abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2011 @ 20:17:28 #1
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99291206
Wees hier ongeconcentreerd, onrustig, chaotisch, vergeetachtig, impulsief en altijd te laat!

Een paar handige web sites en adressen:

- PsyQ is een landelijk opererend samenwerkingsverband van de ggz instellingen.
Hier kun je o.a. terecht voor diagnosestelling en behandeling.
PsyQ

Hoe herken je AD(H)D en ADD?
Voorlichtingsfilmpjes.

Patiëntenverenigingen

- Balans, de patiëntenvereniging voor ADHD.
Hier vindt u veel verwijzingen en recente publicaties over ADHD.
Balans digitaal

- Stichting ADD, een stichting voor het
overwegend onoplettend type (ADD).
SADD

- Vereniging Impuls, voor volwassenen met AD(H)D en aanverwante stoornissen.
Impuls

- Centrum 'Zit Stil' is de Belgische organisatie voor kinderen en volwassenen met ADHD.
Centrum 'Zit stil'

Ervaringsdeskundigen

- Uitgebreide pagina met links over ADHD. Een prima beginpunt voor het zoeken naar informatie over ADHD op het net. Heel veel links naar Nederlandstalige sites over ADHD. Veel voor kinderen met ADHD, maar ook veel voor volwassenen. ADHD pagina

- Het prikbord van de adhd.pagina.nl. Op deze site kan men boodschappen van andere volwassenen met ADHD lezen, of zelf boodschappen achterlaten. Er vinden hele discussies plaats op deze site. Prikpagina ADHD

- Het doel van de ADHD Stichting is de situatie van kinderen en volwassenen met ADHD te bevorderen i.s.m. andere organisaties op het gebied van ADHD. Dit gebeurt o.a. door het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek, het geven van voorlichting, advies en scholing.
De ADHD Stichting

- Hersenstorm - ADHD bij volwassenen. Site van 'ervaringsdeskundige' Annemarie van der Gouw.
Hersenstorm

- Stichting ADHD+ is de grootste NL/BE-contactsite m.b.t. AD(H)D en aanverwante aandoeningen voor volwassenen, jong volwassenen en kinderen. U vindt er gerichte en recente informatie over ADHD en aanverwante stoornissen (vandaar de plus). Daarnaast zijn er 3 vormen van contact mogelijk voor lotgenoten: een chatroom die voor iedereen vrij toegankelijk is, een gratis internetforum dat inmiddels 2.100 (01-2005) actieve deelnemers in Nederland en Belgie kent, en diverse meetings die door ADHD+ worden georganiseerd.
Stichting ADHD+

- Levente, een website met informatie en lotgenotencontact over ADD.
Levente

- Website van de vaste columnist van de Nieuwsbrief voor patiënten van Programma ADHD bij volwassenen.
Dylan Francis

Lotgenotencontact/chatten/informatie

ADHD in Nederland

ADHD Xtra

ADHD News Daar kun je ook dat pols bandje kopen.

Medicatie:

Stimulantia:

- Ritalin: Methylfenidaat kort werkend.
- Concerta: Methylfenidaat lang werkend.
- Dextro-amfetamine: - Het verschil tussen Methylfenidaat en Dextro-amfetamine

Niet stimulantia:

- Strattera: Atomoxetine.
- Wellbutrin XR: Langwerkend Bupropion.

Vorige topics.

De OP vind je hier

zondag 10 juli 2011 @ 20:23:40 #2
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99291494
Nou was gelijk de laaste post die ik deed dus denk open gelijk maar een nieuwe kan wel weer gaan wachten.....nou deze week langs voor mijn proefsessie van Neurofeedback (Brainwave Optimization): en hopen dat het wat stabiliteit kan geven....de verliefdheid is gelukkig alweer verdwenen scheelt ook een hoop....haha en zo maar hopen dat ik langzaam weer uit mijn schulpje kan treden.... en hebben jullie ook zo last van altijd maar vervelen erg onrustig waar je ook bent nooit echt zin om dingen te doen terwijl je wel wat wilt doen...ahhhhh wordt ik gek van!!!!
pi_99292852
Nonverbaal heb je ervaring met neurofeedback?
Ah proefsessie daar las ik even overheen.

Ben wel benieuwd of het werkt eigenlijk.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:23:21 #4
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99294856
nee man wordt de eerste keer voor mij dus laat weten wat het me me doet...
pi_99312004
Yes ik ben ook benieuwd! Moet je zeker laten weten.

En tja.. altijd vervelen maar toch niks doen is wel bekend ja.. Ik zet meestal een film aan dan :P
pi_99326281
@ Fes 1-2 hoe lang kun je je op een film concentreren dan?

Ik kijk een kwartiertje en dan heb ik alweer een deel gemist geen aandacht erbij kunnen houden.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:22:51 #7
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99328647
Nonverbaal kan jij de OP nog aanpassen? Want dan kunnen we het linkje vorige topic denk ik beter vervangen door deze: Topicreeks: ADD & ADHD

Nou volgens mij word mijn darmflora ook gestimuleerd door de Ritalin. Ik dacht eerst aan een spontane lactose-intollerantie maar misschien is het wel een combinatie van factoren. Ik ben er sowieso wel gevoelig voor, kan niet meer tegen geitenkaas en Vifit door een overdosis Vifit. En ik kon sowieso altijd al heel makkelijk dus ik spoel nu wel heel makkelijk door..
Heb momenteel wel al echt dagen last van barstende koppijn. Mn nek zit vooral vaak vast. Morgen maar eens vragen aan de arts of het van de ritalin kan komen..

Zat vandaag wel weer vol ideeen e.d. dus daar ga ik maar eens mee aan de slag ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_99329027
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef Dropkogel het volgende:
@ Fes 1-2 hoe lang kun je je op een film concentreren dan?

Ik kijk een kwartiertje en dan heb ik alweer een deel gemist geen aandacht erbij kunnen houden.
Ik hou gewoon van films kijken. Het huis zou in de fik kunnen vliegen en ik zou het pas door hebben als mn kleren vlam vatten :P
  maandag 11 juli 2011 @ 19:04:30 #9
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99330513
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ik hou gewoon van films kijken. Het huis zou in de fik kunnen vliegen en ik zou het pas door hebben als mn kleren vlam vatten :P
Dat las ik ook ergens als voorbeeld van adhd.

Dat de brandweer tot hun verbijstering een vrouw vonden die gewoon doorwerkte terwijl het kantoorgebouw aan het fikken was. Ze had adhd en was helemaal op gegaan in haar verslag of iets dergelijks.

Owja, ik heb nu bijna een pgber die me thuis begeleid met voornamelijk post.
Dus ik heb alvast een post plan gemaakt met behulp van een boek over adhd.

Post plan:

Elke dag: post ophalen, post verdelen en eigen post openmaken.

Postcentrum/prikbord:
1) vuilnisbak en papierbak
2) postvakje voor post zonder haast (1x op maandag bekijken)

3) prikbord met:
1) rekeningen
2) post afgelopen weken (brief blijft hangen tot afgehandeld)
3) actiepunten
4) bellen
5) Archief doos (tot 1 jaar)
6) Archief map (vanaf 1 jaar tot jaar)

Prikbord:
actiepunten: dingen waarin je op geschrifte moet reageren.

bellen: een werklijst met alle personen die gebeld moeten worden
per week. Binnen een week afhandelen en nieuwe lijst maken.

Belangrijke brieven worden opgehangen na openen totdat ze afgehandeld zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door AcidFay op 11-07-2011 19:11:56 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 03:35:51 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99353808
@nonverbaal: duiken alleen voor de fun hoor :) ik zou de verantwoordelijkheid voor een ander echt niet durven dragen onder water. En voorlopig kan ik het zelf nog maar half :)

Acidfay: goed van je postplan!
Zo'n systeem (ik heb er 1 in mijn hoofd, niet op papier) werkt goed :)
Wat er misschien nog bij zou kunnen is een terugvalplan voor als je actielijst of prikbord te vol raakt (gebeurt bij mij vaak, doordat er soms post tussen zit waarvan ik niet goed weet hoe ik t moet oplossen/afhandelen). Misschien gebeurt dat bij jou niet hoor, dan negeer mijn opmerking maar :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_99353866
ugh.... wat moet ik hier nou weer mee?
hoe laat is te laat? is dit te laat?
of ben ik alweer te vroeg

ik kijk nu dr who :D geniaal. en probeer mijn verhaal af te maken maar dat is ook zo'n ramp als je gedachten continue verspringen :P.
Redacted
  dinsdag 12 juli 2011 @ 04:58:01 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99354257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 03:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ugh.... wat moet ik hier nou weer mee?
hoe laat is te laat? is dit te laat?
of ben ik alweer te vroeg

ik kijk nu dr who :D geniaal. en probeer mijn verhaal af te maken maar dat is ook zo'n ramp als je gedachten continue verspringen :P.
Whut?
pi_99368053
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 04:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Whut?
laatmaar , als je me niet snapt is het niet erg, niet iedereen hoeft te snappen wat ik zeg.
Want hetgeen wat ik zeg is niet anders dan een ander alleen een beetje hak op de tak en soms niet geheel duidelijk omdat het lijdende voorwerp jij dus. het onderwerp soms kwijt is :).

Dit mede gemaakt door mijn nicknaam , en mijn gestoordheid en een dikke vlieg die continue op mijn vingers wil zitten .(Echt grote kut vlieg ).
Redacted
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:54:05 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99369722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

laatmaar , als je me niet snapt is het niet erg, niet iedereen hoeft te snappen wat ik zeg.
Want hetgeen wat ik zeg is niet anders dan een ander alleen een beetje hak op de tak en soms niet geheel duidelijk omdat het lijdende voorwerp jij dus. het onderwerp soms kwijt is :).

Dit mede gemaakt door mijn nicknaam , en mijn gestoordheid en een dikke vlieg die continue op mijn vingers wil zitten .(Echt grote kut vlieg ).
:)
Is goed!
Sterkte met die vlieg. Of is die al dood en/of vergeten?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:38:53 #15
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99376817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 03:35 schreef Murmeli het volgende:
Acidfay: goed van je postplan!
Zo'n systeem (ik heb er 1 in mijn hoofd, niet op papier) werkt goed :)
Wat er misschien nog bij zou kunnen is een terugvalplan voor als je actielijst of prikbord te vol raakt (gebeurt bij mij vaak, doordat er soms post tussen zit waarvan ik niet goed weet hoe ik t moet oplossen/afhandelen). Misschien gebeurt dat bij jou niet hoor, dan negeer mijn opmerking maar :)
Goed punt. Als er iets mis kan gaan bij mij dan gebeurt dat waarschijnlijk ook :P

Zal het er met mijn pgber eens over hebben.

Ik denk dat Cablegunmaster bedoelt dat de term 'te laat' erg duidelijk gedefinieerd moet worden. Anders alsnog chaos.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:10:37 #16
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99377954
@YskaFredriksson wat bedoel je met OP aanpassen...?weet niet hoe ik dat moet doen..... en hoe zitten de meeste hier met vrienden ik ben er veel verloren omdat ik veel moest verhuizen 15x en omdat ik niet snel vrienden maak ben ik vaak eenzaam niet altijd erg want ben altijd erg op mezelf geweest maar wil graag wat add vrienden om dingen mee te delen waar we tegenaan lopen.....? ik woon zelf in ijmuiden nog mensen die daar vlakbij wonen...? gr tim
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:18:24 #17
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99384791
Ik heb sowieso moeite met afspraken maken en bijhouden met mensen die niet in mijn directe omgeving zitten. Ik zal wel ongeinteresseerd over komen op sommige mensen.

Maar ik trek me er niet veel van aan. Het is gewoon zo.

15x verhuizen is wel veel. Waarom zo vaak?
  woensdag 13 juli 2011 @ 01:53:21 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99398706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:18 schreef AcidFay het volgende:
Ik heb sowieso moeite met afspraken maken en bijhouden met mensen die niet in mijn directe omgeving zitten. Ik zal wel ongeinteresseerd over komen op sommige mensen.

Ik ook! Ook met dingen vergeten. Dan zeggenmensen: dan zul je t niet zo belangrijk vinden. Nee hoor, ik vergeet ook belangrijke dingen.
pi_99401168
Hmmmm ze hebben weer iets..

http://www.nu.nl/gezondhe(...)hoogt-kans-adhd.html

Of verhoogt adhd de kans om nicotineverslaafd te worden? En is het dan toch een beetje genetisch bepaald so to speak..
  woensdag 13 juli 2011 @ 08:52:20 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99401538
Oh! Dus daar heb ik adhd door gekregen :')

Godsamme zeg, wat een bullshit. Dr zal heus een verband zijn, maar dan een indirect verband ofzo, of geen oorzaak - gevolg verhaal.
Lekker uit zn verband gerukte cijfertjes waarschijnlijk
pi_99401567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:52 schreef Murmeli het volgende:
Oh! Dus daar heb ik adhd door gekregen :')

Godsamme zeg, wat een bullshit. Dr zal heus een verband zijn, maar dan een indirect verband ofzo, of geen oorzaak - gevolg verhaal.
Lekker uit zn verband gerukte cijfertjes waarschijnlijk
Mwa staat wel netjes expliciet vermeld dat het om een link gaat.. Niets over oorzaak en gevolg... Ik denk alleen dat de schrijver er zo'n kutverhaal van heeft gemaakt.
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:38:17 #22
238488 Crapbag
I love crap
pi_99402271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:54 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Mwa staat wel netjes expliciet vermeld dat het om een link gaat.. Niets over oorzaak en gevolg... Ik denk alleen dat de schrijver er zo'n kutverhaal van heeft gemaakt.
Sja dat krijg je helaas als schrijvers ergens half half wat gegevens krijgen, geen bal verstand van het onderwerp hebben en er maar een verhaaltje van in elkaar flansen :')
Als ik het moet geloven heb ik onderhand overal ADHD van gekregen (mijn ouders hebben overigens nooit gerookt :P )
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:49:18 #23
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99402536
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:54 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Oh ok. Mja ik heb uiteraard maar half gelezen ;)

Kan iemand me ff naar bed sturen. Moet middagdutje doen van mezelf want ben zo moe.
Toch vermoeiend hoor alles, zonder concerta ;)
pi_99405536
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh ok. Mja ik heb uiteraard maar half gelezen ;)

Kan iemand me ff naar bed sturen. Moet middagdutje doen van mezelf want ben zo moe.
Toch vermoeiend hoor alles, zonder concerta ;)
Hee Murmeli...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:18:18 #25
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99407092
Hihi..... ben er al uit. Moet naar buiten, maar bah, regen
pi_99407285
Hier is het droog! (rotterdam)
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:45:58 #27
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99408062
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:22 schreef Fes1-2 het volgende:
Hmmmm ze hebben weer iets..

http://www.nu.nl/gezondhe(...)hoogt-kans-adhd.html

Of verhoogt adhd de kans om nicotineverslaafd te worden? En is het dan toch een beetje genetisch bepaald so to speak..
Ik had er vroeger z'n bagger hekel aan dat mijn vader rookte in de auto. Zijn argument was: je gaat later toch zelf roken. Loser :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:23:23 #28
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99419123
ja waarom zo vaak verhuist moet je bij mijn moeder wezen 2x gescheiden....hihi
was al 11x verhuist op mijn 16de en daarna nog 4 x dus ja kon ik ook weinig aan doen
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:38:50 #29
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99419736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Nonverbaal het volgende:
ja waarom zo vaak verhuist moet je bij mijn moeder wezen 2x gescheiden....hihi
was al 11x verhuist op mijn 16de en daarna nog 4 x dus ja kon ik ook weinig aan doen
Niet fijn voor je. Juist jij (door je ad(h)d, hebt rust en structuur nodig. Jammer dat je moeder dat niet kon geven wbt woning. Ze zal dat waarschijnlijk niet hebben geweten, dus is haar waarschijnlijk ook niet aan te rekenen, maar toch jammer.

Kan iemand me weer naar bed sturen? Voor een uurtje of 11 ofzo?
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:12:20 #30
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99422942
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet fijn voor je. Juist jij (door je ad(h)d, hebt rust en structuur nodig. Jammer dat je moeder dat niet kon geven wbt woning. Ze zal dat waarschijnlijk niet hebben geweten, dus is haar waarschijnlijk ook niet aan te rekenen, maar toch jammer.

Ik was 11 toen wij onze 5e woning betrokken. Maar bij mij begon het juist na een jaar of 3 weer te kriebelen. Wanneer krijgen we weer wat nieuws? Maar het scheelt dat ik van mijn 6e op dezelfde plek heb gewoond, daarna verhuisden we van Drenthe naar Gelderland en 2 jaar later weer terug naar Drenthe (in een ander dorp dan 2 jaar daarvoor) en vervolgens zijn we binnen het dorp in dezelfde wijk zelfs 2x verhuisd. Ik wilde dus ook niet perse het dorp uit,
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_99424517
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Murmeli! Terug van vakantie?
Mag je morgen vertelen want:

NU NAAR BED! o|O

;)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:12:59 #32
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99431397
nee zeker niet maar ja het leven zit vol verrassingen goed en minder goed...:) zij was ook niet echt sterk genoeg en zocht dat weer bij mannen waaronder een vreselijke stiefvader maar we moeten er nu maar het beste van maken toch....en ga je zo je tanden poetsen murmeli het is bedtijd hahaha
  donderdag 14 juli 2011 @ 02:39:14 #33
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99441754
Hihi..... ik lag dr al in! Goed he?
Beetje vroeg wakker alleen (half 9 hier)
@sushi: zit nog in maleisië :) vervelend he? Ligt wel iemand te snurken op de kamer naast me :( ik hoop dat ie erin stikt. Ik haat snurkers :(
pi_99446057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:39 schreef Murmeli het volgende:
Hihi..... ik lag dr al in! Goed he?
Beetje vroeg wakker alleen (half 9 hier)
@sushi: zit nog in maleisië :) vervelend he? Ligt wel iemand te snurken op de kamer naast me :( ik hoop dat ie erin stikt. Ik haat snurkers :(
Bah, wat naar voor je om daar met een zon te zitten die maar de hele dag door schijnt, terwijl je hier op de bank uit het raam had kunnen kijken met een dekentje over je benen tegen de kou. En te zien hoe het de hele dag regent en waait. Jij moet nu zeker met allemaal rare dingen om je lijf en op je gezicht weer in het water duiken? Life sucks.
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:19:56 #35
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99450676
ja snurkers bahhhh.... en ik slaap vaak naast 2 snurkers en mn hond en mn (ex) vriendin ook nog en dan ben ik ook nog gestopt met blowen dus slaap je nog moeilijker kan niet wachten tot ik weer alleen ben over een half jaar heerlijk rustig s'nachts hahaha moet nog even blijven hier want zij krijgt een ander huis en kan ik hier blijven .....had me weer eens niet ingeschreven voor een eigen huis suffie die ik ben!!!! maar maleisie wel vet hoe was het en in je eentje....?
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:31:42 #36
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99451198
en wat doen de meeste add-ers voor werk hier....?
pi_99457152
ik ben eigen baas :')
pi_99458309
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:31 schreef Nonverbaal het volgende:
Vandaag hetgeen controleren wat uit de vouwmachine kwam ( was een beetje schreef) en handleidingen vouwen dus.
Normaal alles wat met grafisch afwerken te maken heeft, kortom het eindprodukt maken nadat het uit de printer of van de drukker afkomt.
Wel part-time trouwens.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:17:51 #39
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99465131
nou ik moet geen big farma troep in mijn lichaam vroeger wel maar wil ik niet meer ik probeer nu eerst natuurlijke dingen ga de 21ste eerst naar een natuurarts en binnenkort neurofeedback dus helaas turbomuis....
pi_99465590
quote:
Niks meer ;( Sta op het punt 100% afgekeurd te worden.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:43:06 #41
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99477863
ahhh en waarom wordt je afgekeurd dan seasushi...? ik zit al een tijdje in de wao maar wil weer wat gaan doen thuiszitten wordt je ook niet vrolijk van,10 jaar terug nog wel knipte ik wiet en had meer dan een gewone baan.....maar dat doe ik al een paar jaar niet meer en nu dus part time postbode maar wil weer 4 dagen in de week gaan werken.....
pi_99482193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Nonverbaal het volgende:
ahhh en waarom wordt je afgekeurd dan seasushi...? ik zit al een tijdje in de wao maar wil weer wat gaan doen thuiszitten wordt je ook niet vrolijk van,10 jaar terug nog wel knipte ik wiet en had meer dan een gewone baan.....maar dat doe ik al een paar jaar niet meer en nu dus part time postbode maar wil weer 4 dagen in de week gaan werken.....
Eerst maar een paar jaar kijken of ik stabiel kan worden zonder werkdruk.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:25:19 #43
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99486541
ja de werkdruk wordt al hoger in onze samenleving omdat al die mafketels die ons land regeren al ons geld opmaken en wij ervoor op kunnen draaien ik weet het.....ik moet nog maar zien of ik aan het werk kom, heb geen diploma's en niet echt een goed werkverleden....slik.....maar een uitkering is geen vetpot en geen geld hebben is ook erg kut!!!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 05:39:52 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99532569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef seasushi het volgende:

[..]

Bah, wat naar voor je om daar met een zon te zitten die maar de hele dag door schijnt, terwijl je hier op de bank uit het raam had kunnen kijken met een dekentje over je benen tegen de kou. En te zien hoe het de hele dag regent en waait. Jij moet nu zeker met allemaal rare dingen om je lijf en op je gezicht weer in het water duiken? Life sucks.
Hihi..... helaas zit ik niet meer op n eiland, dus duiken enzo zit er ff niet in :(
Ben nu in melaka, een stad 200 km onder kuala lumpur. Wel mooi hier geloof ik. Ga zo ff naar buiten. Heb eerst tot half 10 geslapen en daarna heel uitgebreid gedoucht.
Ik ga mn concerta steeds meer missen. Slapen gaat moeizaam, en was gisteren weer best ongeduldig en opgefokt. Voortaan dus toch maar die toestemming regelen :( bah! Dingen vooruit plannen :r

Trouwens: wat kut dat het in nl zulk slecht weer is! Ik vind t wel fijn dat ik hier beter weer heb :r maar regen was nu ook weer niet nodig geweest. En koud ook niet. Sterkte ermee mensen. 1 troost: ik mag vrijdag ook weer naar het hollandse kutweer :(
  zaterdag 16 juli 2011 @ 05:41:44 #45
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99532573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Nonverbaal het volgende:
ja snurkers bahhhh.... en ik slaap vaak naast 2 snurkers en mn hond en mn (ex) vriendin ook nog en dan ben ik ook nog gestopt met blowen dus slaap je nog moeilijker kan niet wachten tot ik weer alleen ben over een half jaar heerlijk rustig s'nachts hahaha moet nog even blijven hier want zij krijgt een ander huis en kan ik hier blijven .....had me weer eens niet ingeschreven voor een eigen huis suffie die ik ben!!!! maar maleisie wel vet hoe was het en in je eentje....?
Goed te doen hier alleen! Geen last van mensen waar ik rekening mee moet houden. Hihi.
Zo, en nu eens wat gaan doen, t is al bijna middag :@
  zaterdag 16 juli 2011 @ 08:12:20 #46
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99532887
En weer binnen! Wat een hitte. Ik hou echt van warm, maar dit was na 2 uurtjes door de zon struinen ff goed geweest :)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:31:42 #47
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99538677
oh je bent nog op vakantie geniet van je zonnetje zolang het nog kan hier zuigt het weer weer eens....haha
pi_99540231
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 05:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hihi..... helaas zit ik niet meer op n eiland, dus duiken enzo zit er ff niet in :(
Ben nu in melaka, een stad 200 km onder kuala lumpur. Wel mooi hier geloof ik. Ga zo ff naar buiten. Heb eerst tot half 10 geslapen en daarna heel uitgebreid gedoucht.
Ik ga mn concerta steeds meer missen. Slapen gaat moeizaam, en was gisteren weer best ongeduldig en opgefokt. Voortaan dus toch maar die toestemming regelen :( bah! Dingen vooruit plannen :r

Trouwens: wat kut dat het in nl zulk slecht weer is! Ik vind t wel fijn dat ik hier beter weer heb :r maar regen was nu ook weer niet nodig geweest. En koud ook niet. Sterkte ermee mensen. 1 troost: ik mag vrijdag ook weer naar het hollandse kutweer :(
Flinke tocht die je aan het maken ben geloof ik? Ik lees alleen je post en realiseer me dat ik ook geen schengenverklaring heb aangevraagd... KUT!

Zou dat een probleem zijn als je naar spanje gaat?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:23:53 #49
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99547808
Spanje kom je wel weg met alleen een artsenverklaring volgens bij.
Zit je bij psyQ?die regelen dat zo hoor! Wanneer vertrek je?

Ik doe mn best met mn reis. Heb n rondje gemaakt door maleisië. Is leuk. Wordt wel raar aangekeken als je alleen reist. Maar mensen vinden t ook wel tof. Ben ook niet de enige.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:39:03 #50
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99550586
quote:

Ik ben Service Cluster Coördinator (soort van Product Manager in ICT)
Nu een super werkplek voor mij, bepaal eigen tijden, thuiswerken en flexibel. Ze motiveren mij in de hyperfocus te komen en blijven mij goed uitdagen :)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:21:06 #51
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99552254
Kijk kijk duracellpower goed geregeld man ben blij voor je...d^^b klinkt precies wat ik zoek haha maar heb nergens papieren voor of een diploma allemaal net niet gelukt...:( heb allen mn schoenveter diploma gehaald in een ver verleden een paar zwem4daage medailles en een reiki 1 diploma en een hoop voetbal vaantjes maar ja daar heb je niet zoveel aan......
  zondag 17 juli 2011 @ 05:07:43 #52
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99570193
Ik zoek ook nog n leukere baan dan die ik nu heb. Weet alleen niet wat :( kantoowerk en murmeli matcht niet zo (gek he bij een adhd-er).
Honger! Ontbijt scoren!
  zondag 17 juli 2011 @ 12:56:45 #53
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99574980
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Nonverbaal het volgende:
Kijk kijk duracellpower goed geregeld man ben blij voor je...d^^b klinkt precies wat ik zoek haha maar heb nergens papieren voor of een diploma allemaal net niet gelukt...:( heb allen mn schoenveter diploma gehaald in een ver verleden een paar zwem4daage medailles en een reiki 1 diploma en een hoop voetbal vaantjes maar ja daar heb je niet zoveel aan......
Ik ben van school getrapt en begonnen als stratenmaker zo een 17 jaar geleden... Als een echte ADHD-er vele baantjes gehad. Ook bij dit bedrijf al gewerkt en weer weg gegaan.. Ondertussen wel wat papieren gehaald..

Moraal van het verhaal, blijven zoeken, je vind iets waar je wel je (drukke) ei kwijt kan ;)
  zondag 17 juli 2011 @ 12:58:41 #54
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99575033
Ga trouwens een nieuwe uitdaging aan :)
Vanaf mijn 16de veel geblowt en gedronken (zelf medicatie :P)
Ondanks met drinken en blowen gestopt (sinds ik weet dat ik adhd heb), nu ook het roken aan de kant. Merk dat ik wel veel drukker ben, maar heb nu zoiets van " het is niet anders, deal er maar mee" :)

Cool ADHD filmpje trouwens!
pi_99577228
Leuk filmpje *O*
  zondag 17 juli 2011 @ 14:55:13 #56
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99578858
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:04 schreef Dropkogel het volgende:
Leuk filmpje *O*
Ja he :)
  zondag 17 juli 2011 @ 16:11:35 #57
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99581221
ja ik heb add dus meer dat malen in je hoofd niet dat drukke wat jullie hebben en vooral als ik werk niet leuk vindt heb ik daar grote moeite mee en hou ik niks lang vol hoogstens een jaar en dan moet ik echt weg....had met mn laatste baan erg mazzel na een half jaar kwam er een grote verbouwing op een landgoed met hotel restaurant lounge bar vergaderzalen in een erg groot gebouw en luxe ook kon ik slapend mn geld verdienen hoefden we alleen alles in de gaten te houden af en toe een ronde lopen en kon ik na zolaat slapend mn geld verdienen op de beste en grootste kamer met grote tv of gamen/films kijken....GEWELDIG was dat duurde 4 maanden ofzo maar dat vindt je nooit meer.....
  zondag 17 juli 2011 @ 17:09:58 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99583122
DuracellPower: goed bezig zeg! Jou krijgen ze er niet onder. Top!

Ik probeer al 2 dagen te niksen, lukt niet. Vandaag weer veel gelopen in de hitte ;) en ik was druk zeg, bladiebla ouwehoeren, ik vond mezelf een beetje druk. Dus heb maar ff uitgelegd aan dat meisje waar ik mee op stap was dat ik normaal pillen heb tegen hyperactiviteit ;)

*stuitert naar bed* *eerst douchen*
  maandag 18 juli 2011 @ 00:29:15 #59
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99602586
@ Nonverbaal, onderschat het malen in mijn hoofd niet, het is helaas niet zo dat ik allen maar druk ben. ;)

@ Murmeli, tnxs, maar het is bij mij ook al mijn hele leven hard vallen en opstaan hoor :)
Haha, lopen herken ik wel van een vroegere vakantie, laat maar lekker gaan :D
  maandag 18 juli 2011 @ 00:30:31 #60
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99602648
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:11 schreef Nonverbaal het volgende:
ja ik heb add dus meer dat malen in je hoofd niet dat drukke wat jullie hebben en vooral als ik werk niet leuk vindt heb ik daar grote moeite mee en hou ik niks lang vol hoogstens een jaar en dan moet ik echt weg....had met mn laatste baan erg mazzel na een half jaar kwam er een grote verbouwing op een landgoed met hotel restaurant lounge bar vergaderzalen in een erg groot gebouw en luxe ook kon ik slapend mn geld verdienen hoefden we alleen alles in de gaten te houden af en toe een ronde lopen en kon ik na zolaat slapend mn geld verdienen op de beste en grootste kamer met grote tv of gamen/films kijken....GEWELDIG was dat duurde 4 maanden ofzo maar dat vindt je nooit meer.....
Je moet juist iets vinden wat je uitdaagt, niet iets waar je slapend geld verdient, werkt beter ;)
  maandag 18 juli 2011 @ 11:37:09 #61
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_99613054
ik werk in de ICT in de zorgverlening, nu zo'n 5 jaar. Maar amper vol te houden, zit pas sinds ik hier werk aan de medicatie, en hoop er een keer vanaf te kunnen. Het wordt steeds meer. ADHD, Depressie, overwerkt, enz. :(
  maandag 18 juli 2011 @ 14:37:18 #62
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99619192
Er is alleen zo weinig wat mij uitdaagt vindt niks leuk en wat ik leuk vind kan ik niet doen dus lastig weer maar zoek en gij zult vinden zeggen ze dus laten we positief blijven..........d^^b
pi_99619289
back to noppes, ik word echt ramgek van methylfenidaat.
morgen over week afspraak met psych maar ben 1000 keer liever hyperactief en vrolijk dan hartkloppingen en angsten dat ik doodga
pi_99623513
Dat kan ik me voorstellen missyB.

Tjonge kom ik net thuis van werk even snel naar de C1000 staat er weer iemand zielig te doen.
ik bedoel ik vraag toch niet om haar levensverhaal als ik kapot ben van het werken en eigenlijk na anderhalf uur slaap vannacht snel naar bed wil.
keek ik staat ze gewoon de straatnieuws van een paar maanden geleden te slijten voor 3 euro.

Prima dat je straatkranten verkoopt maar iedereen naschreeuwen die voorbij komt..... })
  maandag 18 juli 2011 @ 18:14:54 #65
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99628073
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:15 schreef Dropkogel het volgende:
Dat kan ik me voorstellen missyB.

Tjonge kom ik net thuis van werk even snel naar de C1000 staat er weer iemand zielig te doen.
ik bedoel ik vraag toch niet om haar levensverhaal als ik kapot ben van het werken en eigenlijk na anderhalf uur slaap vannacht snel naar bed wil.
keek ik staat ze gewoon de straatnieuws van een paar maanden geleden te slijten voor 3 euro.

Prima dat je straatkranten verkoopt maar iedereen naschreeuwen die voorbij komt..... })
Geen spam, ik moet dit met je delen :)

http://druk.konijn.weblog.mpict.nl/2011/07/18/adhd-straatnieuws/
pi_99629762
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:)
Is goed!
Sterkte met die vlieg. Of is die al dood en/of vergeten?
Die vlieg is dood! nu zijn er 2 nieuwe ;(
Redacted
pi_99641453
quote:
Zo gaat dat inderdaad heel vaak.

Een paar weken geleden toen ik onderweg was naar het VUmc op station zuid heeft U een pakje melk voor me?
Daar moest ik wel even om lachen.

Leuk spontaan blog trouwens :)
pi_99641509
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Die vlieg is dood! nu zijn er 2 nieuwe ;(
Of gewoon dezelfde....
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:22:47 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99656192
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Dropkogel het volgende:

[..]

Of gewoon dezelfde....
Jah joh! Die reincarneren als n dolle zeg ik je!
En vermenigvuldigen doen ze tegelijk en ook heel rapjes.

Ik heb t warm! Ben er n beetje beroerd van -O-
  woensdag 20 juli 2011 @ 09:02:03 #70
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99694976
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef Dropkogel het volgende:

[..]

Zo gaat dat inderdaad heel vaak.

Een paar weken geleden toen ik onderweg was naar het VUmc op station zuid heeft U een pakje melk voor me?
Daar moest ik wel even om lachen.

Leuk spontaan blog trouwens :)
tnxs :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:29:02 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99702290
Weer niet gelukt, stil zitten....
Straks bieren, laatste avond moet wel gevierd worden :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:31:23 #72
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99717666
Ze hebben weer iets nieuws ontdekt over ad(h)d

http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOP_8JXJF8
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:32:26 #73
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:26:35 #74
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99744451
Dat oog contact maken met mensen die iets van je moeten heb ik ook erg last van.

Sowieso ga ik makkelijk 'staren' naar mensen. Maar dan denk ik totaal ergens anders aan.
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:54:24 #75
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99745647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:26 schreef AcidFay het volgende:
Dat oog contact maken met mensen die iets van je moeten heb ik ook erg last van.

Sowieso ga ik makkelijk 'staren' naar mensen. Maar dan denk ik totaal ergens anders aan.
Ja, ik moet even contact maken als ik langs loop lijkt het wel, ben sowieso heel bewust van mijn omgeving....Hoe zou dat nu komen :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:06:43 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99756926
Nooit last van, bewust van mijn omgeving.... ;)

I wish! Echt alles irriteert.... vooral als ik moe ben en een maand geen concerta op heb. Morgenvroeg als ik thuis kom, gaat er eerst een halve Ritalin in. En dan concerta er achteraan. Ff rust in de kop. Pfffff..... aan toe....
pi_99808129
De laatste week is ontzettend druk geweest waardoor ik moe ben. Blijkbaar vergroot vermoeidheid mijn gebrek aan concentratie want ik krijg echt niks gedaan terwijl opruimen echt niet zo moeilijk is :')
pi_99834367
Opruimen is soms best moeilijk.
Zo gaat dat hier ( ik heb een 4 kamer appartement waarvan 1 kamer alleen gebruikt is om de was op te hangen)

Maar goed ik begin bij het opruimen van de slaapkamer en bedenk me dat ik wel koffie lust, loop naar de keuken om koffie te zetten.
Vervolgens zie ik zooi in de keuken en ruim het ergste weg.
Dan moet ik nog iets pakken uit de slaapkamer en pak daar wat zooi op.
vervolgens loop ik naar de huiskamer en zie daar mijn agenda liggen, kijk erin en leg dat ding ergens neer.
vervolgens ruim ik de tafel leeg want waar laat ik mijn koffie?

30 min verder en nog niet 1 kamer is een beetje toonbaar :)

Later die week komt de woonbegeleider en zegt heb je niet opgeruimd?
Jawel meerdere dagen zelfs!
Hum zo ziet het er niet uit hoe komt dat?
Tja.......
pi_99859431
wauw ik kom er net achter dat mijn vriendin gilles de la tourette heeft, heb er echt helemaal niks van gemerkt moet ik eerlijk over zijn.
mensen reageren altijd van huh heb jij adhd, aangezien het soms gewoon niet opspeelt ( meds) en soms juist wel ( rebound)

ben trouwens ook op zoek geweest naar een baantje ( na 2 jaar zeggen het te doen)
ben aangenomen als kok bij de kfc, ben benieuwd dus :)
  zondag 24 juli 2011 @ 11:50:05 #80
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99870843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:52 schreef Dropkogel het volgende:
Opruimen is soms best moeilijk.
Zo gaat dat hier ( ik heb een 4 kamer appartement waarvan 1 kamer alleen gebruikt is om de was op te hangen)

Maar goed ik begin bij het opruimen van de slaapkamer en bedenk me dat ik wel koffie lust, loop naar de keuken om koffie te zetten.
Vervolgens zie ik zooi in de keuken en ruim het ergste weg.
Dan moet ik nog iets pakken uit de slaapkamer en pak daar wat zooi op.
vervolgens loop ik naar de huiskamer en zie daar mijn agenda liggen, kijk erin en leg dat ding ergens neer.
vervolgens ruim ik de tafel leeg want waar laat ik mijn koffie?

30 min verder en nog niet 1 kamer is een beetje toonbaar :)

Later die week komt de woonbegeleider en zegt heb je niet opgeruimd?
Jawel meerdere dagen zelfs!
Hum zo ziet het er niet uit hoe komt dat?
Tja.......
Dit gebeurt bijna dagelijks ;)
pi_99871067
Shit ik moet nog opruimen.

Eens kijken hoelang het nu weer duurt *O*
pi_99908397
hahahaha opruimen, praat me er niet van
:+
opruimen komt niet voor in mijn woordenboek :s)
pi_99914856
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef Dropkogel het volgende:
Shit ik moet nog opruimen.

Eens kijken hoelang het nu weer duurt *O*
moet 6 wasmachines was wegwerken :N Planning : Voordat mijn dochter terug is van vakantie (zondag....)
pi_99922165
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:20 schreef seasushi het volgende:

[..]

moet 6 wasmachines was wegwerken :N Planning : Voordat mijn dochter terug is van vakantie (zondag....)
Iedere dag 1 was moet lukken toch?

Trouwens het opruimen duurde niet lang gisteren een klein kwartiertje.
pi_99922579
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef Dropkogel het volgende:

[..]

Iedere dag 1 was moet lukken toch?

Trouwens het opruimen duurde niet lang gisteren een klein kwartiertje.
de bult die er uit gekomen is, is 1,5 meter hoog...... en ik haat was opruimen
pi_99923295
Was vouwen is ook hatelijk.
Kan je eerst alles van het rek trekken alles weer in de kreukels :?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:31:06 #87
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99934000
Wasvouwen is bij mij het probleem niet. Was van de bank naar de kast meenemen vergeet ik steeds.
pi_99952598
quote:
Interessant stuk!
-
Hoi weer allemaal trouwens!
@ murmeli... Gewoon meegenomen zonder verklaring of whatsoever... Vond het uiteindelijk wel best aangezien ik toch maar naar spanje ging. :)

Maar uhm. Nu gaat het kut. Kutweer. Kan me niet concentreren. Heb een beetje verslofd met mn medicijnen op vakantie door de onregelmatige dagen (qua slapen en veul drinken). En nu overstroomt mn hoofd alsnog met gedachten...
Wanneer wordt het weer lekker weer? :D
pi_99963273
Echt een gigantisch verhaal zitten schrijven hier net.. Maar ik hou het even kort.

Heb het stuk gelezen (@nonverbaal) en vond de conclusie interessant - ik kon me er heel goed in vinden. Korte vraag: Hebben meer mensen met ADD hier het gevoel dat ze eerder een gebrek aan motivatie hebben dan dat ze impulsief zijn? Oftewel je gaat maar iets anders doen omdat je alles wat je moet doen niet op een rijtje kunt zetten (zeg maar een probleem met de motivatie met als gevolg 'imspulsiviteit'). In de plaats van ik zie iets anders dus ik ga en/of ik moet iets anders doen. (daadwerkelijk afgeleid zijn).

Enige tijd geleden schreef ik hier ook dat ik gerust 2 uur op de bank kon zitten om een filmpje te kijken waar sommige mensen zich echt over verbaasde - die konden dat echt niet en moesten dan iets anders doen.. Naar mijn mening zou het verschil in motivatie (ADD) en afgeleid zijn (ADHD) daar een best goede verklaring voor kunnen zijn..

Andere mensen die zich hier in kunnen vinden?
pi_99967974
Hoi Fok!kers,

Ik ben mezelf wat gaan intereseren in deze reeks omdat ikzelf ook wat problemen heb en me in ADD kan vinden.
NU is mijn vraag wat ik het beste kan doen, dit is nooit vast gesteld of onderzocht door een specialist.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:00:01 #91
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99968286
Ja heel erg,ik wil heel veel,maar komt weinig uit eigenlijk.....er is ook weinig wat mij echt kan boeien alleen muziek kan mij echt boeien,qua werk kan ik niet zoveel en dan lukt het mij eigenlijk niet om aan de slag te gaan,kan alleen maar kutbanen krijgen en daardoor totaal niet gemotiveerd helaas zou graag weer aan de slag willen maar ben 33 en geen diploma's 10 jaar lang wiet geknipt en moet ik nu de prijs voor betalen....:(
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:01:25 #92
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99968327
Ben wel part-time postbode en vind ik heerlijk geen gezeik van mensen,muziek op en gaan maar is niet meer full-time te doen helaas anders had ik dat wel gedaan........
pi_99968485
Ook het gevoel dat je wel de brains heb om alles te doen maar gewoon niet de 'puf'? Ik zou zelfs tot in den treure aan iemand uit kunnen leggen wat ik eigenlijk zou moeten doen en zelfs hoe je dat allemaal moet gebeuren - om vervolgens 'iets' te bereiken. Het enige probleem is gewoon dat ik het dan dus eigenlijk niet kan :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:08:47 #94
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99968522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:49 schreef Olment het volgende:
Hoi Fok!kers,

Ik ben mezelf wat gaan intereseren in deze reeks omdat ikzelf ook wat problemen heb en me in ADD kan vinden.
NU is mijn vraag wat ik het beste kan doen, dit is nooit vast gesteld of onderzocht door een specialist.
Naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de psychiater.
pi_99968548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:49 schreef Olment het volgende:
Hoi Fok!kers,

Wat zelftestjes doen op internet. Als je vermoeden dan nog groter wordt gewoon naar de huisarts voor verwijzing naar een psychiater. Veel mensen hier zitten ook bij PSYQ maar daar heb ik geen ervaring mee.
pi_99968569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:01 schreef Nonverbaal het volgende:
Ben wel part-time postbode en vind ik heerlijk geen gezeik van mensen,muziek op en gaan maar is niet meer full-time te doen helaas anders had ik dat wel gedaan........
Gewoon omdat je dan lekker wat aan het doen bent en muziek aan het luisteren bent he :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:47:11 #97
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99969577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:07 schreef Fes1-2 het volgende:
Ook het gevoel dat je wel de brains heb om alles te doen maar gewoon niet de 'puf'? Ik zou zelfs tot in den treure aan iemand uit kunnen leggen wat ik eigenlijk zou moeten doen en zelfs hoe je dat allemaal moet gebeuren - om vervolgens 'iets' te bereiken. Het enige probleem is gewoon dat ik het dan dus eigenlijk niet kan :')
Precies wat ik ook heb,heb gerust wel de brains ja,maar maak alles altijd zo groot 10 stappen tegelijk willen maar niet de 'puf' nee en zo dat ik er weer tegenop zie ja
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:06:14 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99970291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:32 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Interessant stuk!
-
Hoi weer allemaal trouwens!
@ murmeli... Gewoon meegenomen zonder verklaring of whatsoever... Vond het uiteindelijk wel best aangezien ik toch maar naar spanje ging. :)

Maar uhm. Nu gaat het kut. Kutweer. Kan me niet concentreren. Heb een beetje verslofd met mn medicijnen op vakantie door de onregelmatige dagen (qua slapen en veul drinken). En nu overstroomt mn hoofd alsnog met gedachten...
Wanneer wordt het weer lekker weer? :D
Tof dat het goed is gegaan om ze mee te nemen naar Spanje!

Wel klote dat je je nu zo voelt. Ik voel me eerlijk gezegd precies zo :r -O-
Ik slaap ook niet goed genoeg, denk dat ik daardoor weer eens nogal moe ben (ga ik eens om 10 uur naar bed, word ik half 5 wakker...nondeju!)

Hopelijk voel je je weer gauw beter. Misschien gewoon ff een tandje terug in dingen doen, en de rust pakken en lief zijn voor jezelf? Mja en dat weer, praat me er niet van....wat een zeikweer :( Ik dacht vanmorgen: het wordt weer tijd voor de lichttherapie ;) en dat in juli, for godssake :(
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:00:04 #99
333525 AcidFay
Geweldadig genoten
pi_99978988
Ik heb al sinds de lente last van 'vast zitten' in mijn hoofd. Contact met mensen lukt amper, Gesprekken langer dan twee minuten komen er niet uit. Concentratie nog meer bagger. Ben wel veel minder 'agressief' maar nu heb ik juist het gevoel dat mensen juist over me heen lopen.

Ik ga nog naar twee festivals, ik ben benieuwd.

Einde klaag modus.

(owja, ik ben ook nogal zeikerig de laatste tijd)
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:46:52 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99992643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef AcidFay het volgende:
Ik heb al sinds de lente last van 'vast zitten' in mijn hoofd. Contact met mensen lukt amper, Gesprekken langer dan twee minuten komen er niet uit. Concentratie nog meer bagger. Ben wel veel minder 'agressief' maar nu heb ik juist het gevoel dat mensen juist over me heen lopen.

Ik ga nog naar twee festivals, ik ben benieuwd.

Einde klaag modus.

(owja, ik ben ook nogal zeikerig de laatste tijd)
:* lastig... heb je enig idee waardoor het komt dat je zo vast zit enzo?

Naar welke festivals ga je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')