Ik denk dat Contador de beste tijdrit heeft van die 3. Ik weet niet hoe Evans dat doet trouwens.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de tijdritten van de toprijders eigenlijk? Wie van de slecks/contador/evans heeft de beste tijdrit? Evans is toch een goede tijdrijder? En hoe zit het eigenlijk met Gesink?
WIJ zijn daar schuldig aanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
Euhmmm Mart
NIEMAND boeit het vrouwenwielrennen en voetbal iets
iddquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
zonneveld die tegen mart in gaat, heerlijk!
Gesink kopman kijken hoe ver LL komt?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
Trouwens wat gaat Rabo doen? Sánchez is nu de kopman of samen met Gesink? Of wachten ze tot Contador aanvalt en gaat Gesink dan gewoon mee?
gesink is gewoon kopman en LL kan nu als darkhorse voor top 10 worden gebruiktquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
Trouwens wat gaat Rabo doen? Sánchez is nu de kopman of samen met Gesink? Of wachten ze tot Contador aanvalt en gaat Gesink dan gewoon mee?
Evans zie ik als betere tijdrijder dan Contador op dit moment. Al denk ik niet dat hij de versnellingen van de Schlecks en Contador in het hooggebergte kan volgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat Contador de beste tijdrit heeft van die 3. Ik weet niet hoe Evans dat doet trouwens.
F1quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Waarom is zo'n rustdag niet op zondag? Dan had ik op m'n gemak de F1 kunnen kijken.
Martin, Contador, Evans, Kloden, Basso, A. Schleck, Gesink, F. Schleck.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de tijdritten van de toprijders eigenlijk? Wie van de slecks/contador/evans heeft de beste tijdrit? Evans is toch een goede tijdrijder? En hoe zit het eigenlijk met Gesink?
Maar Evans verbaast mij wel tot nu toe.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Evans zie ik als betere tijdrijder dan Contador op dit moment. Al denk ik niet dat hij de versnellingen van de Schlecks en Contador in het hooggebergte kan volgen.
Dat wint Contador makkelijk, gesink zwakquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Straks blijkt Contador echt kut te zijn en kan Evans gewoon volgenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar Evans verbaast mij wel tot nu toe.
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Maar Gesink zou sowieso toch nooit de tour kunnen winnen, dit jaar dan?
je hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat wint Contador makkelijk, gesink zwak
Gesink meer dan degelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat wint Contador makkelijk, gesink zwak
kunnen we geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef DeLuna het volgende:
Ja hoor, doe maar een valpartij als quiz inderdaad. Hebben we nog niet genoeg gezien.
Fijn om te wetenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef franklop het volgende:
[..]
je hebt er duidelijk geen verstand van
Die is straks stamgastquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze die Renate Verhoofstad niet weer een keer aan tafel zetten?
Komt de laatste paar dagenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Die komt ook als vaste sidekick over een paar dagen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |