SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatThe view from nowhere.
en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Crutch het volgende:
Gisteravond in Groningen wezen stappen.
Leuke mensen ontmoet en de meeste vrouwen zijn wat minder arrogant.
Vera, De Spieghel en 't Feest.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef mytec het volgende:
[..]
en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.
ik ben deze week op dinsdag en vrijdag al geweest stuk beter dan zateradg tegenwoordig.
rumba kom ik ook niet op zaterdag, oceans lang van me leven niet. Mooi dat het daar wel relaxed was ;-)quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vera, De Spieghel en 't Feest.
De negertenten en alles daar omheen mijd ik.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Hoi allemaal, even een update van mijn kant.
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.
Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.
Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.
Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.
De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.
Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!)
Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.
Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.
Al met al kon ik geen betere afloop bedenken.
Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
Leuk !!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.
Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.
Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.
Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.
De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.
Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!)
Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.
Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.
Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
Het was je eerste echte date, dus wees niet te hard voor jezelf.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Een aantal dingen had ik misschien nog iets beter aan kunnen pakken.
Zo durfde ik tijdens het teruglopen niet haar hand vast te pakken.
Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.
Ik moet nog heel wat meer durf en assertiviteit krijgen...
Heldquote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Shadrakquote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vera, De Spieghel en 't Feest.
De negertenten en alles daar omheen mijd ik.
Vertelquote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Whaha ik komt er nu achter dat er geneukt is gister op de BBQ.
Luister niet naar het advies van strawberry, je heb het goed gedaan, maar zelfverbetering is zeer belangrijk en vind ik goed van je dat je erover begint. Als je niet hard bent tegen jezelf, heb je sneller de neiging om terug te vallen in oude gewoontes en blijf je op hetzelfde niveau zitten. Dat is niet alleen met vrouwen zo, maar ook met bijvoorbeeld sport.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Een aantal dingen had ik misschien nog iets beter aan kunnen pakken.
Zo durfde ik tijdens het teruglopen niet haar hand vast te pakken.
Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.
Ik moet nog heel wat meer durf en assertiviteit krijgen...
Best een lang verhaal.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Luister niet naar het advies van strawberry,
Klopt.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je meteen gaat denken aan alles wat je fout deed, zoals ik bij elke situatie vroeger deed, dan word je er ook niet gelukkiger op. Vandaar dat ik zeg, niet té hard voor jezelf zijn. Kijken naar wat de volgende keer beter kan is verder prima.
Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.quote:
Waar moet ik voor oppassen?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Negatieve gedachtes binnen de perken houden is niets mis mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |