moet je wel je de tt veranderenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat ik de laatste was, dus snel op 'nieuw deel' geklikt
magisch he, tv, kan je dingen doorspoelenquote:
het straalt er ook vanaf dat ze er helemaal geen zin in hebben.. doen het alleen omdat het moet van de bijstand of na gevangenisstraf-reintegratie oidquote:
bij een overval komt een agent op de fiets, iemand met een hond komen twee auto's voorquote:
Als ik bel duurt het langerquote:
Man werkte toch wel mee?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hond liep los, man krijgt waarschuwing, man werkt niet mee, man krijgt 200 euro boete.
Heerlijk hè, rechts aan de machtquote:Op zondag 10 juli 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
mooi van, 4 agenten, 2 melkertbanen, 3 uur tikken en dan een boete uitdelen van 200 euro voor een waarschuwing1200 euro kosten voor een boete van 200
nee, met links zou het niet gebeurd zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Heerlijk hè, rechts aan de macht
Ja, maar ze wouden toch gegevens overnemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja wel hond werd aangelijnd en hij liet zijn ID zien!
in het groene boekjequote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar ze wouden toch gegevens overnemen.
Valt me tegen dat ie z'n eigen lijn van desinfectiemiddelen nog niet heeftquote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rob heeft standaard desinfectiemiddel mee
Alle fokkers aan rob zijn desinfectiezeepquote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef missU het volgende:
[..]
Valt me tegen dat ie z'n eigen lijn van desinfectiemiddelen nog niet heeft
Kom je daar nu pas achter.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wist et wel, maar realiseer me nu da thij ook bij familliebezoek enz dat spul in zijn binnenzak heeftcquote:
je ziet hetquote:
Je bedoelt zo'n flesje? Ik heb ook vaak bij me.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vroeg me al af waar mijn vleeswonden vandaan kwamen.quote:
Van Robquote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n flesje? Ik heb ook vaak bij me.
quote:11 juni 2008 15:45 - madelon
ik moet een werkstuk maken over een bekende persoon van tv en toen heb ik u gekozen
quote:
quote:10 juli 2011 21:34 - Kooos
Koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
wie waren datquote:10 juli 2011 21:33 - Piet
Rob...Volgens mij heb je last van spam!
Als ik straks nog maar kan slapen dan.quote:
Wat een droom vent!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
rob checkt zelf Uganda of vieze keukens!
Daar wordt hij vast niet vrolijk van.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
rob checkt zelf Uganda of vieze keukens!
ze werden vrolijk van naakte Rob ?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef missU het volgende:
16 augustus 2008 09:50 - Ris
Haai die Rob, wat werden wij vrolijk dat we je in de sauna zagen!! Jij verdient een sticker met keurmerk...
en dan een sticker op zijn leuterquote:Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze werden vrolijk van naakte Rob ?
die tijger die dat aapje opnomt!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef Doler12 het volgende:
Aaaaaah dat aapje die tijgertje wat liiiiiiiiiiiiiiiiiev!
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:43 schreef missU het volgende:
20 april 2011 22:42 - bianca
Hee Rob, Ik vind je zo'n lekker ding! Wil je met me trouwen? Ik zal een goed vrouw voor je zijn. ik ben namelijk erg schoon. Dikke kus Bianca
Wat is die gast toch geliefd
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef missU het volgende:
16 augustus 2008 09:50 - Ris
Haai die Rob, wat werden wij vrolijk dat we je in de sauna zagen!! Jij verdient een sticker met keurmerk...
quote:10 juli 2011 21:48 - Sbs bazen lijst
Rob Geus
André van der Toorn
Mr Koooooos Spee
Alberto Stegemans!
John van den Heuve
Kansloos!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef missU het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/82704/0
Omg
Moet wel een grap zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef missU het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/82704/0
Omg
dan heb je een soaquote:
Je gaat dood!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Elusive het volgende:
nou ik gooi nu gelijk al mijn handoeken uit het raamm, alles is besmet
Ik gebruik gewoon keukenpapier.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Elusive het volgende:
nou ik gooi nu gelijk al mijn handoeken uit het raamm, alles is besmet
jij pervert!quote:
mwha is goed voor je weerstand en ben al 5 jaar niet ziek geweest door dat ik m'n kip mix met handdoekenquote:
handdoeken zijn niet te eten hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
mwha is goed voor je weerstand en ben al 5 jaar niet ziek geweest door dat ik m'n kip mix met handdoeken
Zielig hoor dat meisje bedoelde het goedquote:
Stagiaire Stacy?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
iemand is helemaal los gegaan met de geluidjes
Zo blijft het duidelijk voor de SBS kijkers he anders word het te moeilijkquote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Elusive het volgende:
de rubbers
elke aflevering is ook hetzelfde
neequote:
ja ik wordt altijd vrolijk van Rammsteinquote:
zou hij ook mensen mogen staande houdenquote:
vet vrolijkquote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zwarte piet kleurplaten aan de muur..in een studentenhuis
en dan mag iederen vrolijke groetjes krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef Doler12 het volgende:
Rob moodmeter
Kansloos
Daar word ik niet vrolijk van
Niet vrolijk
Neutraal
Vrolijk
Heek erg Vrolijk!
Hij lult iig niet zo dom.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zou hij ook mensen mogen staande houden
nou, volgens mij heeft rob een vocabulaire van 15 zinnenquote:
Ja Rob is schijnbaar toch aantrekkelijkquote:
Na heel erg vrolijk, hier krijg ik een harde plasser van.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef Doler12 het volgende:
Rob moodmeter
Kansloos
Daar word ik niet vrolijk van
Niet vrolijk
Neutraal
Vrolijk
Heek erg Vrolijk!
Thuis hoeft dat nietquote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef Elusive het volgende:
ja hoor, die mensen labelen en coderen hun producten in de koelkast niet
jij doet dat nooitquote:
Ik weet zelf wel wat ik heb en het gaat altijd op *kuch*quote:
heb je wel een papiertje en een zeepje naast de wasbak ?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet zelf wel wat ik heb en het gaat altijd op *kuch*
jij hebt je koelkast verhuistquote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Na het verhuizen en schoonmaken van mijn koelkast heb ik extra op de rubbertjes gelet, mij zal ie niet hebben
Ik heb speciale desinfectie zeepquote:Op zondag 10 juli 2011 22:07 schreef Elusive het volgende:
[..]
heb je wel een papiertje en een zeepje naast de wasbak ?
Ik heb desinfectie bij de voordeur, anders geen toegang.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:07 schreef Elusive het volgende:
[..]
heb je wel een papiertje en een zeepje naast de wasbak ?
dat hebben varkenstallen ook meestal, zo schoenenbadjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb desinfectie bij de voordeur, anders geen toegang.
Ja die laat ik toch niet in mijn oude woningquote:
Als ze nou sommige mensen ook preventief gingen ruimen....quote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat hebben varkenstallen ook meestal, zo schoenenbadje
Ohhhhh foei dat mag je heul niet zeggenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef missU het volgende:
[..]
Als ze nou sommige mensen ook preventief gingen ruimen....
je had het zo opgeschreven dat je alleen je koelkast had verhuisdquote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die laat ik toch niet in mijn oude woning
quote:
Van de buurtwachters anders komt de politie voor versterkingquote:
Ja maar dat is het enige wat hem boeitquote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je had het zo opgeschreven dat je alleen je koelkast had verhuisd
Ach, daar maak ik me niet zo druk over. Ze hebben toch geen toestemming om m'n huis binnen te komenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van de buurtwachters anders komt de politie voor versterking
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van de buurtwachters anders komt de politie voor versterking
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar dat is het enige wat hem boeit
Echt wel dan moet jij eens oplettenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef missU het volgende:
[..]
Ach, daar maak ik me niet zo druk over. Ze hebben toch geen toestemming om m'n huis binnen te komen
via het keukenraamquote:
Gooi ik een emmer water over hun heen terwijl ze me smeken de deur open te doenquote:
Ik had er vanmiddag nog een over de datum, die kon bijna zelf lopen.quote:
dat dit kan in de plaatselijke koelkast!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag nog een over de datum, die kon bijna zelf lopen.
Ieuwwwwquote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
we hebben hier iemand die niet labeled, slecht hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij lag in een bak van de koelkast dus zag je zo niet te liggen, gewoon vergeten.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef Elusive het volgende:
[..]
we hebben hier iemand die niet labeled, slecht hoor
Trieste mensen lopen er toch rondquote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef donald_dick het volgende:
arme man, een sigaret in je gezicht geduwd krijgen
die wil je toch op hun bek slaanquote:
dag buurman!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |