SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatThe view from nowhere.
en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Crutch het volgende:
Gisteravond in Groningen wezen stappen.
Leuke mensen ontmoet en de meeste vrouwen zijn wat minder arrogant.
Vera, De Spieghel en 't Feest.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef mytec het volgende:
[..]
en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.
ik ben deze week op dinsdag en vrijdag al geweest stuk beter dan zateradg tegenwoordig.
rumba kom ik ook niet op zaterdag, oceans lang van me leven niet. Mooi dat het daar wel relaxed was ;-)quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vera, De Spieghel en 't Feest.
De negertenten en alles daar omheen mijd ik.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Hoi allemaal, even een update van mijn kant.
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.
Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.
Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.
Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.
De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.
Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!)
Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.
Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.
Al met al kon ik geen betere afloop bedenken.
Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
Leuk !!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.
Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.
Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.
Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.
De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.
Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!)
Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.
Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.
Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
Het was je eerste echte date, dus wees niet te hard voor jezelf.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Een aantal dingen had ik misschien nog iets beter aan kunnen pakken.
Zo durfde ik tijdens het teruglopen niet haar hand vast te pakken.
Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.
Ik moet nog heel wat meer durf en assertiviteit krijgen...
Heldquote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Shadrakquote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vera, De Spieghel en 't Feest.
De negertenten en alles daar omheen mijd ik.
Vertelquote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Whaha ik komt er nu achter dat er geneukt is gister op de BBQ.
Luister niet naar het advies van strawberry, je heb het goed gedaan, maar zelfverbetering is zeer belangrijk en vind ik goed van je dat je erover begint. Als je niet hard bent tegen jezelf, heb je sneller de neiging om terug te vallen in oude gewoontes en blijf je op hetzelfde niveau zitten. Dat is niet alleen met vrouwen zo, maar ook met bijvoorbeeld sport.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Een aantal dingen had ik misschien nog iets beter aan kunnen pakken.
Zo durfde ik tijdens het teruglopen niet haar hand vast te pakken.
Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.
Ik moet nog heel wat meer durf en assertiviteit krijgen...
Best een lang verhaal.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Luister niet naar het advies van strawberry,
Klopt.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je meteen gaat denken aan alles wat je fout deed, zoals ik bij elke situatie vroeger deed, dan word je er ook niet gelukkiger op. Vandaar dat ik zeg, niet té hard voor jezelf zijn. Kijken naar wat de volgende keer beter kan is verder prima.
Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.quote:
Waar moet ik voor oppassen?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Negatieve gedachtes binnen de perken houden is niets mis mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Ik vind dat best normaal hand in hand lopen, lijkt mij iig wel zo... Ik weet alleen nooit wat ik dan met me hand moet doen, stil laten zitten of bewegen ofzeuwquote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Klopt.
Is het trouwens normaal dat je meteen iemand's hand vastpakt op een 1e date?
Ik had me er al op ingesteld dat ze me bij ontmoeten en afscheid wilde zoenen.
(zodat ik niet schrok zoals bij Mera gebeurde, toen zij mij ter afscheid wilde zoenen).
Dat je haar te weinig aanraakt. Aanraken doe je zonder te twijfelen, want als je twijfelt dan voelt het voor haar creepy aan.quote:
Je kunt hard zijn voor jezelf zonder negatieve emoties erbij te betrekken. Daarmee bedoel ik dus jezelf dwingen om actie te ondernemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Negatieve gedachtes binnen de perken houden is niets mis mee.
Misschien jijzelf wel, als het na 21:00 was. Drank doet meer vergeten dan je lief is.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Whaha ik komt er nu achter dat er geneukt is gister op de BBQ.
Grote stad (haar woonplaats?) anders is ze te vinden hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Hoogheid het volgende:
Ja!! Maar hoe breng ik het tot een goed einde? Assepoester en de prins, ze kon niet meer lopen door haar zere voeten dus heb ik haar in mijn armen gedragen.. en dat ik het dan tóch nog kan laten uitdraaien op helemaal niets. Dan koop ik een glazen schoentje en ga ik bij haar langs!Maarja.. een voornaam en een woonplaats (80km verderop), veel geluk.
Dudequote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Hoogheid het volgende:
Vrijdag- en zaterdagavond leuke feesten gehad, zoals gewoonlijk een beetje achter de vrouwen aan.
Maar gisteren liep ik tegen het eind van de avond (of beter gezegd, het begin van de ochtend, uurtje of 4, half 5) een super leuk meisje tegen het lijf. Ik smolt al toen ze voorbij liep (op haar blote voeten trouwens, met hakken in haar hand). Ze liet zonder het door te hebben een van haar hakken vallen, die raapte ik natuurlijk op en kwam hem afgeven, en ik hoorde een vriendin van haar gelijk iets roepen met 'assepoester en de prins'Vervolgens ben ik er een beetje blijven hangen en een praatje gemaakt, en ik begon haar steeds leuker te vinden.
MAAAAAARRRR, dan begint de ellende.. mijn vrienden staan te springen om naar huis te gaan en staan ongeduldig op een afstandje wat te wachten. Dat is al niet echt een prettige situatie als je weet dat er op je gewacht wordt. Tegelijkertijd zocht zij ook naar een stel vriendinnen die nog ergens rond moesten lopen, want weer twee andere vriendinnen wilden nu echt wel naar huis.. Dus zij wilt met haar vriendinnen mee, ik word aan mijn armen getrokken om naar huis te gaan en heb niet eens normaal gedag kunnen zeggen..
Nou heb je natuurlijk wel vaker dat je met een meid staat te kletsen en het uiteindelijk niets wordt, maar nu voel ik mijn juist zo kut omdat ik niet weet OF het iets had kunnen worden. En als je dan eenmaal in de auto zit voel je je echt fucking dom omdat je dan allerlei dingen bedenkt die ik eigenlijk had moeten doen of had moeten vragen.. Want ze is zooooo leuk..
Normaal geef ik er niet zo veel om als het eens spaak loopt, of je staat met iemand te zoenen terwijl je je afvraagt of je nog wel weet hoe ze ook alweer heette, of je hebt een gezellige avond met een meid terwijl je haar daarna nooit meer zal zien. Daar zit ik dan niet mee.. maar in dit geval loop ik waarschijnlijk de hele week rond met een slecht gevoel, bah. Aftellen naar vrijdag en eens zien of dat gevoel weer recht te zetten is
Heel haar gevoel respecteren en met rust laten, als het echt zo moet zijn komt dat contact wel weer maar voorlopig heeft ze niet die behoefte aan contact.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Mpj het volgende:
Oké, nu heb ik serieus advies nodig.![]()
Er is een meisje die ik heb leren kennen vorig weekend in Londen en het klikte heel erg goed. Het is niet dat ik verliefd ben (onmogelijk ook), maar ik kan wel zeggen dat ik een korte maar leuke tijd met haar heb gehad. Het eerste probleem is dat zij in Londen woont en ik hier; we zien elkaar dus helemaal niet, tenzij ik vaker naar mijn familie in Londen ga (wat ik overigens wel weer van plan was - zo snel mogelijk). Maar ik heb hier óók een soort van scharrel, die ik ook wel leuk vind - en dat weet het meisje uit Londen. Het meisje in Nederland weet overigens niks van het meisje uit Londen.
Maar nu heeft ze het contact vanavond verbroken (geblokkeerd via Facebook, mijn telefoontjes niet meer opnemen etc) en de hele tijd kwam ze met verschillende redenen; 1. dat ik iemand hier heb en dat dat haar pijn doet 2. dat ze mij meer ziet als relatie materiaal dan als vriend 3. ze is onzeker en zegt dat ik niet op haar kan vallen.
Ik persoonlijk vind dat ze niet zo dramatisch moet doen aangezien we geen relatie hebben. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik haar echt leuk vind en dat het met het meisje uit Nederland niet héél serieus is. Feit blijft dat ze geen contact meer wilt om die redenen die ze aangaf. Nu vraag ik me af, moet ik achter haar aan gaan? Bijv. een mail sturen met wat ik van haar vind of haar simpelweg laten gaan, al wil ik haar liever helemaal niet laten gaan. Ik vind haar te speciaal, maar aan de andere kant; wat heb ik aan haar? Ik woon hier en zij woont daar..
Ja, respect voor haar gevoelens mis ik (erg) in dit verhaal.quote:Heel haar gevoel respecteren en met rust laten, als het echt zo moet zijn komt dat contact wel weer maar voorlopig heeft ze niet die behoefte aan contact.
Is ook zo, en dat doen we ook altijd. Maar toch voelde ik mij niet helemaal op m'n gemak als er 5 gasten staan te wachten terwijl je met een meid aan het aanpappen bentquote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
DudeEchte vrienden wachten.
Die regel hadden wij ieder geval wel! En niet zeiken over naar huis willen, we gaan als de laatste binnen is. In de achterklep van de auto liggen 2 slaapzakken en 2 kussens voor degenen die het tussendoor beu worden.
Ja.. maar voor info kan bruikbaar zijn? Woonplaats, voornaam, hogeschool.. Ik ben meestal niet de persoon die gelijk om een straatnaam en achternaam vraagt (helaas)quote:Heb je niet tijdens het gesprek iets van info van haar gekregen waarmee je haar zou kunnen opsporen? Na dat schoen incident is dat ook wel romantisch. Maarja dan moet je wel genoeg info hebben.
Veel plezier deze week danquote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef dyna18 het volgende:
Goed, ik ben slapen.
Komende week weer drukke week, dus als mensen een bericht aan mij willen sturen, dan kan dat het beste via PB. Dan weet je zeker dat ik het lees.
Contact blijven houden (sms) en kijken hoe ze reageert (daarin gelijke tred houden), als het bemoedigend en over een week nog een keer afspreken.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Ok, net nog even een SMSje gestuurd naar L. dat ik het leuk gehad had.
En ook een SMS terug dat het gezellig was.
Wat is nu een beetje verder het pad?
Wanneer 2x keer afspreken?
En waar nog rekening mee houden?
Je bent niet verliefd en je hebt haar (Londen) maar één keer gezien. Dat zij gelijk zo dramatisch doet is een slecht teken, want daar kun jij helemaal niet goed tegen. Dan is het niet duidelijk of het wel de moeite waard is, om er een lange afstand relatie voor aan te gaan. Een lange afstand relatie is knap vervelend.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Mpj het volgende:
Oké, nu heb ik serieus advies nodig.![]()
Er is een meisje die ik heb leren kennen vorig weekend in Londen en het klikte heel erg goed. Het is niet dat ik verliefd ben (onmogelijk ook), maar ik kan wel zeggen dat ik een korte maar leuke tijd met haar heb gehad. Het eerste probleem is dat zij in Londen woont en ik hier; we zien elkaar dus helemaal niet, tenzij ik vaker naar mijn familie in Londen ga (wat ik overigens wel weer van plan was - zo snel mogelijk). Maar ik heb hier óók een soort van scharrel, die ik ook wel leuk vind - en dat weet het meisje uit Londen. Het meisje in Nederland weet overigens niks van het meisje uit Londen.
Maar nu heeft ze het contact vanavond verbroken (geblokkeerd via Facebook, mijn telefoontjes niet meer opnemen etc) en de hele tijd kwam ze met verschillende redenen; 1. dat ik iemand hier heb en dat dat haar pijn doet 2. dat ze mij meer ziet als relatie materiaal dan als vriend 3. ze is onzeker en zegt dat ik niet op haar kan vallen.
Ik persoonlijk vind dat ze niet zo dramatisch moet doen aangezien we geen relatie hebben. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik haar echt leuk vind en dat het met het meisje uit Nederland niet héél serieus is. Feit blijft dat ze geen contact meer wilt om die redenen die ze aangaf. Nu vraag ik me af, moet ik achter haar aan gaan? Bijv. een mail sturen met wat ik van haar vind of haar simpelweg laten gaan, al wil ik haar liever helemaal niet laten gaan. Ik vind haar te speciaal, maar aan de andere kant; wat heb ik aan haar? Ik woon hier en zij woont daar..
Er schijnt geneukt te zijn in de nacht.quote:
En op de BBQ? lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er schijnt geneukt te zijn in de nacht.
Nee ik was het niet want ik ging een uurtje later naar huis.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Misschien jijzelf wel, als het na 21:00 was. Drank doet meer vergeten dan je lief is.
Ik ken mensen die wonen aan een andere kant van het land.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef Galene het volgende:
Wel, voor een beetje vent is geen berg te hoog en geen brug te ver hoor ;-)
Shit voor je jelly. Je 'was' toch al heel lang met hem?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
Inderdaad spannend. Mijn weekend was kut ruzie gemaakt met Martin en eigenlijk na die ruzie hem dus gedumpt via de mail.
Zijn probleem is dat die niet beseft wat die heeft, en me gewoon eigenlijk steeds achter de hand heeft gehouden en gewoon nu helemaal volgens hem kapot is om een breezerslet die met iedereen een bed induiktquote:Op maandag 11 juli 2011 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is inderdaad dubbel. Maar aan de andere kant heb je tenminste wel wat aan hem gehad, anders had je het geen 4 jaar met hem uitgehouden.
Maar het is wel lullig als je iets voor iemand voelt en er na 4 jaar (langzaam) achter komt dat die persoon toch niet zo is als je zelf gehoopt had.
Was dus duidelijk geen liefde van zijn kant. Nog lulliger is dat hij juist misbruik heeft gemaakt van jouw gevoelens zodat hij altijd een reserve-wiel hadquote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zijn probleem is dat die niet beseft wat die heeft, en me gewoon eigenlijk steeds achter de hand heeft gehouden en gewoon nu helemaal volgens hem kapot is om een breezerslet die met iedereen een bed induikt![]()
Het zuigt enorm als iemand niet jou op waarde schat en je behandeld als oud vuil terwijl ik gewoon beter verdien. Ik verdien iemand die me waardeert en niet voor lief behandeld van ah die is er toch wel voor mij.
juistem en dat heb ik hem ook gezegd. Hij zat haar van alles te beschuldigen over hoe zij met haar ex omging en toen heb ik eigenlijk gezegd dat zelfde waar je haar zo van beschuldigd doe je met mij. Daar schrok die van en wilde naar huis ik ben toen gewoon weer naar de kroeg gegaan en eigenlijk toen 's ochtends dus met hem mijn mailtje gestuurd. Geen antwoord gehad wat goed is maar het is wel gelezen, ik had eerst een bericht verwacht van wat zeik je nou bitch maar gelukkig is dat niet gebeurd en ziet die wel in dat mijn woede erover terecht is.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dus duidelijk geen liefde van zijn kant. Nog lulliger is dat hij juist misbruik heeft gemaakt van jouw gevoelens zodat hij altijd een reserve-wiel had
Liefde heb je niet in een seksrelatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dus duidelijk geen liefde van zijn kant.
Heb je onbewust dan het gevoel dat ze je gaat verlaten, omdat ze niet wanhopig meer is? Dat je dus interesse verliest uit zelfbescherming.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik ben er pasgeleden achter gekomen dat ik zelf een valkuil had. Ik viel altijd op vrouwen die hulp nodig hebben (dus zeg maar als ze wat wanhopiger zijn). Als een vrouw die ik leuk vond dan ineens juist lekker in haar vel gaat zitten, vind ik haar meteen minder interessant. Echt raar...
Blijf daar nou niet over doorzeiken, het is door beiden nooit specifiek sexrelatie geweest , het is gewoon geweest dat we elkaar bleven zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liefde heb je niet in een seksrelatie.
Zou best eens kunnen. Eigenlijk heb ik er nog niet zo veel over nagedacht (ben ik nu ook te moe voor. Heb alleen geen zin naar bed te gaanquote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je onbewust dan het gevoel dat ze je gaat verlaten, omdat ze niet wanhopig meer is? Dat je dus interesse verliest uit zelfbescherming.
Oh oke, maar misschien dat jullie verwachtingen van elkaar dan toch niet helemaal op één lijn zaten? Juist omdat je niet specifiek kan benoemen wat jij en Martin met elkaar hebben/hadden.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Blijf daar nou niet over doorzeiken, het is door beiden nooit specifiek sexrelatie geweest , het is gewoon geweest dat we elkaar bleven zien.
hij wist dat maar ziet mij vaak ook als vertrouwenspersoon, en ik denk eerlijk gezegd gewoon dat die jongen zelf niet weet waar die mee bezig is of wat die zelf wil. Daarom denk ik ook dat het meer was dan alleen sex.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook omdat hij dus doodleuk tegen jou komt vertellen over die andere meid. Dat hij het idee heeft dat hij het met jou daar wel over kan hebben, als zijn maatje zijnde. Wat nogal vreemd van hem is als hij weet dat jij gevoelens voor hem hebt.
Maar zoals je al zei lig je nog goed in de markt, dus als je over hem heen bent dan komt dat helemaal goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hij wist dat maar ziet mij vaak ook als vertrouwenspersoon, en ik denk eerlijk gezegd gewoon dat die jongen zelf niet weet waar die mee bezig is of wat die zelf wil. Daarom denk ik ook dat het meer was dan alleen sex.
Zoals wel eens wordt gezegd, er zwemmen meer vissen in de zeequote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zoals je al zei lig je nog goed in de markt, dus als je over hem heen bent dan komt dat helemaal goed.
Een voorbeeld van romantiseren misschien?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik ben er pasgeleden achter gekomen dat ik zelf een valkuil had. Ik viel altijd op vrouwen die hulp nodig hebben (dus zeg maar als ze wat wanhopiger zijn). Als een vrouw die ik leuk vond dan ineens juist lekker in haar vel gaat zitten, vind ik haar meteen minder interessant. Echt raar...
Misschien wel, geen idee eigenlijk. Het ging altijd onbewustquote:Op maandag 11 juli 2011 02:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een voorbeeld van romantiseren misschien?
Eens. Het meisje waar Martin achteraan ging heeft wel voor meer duidelijkheid gezorgd.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hij wist dat maar ziet mij vaak ook als vertrouwenspersoon, en ik denk eerlijk gezegd gewoon dat die jongen zelf niet weet waar die mee bezig is of wat die zelf wil. Daarom denk ik ook dat het meer was dan alleen sex.
Dat lijkt me de juiste richting.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar zoals je al zei lig je nog goed in de markt, dus als je over hem heen bent dan komt dat helemaal goed.
Klinkt als een scharrel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Blijf daar nou niet over doorzeiken, het is door beiden nooit specifiek sexrelatie geweest , het is gewoon geweest dat we elkaar bleven zien.
Ik denk dat scharrel meer de lading dekt dan seksrelatie, omdat het niet alleen seks was maar ook emotioneel. Hij weet mensen niet op waarde te schatten en te waarderen niet alleen mij maar ook vrienden want ook zijn vrienden zijn zo van ah zo is Martin.quote:
Daar heb je gelijk in, zij heeft moeite met dat jij een vriendin hebt , en jij kan dat dramatisch en overdreven vinden die gevoelens heeft ze wel .quote:Op maandag 11 juli 2011 10:25 schreef Crutch het volgende:
Mpj, wat zou jij doen als een meisje een andere vriend heeft, maar wel vrienden wil blijven?
Daar wil je toch niet aan beginnen?
Wat zij zegt. Niet zo egoïstisch zijn, johquote:Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, zij heeft moeite met dat jij een vriendin hebt , en jij kan dat dramatisch en overdreven vinden die gevoelens heeft ze wel .
Ze heeft ook gevraagd om geen contact te zoeken, je laat veel meer zien dat je om haar geeft door haar wensen te respecten dan door te laten horen hoe overdreven je het vind.
Als ik het goed begrijp, stop je sowieso met het meisje hier. Dat is eerlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 05:28 schreef Mpj het volgende:
Ik heb haar een (lange) mail gestuurd met de waarheid erin. Inderdaad, dat ik niet verliefd ben en dat ze niks kan verwachten aangezien ik alleen vrienden wil zijn op dit moment, maar dat ik haar liever niet kwijt wil. Het feit blijft ook dat we elkaar één dag en één nacht hebben meegemaakt.. en toch zit ik ermee en heb ik een kut gevoel op dit moment.
Ik heb aangegeven dat ik sowieso ga stoppen met dat andere meisje. Ook respecteer en begrijp ik haar gevoelens, heel goed zelfs, al komt dat misschien niet zo over. Het is simpelweg haar keuze nu; of contact behouden als vrienden (sowieso ga ik haar dan vaak opzoeken in weekenden), of niks. Ik heb de mail gisteravond verstuurd en ik hoop vandaag op een reactie, maar als ze niet reageert weet ik genoeg.
Ja dat is wel een beetje jammer. Haar nu te vertellen dat je niet verliefd bent. Daar mee gooi de eigen overgebleven ruiten wel een beetje in eigenlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, stop je sowieso met het meisje hier. Dat is eerlijk.
Naar het meisje in Londen heb je een mail gestuurd. Naar haar toe ben je mss te eerlijk. Waarom vertellen dat je niet verliefd op haar bent. Is het daarvoor niet te vroeg. Het lijkt mij voldoende dat je haar aangeeft dat je geen dubbelspel speelt. Het komt wss omdat zijzelf zo hard van stapel loopt, en daarmee een conclusie forceert.
Mee eens. De vier jaar met Martin waren wat het was. Het lijkt me niet redelijk om het met terugwerkende kracht als waardeloos te bestempelen. Maar met hem kun je zo niet meer verder.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat scharrel meer de lading dekt dan seksrelatie, omdat het niet alleen seks was maar ook emotioneel. Hij weet mensen niet op waarde te schatten en te waarderen niet alleen mij maar ook vrienden want ook zijn vrienden zijn zo van ah zo is Martin.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zich gaat het nu wel goed hoor maar ik ben heel erg pissig op het moment. Daten moet ik momenteel ook even niet aan denken , het is bij mij nu meer hoe ga ik hier mee om.
Het daten enzo komt ook wel weer maar ik moet even tijd hebben om hier mee om te gaan.
Ik wil niet zeggen dat het zo is maar zo voelt het momenteel. Feit blijft wel dat ik waarschijnlijk om iemand gaf , die niet om me geeft me niet waardeerd en misbruik heeft gemaakt van mijn gevoelens en dat maakt wel dat het totaal nutteloos aanvoelt.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mee eens. De vier jaar met Martin waren wat het was. Het lijkt me niet redelijk om het met terugwerkende kracht als waardeloos te bestempelen. Maar met hem kun je zo niet meer verder.
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Dit is op zich wel waar, maar je hebt er --> nu <-- niks meer aanquote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het zo is maar zo voelt het momenteel. Feit blijft wel dat ik waarschijnlijk om iemand gaf , die niet om me geeft me niet waardeerd en misbruik heeft gemaakt van mijn gevoelens en dat maakt wel dat het totaal nutteloos aanvoelt.
Weet je wat het is , en dat zit me dwars ik wil ergens gewoon minstens een welgemeend eerlijk excuus van sorry dat ik je gekwetst heb, want het is gewoon een naaistreek dat iemand 4 jaar lang zo met mijn gevoelens om is gegaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is op zich wel waar, maar je hebt er --> nu <-- niks meer aan
Probeer het niet van een negatieve kant te zien. Goed, achteraf gezien heb je blijkbaar een fout gemaakt en ben je boos omdat je je hebt laten misleiden, maar als 't goed is, trap je daar dus mooi niet meer in
Dat snap ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het zo is maar zo voelt het momenteel. Feit blijft wel dat ik waarschijnlijk om iemand gaf , die niet om me geeft me niet waardeerd en misbruik heeft gemaakt van mijn gevoelens en dat maakt wel dat het totaal nutteloos aanvoelt.
Sterkte, maar wees blij dat nu het besef is gekomen dat je beter af bent zonder Martin, en dat je nu op zoek kan naar een vent die wel van je houdt en ook echt om je geeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
Het zijn even de emoties waar ik doorheen moet.
Reageer jezelf even af anders, denk dat je je dan een stuk beter voelt. En ik bedoel fysiek afreageren, tegen een boksbal aanslaan ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
Het zijn even de emoties waar ik doorheen moet.
Dat besef zal heus wel komen , maar het is nogal recentelijk en misschien heb ik die pissigheid even nodig om er even doorheen te komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Sterkte, maar wees blij dat nu het besef is gekomen dat je beter af bent zonder Martin, en dat je nu op zoek kan naar een vent die wel van je houdt en ook echt om je geeft.
Grappig dat je het zegt want ik zat net te denken om een rondje te gaan rennen om die agressie kwijt te raken.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Reageer jezelf even af anders, denk dat je je dan een stuk beter voelt. En ik bedoel fysiek afreageren, tegen een boksbal aanslaan ofzo.
Helpt echt, even tot het uiterste gaan. Misschien dan een dikke huilbui erachteraan, maar dan zal je je vanavond een stuk beter voelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt want ik zat net te denken om een rondje te gaan rennen om die agressie kwijt te raken.
Geloof me die huilbui heb ik gisteren gehad was even alsof ik niet meer kon. nu is het meer de kwaadheid die overheerst.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helpt echt, even tot het uiterste gaan. Misschien dan een dikke huilbui erachteraan, maar dan zal je je vanavond een stuk beter voelen.
Ik snap dat je ervan baalt dat het iedere keer niets wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik word weer genegeerd door de man.
Ik doe waarschijnlijk iets fout.
Ik ga niet meer zo stommig uit mezelf berichtjes sturen hoor.
Nee, geen hard-to-get spelen. Het is juist een aftasten wat je aan elkaar hebt, zodat je pas verder gaat als je voldoende vertrouwen hebt. Dat sla je over en dan weet je niet wat je aan elkaar hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja oke ik moet dus hard 2 get spelen of zo bij de volgenden.
Maar ik wil wel graag seks. Dan voelt hij aan me ( ik denk: hmmmm) en dan moet ik zeg maar halverwege zeggen: "hihi niet echt erin gaan hoor". Dat is dan hard 2 get.
Ik heb de indruk dat je teveel probeert relaties aan te gaan door jezelf te verkopen, door grappig of lekker te zijn. Dat is prima om interesse te wekken. Maar als het daarbij blijft, is het onvoldoende. Want de ander is geen publiek, die naar een voorstelling kijkt, maar iemand waarmee je het contact aangaat op basis van wederzijdse belangstelling. Als je dat niet doet, blijft het los zand.quote:Maar dan nog snap ik het niet wanneer ze niets laten horen meer. Ik bedoel, ik ben wel lekker en zij vonden mij ook lekker. Dan kunnen ze me toch vaker gebruiken? Er zijn meerdere standjes.
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
God wat voel ik me nu als een idioot. Weet je wat ik net dacht... Ik dacht dat het meisje een briefje in mijn rugzak had gedaan om te laten weten dat ze mij leuk vind (rugzak stond een week bij een andere vriendin van mij waar zij bleef slapen). Wat ben ik toch ook een idioot :I
Ik heb uiteindelijk niet eens in die tas gekeken. Gvd nu wil ik al helemaal die tas in (excuus; een van mijn deobussen zit er nog in)... Pathetic, ain't itquote:
Als je verliefd ben moet je niet proberen te denken, relativeren lukt toch niet, de waarheid zien ook niet...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Mpj het volgende:
Jullie zeggen allemaal dat ik beter niet had moeten zeggen dat ik niet verliefd ben op dit moment, maar wat had ik dan moeten zeggen. Het is namelijk de waarheid.
Weetje wat ik denk, dat zij daar een ander heeft en dat ze een ''normale'' manier zoekt om het contact te verbreken met mij, zodat het lijkt alsof ze zo zielig is en het zo erg vindt enzovoort maar ondertussen, want ik heb wel gemerkt dat er veel jongens/mannen zijn die haar zien zitten daar. En aangezien ik een mail heb gestuurd met de medeleding dat ik stop met het meisje hier, kan haar d'r toch niks meer van weerhouden om weer contact op te nemen?
Dus een ander.. Anders zou ze niet zo moeilijk doen, denk ik. Of leef ik me weer niet goed in?
Ik denk waarschijnlijk dat je niet goed inleeft, want er zijn meerdere factoren dus ook ver weg en waarschijnlijk is het bij haar gewoon zelfbescherming.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Mpj het volgende:
Jullie zeggen allemaal dat ik beter niet had moeten zeggen dat ik niet verliefd ben op dit moment, maar wat had ik dan moeten zeggen. Het is namelijk de waarheid.
Weetje wat ik denk, dat zij daar een ander heeft en dat ze een ''normale'' manier zoekt om het contact te verbreken met mij, zodat het lijkt alsof ze zo zielig is en het zo erg vindt enzovoort maar ondertussen, want ik heb wel gemerkt dat er veel jongens/mannen zijn die haar zien zitten daar. En aangezien ik een mail heb gestuurd met de medeleding dat ik stop met het meisje hier, kan haar d'r toch niks meer van weerhouden om weer contact op te nemen?
Dus een ander.. Anders zou ze niet zo moeilijk doen, denk ik. Of leef ik me weer niet goed in?
Daar moet je het niet over hebben in het eerste stadium, omdat alles nog kan veranderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Mpj het volgende:
Is ze onbereikbaar in jou ogen (verder weg, veel concurrentie) en trekt dat? Je denkt mijns inziens te strategisch en je maalt. Ze zegt zelf dat ze onzeker is en dat je niet op haar kan vallen. Allebei onzeker.quote:Weetje wat ik denk, dat zij daar een ander heeft en dat ze een ''normale'' manier zoekt om het contact te verbreken met mij, zodat het lijkt alsof ze zo zielig is en het zo erg vindt enzovoort maar ondertussen, want ik heb wel gemerkt dat er veel jongens/mannen zijn die haar zien zitten daar. En aangezien ik een mail heb gestuurd met de medeleding dat ik stop met het meisje hier, kan haar d'r toch niks meer van weerhouden om weer contact op te nemen? Dus een ander.. Anders zou ze niet zo moeilijk doen, denk ik. Of leef ik me weer niet goed in?
Stel je voor dat een dame dat tegen jou zegt.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Mpj het volgende:
Tsja alles is wel mogelijk.quote:Weetje wat ik denk, dat zij daar een ander heeft en dat ze een ''normale'' manier zoekt om het contact te verbreken met mij, zodat het lijkt alsof ze zo zielig is en het zo erg vindt enzovoort maar ondertussen, want ik heb wel gemerkt dat er veel jongens/mannen zijn die haar zien zitten daar. En aangezien ik een mail heb gestuurd met de medeleding dat ik stop met het meisje hier, kan haar d'r toch niks meer van weerhouden om weer contact op te nemen?
Nou nee, dat zorgt ook weer voor drama's niet weten wat ze willen zorgen voor heel veel troep.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
Als je niet weet wat je wilt, kun je beter experimenteren.
Dat is niet inleven, maar invullen.quote:Dus een ander.. Anders zou ze niet zo moeilijk doen, denk ik. Of leef ik me weer niet goed in?
Je weet helemaal niet a. hoe jouw mail op haar is overgekomen (waarom mail je zoiets überhaupt??) en b. waarom ze je (nog ) niet heeft teruggemaild -dat kunnen 1001 redenen zijn. Dat is het risico als je mailt. Als je haar of dingen van haar (weten) wilt, be a man, dus: bel haar op of ga er idd heen.quote:Ik weet niet wat mijn hart zegt. Ik wil haar het liefst niet kwijt, maar ok, ik heb haar gemaild en geen reactie terug (ik weet zeker dat ze het heeft gelezen) en als ze me echt zou willen, had ze heus wel terug gemaild.
Dit is het meisje waarmee je maar maximaal 24 uur bent omgegaan en die ook nog eens in een ander land woont?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef Mpj het volgende:
Mijn hart? Ik weet niet wat mijn hart zegt. Ik wil haar het liefst niet kwijt, maar ok, ik heb haar gemaild en geen reactie terug (ik weet zeker dat ze het heeft gelezen) en als ze me echt zou willen, had ze heus wel terug gemaild. Maar geen probleem verder, ik lig er niet wakker van en ik ga op vakantie met vrienden binnenkort dus ik ga me absoluut niet inhouden voor haar.. dat zou ik pas doen als ik echt een serieuze relatie heb.
Onzeker ben ik niet ook al heb ik concurrentie. Ik ben gewoon geirriteerd door haar, maar gaat wel over straks.
Ietsje meer.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is het meisje waarmee je maar maximaal 24 uur bent omgegaan en die ook nog eens in een ander land woont?
Ze wil je vast niet meer omdat ze het idee heeft gekregen dat je een player bent. En dat het kansloos is gezien het feit dat jij hebt aangegeven niet verliefd op haar te zijn. Dus wat moet je dan nog met iemand die je net kent en in een heel ander land woont? Of haal ik nu twee meiden door elkaar.
Welke tas?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
Wat ik wel goed vind van mezelf dat ik ondanks mijn rare gedachte nog steeds niet in de tas heb gekeken.
Ik was mijn rugzak eindelijk op gaan halen bij een vriendin van mij, en dat meisje (dat ik leuk vind) was er vaker blijven slapen dus dacht (denk) ik steeds dat ze er een briefje in gedaan had dat ze me leuk vindquote:
Ik vraag me ook af of ze 'dingen' gedaan hebben met elkaar. Dan kan ik me goed voorstellen dat ze gekwetst is na zijn woorden en liever ook geen vrienden wil zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
Je stelt haar een ultimatum 'of vrienden of niets'. Dan verwacht je ook nog per se een reaktie. Sterker nog, je vind het vreemd dat als jij laat weten dat je gestopt bent met de scharrel in NL, dat zij daarop niet voor jou gaat? Ehm hoezo voor jou gaat? Zij heeft toch al laten weten jou te zien als relatiemiddel en jij hebt dat afgehouden?
Ondertussen vind je haar wel 'te speciaal' 'leuker dan die ander' en zou je haar geregeld opzoeken in London als je vrienden met haar zou zijn?
Bindingsangst ofzo? Wat wil je nou?
Je bent nogal onmogelijk en egoistisch bezig als ik het allemaal zo lees... en dan erger jij je aan HAAR?
Wijf dat je bent. Kijk gewoon in die tas.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik was mijn rugzak eindelijk op gaan halen bij een vriendin van mij, en dat meisje (dat ik leuk vind) was er vaker blijven slapen dus dacht (denk) ik steeds dat ze er een briefje in gedaan had dat ze me leuk vindpathetic, i know.
Maar heb tot nu toe niet in de tas gekeken.
Ging het maar zo makkelijk jongen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wijf dat je bent. Kijk gewoon in die tas.
Je doet t alleen niet omdat je te laf bent. Te bang bent om teleurgesteld te worden. Het leven bestaat uit kansen grijpen. Vraag dr uit, zoen dr, loop een blauwtje... Uiteindelijk krijg je wat je toekomt. En mensen met lef krijgen de wereld...
Zo is het gewoon... Hoe zie jij t dan?quote:
Zo is het vast maar doen is een tweede zeker voor een 16 jarige puber die niet al zo super zelfverzekerd is.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo is het gewoon... Hoe zie jij t dan?
Een meisje weet na 30 seconden wel of ke neukmateriaal bent of niet... Dus waarom je zelf in spanning houden en dus voor de gek houden?
Wtf? Het punt was juist dat er toch geen briefje in die tas zit, als er kans was had ik allang gekeken hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wijf dat je bent. Kijk gewoon in die tas.
Je doet t alleen niet omdat je te laf bent. Te bang bent om teleurgesteld te worden. Het leven bestaat uit kansen grijpen. Vraag dr uit, zoen dr, loop een blauwtje... Uiteindelijk krijg je wat je toekomt. En mensen met lef krijgen de wereld...
Ok ik wist niet dat ik in t puber forum zat...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo is het vast maar doen is een tweede zeker voor een 16 jarige puber die niet al zo super zelfverzekerd is.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik wist niet dat ik in t puber forum zat...
Alle leeftijden hebben versierproblemen, sorry hoor dat ik jong benquote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik wist niet dat ik in t puber forum zat...
Alsjeblieft zegt. Stel je voor dat iemand inderdaad na 30 seconden weet of je neukmateriaal bent, ongelofelijk vulgair maar allright, dan weet ze nog altijd niet of het alleen neukmateriaal betreft of ook relatiemateriaal. En daar denken (de meeste) meisjes altijd veel langer over na.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo is het gewoon... Hoe zie jij t dan?
Een meisje weet na 30 seconden wel of ke neukmateriaal bent of niet... Dus waarom je zelf in spanning houden en dus voor de gek houden?
Nee hoor. Dat is niet de reden dat je niet kijkt... Je kijkt niet omdat je hoop hebt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wtf? Het punt was juist dat er toch geen briefje in die tas zit, als er kans was had ik allang gekeken hoor
Het geeft nietquote:Op maandag 11 juli 2011 18:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Alle leeftijden hebben versierproblemen, sorry hoor dat ik jong ben
Hrmph. I hate to say this, maar je hebt gelijk. En dat is nou juist het sneue eraan, dat ik hoop heb dat er een briefje in zit...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is niet de reden dat je niet kijkt... Je kijkt niet omdat je hoop hebt.
Maar ik hoor net dat je 16 bent, dus trek t je niet aan... Toen ik 16 was was ik ook onzeker en een half jaartje later kreeg ik per ongeluk mn eerste relatie...
Maar het begint toch bij het eerste lijkt mij een uiterlijk zie je meteen een karakter duurt net wat langer om goed te zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegt. Stel je voor dat iemand inderdaad na 30 seconden weet of je neukmateriaal bent, ongelofelijk vulgair maar allright, dan weet ze nog altijd niet of het alleen neukmateriaal betreft of ook relatiemateriaal. En daar denken (de meeste) meisjes altijd veel langer over na.
Klonk voor mij als puaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegt. Stel je voor dat iemand inderdaad na 30 seconden weet of je neukmateriaal bent, ongelofelijk vulgair maar allright, dan weet ze nog altijd niet of het alleen neukmateriaal betreft of ook relatiemateriaal. En daar denken (de meeste) meisjes altijd veel langer over na.
Ja, en wanneer is iemand neukmateriaal? Inderdaad, voor verreweg de meeste wanneer iemand er goed uitziet. Maar relatiemateriaal, dat gaat imo veel dieper en daar heb je veel langer voor nodig.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het begint toch bij het eerste lijkt mij een uiterlijk zie je meteen een karakter duurt net wat langer om goed te zien.
Hoeft geen PUA te zijn.quote:
Kan je ook nog normaal reageren? Wat is een PUA? Een Pick Up Artist?quote:
Een man weet het ook binnen 30 seconden. Wil niet zeggen dat ze t doet. Bedoel puur de aantrekkingskracht.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan je ook nog normaal reageren? Wat is een PUA? Een Pick Up Artist?
Niet jou stuk dat stuk van Joey. Kun jij mij dan even aanwijzen waar ik niet normaal reageer?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan je ook nog normaal reageren? Wat is een PUA? Een Pick Up Artist?
Probeer actief te zijn in plaats van reactief. Het wachten op mogelijke signalen is slecht voor jezelf en kan vermoeiend zijn. Wees onvoorspelbaarquote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk niet eens in die tas gekeken. Gvd nu wil ik al helemaal die tas in (excuus; een van mijn deobussen zit er nog in)... Pathetic, ain't it
Oh thanks. Ik dacht dat je mijn antwoord bedoelde en omdat ik nog nooit van een PUA gehoord heb vond ik het even stom.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet jou stuk dat stuk van Joey. Kun jij mij dan even aanwijzen waar ik niet normaal reageer?
Man weet of hij haar wil neuken in +- 10 seconden. Oftewel; mooi kontje, mooie tieten, niet te dik, goed gezichtje en dan is het al neukmateriaal (bij mannen dan, imo)quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een man weet het ook binnen 30 seconden. Wil niet zeggen dat ze t doet. Bedoel puur de aantrekkingskracht.
Ook denken vrouwen niet na over een relatie. Je wordt verliefd of niet, daar draait t om.
Maar al het bovenstaande betekent nog steeds dat je gewoon lef móet hebben. Of je nou na 3 dagen weet dat zw je niet zit zitten of na een half jaar. Ik opteer het eerste...
Right. En het is heel onlogisch dat je na 30 seconden verliefd bent. Of je moet een domme gans zijn die dus echt alleen op uiterlijk valt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een man weet het ook binnen 30 seconden. Wil niet zeggen dat ze t doet. Bedoel puur de aantrekkingskracht.
Ook denken vrouwen niet na over een relatie. Je wordt verliefd of niet, daar draait t om.
Maar al het bovenstaande betekent nog steeds dat je gewoon lef móet hebben. Of je nou na 3 dagen weet dat zw je niet zit zitten of na een half jaar. Ik opteer het eerste...
Zie haar nu 5 weken niet. Ik ga gewoon plezier hebben op vakantie en eerst 2 weekjes volop geld verdienen, weinig uitgaan (moet smorgens vroeg op) maar heb sociaal werk dus m'n sociale skills gaan er alleen op vooruitquote:Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Probeer actief te zijn in plaats van reactief. Het wachten op mogelijke signalen is slecht voor jezelf en kan vermoeiend zijn. Wees onvoorspelbaar
Daarom is het essentieel om als man zijnde een sterke persoonlijkheid te hebben die naar buiten uitstraalt. Expressie als man zijnde is zeer belangrijk, hierdoor worden vrouwen sneller verliefd. En dit kan ook binnen 30 seconden gebeuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Right. En het is heel onlogisch dat je na 30 seconden verliefd bent. Of je moet een domme gans zijn die dus echt alleen op uiterlijk valt.
Het is niet sneu... Toen ik 16 was had ik net een scooter. Ik ging samen met een vriend rondjes door de wijk rijden van het meisje waar ik verliefd op was. Heb het haar nooit durven zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hrmph. I hate to say this, maar je hebt gelijk. En dat is nou juist het sneue eraan, dat ik hoop heb dat er een briefje in zit...
Dan ben je wel heel vreemd.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom is het essentieel om als man zijnde een sterke persoonlijkheid te hebben die naar buiten uitstraalt. Expressie als man zijnde is zeer belangrijk, hierdoor worden vrouwen sneller verliefd. En dit kan ook binnen 30 seconden gebeuren.
Jammer van het uitgaan maar verder klinkt het goed!!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zie haar nu 5 weken niet. Ik ga gewoon plezier hebben op vakantie en eerst 2 weekjes volop geld verdienen, weinig uitgaan (moet smorgens vroeg op) maar heb sociaal werk dus m'n sociale skills gaan er alleen op vooruit, dus heb zin in op vakantie gaan. Daarna probeer ik het mss wel weer, ligt eraan wat er deze 5 weken gebeurt.
Het kan ja, maar gebeurd vrij weinig. Maar goed, uitzondering bevestigt de regel.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom is het essentieel om als man zijnde een sterke persoonlijkheid te hebben die naar buiten uitstraalt. Expressie als man zijnde is zeer belangrijk, hierdoor worden vrouwen sneller verliefd. En dit kan ook binnen 30 seconden gebeuren.
Anders moet ik alleen uit sowieso bijna iedereen is op vakantiequote:Op maandag 11 juli 2011 18:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jammer van het uitgaan maar verder klinkt het goed!!
Je hoeft ook niet meteen smoorverliefd te zijn om te weten of er wel of geen aantrekkingskracht is, en dat wordt doorgaans heel snel al (onbewust) bepaald.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Right. En het is heel onlogisch dat je na 30 seconden verliefd bent. Of je moet een domme gans zijn die dus echt alleen op uiterlijk valt.
Daarom geef ik iedereen het advies om aan hunzelf te werken, voor hunzelf, met als bijgevolg dat vrouwen eerder verliefd op ze kunnen worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het kan ja, maar gebeurd vrij weinig. Maar goed, uitzondering bevestigt de regel.
Das een goed advies van jou.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom geef ik iedereen het advies om aan hunzelf te werken, voor hunzelf, met als bijgevolg dat vrouwen eerder verliefd op ze kunnen worden.
Met fitness bedoel ik aan de gewichten. Niet fietsen. Dat is voor erbij. 4x pw aan de gewichten. Nogmaals als je straks 20 bent, ben je me dankbaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit aan de fitness (laatste tijd wat minder omdat werk moet ik al 1.5 uur fietsen, en ook een hoop rondlopen) ook bestaat mijn werk eruit met mensen praten en ze te vriend houden, en in ieder geval zorgen dat ze zich gedragen.
Gozer ik doe ook gewichten, rustig beginnen wjw op die machines. Alles 30-40 kilo, rustig aan. Eerst wennen daarna pas vol.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met fitness bedoel ik aan de gewichten. Niet fietsen. Dat is voor erbij. 4x pw aan de gewichten. Nogmaals als je straks 20 bent, ben kwam me dankbaar.
Het is een goede manier van zelfontwikkeling. Verder merkt bijna niemand het als je alleen gaat, en voor de mensen die het merken boeit het niet. Probeer maar gewoon een keer, als het niet leuk is kan je altijd weer naar huis. Je zult zien dat het meer die drempel is die in je hoofd zit.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Anders moet ik alleen uit sowieso bijna iedereen is op vakantieen als 16jarige ga je nog niet alleen uit... Dat ziet er ook zo sneu uit
Rustig beginnen is niets mis mee en zelfs noodzakelijk. Alles 30-40 kilo slaat nergens op net als alleen machines...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gozer ik doe ook gewichten, rustig beginnen wjw op die machines. Alles 30-40 kilo, rustig aan. Eerst wennen daarna pas vol.
Trainingsschema, ook wel algemene fitheid gepakt ipv kracht.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Rustig beginnen is niets mis mee en zelfs noodzakelijk. Alles 30-40 kilo slaat nergens op net als alleen machines...
Zo'n vijandig sfeertje is niet gezellig inderdaad .quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ja oké maar hier is het alleen groepen ik weet zeker dat binnen notime iemand die ik niet mag tegen mij begint te lullen. Als ik in een grote stad was was ik wel alleen uitgegaan. Maar niet hier.
Nogmaals op je 20e ben je mw dankbaar...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Trainingsschema, ook wel algemene fitheid gepakt ipv kracht.
Bovendien kan je nog wel een strak lichaam hebben als je een uitstraling van een natte krant hebt maakt dat lichaam nog steeds niet uitquote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals op je 20e ben je mw dankbaar...
Ik weet waar ik over praat. Maar als jij adviezen wilt van mensen die niet kunnen versieren en het niet hebben dan vooral hier doorgaan...
Precies!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien kan je nog wel een strak lichaam hebben als je een uitstraling van een natte krant hebt maakt dat lichaam nog steeds niet uit
Sorry hoor maar dit heeft te maken met iemand vertrouwen die er een opleiding voor heeft gedaan en mij er ook irl mee kan helpen, en wat zou ik dan moeten doen? Het gaat nu niet eens over versieren en ik heb hier al meerdere goede tips ontvangenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals op je 20e ben je mw dankbaar...
Ik weet waar ik over praat. Maar als jij adviezen wilt van mensen die niet kunnen versieren en het niet hebben dan vooral hier doorgaan...
Al? Alsof het niks is.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Man weet of hij haar wil neuken in +- 10 seconden. Oftewel; mooi kontje, mooie tieten, niet te dik, goed gezichtje en dan is het al neukmateriaal (bij mannen dan, imo)
Een lichaam waar jezelf blij mee bent helpt wel bij een betere uitstralingquote:
Ben nu ook tevreden, niet te dik niet te dun, redelijke spiermassa en ik doe ook vooral fitness om sterker te worden voor mijn taekwondo en als een leuk tijdverdrijf.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een lichaam waar jezelf blij mee bent helpt wel bij een betere uitstraling
Mooi lichaam geeft zelfvertrouwen, zelfvertrouwen geeft uitstraling.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien kan je nog wel een strak lichaam hebben als je een uitstraling van een natte krant hebt maakt dat lichaam nog steeds niet uit
Dat ook ja. Andere persoonlijke doelstellingen ook, het maakt datgene die je bent. Bijvoorbeeld dat je je eigen muziek maakt en hier goed bij voelt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een lichaam waar jezelf blij mee bent helpt wel bij een betere uitstraling
Heb ik ook al probeer ik nu niemand meer te vertellen dat ik gitaar speel (behalve als het toevallig over instrumenten gaat) want ik krijg de hele tijd 'oowhh speel jij gitaar??' te horen. Zwaar irritant.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ook ja. Andere persoonlijke doelstellingen ook, het maakt datgene die je bent. Bijvoorbeeld dat je je eigen muziek maakt en hier goed bij voelt.
De grote valkuil hierbij is de ego en zelfkwalificatie. Mannen vertellen vaak wat ze doen om indruk te maken bij een vrouw of interesse te wekken. Hierbij worden deze dingen ineens niets meer waard. Mensen vergeten vaak dat ze deze dingen voor hunzelf doen, en niet voor anderen.
Haha. Ja, en als ze er vanzelf achter komen ben je onvoorspelbaar en is het aantrekkelijker. Laatst zag ik iemand met een vrouw praten: "Ik doe dit... dat blabla" , hoe meer hij zichzelf kwalificeerde, hoe meer ik hem in the friendzone zag belanden. Vroeger merkte ik het niet zo, maar nu is het best grappig om te zien. Vroeger deed ik het ook uiteraard. Zelfs mensen die vrij oud zijn doen het nog steeds. Ik ben blij dat ik dit geleerd heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb ik ook al probeer ik nu niemand meer te vertellen dat ik gitaar speel (behalve als het toevallig over instrumenten gaat) want ik krijg de hele tijd 'oowhh speel jij gitaar??' te horen. Zwaar irritant.
Heb 6 jaar als personal trainer gewerkt. Inclusief topsporters. Dus een simpel schemaatje is geen probleem. PM me maar. Ik doe geen moeite voor luie mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Newbie114 het volgende:
Dude Joey alsjeblieft man waarom zou hij niet mee mogen praten? Als jij zo baas bent waarom hoor ik jou dan niet met een beter trainingsschema voor mij komen? Waarom heb je alle problemen niet al opgelost? Er zijn trouwens zat dikke mensen met een hoop zelfvertrouwen, het heeft meer te maken met of je tevreden bent of niet imho.
Haha ik vind het zowieso leuker om wat meer over de persoon te weten te komen of een verhaal te vertellen, beter dan de hele tijd over jezelf lullen. Ik weet al hoe goed ik ben (ahem) dus dat hoef ik niet nog eens te horen van mezelf hahahaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha. Ja, en als ze er vanzelf achter komen ben je onvoorspelbaar en is het aantrekkelijker. Laatst zag ik iemand met een vrouw praten: "Ik doe dit... dat blabla" , hoe meer hij zichzelf kwalificeerde, hoe meer ik hem in the friendzone zag belanden. Vroeger merkte ik het niet zo, maar nu is het best grappig om te zien. Vroeger deed ik het ook uiteraard. Zelfs mensen die vrij oud zijn doen het nog steeds. Ik ben blij dat ik dit geleerd heb.
Ennehm, je inbox is vol.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb 6 jaar als personal trainer gewerkt. Inclusief topsporters. Dus een simpel schemaatje is geen probleem. PM me maar. Ik doe geen moeite voor luie mensen.
En noem me geen baas. Ik ben geen 16...
En joeyboy hoe zie jij er zelf uit? Lekker veilig van je computertje is het zo makkelijk om die dingen te zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mooi lichaam geeft zelfvertrouwen, zelfvertrouwen geeft uitstraling.
Hoeveel neuk je Tijn? Hoeveel versier je Tijn? Waarom geef je dan adviezen?
De meesten zijn te lui, gelukkig maar. Maar als ik een 16 jarige iets kan meegeven dan is het dat... Sporten.
Ik zit nu op mn mobiel. Zal hm vanaaf Legen... Ik stuur je wel een PMquote:
Ik laat hem nog wel nakijken bij de trainers in het fitnesscentrum, dus hij moet wel goed zijn anders gebruik ik hem niet, en blijf ik bij m'n oude schema.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn mobiel. Zal hm vanaaf Legen... Ik stuur je wel een PM
Haha is goed joh... Maak een mooie voor je en laat t idd controleren... Goed om sceptisch te zijn...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik laat hem nog wel nakijken bij de trainers in het fitnesscentrum, dus hij moet wel goed zijn anders gebruik ik hem niet, en blijf ik bij m'n oude schema.
Wel bedankt trouwens
Zeker over de interwebzquote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha is goed joh... Maak een mooie voor je en laat t idd controleren... Goed om sceptisch te zijn...
Laat ik dan ook maar 1 vraag beantwoorden. Ik zorgde ff voor tegenwind... En gaf een 16 jarige het advies wat ik mezelf zou geven als ik weer 16 was...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En joeyboy hoe zie jij er zelf uit? Lekker veilig van je computertje is het zo makkelijk om die dingen te zeggen.
Hetzelfde kan ik ook aan jou vragen. Dus als jij eerst antwoord dan zal ik ook antwoorden. Niet dat ik je antwoorden geloof.
Een vraag zal ik wel beantwoorden. Waarom ik zelf ook advies geef? Waarom niet? Daar is dit topic toch voor? En wat doe jij hier eigenlijk?
Tuurlijk jongenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik dan ook maar 1 vraag beantwoorden. Ik zorgde ff voor tegenwind... En gaf een 16 jarige het advies wat ik mezelf zou geven als ik weer 16 was...
Dit noem jij advies?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik dan ook maar 1 vraag beantwoorden. Ik zorgde ff voor tegenwind... En gaf een 16 jarige het advies wat ik mezelf zou geven als ik weer 16 was...
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mooi lichaam geeft zelfvertrouwen, zelfvertrouwen geeft uitstraling.
Hoeveel neuk je Tijn? Hoeveel versier je Tijn? Waarom geef je dan adviezen?
De meesten zijn te lui, gelukkig maar. Maar als ik een 16 jarige iets kan meegeven dan is het dat... Sporten.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Van sporten KAN je een mooi lichaam krijgen (sommige mensen kunnen dat niet eens bereiken aangezien ze d'r de bouw niet voor hebben), maar door sporten ga je je heus niet altijd beter voelen. Ikzelf sport al mijn hele leven, het voelt inderdaad goed en het geeft mij een soort van voldoening (persoonlijk) maar ik heb ook wel eens een periode niks gedaan en ik werd daar niet anders van, het enige wat veranderde, was dat mijn conditie heel erg snel achteruit ging. Binnen een paar weken. That's it.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef Crutch het volgende:
Even zonder gekheid mensen; die Joey brengt het misschien opvallend, maar hij heeft wel gelijk.
Eigenlijk zou een ieder die twijfelt over zijn of haar uiterlijk (dan heb ik het niet per definitie over gezichtsdeformaties) maar eens moeten gaan sporten.
Dan bedoel ik ook echt serieus aan je lichaam werken.
Als jij (zoals vrouwen dat zeggen) lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit.
Maar aan de andere kant hoeft het ook niet uit te maken of je nou een bierbuik hebt of niet; zo lang je er maar vrede mee hebt.
Verder zou het je (ook als je nog jong bent) niet misstaan om wat kleding betreft een afstand te doen van het soort muziek dat je luistert. Tenzij je naar een concert o.i.d. gaat uiteraard.
Bandshirst, wijde broeken, dikke eyeliner en dikke riemgespen waar met opzet het shirt achterlangs gepropt wordt. Pfff, ik weet niet hoor.
Dat roep ik al een maand joh.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef Crutch het volgende:
Even zonder gekheid mensen; die Joey brengt het misschien opvallend, maar hij heeft wel gelijk.
Eigenlijk zou een ieder die twijfelt over zijn of haar uiterlijk (dan heb ik het niet per definitie over gezichtsdeformaties) maar eens moeten gaan sporten.
Dan bedoel ik ook echt serieus aan je lichaam werken.
Dus je zal het moeten proberen om erachter komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Van sporten KAN je een mooi lichaam krijgen (sommige mensen kunnen dat niet eens bereiken aangezien ze d'r de bouw niet voor hebben), maar door sporten ga je je heus niet altijd beter voelen. Ikzelf sport al mijn hele leven, het voelt inderdaad goed en het geeft mij een soort van voldoening (persoonlijk) maar ik heb ook wel eens een periode niks gedaan en ik werd daar niet anders van, het enige wat veranderde, was dat mijn conditie heel erg snel achteruit ging. Binnen een paar weken. That's it.
Zo heb je ook mensen die sport simpelweg haten..
Ik haat sporten ook (op voetbal na) maar ik doe het maar omdat ik mijn eigen lichaam simpelweg nog meer haat.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Van sporten KAN je een mooi lichaam krijgen (sommige mensen kunnen dat niet eens bereiken aangezien ze d'r de bouw niet voor hebben), maar door sporten ga je je heus niet altijd beter voelen. Ikzelf sport al mijn hele leven, het voelt inderdaad goed en het geeft mij een soort van voldoening (persoonlijk) maar ik heb ook wel eens een periode niks gedaan en ik werd daar niet anders van, het enige wat veranderde, was dat mijn conditie heel erg snel achteruit ging. Binnen een paar weken. That's it.
Zo heb je ook mensen die sport simpelweg haten..
Ja dat zou ik maar doen ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jeetje heloef.... we moeten echt eens naar je gaan luisteren.
Ik wil haar natuurlijk niet kwijt, dat staat voorop. Zij ziet mij inderdaad als relatie materiaal en ze vindt het ongemakkelijk om vrienden te worden (tenminste dat zegt ze), maar ik wil geen relatie aangezien het nog niks is. Feitelijk kennen we elkaar niet eens zo goed, het voelde gewoon goed met haar en het klikte heel erg goed, dat is het. En ik wil meer van haar, maar geen relatie omdat ik haar nog niet zo goed ken, de afstand en natuurlijk ook de vrijheid die ik op dit moment heb. Ik ga me namelijk niet inhouden voor haar op mijn vakantie.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
Je stelt haar een ultimatum 'of vrienden of niets'. Dan verwacht je ook nog per se een reaktie. Sterker nog, je vind het vreemd dat als jij laat weten dat je gestopt bent met de scharrel in NL, dat zij daarop niet voor jou gaat? Ehm hoezo voor jou gaat? Zij heeft toch al laten weten jou te zien als relatiemiddel en jij hebt dat afgehouden?
Ondertussen vind je haar wel 'te speciaal' 'leuker dan die ander' en zou je haar geregeld opzoeken in London als je vrienden met haar zou zijn?
Bindingsangst ofzo? Wat wil je nou?
Je bent nogal onmogelijk en egoistisch bezig als ik het allemaal zo lees... en dan erger jij je aan HAAR?
Niet eens, we hebben alleen maar gezoend, dus ze heeft helemaal geen reden om gekwetst te zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ze 'dingen' gedaan hebben met elkaar. Dan kan ik me goed voorstellen dat ze gekwetst is na zijn woorden en liever ook geen vrienden wil zijn.
Daar ben ik het mee eens, ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus je zal het moeten proberen om erachter komen.
Dikke kans dat je erop vooruitgaat, maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Mee eens?
Oneens;quote:(sommige mensen kunnen dat niet eens bereiken aangezien ze d'r de bouw niet voor hebben)
Ik heb het idee dat er steroïde gebruikt zijn.quote:
Overtuigend bewijs, lijkt me.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Oneens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no homo
En sporten is inderdaad goed voor je zelfvertrouwen en je algemene gevoel. Voor mij dan. Een paar maanden geleden (sinds maart ergens) heb ik avonden achter de PC hangen ingeruild voor 3 keer per week sporten. Ik ben het steeds leuker gaan vinden, let nu ook meer op voeding en begin beetje bij beetje steeds meer resultaat te zien, en dat voelt erg goed. Het is ook niet iets wat je 'ff' kan doen, als je resultaat wilt en vooruitgang wilt zien moet je er moeite en tijd insteken.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef TheUnknown81 het volgende:
Veel te strak afgetraind.. heeft meer vet nodig.
Die gasten zijn echt veel te strak.quote:
Maar even serieus dat gaat toch niet echt gebeuren?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef Newbie114 het volgende:
epische fok bazenmeet/festival:
FoK!stival 2011
Je kan met zoveel dingen vrouwen afschrikken. Ligt meestal aan de vrouw.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef firefly3 het volgende:
Wist je dat je er ook vrouwen mee af kunt schrikken? Maar als je het voor jezelf mooi vind, ga je gang uiteraard.
Nou met mij heb je in ieder geval een DJ.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik en timmmm het geregeld krijgen wel.
Als je door gaat totdat je lichaam er te onnatuurlijk uit begint te zien, ligt het eerder aan jezelf dan de vrouw vind ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan met zoveel dingen vrouwen afschrikken. Ligt meestal aan de vrouw.
Dan wel. Maar de een valt op een strak lichaam terwijl de ander liever een sullig iel mannetje heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je door gaat totdat je lichaam er te onnatuurlijk uit begint te zien, ligt het eerder aan jezelf dan de vrouw vind ik.
De meeste vrouwen gaan toch wel voor wat daartussenin zit.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan wel. Maar de een valt op een strak lichaam terwijl de ander liever een sullig iel mannetje heeft.
Mijn god, dat zijn wel degelijk latente homo's.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Oneens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no homo
En sporten is inderdaad goed voor je zelfvertrouwen en je algemene gevoel. Voor mij dan. Een paar maanden geleden (sinds maart ergens) heb ik avonden achter de PC hangen ingeruild voor 3 keer per week sporten. Ik ben het steeds leuker gaan vinden, let nu ook meer op voeding en begin beetje bij beetje steeds meer resultaat te zien, en dat voelt erg goed. Het is ook niet iets wat je 'ff' kan doen, als je resultaat wilt en vooruitgang wilt zien moet je er moeite en tijd insteken.
Nee, omdat te gespierd gewoon niet mooi gevonden wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef JedimindhaX het volgende:
Waarom is dat? Als een man mooi gespierd is voelen ze zich onzekerder over hun eigen lichaam?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste vrouwen gaan toch wel voor wat daartussenin zit.
Vind je die gast op die foto op de vorige pagina echt te gespierd?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, omdat te gespierd gewoon niet mooi gevonden wordt.
Hahahaha. Maar eerlijk is eerlijk, dat is wel beter dan een dikke pokkel..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn god, dat zijn wel degelijk latente homo's.
Het ziet er i.i.g. erg nep en onnatuurlijk uit. Om nog maar even niet over die kapsels te spreken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Vind je die gast op die foto op de vorige pagina echt te gespierd?
Ik zou Bas van Toor (Bassie) voor je kunnen bellen, maar ik denk niet da hij zin heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik en timmmm het geregeld krijgen wel.
Mwah, er is zoiets als een gulden middenweg. Te dik vinden de meeste mensen inderdaad niet mooi, maar zo'n onrealistisch strak afgetraind lichaam ook niet. Buiten dat, daar worden vrouwen alleen maar onzeker van.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Mpj het volgende:
Hahahaha. Maar eerlijk is eerlijk, dat is wel beter dan een dikke pokkel..
Artiesten naam: willy wquote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Ik ga draaien op dat festival van Newbie.
Kan ik mooi mee pochen en meisjes mee scoren.
dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Ik ga draaien op dat festival van Newbie.
Kan ik mooi mee pochen en meisjes mee scoren.
Nou het zal denk ik een klein verschilletje maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee hoorje bent als dj vaak wat onbereikbaar voor de dames
Je ziet bijna zijn pielemans en heel erg ewww .quote:Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Oneens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no homo
dus een koptelefoon maakt het verschil tussen saaie nerd en stoere dj? lolquote:Op maandag 11 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het zal denk ik een klein verschilletje maken.
Ik plaats van nerd met bril een DJ.
Hij hoeft alleen maar vrouwen op het verkeerde been te zetten.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus een koptelefoon maakt het verschil tussen saaie nerd en stoere dj? lol(no offence overigens)
Nah, je ware zelf komt altijd naar boven. Hoe sterker de act, hoe erger ze afknapt zodra je ware zelf te zien is.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar vrouwen op het verkeerde been te zetten.Zeer kansrijk imho.
en dan praten ze met hem en dan valt hij ineens door de mand... (je mag me sceptisch noemen hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar vrouwen op het verkeerde been te zetten.Zeer kansrijk imho.
Act het is geen act je bent een DJ of je bent het niet en ik ben gewoon een huis. tuin en keuken DJ.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nah, je ware zelf komt altijd naar boven. Hoe sterker de act, hoe erger ze afknapt zodra je ware zelf te zien is.
En omdat je dan meteen denkt aan zo'n macho figuur die de hele dag in de sportschool hangt. Negatieve associatie. Naast dat ik het persoonlijk gewoonweg niet mooi vindt. Té is bij niks goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, er is zoiets als een gulden middenweg. Te dik vinden de meeste mensen inderdaad niet mooi, maar zo'n onrealistisch strak afgetraind lichaam ook niet. Buiten dat, daar worden vrouwen alleen maar onzeker van.
Nou het heeft toch een soort van cultstatus als je zegt ik ben DJ.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus een koptelefoon maakt het verschil tussen saaie nerd en stoere dj? lol(no offence overigens)
nee hoor. ik draai ook plaatjes en het doet mensen niets. mits je op de grote feesten draaitquote:Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het heeft toch een soort van cultstatus als je zegt ik ben DJ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel afgetraind natuurlijk, maar niet té.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit eenlichaam:
er is dus nog hoop voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel afgetraind natuurlijk, maar niet té.
na na na na na na na Badjasman!
Ik vind dit eenlichaam:
Hm. Vind ik dan weer ff net niet gespierd genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel afgetraind natuurlijk, maar niet té.![]()
Ik vind het precies goed eigenlijk. Ik kwijl niet snel bij foto's van mannenlichamen, maar die...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hm. Vind ik dan weer ff net niet gespierd genoeg
Motiveer eens waarom?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef JedimindhaX het volgende:
Hij heeft wel een mooie vriendin.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het precies goed eigenlijk. Ik kwijl niet snel bij foto's van mannenlichamen, maar die...
Of zal het komen door de waterdruppels?
Dan is het juist wel goed om te laten zien wie je bent!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Act het is geen act je bent een DJ of je bent het niet en ik ben gewoon een huis. tuin en keuken DJ.
Nee, dat handje doet het hem.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het precies goed eigenlijk. Ik kwijl niet snel bij foto's van mannenlichamen, maar die...
Of zal het komen door de waterdruppels?
wss dat ie niet echt gespierd is maar gewoon strak. hij heeft geen armen, matige borstpartij, wel een strakke buik maar ook geen blokjes...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Van die figuren die op een gegeven moment alleen nog maar op zichzelf geilen, ken er zat. Was er laatst ook nog een bij "help mijn man heeft een hobby". Echt te treurig voor woorden gewoon.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
En omdat je dan meteen denkt aan zo'n macho figuur die de hele dag in de sportschool hangt. Negatieve associatie. Naast dat ik het persoonlijk gewoonweg niet mooi vindt. Té is bij niks goed.
Een goede set draaien wordt nog een dingetje ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor. ik draai ook plaatjes en het doet mensen niets. mits je op de grote feesten draaitze denken er niet eens over na zolang je een goede set draait. draai je een slechte set dan ben je een aanfluiting
Ik ben 19 dus dan kan dat toch.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind dat een jongetje wat nog niet een man is lichaam
die was ernstig ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Van die figuren die op een gegeven moment alleen nog maar op zichzelf geilen, ken er zat. Was er laatst ook nog een bij "help mijn man heeft een hobby". Echt te treurig voor woorden gewoon.
Het mag nog wel een beetje zacht zijn, graag zelfs.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hm. Ergens nog een beetje tenger/zacht. Gaat niet genoeg kracht/dominantie van uit.
Sluit ik me bij aan, vooral die armpjes..quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wss dat ie niet echt gespierd is maar gewoon strak. hij heeft geen armen, matige borstpartij, wel een strakke buik maar ook geen blokjes...
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Hm. Ergens nog een beetje tenger/zacht. Gaat niet genoeg kracht/dominantie van uit.
Je valt op dikke kerels?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het mag nog wel een beetje zacht zijn, graag zelfs.
Och details details!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, vooral die armpjes..
Zacht staat gelijk aan dik?quote:
Is niets mis mee, tenzij je een onzeker pubertje met een onrealistisch wereldbeeld bent misschien?quote:
Dat is weer het uiterste.quote:
Jij wil dat aan het uiterlijk zien?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben serieus, vind ik te dun. Niks onrealistisch aan, die van mij zijn ook gespierden en dikker zeg maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Is niets mis mee, tenzij je een onzeker pubertje met een onrealistisch wereldbeeld bent misschien?
want een gespierde man kan niet zacht / soft zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er stoer uitzien heeft niets te maken met je hoeveelheid spieren. Dat heeft puur met houding en uitstraling te maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef JedimindhaX het volgende:
Jij wil dat aan het uiterlijk zien?okay, misschien is dat het wel. Ik wil niet zo doorzichtig zijn. Een aardige jongen zijn, maar t probleem daarmee is dat meisjes je dan veel eerder friendzonen. Dus ik zie er liever wat 'stoerder' uit
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij kunt alleen maar denken in uitersten he?
quote:
Dat was sarcasme mensen..quote:Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zacht staat gelijk aan dik?
Ik 'hoef' gewoon niet zonodig een en al bonk spieren. Waar dus weinig zachts aan is.
Zo'n enorm bonk spieren als op de vorige pagina? Nee, niet echt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
want een gespierde man kan niet zacht / soft zijn?
Ik lees helemaal geen pua onzinquote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus, jij leest teveel pua-onzin of zo?
Ik vind dit eenlichaam:
Dankje. Het lijkt namelijk precies op hoe mijn lichaam eruit ziet haha! Alleen heb ik een heel klein tintje. Voel me hierbij het fitst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel afgetraind natuurlijk, maar niet té.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
en toch krijg ik opmerkingen van vrouwen in mijn omgeving dat ik er stoerder (lees zelfverzekerder) uitzie. afgelopen zaterdag nog gehoord. Maar daarmee komen we terug op het punt wat deze discussie ontketende. als je sport en je voelt je lekkerder. zij het conditie / strakker lichaam / minder kg straal je dat uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Er stoer uitzien heeft niets te maken met je hoeveelheid spieren. Dat heeft puur met houding en uitstraling te maken.
Serieus, de gemiddelde man heeft dunnere armen dan die gozer. Jouw wereldbeeld klopt gewoon niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Mpj het volgende:
Ik ben serieus, vind ik te dun. Niks onrealistisch aan, die van mij zijn ook gespierden en dikker zeg maar.
En als je er beter uitziet voel je je zelfverzekerder en heb je dus een betere/leukere uitstraling.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Er stoer uitzien heeft niets te maken met je hoeveelheid spieren. Dat heeft puur met houding en uitstraling te maken.
Wat je uitstraalt is een "state of mind", dat doen spieren niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef NaRRaToR het volgende:
en toch krijg ik opmerkingen van vrouwen in mijn omgeving dat ik er stoerder (lees zelfverzekerder) uitzie. afgelopen zaterdag nog gehoord. Maar daarmee komen we terug op het punt wat deze discussie ontketende. als je sport en je voelt je lekkerder. zij het conditie / strakker lichaam / minder kg straal je dat uit.
Sowieso oneens. Een vriend van mij die is echt enorm gespierd (komt bij die ene afbeelding in de buurt, hij is er ook altijd mee bezig), als je hem ziet denk je dat hij heel stoer enzovoort is. Maar eigenlijk is hij heel onzeker, soft en gevoelig. Chicks kan hij wel krijgen overigens.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n enorm bonk spieren als op de vorige pagina? Nee, niet echt.
Niet per se.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
oh god de friendzone term weer iemand heeft te veel pua gelezen
je bevestigd daarmee precies wat ik zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt is een "state of mind", dat doen spieren niet.
FOK!kers met hun penis van 30 cm, je kent het wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus, de gemiddelde man heeft dunnere armen dan die gozer. Jouw wereldbeeld klopt gewoon niet.
Ik weet wel zeker dat de gemiddelde man ongeveer zulke armpjes heeft. Neemt niet weg dat ik het lelijk vind, heeft ook niks met een verkeerd wereldbeeld te maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus, de gemiddelde man heeft dunnere armen dan die gozer. Jouw wereldbeeld klopt gewoon niet.
Thank you for proving my point.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
Sowieso oneens. Een vriend van mij die is echt enorm gespierd (komt bij die ene afbeelding in de buurt, hij is er ook altijd mee bezig), als je hem ziet denk je dat hij heel stoer enzovoort is. Maar eigenlijk is hij heel onzeker, soft en gevoelig. Chicks kan hij wel krijgen overigens.
Nee, zie post hierboven.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef NaRRaToR het volgende:
je bevestigd daarmee precies wat ik zeg.
Volgens mij lullen we lang elkaar heen, want ik bedoelde dus niet qua innerlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sowieso oneens. Een vriend van mij die is echt enorm gespierd (komt bij die ene afbeelding in de buurt, hij is er ook altijd mee bezig), als je hem ziet denk je dat hij heel stoer enzovoort is. Maar eigenlijk is hij heel onzeker, soft en gevoelig. Chicks kan hij wel krijgen overigens.
Is geen fotoshoot hoor?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Hij heeft geen borsthaar btw, maar dat is meestal zo bij die fotoshoots
jawel. je mist de essentie van mijn post. ik heb het niet per definitie over spierbouw maar over sporten (deelnemen aan iets wat je leuk vind). je voelt je daardoor lekkerder in je vel en straalt dat uit. Wat het doel van dat sporten ook is (krachttraining / gewichtsverlies / conditie).quote:
Dat weet jij helemaal niet zeker, want feit is namelijk dat het helemaal niet zo is.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef Mpj het volgende:
Ik weet wel zeker dat de gemiddelde man ongeveer zulke armpjes heeft. Neemt niet weg dat ik het lelijk vind, heeft ook niks met een verkeerd wereldbeeld te maken.
Ik ben zwart ik heb toch echt 40.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK!kers met hun penis van 30 cm, je kent het wel.
geen wonder dat je geen vrouw kan krijgen. die schrikken van zo'n beestquote:
Nee, juist niet. Als hij onzeker was en niet gespierd, denk je dat hij die chicks dan ook nog zou kunnen krijgen?quote:
Nee, jij miste de essentie van mijn post. Jij haakte op mijn opmerking in weet je nog?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
jawel. je mist de essentie van mijn post. ik heb het niet per definitie over spierbouw maar over sporten (deelnemen aan iets wat je leuk vind). je voelt je daardoor lekkerder in je vel en straalt dat uit. Wat het doel van dat sporten ook is (krachttraining / gewichtsverlies / conditie).
Hoe bedoel je dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we lang elkaar heen, want ik bedoelde dus niet qua innerlijk.
Hoe bedoel je? Het is een feit dat veel mannen zulke armpjes hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet zeker, want feit is namelijk dat het helemaal niet zo is.
Ook niet waar.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jawel. je mist de essentie van mijn post. ik heb het niet per definitie over spierbouw maar over sporten (deelnemen aan iets wat je leuk vind). je voelt je daardoor lekkerder in je vel en straalt dat uit. Wat het doel van dat sporten ook is (krachttraining / gewichtsverlies / conditie).
De aanbiedingen voor pornofilms stromen wel binnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geen wonder dat je geen vrouw kan krijgen. die schrikken van zo'n beest
Ik neem aan dat je die foto van het internet hebt, dan is het misschien een bekende persoon. Vaak hebben ze photoshoots. Ik zie nu dat het nu niet is, maar veel zijn er wel op voorbereid en harsen ze zich voor de volgende film of whatever.quote:
100% mee eensquote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt is een "state of mind", dat doen spieren niet.
Nee Einstein, een gespierd lichaam neemt die onzekerheid en alles helemaal niet weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee, juist niet. Als hij onzeker was en niet gespierd, denk je dat hij die chicks dan ook nog zou kunnen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |