quote:Vaste gasten
Mart Smeets wordt dit jaar afwisselend bijgestaan door vier vaste gasten. Ronald Waterreus, de oud-keeper van PSV, maar een fervent wielervolger en -kenner, zal van 2 tot en met 6 juli vaste gast zijn.
Daarna komt Thijs Zonneveld, oud-renner en begaafd schrijver van wielerverhalen (7 tot en met 12 juli). Van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya) aan en tenslotte zal Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is op TV en voor kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Kan me goed voorstellenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:26 schreef timm_95 het volgende:
[..]
bij andere tijden sport werd hij ondertiteld
Hier om 5:15u. Mag ik nou ook zeuren?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef franklop het volgende:
wablief, ietmand die zeurt over dat om 7:30 wekker gaat hier gaat hij om 5:45 en ben om 19:00 thuis
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel moet sowieso zn bakkes houden en optyfen
Tering, dan lig ik er net in..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef franklop het volgende:
wablief, ietmand die zeurt over dat om 7:30 wekker gaat hier gaat hij om 5:45 en ben om 19:00 thuis
Wel gevallen vandaag toch? Zonder erg.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kloden heeft trouwens ook nauwelijks tijd verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |