quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja ik zou echt gewoon bij Pluisje ook gaan kijken.. dan weet je zeker dat je de juiste kiest. Omdat je toch ook gelijk Pluisje zo leuk vond. misschien vind Pluisje Bink wel stom en kan ze niet met katten. Dan kan je gelijk die andere ophalen
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
Er is een barbapapa barbamama barbabenno barbabella barbabientje barbaborre barbabo barbabee baramelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moest aan barbapapa denkenquote:
En uit mn hoofd, erg hequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Keurrapport Diaz
Reu van 19 weken. Nog een echte baby, maar wel goed in verhouding, hoogte lengte
Goede verhouding in hoofd met het juiste oor, oog pigment en gebit
Goede schouder en bekkenligging
Goede hals en voorborst
Rug moet zich nog settelen, prima staart en bone. Goede gangen voor leeftijd
Nou, vooruit dan.quote:
Deze week de Youtubes jaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kijkt de videobanden nog elke dag he? geef maar toe
Helemaal op?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Had ik al gezegd hoe een HEERLIJKE dag ik gister gehad heb van de saunabon?
Fijn!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Geef maar toe, jij doet dat elke dag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
Lekker naakt drijven terwijl iemand aan je voeten zit
En McWapper ging nadat ie zelf klaas was met werken ook nog nakend met ons bubbelen.quote:
Oh nee, je hebt geen inzeping gedaan hequote:
Klaas?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En McWapper ging nadat ie zelf klaas was met werken ook nog nakend met ons bubbelen.
Dat was wel even wennen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Had je geen wapper nodig om te blozen denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En McWapper ging nadat ie zelf klaas was met werken ook nog nakend met ons bubbelen.
Dat was wel even wennen![]()
Ik had het heel druk met de andere kant op kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je geen wapper nodig om te blozen denk ik.
hihihihi.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het heel druk met de andere kant op kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je typte klaas ipv klaar, en toen ik studeerde was 'houten klaas' een synoniem voor, nou ja, bijna-fontein zegmaarquote:
Niet even gechecked?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het heel druk met de andere kant op kijken
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
hihihihi.Dat kon ze niet zien tijdens het andere kant op kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee. Echt niet.quote:
Whahahahahahahahaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Nee. Echt niet.
Wel even aan Gb gevraagd op de terugweg of zij wèl gekeken had![]()
wat zijn nou weer venusschelpen?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Ah, kater kijkt me verwijtend aan. Dinner time.En daarna ga ik voor mezelf venusschelpen klaarmaken.
quote:
ah, lekker denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekocht bij de aziaat.![]()
Ik moet wel nog verzinnen wat ik er precies bij ga gooien. Witte wijn is in ieder geval een goede optie, dacht ik zo.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Heb jij een foto gekregen ofzo?quote:
Thnx dearquote:Op zondag 10 juli 2011 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
[SC] #1400 Waar de dates ons om de oren vliegen!
quote:
Ik had een filmpje met opwindende momenten. Dacht dat jullie dat allemaal hadden gekregenquote:
Ik denk dat dat was om hier te postenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had een filmpje met opwindende momenten. Dacht dat jullie dat allemaal hadden gekregen
Dat denk ik niet, want er stond bij 'speciaal voor jou', maar dat zeggen ze tegen alle SC-ers (dacht ikquote:
Dan ga je deze ook lekker vinden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, lekker denk ikMosselen vind ik namelijk ook lekker
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er stond bij 'speciaal voor jou', maar dat zeggen ze tegen alle SC-ers (dacht ik)
Je moet je nog wat inlezen geloof ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er stond bij 'speciaal voor jou', maar dat zeggen ze tegen alle SC-ers (dacht ik)
Wat ben je toch allemaal aan het doenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:31 schreef Ynske het volgende:
pffff, bijna klaar. eettafel, aanrecht en badkamer nog.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik zit te wachten tot de afhaalpizza klaar is.
In de zon op een terrasje
Elies, het opwindende momenten filmpje was exclusief
Tadaaaaaaquote:Op zondag 10 juli 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Elies, het opwindende momenten filmpje was exclusief
Fok meet2quote:Op zondag 10 juli 2011 18:40 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmmmmmmmmmm, ik zit hier in mn eentje op de bank te laptoppen terwijl de ouders samen aan tafel zitten te laptoppenZouden ze me niet meer lief vinden?
mwah, minder gezelligquote:
Ik krijg morgen nieuwe konzijnen geplaatst, omdat de oude rot zijn, eindelijkquote:
quote:
As if.quote:En net zeiden ze "wij gaan even boodschappen doen"
En ik zat van: "ho! Dit is mijn enige vrije dag! Als ze wakker worden laat ik ze huilen hoor"
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fok meet2![]()
Er ligt hier een Puma helemaal gelukkig te knuffelen met de bank.
Inmiddels is ze 'ergens' in de kamer. En heeft het lijstje met foto's van mijn overleden katten uit het tv kastje geknikkerd.quote:
Mevrouw leeft niet in het verleden blijkbaar. Tijd voor de nieuwe generatiequote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels is ze 'ergens' in de kamer. En heeft het lijstje met foto's van mijn overleden katten uit het tv kastje geknikkerd.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mevrouw leeft niet in het verleden blijkbaar. Tijd voor de nieuwe generatie.
Ik bedoel het niet lullig naar de overleden katten toe hoor.
of t is gewoon het contact met t hiernamaalsquote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat lijstje staat precies in de sluiproute die je als kat wil nemen door het dressoir heen. Er is hier geen kat geweest die dat ding niet omgooit.
Ik was ook heel bang om afscheid te nemen van mijn klaptop met XP, maar Win7 =quote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Ynske het volgende:
ow bij de weg. Windows 7 is eigenlijk best gebruikersvriendelijk
wat ik van Vista nog altijd niet vind. was altijd blij dat ik nog XP draaide
In het AD werd ie "de eeuwig jonge funkdwerg" genoemdquote:
ja best wel hequote:
Ja, freaky.quote:
Oh dat was een paar jaar terug wel anders, toen had ze veel meer contact met het publiekquote:Op zondag 10 juli 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, freaky.![]()
Gisteren heb ik Anouk gezien. Ze heeft attitude en totaal geen contact met het publiek (tijdens het zingen helemaal in zichzelf gekeerd en naar beneden kijken en steevast na afloop 'dankje'), maar jezus, die heeft een strot.Maja, als je Trijntje Oosterhuis als backing hebt, dan kun je ook wel wat.
o nee, ben ik het niet mee eens. Ik vond en vind zijn muziek erg lekker. In mijn jeugd was je OF fan van Prince Of van Michael Jacksonquote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja het is echt een kleine smurf he.
Zijn muziek vind ik ook vreselijk.
Diaz ligt op de grond..te eten. hij is een beetje moe
Ja, vond ik ook. Maar de vocale kwaliteiten maakten veel goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh dat was een paar jaar terug wel anders, toen had ze veel meer contact met het publiek
Huuu! Dan doe toch maar Prince.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik wel. Purple Rain in mijn tienerjaren
Kun je zo verkopen aan de organisatie. Goeie plek had je.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
MJ heb ik altijd een sneuneus gevonden.
Prince is niet de knapste maar hij heeft wel sex appeal op de een of andere bizarre manier.
Maar ik zou m niet doen hoor
Foto is zelfgemaakt ja
was daar nu een van die kaartjes van 3fm bij? of is dat voor de 26e?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Nee we waren niet naar NSJ, alleen naar Prince twee nachten, dat was enerverend genoeg
[ afbeelding ]
alles is beter dan MJquote:Op zondag 10 juli 2011 20:00 schreef Strega het volgende:
Greys, wat een schatje! Als de klik er is...... mister ook weg van haar?
Fijn dat je een lekker sauna dagje hebt gehad!![]()
Oh-Oh, fijn dat je geniet, ik vind Prince 3 x niks, maar beter dan MJ.
Ja! En voor de rest ook niet woest aantrkkelijk.quote:
Tja, maar ik hou helaas niet van Prince z'n muziek, hoe kundig ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
MJ heeft altijd hetzelfde trucje gedaan, zelfde dansje, weinig vernieuwend, Prince is muzikaal gezien echt ijzersterk, speelt alle instrumenten behalve blaasinstrumenten zelf, houdt zich al jaren niet meer bezig met commercie, die man speelt echt om te spelen.
Bij MJ was alles tot op de seconde gechoreografeerd en ingestudeerd, Prince jamt er op los en dirigeert zijn band tot in de puntjes, ze zijn echt niet met elkaar te vergelijken.
Zal allemaal best en is prima, maar IK hou gewoon niet van z'n muziek, verder niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Je kunt er van houden of niet, maar het is wel een rasechte muzikant die echt vernieuwend te werk ging en gaat en anderen ook een plek in de spotlight gunt en vooruit helpt.
Ik zeg niet dat hij een slechte muzikant is, lezen. Ik zeg alleen dat IK niet van zijn muziek houd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Naja psies wat Nok zegt, je kan niet van die muziek houden maar je kan niet zeggen dat ie een slechte muzikant is.
MJ was vooral een performer, net als Madonna en een Lady Kaka en zo zijn, dat is gewoon een heel ander genre.
Laatste drie personen die je noemt boeien mij sowieso niet, niet muzikaal en ook niet qua performen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Naja psies wat Nok zegt, je kan niet van die muziek houden maar je kan niet zeggen dat ie een slechte muzikant is.
MJ was vooral een performer, net als Madonna en een Lady Kaka en zo zijn, dat is gewoon een heel ander genre.
Nou geniet er dus van!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Van mij hoeft niemand dr van te houden.
Maar er niet van houden wil nog nie zeggen dat ie geen goede muzikant is, en performen kan ie zeker wel, helemaal zonder fratsen![]()
Gewoon puur muziek maken en lol en passie uitstralen.
Ja, en dat gevoel krijg ik dus bij andere muziek.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Van mij hoeft niemand dr van te houden.
Maar er niet van houden wil nog nie zeggen dat ie geen goede muzikant is, en performen kan ie zeker wel, helemaal zonder fratsen![]()
Gewoon puur muziek maken en lol en passie uitstralen.
Nee dat is voor de 26e, dan mag ik nog esquote:Op zondag 10 juli 2011 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
was daar nu een van die kaartjes van 3fm bij? of is dat voor de 26e?
nee, werk nu weer 40 uur ivm de zomer...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja! En voor de rest ook niet woest aantrkkelijk.![]()
Ben je morgen vrij als ze voor je kozijnen komen?
Ja, jammer van je vrije dag in de zomer.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, werk nu weer 40 uur ivm de zomer...
merk wel dat t veel is
maar m paps komt morgen hierheen
Hou erover op wil je?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Jee Strega ff serieus, waar zie jij iemand zeggen dat je Prince goed moet vinden of zo?
??????????????quote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Prince is niet de knapste maar hij heeft wel sex appeal op de een of andere bizarre manier.
laat maar komenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet degene die maar door gaat met zeggen dat ie dr niet van houdt en dat andere mensen niet goed lezen, maar soit
die draait hier nietquote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom niet meer in mn gmail account en hotmail verkleint ze, msn jij Yns?
is dat een Retrieeeeeeverquote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Lekker spelen op de show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker kauwen![]()
[ afbeelding ]
Nou, die geniet wel!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Lekker spelen op de show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker kauwen![]()
[ afbeelding ]
Op één leek het nog wel een Retriever, op twee niet meer. Bek klopte niet.quote:
Welke?quote:
Haha nee idd.. maar krijgt ze wel vaker te horenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op één leek het nog wel een Retriever, op twee niet meer. Bek klopte niet.
hoe bedoel je welkequote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?
Op m'n werk hebben ze ook zo eentje,maar die is zwart met bruin
Je denkt toch niet dat ik links voor Retriever aanzie?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?
Op m'n werk hebben ze ook zo eentje,maar die is zwart met bruin
Kan ik me voorstellen. Maar in zulke poses is het ook wel moeilijk te zien hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha nee idd.. maar krijgt ze wel vaker te horen
Whehehequote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
hoe bedoel je welkeDie blonde hond is een Hovawart.. Jara van de Huppelhoeve.
Haha ja je hebt ook Hovawarts die helemaal zwart zijn..die zie je niet zoveel.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik wist niet dat die er ook in het blond waren
wat is Beerke groot gewordenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Lekker spelen op de show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker kauwen![]()
[ afbeelding ]
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reagerenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Helemaal niet gezien dat je terug was uit Sauerland! Leuk gehad?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
jij rende toch meteen weer door naar La Dinnerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind dat hij echt zo'n lief en vriendelijk koppie heeft!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Mega baby![]()
Wel een verschil met die foto's van jou toenKlein bol bruin beertje was het
Noh, even terugzwaaien kan toch wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Ynske het volgende:
jij rende toch meteen weer door naar La Dinner
Geweldig! Het was een heerlijk maar wel vreselijk vermoeiend weekendquote:Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef Strega het volgende:
Helemaal niet gezien dat je terug was uit Sauerland! Leuk gehad?
Morgen vrij? Of helaas.....quote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geweldig! Het was een heerlijk maar wel vreselijk vermoeiend weekend
Oew, jammie!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Ynske het volgende:
Ben Kaiserschmarn aan t eten, met een beetje bastardsuiker erover
Dat laatstequote:
Wat zijn het? Klinkt wel lekker Yns.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, jammie!
Mag ik nu nietHeb dit weekend echt minimaal gegeten, 't is dat ik zelf wat had meegenomen anders was het helemaal niks geworden denk ik. Maar goed, misschien is er dan nog wat extra gewicht af nu
Je stofwisseling moet wel in beweging blijvenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, jammie!
Mag ik nu nietHeb dit weekend echt minimaal gegeten, 't is dat ik zelf wat had meegenomen anders was het helemaal niks geworden denk ik. Maar goed, misschien is er dan nog wat extra gewicht af nu
quote:
alleen doe ik t met een zakje uit de Kaufland met water aanlengenquote:Kaiserschmarrn (ook: Kaiserschmarren) is een zoet Beiers/ Oostenrijks gerecht. Het gerecht is een variant op de pannenkoek, waarbij het luchtige karakter voortkomt uit stijf geklopte eiwitten die op het laatste door de rest van het beslag worden geroerd. Kaiserschmarren wordt traditioneel geserveerd met pruimencompote (Oostenrijks: Zwetschkenröster) en poedersuiker en is één van de bekendste Oostenrijkse nagerechten of mehlspeisen.
Kaiserschmarrn met vossenbessen
Het uit bloem, melk, eieren en suiker bestaande deeg wordt tijdens het laatste deel van het bakproces in kleine stukjes gesneden met een houten pollepel of spatel. Het recept kent intussen talloze varianten zoals Weichselschmarrn (met kersen) en Topfenschmarrn (met kwark).
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Haraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
Je stofwisseling moet wel in beweging blijven
En haaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
![]()
OK, dat klinkt idd lekker! Binnenkort toch weer even naar Duitsland voor einkaufen. Grote multi en Famila net over de grens.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
alleen doe ik t met een zakje uit de Kaufland met water aanlengen
ow en ik rammel t deeg meteen in de pan zodat t kleine stukjes worden, ipv eerst aan beide zijden bakken en dan snijden, want dan fikt t altijd aan hier
Oooooh, dat zou ik vast zooooooo lekker vindenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
alleen doe ik t met een zakje uit de Kaufland met water aanlengen
ow en ik rammel t deeg meteen in de pan zodat t kleine stukjes worden, ipv eerst aan beide zijden bakken en dan snijden, want dan fikt t altijd aan hier
Lekker zo'n fijn weekend, na het goede nieuws van je man!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:09 schreef indaha het volgende:
Zo eindelijk bijgelezen , geweldig weekend gehad maar wel moe nu![]()
Greys wat een leuk hondje is Baramela
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef Ynske het volgende:
Rewimo, ken jij Karlskrone Radler Bier-Limonad-Mix?
Hoe heet die ook alweer? Ik vond hem best lekker.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietZe mixen hier de meest rare dingen. Het dieptepunt vind ik wel de mix van cola en fanta die hier veel gedronken wordt.
Benzinequote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietZe mixen hier de meest rare dingen. Het dieptepunt vind ik wel de mix van cola en fanta die hier veel gedronken wordt.
moet ik de volgende keer dat ik ga je een paar zakjes opsturen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, dat zou ik vast zooooooo lekker vinden![]()
komt eraan, pssst als je bovenaan op dm klikt, zie ja alle dms die naar je gestuurd zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ah, iedereen had heerlijke uitjes dit weekend dus zowat![]()
Yns, mn mails lukken niet , wil je je mailadres nog es in een pm zetten?
Als je zou willenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik de volgende keer dat ik ga je een paar zakjes opsturen?
en wil je dan de normale variant of bijvoorbeeld ook degene waar rozijnen inzitten?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je zou willen![]()
Echt, pannenkoeken en pannenkoekachtigen, daar mag je me midden in de nacht voor wakker maken
Normaal will doquote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wil je dan de normale variant of bijvoorbeeld ook degene waar rozijnen inzitten?
neem ik voor je mee. kan wel nog een week of 2 duren voor ik geweest benquote:
Ik zie het vanzelf wel verschijnenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem ik voor je mee. kan wel nog een week of 2 duren voor ik geweest ben
Liefquote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Zoals beloofd een foto van ons voortuinkonijntje, hij zat er net weer
[ afbeelding ]
Heel leuk alleen mijn nichtje wilde die nieuwe Spettershow zien , wij dachten dat dat ook een voorstelling met dolfijnen was, maar dat was meer een verhaaltje voor de kleine kinderen met poppen.quote:
Ik zou niet met een thuiskomertje de snelweg op gaan hoor, mag volgens mij niet eens als het niet moet? Ik zou eerst even langs de garage gaanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Het reserve wiel ligt eronder maar dat is een thuiskomertje en ik moet morgen een stuk over de snelweg met ean. Zonder haar maak ik mij niet zo druk maar haar veiligheid vind ik het belangrijkst
Uh, ik stond op de A1 bij Hoevelaken met een lekke band, en ben toch eerst naar de garage gegaan. In Nijmegenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou niet met een thuiskomertje de snelweg op gaan hoor, mag volgens mij niet eens als het niet moet? Ik zou eerst even langs de garage gaan
Ja, maar dat is om dus thuis te komenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, ik stond op de A1 bij Hoevelaken met een lekke band, en ben toch eerst naar de garage gegaan. In Nijmegen
Dan moet het zeker goed gaanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Het wiel ligt bij mijn papa in de auto die gaat dat morgen even laten maken. Hier zit niet echt een bandenservice heel erg in de buurt en aangezien niet de band lek is maar het ventiel deed hij dat wel even.
Ik heb dus weinig keus maar ga niet harder dan 80 rijden
Of een route zoeken zonder snelweg.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is om dus thuis te komenNou ja, ik zou het dus niet doen, 80 op de snelweg vind ik niet heel verantwoord
Maar als het echt dringend is... Ik zou een auto lenen denk ik
Ik heb harder dan 80 gereden, die dingen kunnen wel wat hebben. Ik heb zo'n 70km lang snelweg gedaan, niets te lijden gehad. Dus als ferrarirood niet harder dan 80 gaat verwacht ik in ieder geval geen problemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is om dus thuis te komenNou ja, ik zou het dus niet doen, 80 op de snelweg vind ik niet heel verantwoord
Maar als het echt dringend is... Ik zou een auto lenen denk ik
Heb je morgen wel vrij dan, je was vandaag 2 keer gaan werken las ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo'n maandag-gevoel, maar het is nog maar lekker zondag
Morgenmiddag lekker zwemmen
De snelheidsduivels rijden links. Doe voor de zekerheid alarmlichten aan als je het echt niet vertrouwtquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een route zoeken zonder snelweg.
Het verschil in snelheid tussen jou en de andere weggebruikers is wel erg groot F_R.
Die binnendoor weg is dus mooi afgesloten vanaf morgen. Maar het is maar een klein stukje waar je 100 mag ik moet er snel genoeg weer af.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een route zoeken zonder snelweg.
Het verschil in snelheid tussen jou en de andere weggebruikers is wel erg groot F_R.
Morgen ben ik heerlijk vrij ja en dinsdag ookquote:Op zondag 10 juli 2011 21:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je morgen wel vrij dan, je was vandaag 2 keer gaan werken las ik.
En het is niet in de spits. Het ziet er alleen niet uit die auto en dan zo langzaam rijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De snelheidsduivels rijden links. Doe voor de zekerheid alarmlichten aan als je het echt niet vertrouwt
Ah, niets aan het handje dusquote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En het is niet in de spits. Het ziet er alleen niet uit die auto en dan zo langzaam rijden.
Ik ken genoeg mensen die niet harder dan 80 op de snelweg durven
Mensen die sneller rijden letten over het algemeen wel op hoor. Die schelden zich alleen het tyfus op die langzame oma'squote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
80 km per uur rijden vind ik nog wel kunnen als je maar 100 mag, dat scheelt niet veel.
Het zal vast ook goed gaan, maar ik word toch af en toe verrast op de rechter rijbaan als ik opeens een voorligger wel erg snel nader omdat die maar 80 rijdt als je 110-120 verwacht.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die sneller rijden letten over het algemeen wel op hoor. Die schelden zich alleen het tyfus op die langzame oma's
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Zal allemaal best en is prima, maar IK hou gewoon niet van z'n muziek, verder niets.
Niet iedereen zal mijn muziek keuze altijd waarderen. Maar dat hoeft ook niet gelukkig. Het word wat saai als we alles hetzelfde vinden.
Alleen zijn dat meestal de wat kleinere auto's zoals onze dinky toy bij deze verwachten mensen het gewoon niet echt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die sneller rijden letten over het algemeen wel op hoor. Die schelden zich alleen het tyfus op die langzame oma's
quote:
Het is dat je op vakantie was anders had ik je wel op parkpop verwacht met een zuid-afrikaanse groep die daar optradquote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik had je al begreeeepen. Daraom schreef ik ook: je kunt ervan huden of niet. Hetzelfde heb ik bij heel veel artiesten die NokManda geweldig vindt en die ik afschuwelijk vind. Vaak heeft ie wel een punt als hij me wijst op de artistieke en muzikaal vernieuwende aspecten ervan, geplaatst in de tijd waarin het gemaakt werd. Wil nog niet zeggen dat ik het dan opeens wel leuk ga vinden.
En mijn smaak heeft al bijna helemaal niemand in huis.Ik verzamel zuid-afrikaanse muziek, van alle genres die je in dat ene land kunt vinden, van oude jaren 40 township jazz en gospel, tot traditioneel en moderne kwaito en house
De volledige discografieeen van Miriam Makeba en HughMasekela, tot artiesten waar niemand in europa van gehoord heeft.
Ik let goed op en ean heeft al een deuk op haar hoofd.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zal vast ook goed gaan, maar ik word toch af en toe verrast op de rechter rijbaan als ik opeens een voorligger wel erg snel nader omdat die maar 80 rijdt als je 110-120 verwacht.
Maar 80 vs 100 is al een minder groot verschil. Zal vast goed gaan. Maar houd je achteruitkijkspiegel maar goed in de gaten F_r. Niet dat ean een deukje oploopt of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwww? Welke. Wat heb ik gemistquote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is dat je op vakantie was anders had ik je wel op parkpop verwacht met een zuid-afrikaanse groep die daar optrad
Ze drinkt alles op en doet het super goed plasluiers ik denk gewoon dat haar hoofdje aan het groeien is je ziet het vooral als ze drinktquote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*opduikt*
F_r gaat het goed met je meisje? Drinkt ze alles op etc? Want een ingedeukte fontanel is een teken van uitdroging.
/weer weg is
Dat waren Congolezen. Heb ik niet zoveel aan gemist. Ik doel op zwarte muziek uit het land Zuid Afrika.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is dat je op vakantie was anders had ik je wel op parkpop verwacht met een zuid-afrikaanse groep die daar optrad
Gelukkig maar. Want ik dacht ook al aan wat DML even kwam zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze drinkt alles op en doet het super goed plasluiers ik denk gewoon dat haar hoofdje aan het groeien is je ziet het vooral als ze drinkt
Ja euh hoe heten ze nu ook alweer het waren allemaal mannen met een lichamelijke beperking en ze waren dakloos. Het klonk heel erg vrolijkquote:
Ow oke dat wist ik niet. Ze waren in ieder geval ook zwartquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat waren Congolezen. Heb ik niet zoveel aan gemist. Ik doel op zwarte muziek uit het land Zuid Afrika.
Gelukkig!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze drinkt alles op en doet het super goed plasluiers ik denk gewoon dat haar hoofdje aan het groeien is je ziet het vooral als ze drinkt
Heb een keer een documentaire met hen gezien. Leuk stel wel. Maar niet iets waarvoor ik mijn vakantie had willen missenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja euh hoe heten ze nu ook alweer het waren allemaal mannen met een lichamelijke beperking en ze waren dakloos. Het klonk heel erg vrolijk
Hoe gaat het met jou en Puck?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gelukkig!
Puck had dat in het begin tijdens het drinken ook trouwens. Nu met 5 maanden is zijn fontanel al bijna dicht![]()
Als je ean in puck kleertjes hijst ben ik wel benieuwd naar een foto trouwensmaar ik zie haar vooral in jurkjes voorbij komen wat ook wat meisjesachtiger is.
Op wat voor een afdeling zit je momenteel? Heb je vast gezegd, maar ik ben het even kwijt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:36 schreef Oognip het volgende:
Sinds een paar weken is er een nieuwe cliënt bij ons op de afdeling. Ik heb hem geloof ik 1 of 2 keer eerder gezien voor vandaag. Vond het altijd een beetje een aparte kerel, maar die zitten er wel meer
Nu hoorde ik vandaag dat hij een of ander syndroom heeft (weet de naam niet meer) waardoor hij erg agressief kan zijn zonder aanleiding. Hij gebruikt dan verbaal en lichamelijk geweld. Sinds hij bij ons op de afdeling zit heeft hij al 2 keer collega's aangevlogen. Als hij zo'n agressieve aanval heeft moeten we ook meteen de beveiliging bellen en komen ze hem halen en gaan het verder met hem oplossen.
Ook maakt hij seksistische opmerkingen en houdt hij ervan om aan mensen te zitten. Gelukkig heb ik hier zelf geen ervaring mee.
Maar eerlijk gezegd ben ik best wel bang voor die man en ik ben hem echt een beetje aan het proberen te ontwijken. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen mocht hij agressief tegen mij worden.
Ja maar hoezo de beveiliging bellen? Als hij mij aanvalt kan ik moeilijk de beveiliging bellenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Meteen de beveiliging bellen en rustig blijven maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik zit op dezelfde afdeling als waar ik stage heb gelopen. Het is een soort reactiveringsafdeling. Het is de bedoeling dat mensen na een heupoperatie/cva of iets dergelijks bij ons komen nadat ze medisch uitbehandeld zijn. Bij ons worden ze geactiveerd en krijgen ze fysio van de fysiotherapeuten om ze bijvoorbeeld weer trap te leren lopen zodat ze naar huis kunnen. Ook zijn er mensen die niet meer naar huis kunnen, maar wachten op een plekje in een verpleeghuis.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:41 schreef nokwanda het volgende:
Op wat voor een afdeling zit je momenteel? Heb je vast gezegd, maar ik ben het even kwijt.
Nope. Ik draag ook geen telefoon bij me en ik heb geen noodknop of zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen noodknop?
@nok je vakantie wil je voor bijna niets missen denk ik zo
Uhm... noodknop (zoals F_R zegt? Roepen om assistentie? Niet alleen bij de cliënt zijn?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar hoezo de beveiliging bellen? Als hij mij aanvalt kan ik moeilijk de beveiliging bellen
Dat laatste is inderdaad helemaal waar, het zou een fantastische leerervaring zijn maar echt fysiek agressief worden zou ik echt erg vinden. Dan liever verbaal of seksistische opmerkingen naar mijn hoofd. Al heb ik bij dat laatste dan nog geen idee hoe ik moet reagerenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... noodknop (zoals F_R zegt? Roepen om assistentie? Niet alleen bij de cliënt zijn?
Je collega's zullen vast nog wel meer creatieve ideeën hebben, de tip om de beveiliging te roepen zal niet voor niks zijn gegeven en vast uitvoerbaar zijn.
Ik kan me voorstellen dat het eng is en hopelijk gebeurt er niks. Maar aan de andere kant is het ook een fantastische leerervaring als je zo'n situatie goed weet te handelen. Of in ieder geval weet hoe jij ermee om gaat als er echt iets zou gebeuren.
Niemand zit te wachten op fysiek geweld natuurlijk. Maar je bent dus nooit met hem alleen en er zijn andere patiënten bij die eventueel alarm kunnen slaan voor je. Misschien geeft je dat een wat veiliger gevoel.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad helemaal waar, het zou een fantastische leerervaring zijn maar echt fysiek agressief worden zou ik echt erg vinden. Dan liever verbaal of seksistische opmerkingen naar mijn hoofd. Al heb ik bij dat laatste dan nog geen idee hoe ik moet reageren
1 op 1 ben ik niet met die man, maar hij zit bijvoorbeeld wel in de "huiskamer" waar meerdere cliënten zitten en dan ben ik er om de maaltijden te verzorgen. Hij zit me altijd aan te staren en kijkt zo raar uit zijn ogen. bah
Het is ook niet eerlijk, ik benader hem nu heel anders dan voorheen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op fysiek geweld natuurlijk. Maar je bent dus nooit met hem alleen en er zijn andere patiënten bij die eventueel alarm kunnen slaan voor je. Misschien geeft je dat een wat veiliger gevoel.
En het is iets wat bij het vak hoort. Er zullen altijd mensen zijn waar je het niet mee kunt vinden/die moeilijk benaderbaar zijn/waar je geen klik mee hebt. Het houdt het boeiend maar gelukkig worden ze gecompenseerd door heel veel leuke patiënten.
Zelf vind ik het leuk om toch te proberen om een verstandhouding met hen op te bouwen. Helaas lukt dat niet altijd.
Dat is het jammere ervan, dat mensen nu gespannen met hem omgaan en dat merkt hij ook denk ik. Ik kan het me best voorstellen hoor, ik zou zelf ook goed nadenken hoeveel druk ik op hem zou zetten. En als hij agressief werd zou ik ook de bibbers hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, ik benader hem nu heel anders dan voorheen.
Laatst wilde ik menulijsten in gaan leveren, maar was hij nog niet klaar en wilde hem alsnog inleveren en ik mocht niet helpen. Als ik van te voren geweten had dat hij zo agressief zou zijn, had ik niet gezegd/gedaan wat ik toen gezegd/gedaan heb, ook al was er niks raars aan. Nu ben ik gewoon bang dat ik iets in hem trigger wat hem eventueel agressief kan maken dus doe ik maar 'ja' en 'amen'. Werkt natuurlijk ook niet.
Een verstandhouding opbouwen gaat mij op dit moment niet lukken. Daar vind ik hem te eng voor. Maar ik kan me voorstellen dat je dat toch leuk vindt.
Ik heb het er met ze over gehad.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is het jammere ervan, dat mensen nu gespannen met hem omgaan en dat merkt hij ook denk ik. Ik kan het me best voorstellen hoor, ik zou zelf ook goed nadenken hoeveel druk ik op hem zou zetten. En als hij agressief werd zou ik ook de bibbers hebben.
Verstandhouding kan op heel veel manieren. Juist als je hem eng vindt en daardoor gespannen bent zou het fijn zijn als je een manier vindt om hem te benaderen waar hij niet door getriggered wordt en waardoor jij je werk goed kan doen. ook dat is een vorm van verstandhouding.
Heb je het er met je collega's over gehad? Misschien hebben zij nog tips.
Op verbaal geweld kun je altijd reageren door niet te reageren. En op seksistisch gewauwel al helemaal. Trek je gewoon jequote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad helemaal waar, het zou een fantastische leerervaring zijn maar echt fysiek agressief worden zou ik echt erg vinden. Dan liever verbaal of seksistische opmerkingen naar mijn hoofd. Al heb ik bij dat laatste dan nog geen idee hoe ik moet reageren
1 op 1 ben ik niet met die man, maar hij zit bijvoorbeeld wel in de "huiskamer" waar meerdere cliënten zitten en dan ben ik er om de maaltijden te verzorgen. Hij zit me altijd aan te staren en kijkt zo raar uit zijn ogen. bah
Wat een mopje!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
Kijk eens hoe lief [crosspost]
[ afbeelding ]
Nou, daar is Greys mooi klaar meequote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pluisje is een geweldig lief hondje..zijn de eerste berichten![]()
![]()
En wat vindt ie van alle katten?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pluisje is een geweldig lief hondje..zijn de eerste berichten![]()
![]()
Maar hij wil echt echt echt echt geen twee?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik wilde het net zeggen![]()
S staat namelijk zo ongeveer op het punt om gewoon deze van vandaag te adopteren.
Arghhhh.
Ik had gewoon één hondje moeten gaan kijken en als dat niets zou worden dan pas reageren op een volgende.
Nee. Geen twee jonge stuiterballen bij Bink.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij wil echt echt echt echt geen twee?
Dat was ook mijn gedachte. Als je de ander niet kent kun je hem ook niet missen en zo. Dadelijk zit je te twijfelen tussen twee moppies.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik wilde het net zeggen![]()
S staat namelijk zo ongeveer op het punt om gewoon deze van vandaag te adopteren.
Arghhhh.
Ik had gewoon één hondje moeten gaan kijken en als dat niets zou worden dan pas reageren op een volgende.
Van één hondje en een kat naar drie honden en een kat vind ik zelf ook nogal wel een stapquote:
Hai poes.quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Van één hondje en een kat naar drie honden en een kat vind ik zelf ook nogal wel een stap
En zie bovengenoemde reden. Gaan we Bink niet aandoen, twee drukke jonge stuiters bij haar.
Kan misschien altijd later nog.
RUN WHILE YOU STILL CAN!quote:
Mag ik nog eens een foto van BellaBeebBjoetiefoelEarz zien?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
S had van Pluisje/Panda alleen die foto met die grote oren gezien.
Ik liet hem net een andere zien die ik nog van haar had en daar vond hij haar eigenlijk teveel op Bink lijken. Maar misschien op andere foto's weer helemaal niet, dus idd even de nieuwe foto's afwachten
Surequote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag ik nog eens een foto van BellaBeebBjoetiefoelEarz zien?
Sowieso als je beide (deels) werkt is dat nogal een flinke opgave lijkt me, een paar hondjes extra sowieso. Die kan je niet even een dagje alleen laten natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Van één hondje en een kat naar drie honden en een kat vind ik zelf ook nogal wel een stap
En zie bovengenoemde reden. Gaan we Bink niet aandoen, twee drukke jonge stuiters bij haar.
Kan misschien altijd later nog.
Ik vind Gargabechabaremela leukerquote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
SureIk doe ze even onder linkjes, momentje!
https://lh3.googleusercon(...)Ps/s512/DSCN2469.JPG
En op deze foto vindt S haar wel erg veel op Bink lijken
https://lh5.googleusercon(...)a%2525C3%2525B1o.JPG
Twee alleen gaat vaak juist beterquote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso als je beide (deels) werkt is dat nogal een flinke opgave lijkt me, een paar hondjes extra sowieso. Die kan je niet even een dagje alleen laten natuurlijk.
Verder heb ik het allemaal een beetje gemistmaar ik zou gewoon gaan voor een beestje waar je je beide echt goed bij voelt, en wat lekker klikt met Bink. Je kan blijven zoeken, en er zijn altijd wel weer ander leuke, lieve, of zielige beestjes. Maar dan blijf je denk ik eeuwig tobben.
We willen expres nu al een hondje en niet pas als Bink er niet is, omdat we een hondje 'er bij' willen voor ons gevoel en niet in plaats van Bink.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind Gargabechabaremela leuker
En wat S zegt klopt, deze heeft wat weg van Bink. Je moet je ook afvragen of je een hondje wil dat je aan Bink gaat doen denken, of een heel nieuw, fris gezicht.
quote:pluisje is geweldig, mijn dochter was helemaal smoor op haar, wat een heerlijk beesie, er was even sprake dat ze met mij mee naar huis zou gaan(opvang) maar ze is met een naamgenoot van mij lekker meegegaan, dochterlief balen als een stekker, maar ze zou een mooie foto krijgen van pluis. heel stabiel vrolijk hondje , net een circushondje, ze kan heel goed op haar achterpootjes dansen.ja lekker beesie
[/quote]quote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog een berichtje van iemand die Pluisje ontmoet heeft vanavond
[quote="crazydog"]
pluisje is geweldig, mijn dochter was helemaal smoor op haar, wat een heerlijk beesie, er was even sprake dat ze met mij mee naar huis zou gaan(opvang) maar ze is met een naamgenoot van mij lekker meegegaan, dochterlief balen als een stekker, maar ze zou een mooie foto krijgen van pluis. heel stabiel vrolijk hondje , net een circushondje, ze kan heel goed op haar achterpootjes dansen.ja lekker beesie
Ik ben te eh... gehecht/emo aan Bink ofzo om al echt helemaal in love te zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken na een nachtje slaap. S. was in love met haar, dat is duidelijk. Ben jij ook in love of vind je haar alleen leuk?
Jaaa, die had ik al gezien, en stuurde hem inderdaad naar Greys dat die keileuk wasquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze is leuk voor jou Hara![]()
http://www.sos-strays.nl/nederlands/gabino.html
Iemand nog een kat nodig? Dan gooi ik er ook wat linkjes in.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze is leuk voor jou Hara![]()
http://www.sos-strays.nl/nederlands/gabino.html
Truste Muis.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen
Trusten! En Greysje, veel succes nog
Nou ja, als je Bertha nog wel enig vindt moet je misschien toch maar gaan kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben te eh... gehecht/emo aan Bink ofzo om al echt helemaal in love te zijn
Maar het kan zeker wel komen bij die van vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |