voor zo'n kutpragramma.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Bijna 1,8 miljoen zelfs, en 1,2 miljoen voor de live-uitzending
Het komt allemaal voort uit verveling. Naar onbenullen als Knevel & Van den Brink kijken ook 1 miljoen mensen.quote:
Triest.quote:
quote:Idee 6: Alle Basken van Euskaltel een cursus sturen geven.
Uiteindelijk vist hij toch achter het net.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een vaatje Hollandse Nieuwe een overhemd aandoen geeft hetzelfde effect in dit geval.
Beter een cursus vallen. Hoe voorkom ik bv. breuken... Allemaal in de leer bij Kessler, dat heb ik uit een ander topicquote:
Dankzij die Franse idioten die Johnny en Flecha ondersteboven rijdenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:05 schreef forzaudinese het volgende:
zo dat is zeker niet slecht1,8 miljoen kijkers gister !en naar de etappe zelf 1,2 miljoen.
Als er een iemand erger is dan Smeets, dan is het toch zeker Dijkshoorn. Ik wordt echt met de minuut meer moe van die man.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
Als er een iemand erger is dan Smeets, dan is het toch zeker Dijkshoorn. Ik wordt echt met de minuut meer moe van die man.
Mag jij dat vinden? Ja dat mag jij vinden!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
Als er een iemand erger is dan Smeets, dan is het toch zeker Dijkshoorn. Ik wordt echt met de minuut meer moe van die man.
Tien jaar geleden begon ie op Fok.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
Je, die tenenkrommend slechte stukjes over BB als columnist van Fok!.quote:
Menig discussie met hem gehad of Robin Anet en Ed.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je, die tenenkrommend slechte stukjes over BB als columnist van Fok!.
Was toen al volkomen humorloos, die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |