En als er geen hectiek is, dan creëert de Telegraaf het zelf welquote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Hectische uitzending aldus de Telegraaf man
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef inZanity het volgende:
Wat een kutgasten zeg. Die nerd was ik langer zat met z'n wijze praat, een hijger, en iemand die op een manier praat alsof er net een ramp is gebeurt van enorme omvang. Saai kutpragramma is het eigenlijk ook.
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef inZanity het volgende:
Wat een kutgasten zeg. Die nerd was ik langer zat met z'n wijze praat, een hijger, en iemand die op een manier praat alsof er net een ramp is gebeurt van enorme omvang. Saai kutpragramma is het eigenlijk ook.
Tour du Jour gaat idd ook nergens overquote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef Cara het volgende:
komt er nou morgen een?
trouwens, ik ben geen super fan van dit programma maar ik hoop dat Tour du Jour wat kan opsteken van de wijze hoe je de actualiteit moet behandelen!
Grappig tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[lelijk amsterdams accent]Wat vind ik van het hedendaags feminisme?[/accent]quote:
ken het gevoelquote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef PirE het volgende:
Ter ontspanning maar even overschakelen naar Veronica. Totaal 7 uur aan wielrennen gezien. 4 uur wedstrijd, 3 uur napraten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |