Ok/OPquote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef ValiumX het volgende:
Volgens mij bedoelt TS "Verzin" echter weten wij dit niet 100% zeker en kunnen wij niks posten wat relevant is.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef vaagjunior het volgende:
Biefstuk met korting OOOOHOOOO
STRAKS IS HET NOG OP
Dus koop ze nu snel!
quote:
Dat is meer een smartlap dan een zomer hit.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef HaJee het volgende:
Als de lente komt dan geef ik jou, korting op schouderham.
Als de lente komt bezorg ik jou, korting op schouderham.
Als ik wederkom dan schenk ik jou, korting op schouderham.
20 plakjes, op een hoopje,
voor één euro, 't is een koopje.
Wat mijn mond niet zeggen kan, zegt de korting op schouderham.
Euj, dit is een klassieker die jong en oud aanspreekt en hij gaat over mooi weer (dus hit en zomer)quote:Op zondag 10 juli 2011 21:34 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Dat is meer een smartlap dan een zomer hit.
Verder wel goeje post
quote:
Oh noes, een AH-Rickroll.....quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef Ouqz het volgende:
We are no strangers to korting, you know the actievoorwaarden and so do I. A volle spaarkaart is what I'm thinking of...
Krijgen we nou wel of geen korting?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
Lay's, lay's, lay's
Hoor ze eens lekker kraken
Lay's, lay's, lay's
Een zak voor iedereen
3 halen, 2 betalenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Housekeeper het volgende:
De Volkskrant op internet vandaag:
Alweer een zomerhit: 'alleen AH komt weg met zoveel lulligheid'
Op sociale netwerken wordt inmiddels druk gespeculeerd over de volgende hits van Harry Piekema. Als het aan leden van het FOK-forum ligt wordt het: Als de lente komt dan geef ik jou, korting op schouderham - op de melodie van Tulpen uit Amsterdam. Lay's, lay's, lay's, Hoor ze eens lekker kraken - op Boys boys boys van Sabrina of toch We No Speak No Filet D'Americano - op de melodie van We No Speak Americano van Yolanda Be Cool.
Feli TS
Mijn topic op Volkskrant.nlquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Housekeeper het volgende:
Op sociale netwerken wordt inmiddels druk gespeculeerd over de volgende hits van Harry Piekema. Als het aan leden van het FOK-forum ligt wordt het: Als de lente komt dan geef ik jou, korting op schouderham - op de melodie van Tulpen uit Amsterdam. Lay's, lay's, lay's, Hoor ze eens lekker kraken - op Boys boys boys van Sabrina of toch We No Speak No Filet D'Americano - op de melodie van We No Speak Americano van Yolanda Be Cool.
Feli TS
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Mijn topic op Volkskrant.nl![]()
![]()
Mijn topic was laatst trouwens op 3FMquote:
Leipoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mijn topic was laatst trouwens op 3FM
Episch!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Housekeeper het volgende:
Feli TS
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Housekeeper het volgende:
Feli TS
Ik probeerde deze te zingen maar volgens mij klopt ie nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef -supergirl- het volgende:
shalalie shalala, shalalie shalala, korting op kaas! korting op kaas!
SLA LA LIEquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef -supergirl- het volgende:
shalalie shalala, shalalie shalala, korting op kaas! korting op kaas!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:16 schreef Ridocar het volgende:
Magnetron....maaltijd met korting, met korting ooohoooo
ja dan lees je het verkeerd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:22 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik probeerde deze te zingen maar volgens mij klopt ie niet
Dat kutwijf probeert dit geniale topic te saboterenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:22 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik probeerde deze te zingen maar volgens mij klopt ie niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |