Sportman = Johnny, Sportvrouw MAriannequote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
Vos
De titel voor Sportvrouw van het jaar is al vergeven.
Met de benen die die nu heeft zeker niet inderdaad. Jammer, heb een euro op Gesink staanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Maar Gesink zou sowieso toch nooit de tour kunnen winnen, dit jaar dan? Kan me niet voorstellen dat hij Evans, Contador en de Slecks gelost kan krijgen..
WK zwemmen is nog niet geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Sportman = Johnny, Sportvrouw MArianne
Trollquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Waarom is zo'n rustdag niet op zondag? Dan had ik op m'n gemak de F1 kunnen kijken.
Jammer, die is al net zo fragiel als Gesink. Radioshack blijft de pech ook niet bespaard, ze hadden eerst 4 kopmannen. Daarvan is er nu nog één over zonder tijdverlies die ook misschien niet verder kan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonder erg toch niet. Naar het ziekenhuis geweest door rugpijn, niks gebroken, maar hij gaat morgen een testrit maken om te bepalen of hij overmorgen start.
Johnny sportman? Wel met trui of etappe hoop ik dan....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Sportman = Johnny, Sportvrouw MArianne
Tja wat moet je nu morgen...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Waarom is zo'n rustdag niet op zondag? Dan had ik op m'n gemak de F1 kunnen kijken.
Contador bestequote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de tijdritten van de toprijders eigenlijk? Wie van de slecks/contador/evans heeft de beste tijdrit? Evans is toch een goede tijdrijder? En hoe zit het eigenlijk met Gesink?
F1quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |