SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatThe view from nowhere.
en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Crutch het volgende:
Gisteravond in Groningen wezen stappen.
Leuke mensen ontmoet en de meeste vrouwen zijn wat minder arrogant.
Vera, De Spieghel en 't Feest.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef mytec het volgende:
[..]
en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.
ik ben deze week op dinsdag en vrijdag al geweest stuk beter dan zateradg tegenwoordig.
rumba kom ik ook niet op zaterdag, oceans lang van me leven niet. Mooi dat het daar wel relaxed was ;-)quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vera, De Spieghel en 't Feest.
De negertenten en alles daar omheen mijd ik.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Hoi allemaal, even een update van mijn kant.
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.
Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.
Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.
Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.
De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.
Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!)
Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.
Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.
Al met al kon ik geen betere afloop bedenken.
Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
Leuk !!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.
Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.
Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.
Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.
De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.
Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!)
Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.
Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.
Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
Het was je eerste echte date, dus wees niet te hard voor jezelf.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Een aantal dingen had ik misschien nog iets beter aan kunnen pakken.
Zo durfde ik tijdens het teruglopen niet haar hand vast te pakken.
Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.
Ik moet nog heel wat meer durf en assertiviteit krijgen...
Heldquote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Shadrakquote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vera, De Spieghel en 't Feest.
De negertenten en alles daar omheen mijd ik.
Vertelquote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Whaha ik komt er nu achter dat er geneukt is gister op de BBQ.
Luister niet naar het advies van strawberry, je heb het goed gedaan, maar zelfverbetering is zeer belangrijk en vind ik goed van je dat je erover begint. Als je niet hard bent tegen jezelf, heb je sneller de neiging om terug te vallen in oude gewoontes en blijf je op hetzelfde niveau zitten. Dat is niet alleen met vrouwen zo, maar ook met bijvoorbeeld sport.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Een aantal dingen had ik misschien nog iets beter aan kunnen pakken.
Zo durfde ik tijdens het teruglopen niet haar hand vast te pakken.
Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.
Ik moet nog heel wat meer durf en assertiviteit krijgen...
Best een lang verhaal.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Luister niet naar het advies van strawberry,
Klopt.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je meteen gaat denken aan alles wat je fout deed, zoals ik bij elke situatie vroeger deed, dan word je er ook niet gelukkiger op. Vandaar dat ik zeg, niet té hard voor jezelf zijn. Kijken naar wat de volgende keer beter kan is verder prima.
Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.quote:
Waar moet ik voor oppassen?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Negatieve gedachtes binnen de perken houden is niets mis mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Ik vind dat best normaal hand in hand lopen, lijkt mij iig wel zo... Ik weet alleen nooit wat ik dan met me hand moet doen, stil laten zitten of bewegen ofzeuwquote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Klopt.
Is het trouwens normaal dat je meteen iemand's hand vastpakt op een 1e date?
Ik had me er al op ingesteld dat ze me bij ontmoeten en afscheid wilde zoenen.
(zodat ik niet schrok zoals bij Mera gebeurde, toen zij mij ter afscheid wilde zoenen).
Dat je haar te weinig aanraakt. Aanraken doe je zonder te twijfelen, want als je twijfelt dan voelt het voor haar creepy aan.quote:
Je kunt hard zijn voor jezelf zonder negatieve emoties erbij te betrekken. Daarmee bedoel ik dus jezelf dwingen om actie te ondernemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Negatieve gedachtes binnen de perken houden is niets mis mee.
Misschien jijzelf wel, als het na 21:00 was. Drank doet meer vergeten dan je lief is.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Whaha ik komt er nu achter dat er geneukt is gister op de BBQ.
Grote stad (haar woonplaats?) anders is ze te vinden hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Hoogheid het volgende:
Ja!! Maar hoe breng ik het tot een goed einde? Assepoester en de prins, ze kon niet meer lopen door haar zere voeten dus heb ik haar in mijn armen gedragen.. en dat ik het dan tóch nog kan laten uitdraaien op helemaal niets. Dan koop ik een glazen schoentje en ga ik bij haar langs!Maarja.. een voornaam en een woonplaats (80km verderop), veel geluk.
Dudequote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Hoogheid het volgende:
Vrijdag- en zaterdagavond leuke feesten gehad, zoals gewoonlijk een beetje achter de vrouwen aan.
Maar gisteren liep ik tegen het eind van de avond (of beter gezegd, het begin van de ochtend, uurtje of 4, half 5) een super leuk meisje tegen het lijf. Ik smolt al toen ze voorbij liep (op haar blote voeten trouwens, met hakken in haar hand). Ze liet zonder het door te hebben een van haar hakken vallen, die raapte ik natuurlijk op en kwam hem afgeven, en ik hoorde een vriendin van haar gelijk iets roepen met 'assepoester en de prins'Vervolgens ben ik er een beetje blijven hangen en een praatje gemaakt, en ik begon haar steeds leuker te vinden.
MAAAAAARRRR, dan begint de ellende.. mijn vrienden staan te springen om naar huis te gaan en staan ongeduldig op een afstandje wat te wachten. Dat is al niet echt een prettige situatie als je weet dat er op je gewacht wordt. Tegelijkertijd zocht zij ook naar een stel vriendinnen die nog ergens rond moesten lopen, want weer twee andere vriendinnen wilden nu echt wel naar huis.. Dus zij wilt met haar vriendinnen mee, ik word aan mijn armen getrokken om naar huis te gaan en heb niet eens normaal gedag kunnen zeggen..
Nou heb je natuurlijk wel vaker dat je met een meid staat te kletsen en het uiteindelijk niets wordt, maar nu voel ik mijn juist zo kut omdat ik niet weet OF het iets had kunnen worden. En als je dan eenmaal in de auto zit voel je je echt fucking dom omdat je dan allerlei dingen bedenkt die ik eigenlijk had moeten doen of had moeten vragen.. Want ze is zooooo leuk..
Normaal geef ik er niet zo veel om als het eens spaak loopt, of je staat met iemand te zoenen terwijl je je afvraagt of je nog wel weet hoe ze ook alweer heette, of je hebt een gezellige avond met een meid terwijl je haar daarna nooit meer zal zien. Daar zit ik dan niet mee.. maar in dit geval loop ik waarschijnlijk de hele week rond met een slecht gevoel, bah. Aftellen naar vrijdag en eens zien of dat gevoel weer recht te zetten is
Heel haar gevoel respecteren en met rust laten, als het echt zo moet zijn komt dat contact wel weer maar voorlopig heeft ze niet die behoefte aan contact.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Mpj het volgende:
Oké, nu heb ik serieus advies nodig.![]()
Er is een meisje die ik heb leren kennen vorig weekend in Londen en het klikte heel erg goed. Het is niet dat ik verliefd ben (onmogelijk ook), maar ik kan wel zeggen dat ik een korte maar leuke tijd met haar heb gehad. Het eerste probleem is dat zij in Londen woont en ik hier; we zien elkaar dus helemaal niet, tenzij ik vaker naar mijn familie in Londen ga (wat ik overigens wel weer van plan was - zo snel mogelijk). Maar ik heb hier óók een soort van scharrel, die ik ook wel leuk vind - en dat weet het meisje uit Londen. Het meisje in Nederland weet overigens niks van het meisje uit Londen.
Maar nu heeft ze het contact vanavond verbroken (geblokkeerd via Facebook, mijn telefoontjes niet meer opnemen etc) en de hele tijd kwam ze met verschillende redenen; 1. dat ik iemand hier heb en dat dat haar pijn doet 2. dat ze mij meer ziet als relatie materiaal dan als vriend 3. ze is onzeker en zegt dat ik niet op haar kan vallen.
Ik persoonlijk vind dat ze niet zo dramatisch moet doen aangezien we geen relatie hebben. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik haar echt leuk vind en dat het met het meisje uit Nederland niet héél serieus is. Feit blijft dat ze geen contact meer wilt om die redenen die ze aangaf. Nu vraag ik me af, moet ik achter haar aan gaan? Bijv. een mail sturen met wat ik van haar vind of haar simpelweg laten gaan, al wil ik haar liever helemaal niet laten gaan. Ik vind haar te speciaal, maar aan de andere kant; wat heb ik aan haar? Ik woon hier en zij woont daar..
Ja, respect voor haar gevoelens mis ik (erg) in dit verhaal.quote:Heel haar gevoel respecteren en met rust laten, als het echt zo moet zijn komt dat contact wel weer maar voorlopig heeft ze niet die behoefte aan contact.
Is ook zo, en dat doen we ook altijd. Maar toch voelde ik mij niet helemaal op m'n gemak als er 5 gasten staan te wachten terwijl je met een meid aan het aanpappen bentquote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
DudeEchte vrienden wachten.
Die regel hadden wij ieder geval wel! En niet zeiken over naar huis willen, we gaan als de laatste binnen is. In de achterklep van de auto liggen 2 slaapzakken en 2 kussens voor degenen die het tussendoor beu worden.
Ja.. maar voor info kan bruikbaar zijn? Woonplaats, voornaam, hogeschool.. Ik ben meestal niet de persoon die gelijk om een straatnaam en achternaam vraagt (helaas)quote:Heb je niet tijdens het gesprek iets van info van haar gekregen waarmee je haar zou kunnen opsporen? Na dat schoen incident is dat ook wel romantisch. Maarja dan moet je wel genoeg info hebben.
Veel plezier deze week danquote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef dyna18 het volgende:
Goed, ik ben slapen.
Komende week weer drukke week, dus als mensen een bericht aan mij willen sturen, dan kan dat het beste via PB. Dan weet je zeker dat ik het lees.
Contact blijven houden (sms) en kijken hoe ze reageert (daarin gelijke tred houden), als het bemoedigend en over een week nog een keer afspreken.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Ok, net nog even een SMSje gestuurd naar L. dat ik het leuk gehad had.
En ook een SMS terug dat het gezellig was.
Wat is nu een beetje verder het pad?
Wanneer 2x keer afspreken?
En waar nog rekening mee houden?
Je bent niet verliefd en je hebt haar (Londen) maar één keer gezien. Dat zij gelijk zo dramatisch doet is een slecht teken, want daar kun jij helemaal niet goed tegen. Dan is het niet duidelijk of het wel de moeite waard is, om er een lange afstand relatie voor aan te gaan. Een lange afstand relatie is knap vervelend.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Mpj het volgende:
Oké, nu heb ik serieus advies nodig.![]()
Er is een meisje die ik heb leren kennen vorig weekend in Londen en het klikte heel erg goed. Het is niet dat ik verliefd ben (onmogelijk ook), maar ik kan wel zeggen dat ik een korte maar leuke tijd met haar heb gehad. Het eerste probleem is dat zij in Londen woont en ik hier; we zien elkaar dus helemaal niet, tenzij ik vaker naar mijn familie in Londen ga (wat ik overigens wel weer van plan was - zo snel mogelijk). Maar ik heb hier óók een soort van scharrel, die ik ook wel leuk vind - en dat weet het meisje uit Londen. Het meisje in Nederland weet overigens niks van het meisje uit Londen.
Maar nu heeft ze het contact vanavond verbroken (geblokkeerd via Facebook, mijn telefoontjes niet meer opnemen etc) en de hele tijd kwam ze met verschillende redenen; 1. dat ik iemand hier heb en dat dat haar pijn doet 2. dat ze mij meer ziet als relatie materiaal dan als vriend 3. ze is onzeker en zegt dat ik niet op haar kan vallen.
Ik persoonlijk vind dat ze niet zo dramatisch moet doen aangezien we geen relatie hebben. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik haar echt leuk vind en dat het met het meisje uit Nederland niet héél serieus is. Feit blijft dat ze geen contact meer wilt om die redenen die ze aangaf. Nu vraag ik me af, moet ik achter haar aan gaan? Bijv. een mail sturen met wat ik van haar vind of haar simpelweg laten gaan, al wil ik haar liever helemaal niet laten gaan. Ik vind haar te speciaal, maar aan de andere kant; wat heb ik aan haar? Ik woon hier en zij woont daar..
Er schijnt geneukt te zijn in de nacht.quote:
En op de BBQ? lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er schijnt geneukt te zijn in de nacht.
Nee ik was het niet want ik ging een uurtje later naar huis.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Misschien jijzelf wel, als het na 21:00 was. Drank doet meer vergeten dan je lief is.
Ik ken mensen die wonen aan een andere kant van het land.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef Galene het volgende:
Wel, voor een beetje vent is geen berg te hoog en geen brug te ver hoor ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |