was ze lekker?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb gezoend met het nichtje van Laurens Ten Dam![]()
Ik hoop voor je dat zij minder haar heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
heeft die ook zo'n mooie baard?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Sinds de nieuwe knoppen geloof ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Sinds wanneer maakt de lapo geen nieuw topic meer aan?
iddquote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat had die Breuking voor een coupe Hitler?
sinds het nieuwe reeksensysteemquote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Sinds wanneer maakt de lapo geen nieuw topic meer aan?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
iddik kan dat sulletje soberso niet serieus nemen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mooi lichaam, hoofd was minder maar goed ik ben niet zo kieskeurig
Sport in een notendop.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef sjeeledrees het volgende:
mag ik ff cynisch zijn: 24u geleden dacht de hele ploeg nog aan opstappen....nu lacht iedereen weer.
Gewoon dat zeggen, joh. Veel beterquote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mooi lichaam, hoofd was minder maar goed ik ben niet zo kieskeurig was dronken
Was de telesportquote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Ghehehe, Johnny in Frankrijk op de voorpagina.
Dat was de telegraaf van morgen. Volgens mij ook nog alleen de sportbijlage.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Ghehehe, Johnny in Frankrijk op de voorpagina.
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
Telegraaf journalist![]()
Als je bij Telegraaf werkt ben je geen journalist
Nederlands uitgave van News of the Worldquote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
Breuking heeft de uitstraling van een weekdier en ziet er met z'n hele foute kapsel ook uit als een lulletje rozenwater.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ploegleiding van Rabo straalt overigens echt 0,0 leiderschap uit
Bij de Telegraaf werken geen journalisten....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
Ze lijkt 0,0% op hem hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zie al een dame voor me met een kop als LtD
Ja, voor al die kampeerpaupers.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar die wordt ook in Frankrijk verkocht toch?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Breuking heeft de uitstraling van een weekdier en ziet er met z'n hele foute kapsel ook uit als een lulletje rozenwater.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
"Johnny is puur" pakkende Henk & Ingrid teksten aka telegraaflezers...
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zie al een dame voor me met een kop als LtD
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
Wilde gok, is dit het nichtje:
[ afbeelding ]
quote:
Voor Henk & Ingrid met sleurhut, teenslippers en Wilfred Genee op de satteliet...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar die wordt ook in Frankrijk verkocht toch?
Maar net zoals die News of the World dagelijks door 5 miljoen Britten werd gekocht wordt de Telegraaf door 700.000 lezers gelezen. Als die dat niet meer zouden doen is het gauw afgelopen met zo'n krant.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Telegraaf is News of the World van de lage landen.
Ja omdat er veel halfies in de wereld lopen jaquote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar net zoals die News of the World dagelijks door 5 miljoen Britten werd gekocht wordt de Telegraaf door 700.000 lezers gelezen. Als die dat niet meer zouden doen is het gauw afgelopen met zo'n krant.
Er is dus publiek en belangstelling voor dit soort producten.
Devolderquote:
Jan de Rooijquote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef Ferdii het volgende:
Die ploegleider lijkt op Jan van Rooijen, de rally rijder van oa de Dakar
Jan de Rooyquote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef Ferdii het volgende:
Die Devolderquote:
Bedoel je misschien Jan de Rooyquote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef Ferdii het volgende:
Acht seconden.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Nober het volgende:
Gesink is geen tijd verloren vandaag, u weet dat niet.
paar seconden 8 dusquote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Nober het volgende:
Gesink is geen tijd verloren vandaag, u weet dat niet.
Yohann Gene?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef alors het volgende:
wow ik zag een neger op de achtergrond lopen, nog nooit gezien in of om de tour...
De bordendrager van een aantal jaar terugquote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef alors het volgende:
wow ik zag een neger op de achtergrond lopen, nog nooit gezien in of om de tour...
Maar hij staat nu nog maar ruim 4 minuten achter.quote:
Was dat niet Johan Genee?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef alors het volgende:
8 seconde kan heel veel verschil uitmaken. Vraag maar aan LeMondquote:
Paar jaar terug had je een neger die het tijdsbordje vasthieldquote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef alors het volgende:
DRIES!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Die Telegraafgast![]()
Hij had echt een volkszanger kunnen zijn
het was iig stuk minder dan ik verwachtte..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
8 seconde kan heel veel verschil uitmaken. Vraag maar aan LeMond
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Die Telegraafgast![]()
Niet Dries haten hequote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Die Telegraafgast![]()
zou kunnen, zag em niet van dichtbij...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yohann Gene?
[ afbeelding ]
Echt blank is ie niet he..?
zou best kunnenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Blijft die Zonneveld nog twee weken zittten?
KFC sponsort een Deense wielerploeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef alors het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
ah, dat verklaartquote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
KFC sponsort een Deense wielerploeg.
1.5 op de belangrijke, dus minder erg;)quote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hij staat nu nog maar ruim 4 minuten achter.
Nee ik denk dat hij donderdag weggaat of vrijdag oidquote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Is direct meegenomen door politie bij finish.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef inZanity het volgende:
Hij zit dat eigenlijk met die chauffeur, is ie wel gewoon aangehouden door de politie? Of gebeurt zoiets niet, omdat het niet op de openbare weg is ofzo..?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
KFC sponsort een Deense wielerploeg.
bronquote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is direct meegenomen door politie bij finish.
Mooi. Ook wel logisch maar ik had er niets over gehoord, vandaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is direct meegenomen door politie bij finish.
Ik hoop dat hij ze snel vindt..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
vervelend kleurtje, waar zijn zijn noorse hertentruien?
Van honderden euro's.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Ria in de kast.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hilarius had het over juridische stappen al schiet je daar niks mee op. Misschien dat Johnny zijn bollentrui-bonus kan claimen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef inZanity het volgende:
Hij zit dat eigenlijk met die chauffeur, is ie wel gewoon aangehouden door de politie? Of gebeurt zoiets niet, omdat het niet op de openbare weg is ofzo..?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
ik zoek dat filmpje van Hilaire Van Der Schueren die helemaal gek wordt als Hoogerland weer demarreert
preciesquote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Ferdii het volgende:
Laat Boogerd plaats nemen ipv die zonneveld
Vakantiequote:Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef PirE het volgende:
Om half acht gaat de wekker, nounou wat zwaar
quote:Vaste gasten
Mart Smeets wordt dit jaar afwisselend bijgestaan door vier vaste gasten. Ronald Waterreus, de oud-keeper van PSV, maar een fervent wielervolger en -kenner, zal van 2 tot en met 6 juli vaste gast zijn.
Daarna komt Thijs Zonneveld, oud-renner en begaafd schrijver van wielerverhalen (7 tot en met 12 juli). Van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya) aan en tenslotte zal Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is op TV en voor kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Kan me goed voorstellenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:26 schreef timm_95 het volgende:
[..]
bij andere tijden sport werd hij ondertiteld
Hier om 5:15u. Mag ik nou ook zeuren?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef franklop het volgende:
wablief, ietmand die zeurt over dat om 7:30 wekker gaat hier gaat hij om 5:45 en ben om 19:00 thuis
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kerel moet sowieso zn bakkes houden en optyfen
Tering, dan lig ik er net in..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef franklop het volgende:
wablief, ietmand die zeurt over dat om 7:30 wekker gaat hier gaat hij om 5:45 en ben om 19:00 thuis
Wel gevallen vandaag toch? Zonder erg.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kloden heeft trouwens ook nauwelijks tijd verloren.
Ja die stond er ook niet lekker bij dacht ik, maar valt dus wel mee uiteindelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel gevallen vandaag toch? Zonder erg.
Geen Basso, Evans is baasquote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk nog steeds dat die Schlecks door het ijs gaan...
Ik zet in op Evans of Basso
Die kent de Telegraafman niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kloden heeft trouwens ook nauwelijks tijd verloren.
Zonder erg toch niet. Naar het ziekenhuis geweest door rugpijn, niks gebroken, maar hij gaat morgen een testrit maken om te bepalen of hij overmorgen start.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel gevallen vandaag toch? Zonder erg.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Erger me kapot aan die stem van die telegraafman
Sportman = Johnny, Sportvrouw MAriannequote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
Vos
De titel voor Sportvrouw van het jaar is al vergeven.
Met de benen die die nu heeft zeker niet inderdaad. Jammer, heb een euro op Gesink staanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Maar Gesink zou sowieso toch nooit de tour kunnen winnen, dit jaar dan? Kan me niet voorstellen dat hij Evans, Contador en de Slecks gelost kan krijgen..
WK zwemmen is nog niet geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Sportman = Johnny, Sportvrouw MArianne
Trollquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Waarom is zo'n rustdag niet op zondag? Dan had ik op m'n gemak de F1 kunnen kijken.
Jammer, die is al net zo fragiel als Gesink. Radioshack blijft de pech ook niet bespaard, ze hadden eerst 4 kopmannen. Daarvan is er nu nog één over zonder tijdverlies die ook misschien niet verder kan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonder erg toch niet. Naar het ziekenhuis geweest door rugpijn, niks gebroken, maar hij gaat morgen een testrit maken om te bepalen of hij overmorgen start.
Johnny sportman? Wel met trui of etappe hoop ik dan....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Sportman = Johnny, Sportvrouw MArianne
Tja wat moet je nu morgen...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Waarom is zo'n rustdag niet op zondag? Dan had ik op m'n gemak de F1 kunnen kijken.
Contador bestequote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de tijdritten van de toprijders eigenlijk? Wie van de slecks/contador/evans heeft de beste tijdrit? Evans is toch een goede tijdrijder? En hoe zit het eigenlijk met Gesink?
F1quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Ik denk dat Contador de beste tijdrit heeft van die 3. Ik weet niet hoe Evans dat doet trouwens.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de tijdritten van de toprijders eigenlijk? Wie van de slecks/contador/evans heeft de beste tijdrit? Evans is toch een goede tijdrijder? En hoe zit het eigenlijk met Gesink?
WIJ zijn daar schuldig aanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
Euhmmm Mart
NIEMAND boeit het vrouwenwielrennen en voetbal iets
iddquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
zonneveld die tegen mart in gaat, heerlijk!
Gesink kopman kijken hoe ver LL komt?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
Trouwens wat gaat Rabo doen? Sánchez is nu de kopman of samen met Gesink? Of wachten ze tot Contador aanvalt en gaat Gesink dan gewoon mee?
gesink is gewoon kopman en LL kan nu als darkhorse voor top 10 worden gebruiktquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
Trouwens wat gaat Rabo doen? Sánchez is nu de kopman of samen met Gesink? Of wachten ze tot Contador aanvalt en gaat Gesink dan gewoon mee?
Evans zie ik als betere tijdrijder dan Contador op dit moment. Al denk ik niet dat hij de versnellingen van de Schlecks en Contador in het hooggebergte kan volgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat Contador de beste tijdrit heeft van die 3. Ik weet niet hoe Evans dat doet trouwens.
F1quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
Martin, Contador, Evans, Kloden, Basso, A. Schleck, Gesink, F. Schleck.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Maar Evans verbaast mij wel tot nu toe.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Evans zie ik als betere tijdrijder dan Contador op dit moment. Al denk ik niet dat hij de versnellingen van de Schlecks en Contador in het hooggebergte kan volgen.
Dat wint Contador makkelijk, gesink zwakquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Straks blijkt Contador echt kut te zijn en kan Evans gewoon volgenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar Evans verbaast mij wel tot nu toe.
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Maar Gesink zou sowieso toch nooit de tour kunnen winnen, dit jaar dan?
je hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat wint Contador makkelijk, gesink zwak
Gesink meer dan degelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat wint Contador makkelijk, gesink zwak
kunnen we geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef DeLuna het volgende:
Ja hoor, doe maar een valpartij als quiz inderdaad. Hebben we nog niet genoeg gezien.
Fijn om te wetenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef franklop het volgende:
[..]
je hebt er duidelijk geen verstand van
Die is straks stamgastquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze die Renate Verhoofstad niet weer een keer aan tafel zetten?
Komt de laatste paar dagenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Die komt ook als vaste sidekick over een paar dagen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |