quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja ik zou echt gewoon bij Pluisje ook gaan kijken.. dan weet je zeker dat je de juiste kiest. Omdat je toch ook gelijk Pluisje zo leuk vond. misschien vind Pluisje Bink wel stom en kan ze niet met katten. Dan kan je gelijk die andere ophalen
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
Er is een barbapapa barbamama barbabenno barbabella barbabientje barbaborre barbabo barbabee baramelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moest aan barbapapa denkenquote:
En uit mn hoofd, erg hequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Keurrapport Diaz
Reu van 19 weken. Nog een echte baby, maar wel goed in verhouding, hoogte lengte
Goede verhouding in hoofd met het juiste oor, oog pigment en gebit
Goede schouder en bekkenligging
Goede hals en voorborst
Rug moet zich nog settelen, prima staart en bone. Goede gangen voor leeftijd
Nou, vooruit dan.quote:
Deze week de Youtubes jaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kijkt de videobanden nog elke dag he? geef maar toe
Helemaal op?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Had ik al gezegd hoe een HEERLIJKE dag ik gister gehad heb van de saunabon?
Fijn!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Geef maar toe, jij doet dat elke dag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
Lekker naakt drijven terwijl iemand aan je voeten zit
En McWapper ging nadat ie zelf klaas was met werken ook nog nakend met ons bubbelen.quote:
Oh nee, je hebt geen inzeping gedaan hequote:
Klaas?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En McWapper ging nadat ie zelf klaas was met werken ook nog nakend met ons bubbelen.
Dat was wel even wennen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Had je geen wapper nodig om te blozen denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En McWapper ging nadat ie zelf klaas was met werken ook nog nakend met ons bubbelen.
Dat was wel even wennen![]()
Ik had het heel druk met de andere kant op kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je geen wapper nodig om te blozen denk ik.
hihihihi.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het heel druk met de andere kant op kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je typte klaas ipv klaar, en toen ik studeerde was 'houten klaas' een synoniem voor, nou ja, bijna-fontein zegmaarquote:
Niet even gechecked?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het heel druk met de andere kant op kijken
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
hihihihi.Dat kon ze niet zien tijdens het andere kant op kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee. Echt niet.quote:
Whahahahahahahahaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Nee. Echt niet.
Wel even aan Gb gevraagd op de terugweg of zij wèl gekeken had![]()
wat zijn nou weer venusschelpen?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Ah, kater kijkt me verwijtend aan. Dinner time.En daarna ga ik voor mezelf venusschelpen klaarmaken.
quote:
ah, lekker denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekocht bij de aziaat.![]()
Ik moet wel nog verzinnen wat ik er precies bij ga gooien. Witte wijn is in ieder geval een goede optie, dacht ik zo.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |