abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2011 @ 17:16:08 #1
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99284604

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
The view from nowhere.
  zondag 10 juli 2011 @ 17:27:35 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99285054
Gisteravond in Groningen wezen stappen.
Leuke mensen ontmoet en de meeste vrouwen zijn wat minder arrogant.
Je moeder is een hamster
pi_99287061
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Crutch het volgende:
Gisteravond in Groningen wezen stappen.
Leuke mensen ontmoet en de meeste vrouwen zijn wat minder arrogant.
en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.

ik ben deze week op dinsdag en vrijdag al geweest stuk beter dan zateradg tegenwoordig.
pi_99287151
Dit vertel ik om uit te lichten wat het belang is van interactie met heel de groep, in plaats van de helft.

Normaal gesproken heb je een dikkere vriendin die de meid meesleurt als je haar niet mee betrekt met de interactie. Gisteren was er een nerd/homo gast die haar "dikke vriendin" was. Het was niet haar vriend. Telkens als hij geirriteerd was, was zij dat ook. Dus als hij boos omkeek deed ze boos tegen me, en toen hij weg keek was ze poeslief. Haar gegevens moest ik hebben, ze zag er wel kinky uit en ik kon haar op dat moment niet isoleren voor een één op één gesprek. Verder ben ik wel nieuwsgierig. Het was echt zo van... "WAT MOET JE NOU VAN ME???" en een seconde later zegt ze "Wacht, ik laat even mijn facebook fotos zien." :+ Ze werd weggetrokken, en ik wilde haar gegevens weten. Haar act ging nog door, en met een boze stem zei ze haar gegevens _O- Misschien dat ze thuis een vriend heeft ofzo dat ze die act moest opzetten. Beetje opdringerig wel dat ze haar 06 nr in mijn tel probeerde te typen maar dat neem ik voor lief (kapte ermee toen hij weer keek haha).

Verder nog een hoop andere dingen meegemaakt die ik privé hou, helaas kwam ik in de verleiding om hier een keer een foto van mezelf te plaatsen. Ik hoop niet een keer hier herkend te worden. Maar hiermee kunnen jullie wat: Betrek altijd iedereen met de interactie. Dit keer deed ik dat niet en wilde ik het niet, maar eigenlijk was het makkelijker geweest als ik hem een rol had gegeven in deze interactie.

Het is me overigens ook gelukt om een groepje van 4 te benaderen in mijn eentje omdat ze me wel gezellig leken. Hierbij heb ik iedereen tegelijk betrokken met de interactie. Als je iemand vergeet dan voelt diegene zich buitengesloten en kan dan herrie schoppen. Mijn opening was een knuffel met twee dames tegelijk en de andere twee om en om aankijken. Ze waren bezig met fotos maken, en ik stelde voor dat ze alle vier op de foto gingen. Net zo enthousiast als dat ik was, waren zij ook. Dus in koor riepen er een paar "jaaaaa". Hiermee bedoel ik dus dat vrolijk zijn zeer belangrijk is en zelfs bepalend kan zijn. Zo'n solide vibe met 4 vrouwen tegelijk is iets nieuws voor me, tenminste op dit niveau. Toen ik een tijdje weg was hadden ze me weer gevonden, en twee gingen om me heen dansen. Verder ben ik hier niet verder gaan escaleren, dit groepje vind ik wel ok als gezelschapsgroepje. Verdere escalatie en opbouw heb ik bij iemand anders uitgevoerd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:25:41 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99287326
Whaha ik komt er nu achter dat er geneukt is gister op de BBQ. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:28:58 #6
118585 Crutch
pi_99287428
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef mytec het volgende:

[..]

en dat op een zaterdag.. waar ben je geweest? mijn zaterdagse beleving van Groningen is agressie en dappere dodo's van 15.

ik ben deze week op dinsdag en vrijdag al geweest stuk beter dan zateradg tegenwoordig.
Vera, De Spieghel en 't Feest.

De negertenten en alles daar omheen mijd ik.
Je moeder is een hamster
pi_99287612
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

rumba kom ik ook niet op zaterdag, oceans lang van me leven niet. Mooi dat het daar wel relaxed was ;-)
pi_99287668
Hoi allemaal, even een update van mijn kant.
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.

Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.

Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.

Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen :D
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.

De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.

Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!) *O*

Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.

Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.

Al met al kon ik geen betere afloop bedenken.
Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
pi_99287706
Heel leuk voor je dyna18. Een eerste date die ook nog eens zo goed verloopt is altijd fijn.
pi_99287766
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef dyna18 het volgende:
Vanwege een nieuwe opdracht op het werk kom ik er niet meer zo veel aan toe om dit topic te volgen. Vandaar dat er geen postings meer van mij waren.

Maar aangezien vandaag de date was met L., wilde ik jullie toch weer even op de hoogte brengen.
Zoals misschien nog wel bekend was ik de afgelopen 2,5 maand bezig om een date met haar te regelen. Veel tempo zat er niet in, maar eindelijk toch een datum kunnen prikken. En dat was dus vanmiddag.

Ik had bedacht dat het wel een goed idee zou zijn als ik naar haar stad zou komen. Daar heb ik via Google een cafe gezocht die wel leuk leek en voorgesteld om daar heen te gaan. (Beetje initiatief tonen enzo.) De stad kende ik niet, maar uiteindelijk bleek de keuze geweldig. Er was daar een rustig terras in de zon waar je prima met elkaar kon praten onder het genot van een drankje.

Leuk shirt aangetrokken, alles fris gewassen en geschoren, luchtje op, mouthwash nog even extra door de mond, etc. Aan de voorbereiding kon het niet liggen :D
Met de nodige zenuwen toch die kant op gereden. In de auto nog eens bedacht waar ik het allemaal over kon hebben.

De date zelf verliep echt geweldig. Haar veel laten vertellen, zelf af en toe aanhaken met voorbeelden die bij haar verhaal aansloten, enz. Verder ook wat over mijzelf verteld wat mij bezig houdt, etc. Echt een leuk wederkerig gesprek. Zo heerlijk 2 uurtjes in de zon gezeten. Drankje erbij, bordje met broodjes en tapanade besteld. Prima.

Zij moest er daarna vandoor maar stelde voor om binnenkort naar mijn stad te komen om daar een film te gaan kijken. (YES!) *O*

Ik heb de rekening gepakt en alles betaald. Zij wilde ook bijleggen, maar ik zei dat dat niet hoefde, maar als ze wilde de volgende keer kon betalen.

Nog even samen naar de auto gelopen en daar afscheid genomen met 3 zoenen op de wang.

Dit was trouwens mijn eerste echte date die ik ooit heb gehad. Ik was echt bang dat ik hem zou verknallen. Maar dat is gelukkig mee gevallen.
*O* Wat leuk! En hartstikke lief en zo O+
Je hebt het wel goed aangepakt, als ik dit zo lees :Y
pi_99288240
quote:

Leuk !! *)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99288377
Een aantal dingen had ik misschien nog iets beter aan kunnen pakken.
Zo durfde ik tijdens het teruglopen niet haar hand vast te pakken.

Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.

Ik moet nog heel wat meer durf en assertiviteit krijgen...
pi_99288428
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:

Wat ik wel goed deed was in de 2e helft van het gesprek het onderwerp sturen over dates en relaties.

Het was je eerste echte date, dus wees niet te hard voor jezelf.
  zondag 10 juli 2011 @ 19:04:53 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99288556
quote:

Held _O_
C'est la vie
pi_99288736
Goed man dyna18. En hoe ken je haar? :)
pi_99288885
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Shadrak

:'(
  zondag 10 juli 2011 @ 19:15:56 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99288913
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Vertel :9
pi_99288964
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:

Luister niet naar het advies van strawberry, je heb het goed gedaan, maar zelfverbetering is zeer belangrijk en vind ik goed van je dat je erover begint. Als je niet hard bent tegen jezelf, heb je sneller de neiging om terug te vallen in oude gewoontes en blijf je op hetzelfde niveau zitten. Dat is niet alleen met vrouwen zo, maar ook met bijvoorbeeld sport.
pi_99289061
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:10 schreef Mpj het volgende:
Goed man dyna18. En hoe ken je haar? :)
Best een lang verhaal.

Ik zag haar 1 jaar geleden een paar keer tijdens tijdens een sport evenement. Toen ook een keer leuk met haar gepraat. Tijdens een etentje bij mij thuis was ze er ook een keer erbij, maar toen niet echt veel contact gehad.

Laatst (3 maand geleden) kwam ik wat foto's tegen van het sportevenement met haar erop en moest ik weer aan haar denken. Dat was vlak voor mijn verjaardag. Dus op hoop van zegen haar ook maar voor mijn verjaardagsfeest uitgenodigd. Gelukkig was ze ook gekomen. Dat was echt leuk dat ze er was. Pech was alleen dat ik als gastheer steeds ergens nodig was en daardoor niet veel met haar heb kunnen praten. Alleen even 5 minuten op de bank. Ze zat de rest van de avond met een vriend van me te kletsen. Aan het eind van de avond bleek die vriend haar dus ook leuk te vinden en dat vertelde hij toen aan mij. Ik heb maar niet gezegd dat ik haar ook super leuk vond.

Dat was voor mij echter wel reden om er toch wat meer vaart achter te zetten en haar voor een drankje uit te nodigen na mijn vakantie. Helaas zat die vriend ook niet stil en bleek hij een aantal dates met haar te hebben gehad, tot zij hem dumpte.

Vlak daarna reageerde ze weer terug op mijn mailtje en prikten we eindelijk een datum voor dat drankje. Vandaag dus.
  zondag 10 juli 2011 @ 19:28:24 #20
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99289325
Goed bezig dyna. Ik heb nogsteeds geen fb berichtje terug over wanneer het meisje op vakantie gaat, maar nu heb ik zoiets van boeiend :O....
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99289329
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Luister niet naar het advies van strawberry,
:')

Als je meteen gaat denken aan alles wat je fout hebt gedaan, zoals ik bij elke situatie vroeger deed, dan word je er ook niet gelukkiger op. Vandaar dat ik zeg, niet té hard voor jezelf zijn. Kijken naar wat de volgende keer beter kan is verder prima.
pi_99289454
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je meteen gaat denken aan alles wat je fout deed, zoals ik bij elke situatie vroeger deed, dan word je er ook niet gelukkiger op. Vandaar dat ik zeg, niet té hard voor jezelf zijn. Kijken naar wat de volgende keer beter kan is verder prima.
Klopt.
Is het trouwens normaal dat je meteen iemand's hand vastpakt op een 1e date?

Ik had me er al op ingesteld dat ze me bij ontmoeten en afscheid wilde zoenen.
(zodat ik niet schrok zoals bij Mera gebeurde, toen zij mij ter afscheid wilde zoenen).
pi_99289468
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
pi_99289500
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Waar moet ik voor oppassen?
pi_99289507
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je geeft precies het verkeerde advies. Ik wil niet dat hij door jou in the friendzone beland.
Negatieve gedachtes binnen de perken houden is niets mis mee.
  zondag 10 juli 2011 @ 19:33:49 #26
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99289516
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Klopt.
Is het trouwens normaal dat je meteen iemand's hand vastpakt op een 1e date?

Ik had me er al op ingesteld dat ze me bij ontmoeten en afscheid wilde zoenen.
(zodat ik niet schrok zoals bij Mera gebeurde, toen zij mij ter afscheid wilde zoenen).
Ik vind dat best normaal hand in hand lopen, lijkt mij iig wel zo... Ik weet alleen nooit wat ik dan met me hand moet doen, stil laten zitten of bewegen ofzeuw :P
pi_99289597
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Waar moet ik voor oppassen?
Dat je haar te weinig aanraakt. Aanraken doe je zonder te twijfelen, want als je twijfelt dan voelt het voor haar creepy aan.
pi_99289647
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Negatieve gedachtes binnen de perken houden is niets mis mee.
Je kunt hard zijn voor jezelf zonder negatieve emoties erbij te betrekken. Daarmee bedoel ik dus jezelf dwingen om actie te ondernemen.
  zondag 10 juli 2011 @ 19:43:28 #29
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99289853
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Misschien jijzelf wel, als het na 21:00 was. Drank doet meer vergeten dan je lief is. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer op 10-07-2011 23:49:02 ]
The view from nowhere.
pi_99292294
Vrijdag- en zaterdagavond leuke feesten gehad, zoals gewoonlijk een beetje achter de vrouwen aan.

Maar gisteren liep ik tegen het eind van de avond (of beter gezegd, het begin van de ochtend, uurtje of 4, half 5) een super leuk meisje tegen het lijf. Ik smolt al toen ze voorbij liep (op haar blote voeten trouwens, met hakken in haar hand). Ze liet zonder het door te hebben een van haar hakken vallen, die raapte ik natuurlijk op en kwam hem afgeven, en ik hoorde een vriendin van haar gelijk iets roepen met 'assepoester en de prins' :D Vervolgens ben ik er een beetje blijven hangen en een praatje gemaakt, en ik begon haar steeds leuker te vinden.

MAAAAAARRRR, dan begint de ellende.. mijn vrienden staan te springen om naar huis te gaan en staan ongeduldig op een afstandje wat te wachten. Dat is al niet echt een prettige situatie als je weet dat er op je gewacht wordt. Tegelijkertijd zocht zij ook naar een stel vriendinnen die nog ergens rond moesten lopen, want weer twee andere vriendinnen wilden nu echt wel naar huis.. Dus zij wilt met haar vriendinnen mee, ik word aan mijn armen getrokken om naar huis te gaan en heb niet eens normaal gedag kunnen zeggen..

Nou heb je natuurlijk wel vaker dat je met een meid staat te kletsen en het uiteindelijk niets wordt, maar nu voel ik mijn juist zo kut omdat ik niet weet OF het iets had kunnen worden. En als je dan eenmaal in de auto zit voel je je echt fucking dom omdat je dan allerlei dingen bedenkt die ik eigenlijk had moeten doen of had moeten vragen.. Want ze is zooooo leuk..

Normaal geef ik er niet zo veel om als het eens spaak loopt, of je staat met iemand te zoenen terwijl je je afvraagt of je nog wel weet hoe ze ook alweer heette, of je hebt een gezellige avond met een meid terwijl je haar daarna nooit meer zal zien. Daar zit ik dan niet mee.. maar in dit geval loop ik waarschijnlijk de hele week rond met een slecht gevoel, bah. Aftellen naar vrijdag en eens zien of dat gevoel weer recht te zetten is :P
  zondag 10 juli 2011 @ 20:47:10 #31
118585 Crutch
pi_99292827
Klinkt echt als een sprookje. :D
Je moeder is een hamster
pi_99293076
Ja!! Maar hoe breng ik het tot een goed einde? Assepoester en de prins, ik heb haar ook nog in mijn armen gedragen omdat ze niet meer kon lopen, haha.. en dat ik het dan tóch nog kan laten uitdraaien op helemaal niets, dat is helemaal geen goed sprookje! Die eindigen altijd met 'ze leefden nog lang en gelukkig'!

Dan koop ik een glazen schoentje en ga ik bij haar langs! O+ Maarja.. een voornaam en een woonplaats (80km verderop), veel geluk.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:52:40 #33
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99293133
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Hoogheid het volgende:
Ja!! Maar hoe breng ik het tot een goed einde? Assepoester en de prins, ze kon niet meer lopen door haar zere voeten dus heb ik haar in mijn armen gedragen.. en dat ik het dan tóch nog kan laten uitdraaien op helemaal niets. Dan koop ik een glazen schoentje en ga ik bij haar langs! O+ Maarja.. een voornaam en een woonplaats (80km verderop), veel geluk.
Grote stad (haar woonplaats?) anders is ze te vinden hoor :P
pi_99293394
advertentie zetten in alle kranten -is mij een x gebeurt -top vond ik dat. T'is na een romantisch wederzien uiteindelijk niks (vasts) geworden, maar wat een kerel! Zal ik nooit vergeten -een ware prins -onverschrokken, door weer en wind op zijn doel af.
  zondag 10 juli 2011 @ 21:02:36 #35
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99293704
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Hoogheid het volgende:
Vrijdag- en zaterdagavond leuke feesten gehad, zoals gewoonlijk een beetje achter de vrouwen aan.

Maar gisteren liep ik tegen het eind van de avond (of beter gezegd, het begin van de ochtend, uurtje of 4, half 5) een super leuk meisje tegen het lijf. Ik smolt al toen ze voorbij liep (op haar blote voeten trouwens, met hakken in haar hand). Ze liet zonder het door te hebben een van haar hakken vallen, die raapte ik natuurlijk op en kwam hem afgeven, en ik hoorde een vriendin van haar gelijk iets roepen met 'assepoester en de prins' :D Vervolgens ben ik er een beetje blijven hangen en een praatje gemaakt, en ik begon haar steeds leuker te vinden.

MAAAAAARRRR, dan begint de ellende.. mijn vrienden staan te springen om naar huis te gaan en staan ongeduldig op een afstandje wat te wachten. Dat is al niet echt een prettige situatie als je weet dat er op je gewacht wordt. Tegelijkertijd zocht zij ook naar een stel vriendinnen die nog ergens rond moesten lopen, want weer twee andere vriendinnen wilden nu echt wel naar huis.. Dus zij wilt met haar vriendinnen mee, ik word aan mijn armen getrokken om naar huis te gaan en heb niet eens normaal gedag kunnen zeggen..

Nou heb je natuurlijk wel vaker dat je met een meid staat te kletsen en het uiteindelijk niets wordt, maar nu voel ik mijn juist zo kut omdat ik niet weet OF het iets had kunnen worden. En als je dan eenmaal in de auto zit voel je je echt fucking dom omdat je dan allerlei dingen bedenkt die ik eigenlijk had moeten doen of had moeten vragen.. Want ze is zooooo leuk..

Normaal geef ik er niet zo veel om als het eens spaak loopt, of je staat met iemand te zoenen terwijl je je afvraagt of je nog wel weet hoe ze ook alweer heette, of je hebt een gezellige avond met een meid terwijl je haar daarna nooit meer zal zien. Daar zit ik dan niet mee.. maar in dit geval loop ik waarschijnlijk de hele week rond met een slecht gevoel, bah. Aftellen naar vrijdag en eens zien of dat gevoel weer recht te zetten is :P
Dude :{w Echte vrienden wachten.
Die regel hadden wij ieder geval wel! En niet zeiken over naar huis willen, we gaan als de laatste binnen is. In de achterklep van de auto liggen 2 slaapzakken en 2 kussens voor degenen die het tussendoor beu worden.

Heb je niet tijdens het gesprek iets van info van haar gekregen waarmee je haar zou kunnen opsporen?

Na dat schoen incident is dat ook wel romantisch. Maarja dan moet je wel genoeg info hebben.
pi_99294166
Oké, nu heb ik serieus advies nodig. :') :P

Er is een meisje die ik heb leren kennen vorig weekend in Londen en het klikte heel erg goed. Het is niet dat ik verliefd ben (onmogelijk ook), maar ik kan wel zeggen dat ik een korte maar leuke tijd met haar heb gehad. Het eerste probleem is dat zij in Londen woont en ik hier; we zien elkaar dus helemaal niet, tenzij ik vaker naar mijn familie in Londen ga (wat ik overigens wel weer van plan was - zo snel mogelijk). Maar ik heb hier óók een soort van scharrel, die ik ook wel leuk vind - en dat weet het meisje uit Londen. Het meisje in Nederland weet overigens niks van het meisje uit Londen.

Maar nu heeft ze het contact vanavond verbroken (geblokkeerd via Facebook, mijn telefoontjes niet meer opnemen etc) en de hele tijd kwam ze met verschillende redenen; 1. dat ik iemand hier heb en dat dat haar pijn doet 2. dat ze mij meer ziet als relatie materiaal dan als vriend 3. ze is onzeker en zegt dat ik niet op haar kan vallen.

Ik persoonlijk vind dat ze niet zo dramatisch moet doen aangezien we geen relatie hebben. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik haar echt leuk vind en dat het met het meisje uit Nederland niet héél serieus is. Feit blijft dat ze geen contact meer wilt om die redenen die ze aangaf. Nu vraag ik me af, moet ik achter haar aan gaan? Bijv. een mail sturen met wat ik van haar vind of haar simpelweg laten gaan, al wil ik haar liever helemaal niet laten gaan. Ik vind haar te speciaal, maar aan de andere kant; wat heb ik aan haar? Ik woon hier en zij woont daar..
pi_99294704
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Mpj het volgende:

Er is een meisje die ik heb leren kennen vorig weekend in Londen en het klikte heel erg goed. Het is niet dat ik verliefd ben (onmogelijk ook), maar ik kan wel zeggen dat ik een korte maar leuke tijd met haar heb gehad. Het eerste probleem is dat zij in Londen woont en ik hier; we zien elkaar dus helemaal niet, tenzij ik vaker naar mijn familie in Londen ga (wat ik overigens wel weer van plan was - zo snel mogelijk). Maar ik heb hier óók een soort van scharrel, die ik ook wel leuk vind - en dat weet het meisje uit Londen. Het meisje in Nederland weet overigens niks van het meisje uit Londen.

Maar nu heeft ze het contact vanavond verbroken (geblokkeerd via Facebook, mijn telefoontjes niet meer opnemen etc) en de hele tijd kwam ze met verschillende redenen; 1. dat ik iemand hier heb en dat dat haar pijn doet 2. dat ze mij meer ziet als relatie materiaal dan als vriend 3. ze is onzeker en zegt dat ik niet op haar kan vallen.

Ik persoonlijk vind dat ze niet zo dramatisch moet doen aangezien we geen relatie hebben. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik haar echt leuk vind en dat het met het meisje uit Nederland niet héél serieus is. Feit blijft dat ze geen contact meer wilt om die redenen die ze aangaf. Nu vraag ik me af, moet ik achter haar aan gaan? Bijv. een mail sturen met wat ik van haar vind of haar simpelweg laten gaan, al wil ik haar liever helemaal niet laten gaan. Ik vind haar te speciaal, maar aan de andere kant; wat heb ik aan haar? Ik woon hier en zij woont daar..
Heel haar gevoel respecteren en met rust laten, als het echt zo moet zijn komt dat contact wel weer maar voorlopig heeft ze niet die behoefte aan contact.
pi_99295498
quote:
Heel haar gevoel respecteren en met rust laten, als het echt zo moet zijn komt dat contact wel weer maar voorlopig heeft ze niet die behoefte aan contact.
Ja, respect voor haar gevoelens mis ik (erg) in dit verhaal.
Met rust laten? -alleen als je niet echt meent wat je schreef, namelijk dat je haar 'echt leuk vindt' en 'te speciaal' en je haar 'liever helemaal niet wil laten gaan'.
Als je dit (opr)echt meent ga je er achter aan natuurlijk -daden tellen, woorden minder.

'ik woon hier en zij woont daar'
Wel, voor een beetje vent is geen berg te hoog en geen brug te ver hoor ;-)
pi_99296000
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Dude :{w Echte vrienden wachten.
Die regel hadden wij ieder geval wel! En niet zeiken over naar huis willen, we gaan als de laatste binnen is. In de achterklep van de auto liggen 2 slaapzakken en 2 kussens voor degenen die het tussendoor beu worden.
Is ook zo, en dat doen we ook altijd. Maar toch voelde ik mij niet helemaal op m'n gemak als er 5 gasten staan te wachten terwijl je met een meid aan het aanpappen bent :P Maar aan hun lag het ook niet hoor, het zijn altijd de vrouwen met hun (huilende, boze, stampvoetende) vriendinnen die naar huis willen. Dit keer was het ook raak want binnen hun vriendinnengroep stonden er 2 te bekvechten over van alles en nog wat.. Echt, meiden die met een groep gaan stappen zorgen 9 van de 10 keer voor vuurwerk aan het eind van de avond :P
quote:
Heb je niet tijdens het gesprek iets van info van haar gekregen waarmee je haar zou kunnen opsporen? Na dat schoen incident is dat ook wel romantisch. Maarja dan moet je wel genoeg info hebben.
Ja.. maar voor info kan bruikbaar zijn? Woonplaats, voornaam, hogeschool.. Ik ben meestal niet de persoon die gelijk om een straatnaam en achternaam vraagt (helaas) :D
  zondag 10 juli 2011 @ 21:48:14 #40
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99296293
Dat doen wij makkelijker, wij gaan met een gemixte groep. Heb je niet elke avond ruzie als je veel mocro's tegen komt (en ja, dat hebben we soms)
pi_99296654
Ok, net nog even een SMSje gestuurd naar L. dat ik het leuk gehad had.
En ook een SMS terug dat het gezellig was.

Wat is nu een beetje verder het pad?
Wanneer 2x keer afspreken?
En waar nog rekening mee houden?
pi_99301273
Goed, ik ben slapen.
Komende week weer drukke week, dus als mensen een bericht aan mij willen sturen, dan kan dat het beste via PB. Dan weet je zeker dat ik het lees.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:22:35 #43
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99301335
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef dyna18 het volgende:
Goed, ik ben slapen.
Komende week weer drukke week, dus als mensen een bericht aan mij willen sturen, dan kan dat het beste via PB. Dan weet je zeker dat ik het lees.
Veel plezier deze week dan :)
  zondag 10 juli 2011 @ 23:24:17 #44
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99301435
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Ok, net nog even een SMSje gestuurd naar L. dat ik het leuk gehad had.
En ook een SMS terug dat het gezellig was.

Wat is nu een beetje verder het pad?
Wanneer 2x keer afspreken?
En waar nog rekening mee houden?
Contact blijven houden (sms) en kijken hoe ze reageert (daarin gelijke tred houden), als het bemoedigend en over een week nog een keer afspreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 10-07-2011 23:34:44 ]
The view from nowhere.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:34:22 #45
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99301982
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Mpj het volgende:

Je bent niet verliefd en je hebt haar (Londen) maar één keer gezien. Dat zij gelijk zo dramatisch doet is een slecht teken, want daar kun jij helemaal niet goed tegen. Dan is het niet duidelijk of het wel de moeite waard is, om er een lange afstand relatie voor aan te gaan. Een lange afstand relatie is knap vervelend.

De scharrel hier heb je ook al even uitgesteld ivm je vakantie en nu moet ze alweer plaats maken voor een meisje uit Londen. Dat meisje wordt het sowieso niet.

Wat verst weg is, lijkt ook vaak het meest aantrekkelijk.

Kiezen kun je alleen zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 10-07-2011 23:56:36 ]
The view from nowhere.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:48:38 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99302690
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vertel :9
Er schijnt geneukt te zijn in de nacht. _O-
C'est la vie
  zondag 10 juli 2011 @ 23:50:44 #47
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99302792
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Er schijnt geneukt te zijn in de nacht. _O-
En op de BBQ? lijkt me pijnlijk :P
Maar jij was het niet? Jammer man :P
Wel nog met leuke meisjes gepraat?
  zondag 10 juli 2011 @ 23:52:20 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99302860
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Misschien jijzelf wel, als het na 21:00 was. Drank doet meer vergeten dan je lief is. :D
Nee ik was het niet want ik ging een uurtje later naar huis. :P
C'est la vie
  zondag 10 juli 2011 @ 23:59:33 #49
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99303206
Oh man, gisteravond over een superleuk meisje gedroomd dat me nu nog bijstaat en die ik ken maar ik weet niet meer wie het is of hoe ze heette (ook niet in mijn droom) maar wel dat ik daarmee verschillende dingen ging doen (niet precies wat gedroomd, net als dat ik nooit iets kan eten in mijn dromen :'() dus dat was wel vaag. Hopen dat ze weer terugkomt vanavond xD
(oké dit klinkt echt sneu)
  maandag 11 juli 2011 @ 00:00:57 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99303268
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef Galene het volgende:
Wel, voor een beetje vent is geen berg te hoog en geen brug te ver hoor ;-)
Ik ken mensen die wonen aan een andere kant van het land.
Maar dat is al lastig. _O-

Ik zou dat zelf nooit doen.
C'est la vie
pi_99305114
ha wel weer berichtje gehad op badoo, maar reageer nog steeds niet maar het idee dat ik nog in de markt helpt wel.
pi_99305272
badoo?

Trouwens, hoi :)
pi_99305391
ja mezelf van de week op gezet via facebook maar doe er niets mee , wilde kijken of ik nog op de markt lig en dat is een ja dus.
Hoi terug trouwens.
pi_99305471
Heb 't even gegoogled, tis een dating site en dat wist ik nog niet.

Ik ben heel erg warrig de laatste tijd. Is ook veel gebeurd en volgende week ga ik met proefmedicatie beginnen. Spannend!! :P

Heb wel een leuk weekend gehad. Ik had al bezoek en kreeg vandaag verwacht en onverwacht bezoek en uiteindelijk zaten we met 8 man in de tuin. Was gezellie maar een paar uur later was iedereen al weer weg.
pi_99305660
Naar is dat he, als je het gezellig hebt gehad en daarna is het over en stil... :'( ik haat dat ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99305684
Inderdaad spannend. Mijn weekend was kut ruzie gemaakt met Martin en eigenlijk na die ruzie hem dus gedumpt via de mail.
pi_99305870
Ja, maar als je sinds gister 2 vrienden bij je had die ook nog eens waren blijven slapen, ben ik op een gegeven moment toch wel blij dat het weer even rustig is. M'n hele week is eigenlijk al raar geweest en heb niet echt tijd voor mezelf gehad. Naja, was tenminste wel retegezellig :)
pi_99305932
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef formerjellybean het volgende:
Inderdaad spannend. Mijn weekend was kut ruzie gemaakt met Martin en eigenlijk na die ruzie hem dus gedumpt via de mail.
Shit voor je jelly. Je 'was' toch al heel lang met hem?
pi_99306336
Ja 4 jaar in totaal. Om het verhaal compleet te maken meneer waardeerde me niet zat huilie te doen over meisje waar die eerst wat mee had een paar weken terug (wat toenertijd niets was en nu was in eens de liefde van zijn leven waar die zo kapot van was) en hij liep zo door te gaan, en toen had ik zoiets van wat ben ik dan al die tijd geweest.
Ik kon hem opvangen in moeilijke tijden , en voor sex was schijnbaar gewoon handig , en dat terwijl die wist dat ik gevoelens voor hem had. Ik heb hem geconfronteerd ermee en de volgende dag via hyves prive bericht mijn gevoelens laten weten , en hem gelaten voor wat die is.

Aan een kant is het heel dubbel want ik ben dus weer vrijgezel, aan de andere kant heeft iemand me gewoon misbruikt al een hele tijd.
pi_99306822
Is inderdaad dubbel. Maar aan de andere kant heb je tenminste wel wat aan hem gehad, anders had je het geen 4 jaar met hem uitgehouden.
Maar het is wel lullig als je iets voor iemand voelt en er na 4 jaar (langzaam) achter komt dat die persoon toch niet zo is als je zelf gehoopt had.
pi_99306968
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is inderdaad dubbel. Maar aan de andere kant heb je tenminste wel wat aan hem gehad, anders had je het geen 4 jaar met hem uitgehouden.
Maar het is wel lullig als je iets voor iemand voelt en er na 4 jaar (langzaam) achter komt dat die persoon toch niet zo is als je zelf gehoopt had.
Zijn probleem is dat die niet beseft wat die heeft, en me gewoon eigenlijk steeds achter de hand heeft gehouden en gewoon nu helemaal volgens hem kapot is om een breezerslet die met iedereen een bed induikt :(
Het zuigt enorm als iemand niet jou op waarde schat en je behandeld als oud vuil terwijl ik gewoon beter verdien. Ik verdien iemand die me waardeert en niet voor lief behandeld van ah die is er toch wel voor mij.
pi_99307072
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zijn probleem is dat die niet beseft wat die heeft, en me gewoon eigenlijk steeds achter de hand heeft gehouden en gewoon nu helemaal volgens hem kapot is om een breezerslet die met iedereen een bed induikt :(
Het zuigt enorm als iemand niet jou op waarde schat en je behandeld als oud vuil terwijl ik gewoon beter verdien. Ik verdien iemand die me waardeert en niet voor lief behandeld van ah die is er toch wel voor mij.
Was dus duidelijk geen liefde van zijn kant. Nog lulliger is dat hij juist misbruik heeft gemaakt van jouw gevoelens zodat hij altijd een reserve-wiel had :(

Als hij echt niks voor je voelt, kun je hem beter niet meer terug nemen, anders blijf je in deze valkuil lopen en ben je voor je 't weet weer 4 jaar verder.

En ik ben er pasgeleden achter gekomen dat ik zelf een valkuil had. Ik viel altijd op vrouwen die hulp nodig hebben (dus zeg maar als ze wat wanhopiger zijn). Als een vrouw die ik leuk vond dan ineens juist lekker in haar vel gaat zitten, vind ik haar meteen minder interessant. Echt raar...
pi_99307213
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Was dus duidelijk geen liefde van zijn kant. Nog lulliger is dat hij juist misbruik heeft gemaakt van jouw gevoelens zodat hij altijd een reserve-wiel had :(
juistem en dat heb ik hem ook gezegd. Hij zat haar van alles te beschuldigen over hoe zij met haar ex omging en toen heb ik eigenlijk gezegd dat zelfde waar je haar zo van beschuldigd doe je met mij. Daar schrok die van en wilde naar huis ik ben toen gewoon weer naar de kroeg gegaan en eigenlijk toen 's ochtends dus met hem mijn mailtje gestuurd. Geen antwoord gehad wat goed is maar het is wel gelezen, ik had eerst een bericht verwacht van wat zeik je nou bitch maar gelukkig is dat niet gebeurd en ziet die wel in dat mijn woede erover terecht is.
pi_99307217
quote:

[..]

Was dus duidelijk geen liefde van zijn kant.
Liefde heb je niet in een seksrelatie.
pi_99307241
quote:

En ik ben er pasgeleden achter gekomen dat ik zelf een valkuil had. Ik viel altijd op vrouwen die hulp nodig hebben (dus zeg maar als ze wat wanhopiger zijn). Als een vrouw die ik leuk vond dan ineens juist lekker in haar vel gaat zitten, vind ik haar meteen minder interessant. Echt raar...
Heb je onbewust dan het gevoel dat ze je gaat verlaten, omdat ze niet wanhopig meer is? Dat je dus interesse verliest uit zelfbescherming.
pi_99307255
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Liefde heb je niet in een seksrelatie.
Blijf daar nou niet over doorzeiken, het is door beiden nooit specifiek sexrelatie geweest , het is gewoon geweest dat we elkaar bleven zien.
pi_99307397
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je onbewust dan het gevoel dat ze je gaat verlaten, omdat ze niet wanhopig meer is? Dat je dus interesse verliest uit zelfbescherming.
Zou best eens kunnen. Eigenlijk heb ik er nog niet zo veel over nagedacht (ben ik nu ook te moe voor. Heb alleen geen zin naar bed te gaan :P).
pi_99307537
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Blijf daar nou niet over doorzeiken, het is door beiden nooit specifiek sexrelatie geweest , het is gewoon geweest dat we elkaar bleven zien.
Oh oke, maar misschien dat jullie verwachtingen van elkaar dan toch niet helemaal op één lijn zaten? Juist omdat je niet specifiek kan benoemen wat jij en Martin met elkaar hebben/hadden.
pi_99307639
Ook omdat hij dus doodleuk tegen jou komt vertellen over die andere meid. Dat hij het idee heeft dat hij het met jou daar wel over kan hebben, als zijn maatje zijnde. Wat nogal vreemd van hem is als hij weet dat jij gevoelens voor hem hebt.
pi_99307691
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook omdat hij dus doodleuk tegen jou komt vertellen over die andere meid. Dat hij het idee heeft dat hij het met jou daar wel over kan hebben, als zijn maatje zijnde. Wat nogal vreemd van hem is als hij weet dat jij gevoelens voor hem hebt.
hij wist dat maar ziet mij vaak ook als vertrouwenspersoon, en ik denk eerlijk gezegd gewoon dat die jongen zelf niet weet waar die mee bezig is of wat die zelf wil. Daarom denk ik ook dat het meer was dan alleen sex.
pi_99307791
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

hij wist dat maar ziet mij vaak ook als vertrouwenspersoon, en ik denk eerlijk gezegd gewoon dat die jongen zelf niet weet waar die mee bezig is of wat die zelf wil. Daarom denk ik ook dat het meer was dan alleen sex.
Maar zoals je al zei lig je nog goed in de markt, dus als je over hem heen bent dan komt dat helemaal goed. :)
pi_99307870
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar zoals je al zei lig je nog goed in de markt, dus als je over hem heen bent dan komt dat helemaal goed. :)
Zoals wel eens wordt gezegd, er zwemmen meer vissen in de zee ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 02:42:20 #73
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99308410
quote:

Een voorbeeld van romantiseren misschien?
The view from nowhere.
pi_99308447
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Een voorbeeld van romantiseren misschien?
Misschien wel, geen idee eigenlijk. Het ging altijd onbewust
  maandag 11 juli 2011 @ 03:12:52 #75
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99308693
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Eens. Het meisje waar Martin achteraan ging heeft wel voor meer duidelijkheid gezorgd.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat lijkt me de juiste richting.
The view from nowhere.
pi_99308880
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 01:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Klinkt als een scharrel.
pi_99309552
Ik heb haar een (lange) mail gestuurd met de waarheid erin. Inderdaad, dat ik niet verliefd ben en dat ze niks kan verwachten aangezien ik alleen vrienden wil zijn op dit moment, maar dat ik haar liever niet kwijt wil. Het feit blijft ook dat we elkaar één dag en één nacht hebben meegemaakt.. en toch zit ik ermee en heb ik een kut gevoel op dit moment.

Ik heb aangegeven dat ik sowieso ga stoppen met dat andere meisje. Ook respecteer en begrijp ik haar gevoelens, heel goed zelfs, al komt dat misschien niet zo over. Het is simpelweg haar keuze nu; of contact behouden als vrienden (sowieso ga ik haar dan vaak opzoeken in weekenden), of niks. Ik heb de mail gisteravond verstuurd en ik hoop vandaag op een reactie, maar als ze niet reageert weet ik genoeg. :)
  maandag 11 juli 2011 @ 10:25:56 #78
118585 Crutch
pi_99311942
Mpj, wat zou jij doen als een meisje een andere vriend heeft, maar wel vrienden wil blijven?
Daar wil je toch niet aan beginnen?
Je moeder is een hamster
pi_99312687
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 03:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Klinkt als een scharrel.
Ik denk dat scharrel meer de lading dekt dan seksrelatie, omdat het niet alleen seks was maar ook emotioneel. Hij weet mensen niet op waarde te schatten en te waarderen niet alleen mij maar ook vrienden want ook zijn vrienden zijn zo van ah zo is Martin.

Op zich gaat het nu wel goed hoor maar ik ben heel erg pissig op het moment. Daten moet ik momenteel ook even niet aan denken , het is bij mij nu meer hoe ga ik hier mee om.
Het daten enzo komt ook wel weer maar ik moet even tijd hebben om hier mee om te gaan.
pi_99312762
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:25 schreef Crutch het volgende:
Mpj, wat zou jij doen als een meisje een andere vriend heeft, maar wel vrienden wil blijven?
Daar wil je toch niet aan beginnen?
Daar heb je gelijk in, zij heeft moeite met dat jij een vriendin hebt , en jij kan dat dramatisch en overdreven vinden die gevoelens heeft ze wel .
Ze heeft ook gevraagd om geen contact te zoeken, je laat veel meer zien dat je om haar geeft door haar wensen te respecten dan door te laten horen hoe overdreven je het vind.
pi_99312921
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, zij heeft moeite met dat jij een vriendin hebt , en jij kan dat dramatisch en overdreven vinden die gevoelens heeft ze wel .
Ze heeft ook gevraagd om geen contact te zoeken, je laat veel meer zien dat je om haar geeft door haar wensen te respecten dan door te laten horen hoe overdreven je het vind.
Wat zij zegt. Niet zo egoïstisch zijn, joh ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 11:41:46 #82
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99313995
Zozo vandaag eindelijk een meisje van mijn leeftijd bij het werk. En lekker joh :P maar gaat niks worden, zowieso zit ik nog aan die andere te denken (die nu op vakantie is kwam ik net achter, vandaar geen smsje terug, vrijdag was ze nog zat van donderdag dusja).
  maandag 11 juli 2011 @ 12:26:34 #83
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99315468
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 05:28 schreef Mpj het volgende:
Ik heb haar een (lange) mail gestuurd met de waarheid erin. Inderdaad, dat ik niet verliefd ben en dat ze niks kan verwachten aangezien ik alleen vrienden wil zijn op dit moment, maar dat ik haar liever niet kwijt wil. Het feit blijft ook dat we elkaar één dag en één nacht hebben meegemaakt.. en toch zit ik ermee en heb ik een kut gevoel op dit moment.

Ik heb aangegeven dat ik sowieso ga stoppen met dat andere meisje. Ook respecteer en begrijp ik haar gevoelens, heel goed zelfs, al komt dat misschien niet zo over. Het is simpelweg haar keuze nu; of contact behouden als vrienden (sowieso ga ik haar dan vaak opzoeken in weekenden), of niks. Ik heb de mail gisteravond verstuurd en ik hoop vandaag op een reactie, maar als ze niet reageert weet ik genoeg. :)
Als ik het goed begrijp, stop je sowieso met het meisje hier. Dat is eerlijk.

Naar het meisje in Londen heb je een mail gestuurd. Naar haar toe ben je mss te eerlijk. Waarom vertellen dat je niet verliefd op haar bent. Is het daarvoor niet te vroeg? Het lijkt mij voldoende dat je haar aangeeft dat je geen dubbelspel speelt. Het komt wss omdat zijzelf zo hard van stapel loopt, en daarmee een conclusie forceert.
The view from nowhere.
  maandag 11 juli 2011 @ 12:29:08 #84
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99315535
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp, stop je sowieso met het meisje hier. Dat is eerlijk.

Naar het meisje in Londen heb je een mail gestuurd. Naar haar toe ben je mss te eerlijk. Waarom vertellen dat je niet verliefd op haar bent. Is het daarvoor niet te vroeg. Het lijkt mij voldoende dat je haar aangeeft dat je geen dubbelspel speelt. Het komt wss omdat zijzelf zo hard van stapel loopt, en daarmee een conclusie forceert.
Ja dat is wel een beetje jammer. Haar nu te vertellen dat je niet verliefd bent. Daar mee gooi de eigen overgebleven ruiten wel een beetje in eigenlijk.
  maandag 11 juli 2011 @ 12:40:08 #85
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99315876
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat scharrel meer de lading dekt dan seksrelatie, omdat het niet alleen seks was maar ook emotioneel. Hij weet mensen niet op waarde te schatten en te waarderen niet alleen mij maar ook vrienden want ook zijn vrienden zijn zo van ah zo is Martin.
Mee eens. De vier jaar met Martin waren wat het was. Het lijkt me niet redelijk om het met terugwerkende kracht als waardeloos te bestempelen. Maar met hem kun je zo niet meer verder.

quote:
Op zich gaat het nu wel goed hoor maar ik ben heel erg pissig op het moment. Daten moet ik momenteel ook even niet aan denken , het is bij mij nu meer hoe ga ik hier mee om.
Het daten enzo komt ook wel weer maar ik moet even tijd hebben om hier mee om te gaan.
Dat kan ik me voorstellen.
The view from nowhere.
pi_99316026
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mee eens. De vier jaar met Martin waren wat het was. Het lijkt me niet redelijk om het met terugwerkende kracht als waardeloos te bestempelen. Maar met hem kun je zo niet meer verder.

[..]

Dat kan ik me voorstellen.
Ik wil niet zeggen dat het zo is maar zo voelt het momenteel. Feit blijft wel dat ik waarschijnlijk om iemand gaf , die niet om me geeft me niet waardeerd en misbruik heeft gemaakt van mijn gevoelens en dat maakt wel dat het totaal nutteloos aanvoelt.
pi_99316363
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen dat het zo is maar zo voelt het momenteel. Feit blijft wel dat ik waarschijnlijk om iemand gaf , die niet om me geeft me niet waardeerd en misbruik heeft gemaakt van mijn gevoelens en dat maakt wel dat het totaal nutteloos aanvoelt.
Dit is op zich wel waar, maar je hebt er --> nu <-- niks meer aan
Probeer het niet van een negatieve kant te zien. Goed, achteraf gezien heb je blijkbaar een fout gemaakt en ben je boos omdat je je hebt laten misleiden, maar als 't goed is, trap je daar dus mooi niet meer in ;)
pi_99316498
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is op zich wel waar, maar je hebt er --> nu <-- niks meer aan
Probeer het niet van een negatieve kant te zien. Goed, achteraf gezien heb je blijkbaar een fout gemaakt en ben je boos omdat je je hebt laten misleiden, maar als 't goed is, trap je daar dus mooi niet meer in ;)
Weet je wat het is , en dat zit me dwars ik wil ergens gewoon minstens een welgemeend eerlijk excuus van sorry dat ik je gekwetst heb, want het is gewoon een naaistreek dat iemand 4 jaar lang zo met mijn gevoelens om is gegaan.

En ergens denk ik dat ik dat kan vergeten dat die waarschijnlijk zo debiel is dat die niet snapt wat die gedaan heeft en erover bij zijn vrienden loopt op te scheppen.
Dat zit me heel erg dwars.
  maandag 11 juli 2011 @ 12:59:06 #89
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99316499
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat snap ik.

Het is een ontwikkeling, waarin je begonnen bent met een hele open, losse verhouding. Geleidelijk aan groeit er toch iets meer. Of je dan nog op hetzelfde spoor zit, wordt onduidelijk. Daarover communiseren jullie slecht. Waarschijnlijk omdat je zelf zegt last te hebben van bindingangst / je niet durft te binden. Verder is het leeftijdsverschil een soort tikkende tijdbom. Op een gegeven moment komt het tot een conclusie.
The view from nowhere.
pi_99316512
Het zijn even de emoties waar ik doorheen moet.
  maandag 11 juli 2011 @ 13:02:42 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99316625
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
Sterkte, maar wees blij dat nu het besef is gekomen dat je beter af bent zonder Martin, en dat je nu op zoek kan naar een vent die wel van je houdt en ook echt om je geeft.
C'est la vie
pi_99316905
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
Reageer jezelf even af anders, denk dat je je dan een stuk beter voelt. En ik bedoel fysiek afreageren, tegen een boksbal aanslaan ofzo.
pi_99316908
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Sterkte, maar wees blij dat nu het besef is gekomen dat je beter af bent zonder Martin, en dat je nu op zoek kan naar een vent die wel van je houdt en ook echt om je geeft.
Dat besef zal heus wel komen , maar het is nogal recentelijk en misschien heb ik die pissigheid even nodig om er even doorheen te komen.
pi_99316963
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Reageer jezelf even af anders, denk dat je je dan een stuk beter voelt. En ik bedoel fysiek afreageren, tegen een boksbal aanslaan ofzo.
Grappig dat je het zegt want ik zat net te denken om een rondje te gaan rennen om die agressie kwijt te raken.
pi_99316986
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Grappig dat je het zegt want ik zat net te denken om een rondje te gaan rennen om die agressie kwijt te raken.
Helpt echt, even tot het uiterste gaan. Misschien dan een dikke huilbui erachteraan, maar dan zal je je vanavond een stuk beter voelen. :)
pi_99317068
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Helpt echt, even tot het uiterste gaan. Misschien dan een dikke huilbui erachteraan, maar dan zal je je vanavond een stuk beter voelen. :)
Geloof me die huilbui heb ik gisteren gehad was even alsof ik niet meer kon. nu is het meer de kwaadheid die overheerst.
  maandag 11 juli 2011 @ 13:33:24 #97
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99317681
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik word weer genegeerd door de man.

Ik doe waarschijnlijk iets fout.

Ik ga niet meer zo stommig uit mezelf berichtjes sturen hoor.
Ik snap dat je ervan baalt dat het iedere keer niets wordt.

Of je in dit specifieke geval iets verkeerd doet, weet ik niet. Ik weet ook niet wat voor berichtjes je hebt gestuurd. Was het iemand die je op paiq leerde kennen?

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja oke ik moet dus hard 2 get spelen of zo bij de volgenden.

Maar ik wil wel graag seks. Dan voelt hij aan me ( ik denk: hmmmm) en dan moet ik zeg maar halverwege zeggen: "hihi niet echt erin gaan hoor". Dat is dan hard 2 get.
Nee, geen hard-to-get spelen. Het is juist een aftasten wat je aan elkaar hebt, zodat je pas verder gaat als je voldoende vertrouwen hebt. Dat sla je over en dan weet je niet wat je aan elkaar hebt.

quote:
Maar dan nog snap ik het niet wanneer ze niets laten horen meer. Ik bedoel, ik ben wel lekker en zij vonden mij ook lekker. Dan kunnen ze me toch vaker gebruiken? Er zijn meerdere standjes.
Ik heb de indruk dat je teveel probeert relaties aan te gaan door jezelf te verkopen, door grappig of lekker te zijn. Dat is prima om interesse te wekken. Maar als het daarbij blijft, is het onvoldoende. Want de ander is geen publiek, die naar een voorstelling kijkt, maar iemand waarmee je het contact aangaat op basis van wederzijdse belangstelling. Als je dat niet doet, blijft het los zand.
The view from nowhere.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:19:45 #98
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99319218
God wat voel ik me nu als een idioot. Weet je wat ik net dacht... Ik dacht dat het meisje een briefje in mijn rugzak had gedaan om te laten weten dat ze mij leuk vind (rugzak stond een week bij een andere vriendin van mij waar zij bleef slapen). Wat ben ik toch ook een idioot :I
  maandag 11 juli 2011 @ 14:30:17 #99
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99319597
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
God wat voel ik me nu als een idioot. Weet je wat ik net dacht... Ik dacht dat het meisje een briefje in mijn rugzak had gedaan om te laten weten dat ze mij leuk vind (rugzak stond een week bij een andere vriendin van mij waar zij bleef slapen). Wat ben ik toch ook een idioot :I
:Y :D
The view from nowhere.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:33:17 #100
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99319706
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

:Y :D
Ik heb uiteindelijk niet eens in die tas gekeken. Gvd nu wil ik al helemaal die tas in (excuus; een van mijn deobussen zit er nog in)... Pathetic, ain't it :P
pi_99321274
ha even gerend en dat scheelt . Ook weer op badoo 2 reacties gehad maar doe er niets mee maar is even een egoboost.

Zo ook even naar ouders fietsen. En verder ik geloof dat meneer heel zielig aan het doen is tegen zijn vrienden maar hij heeft niets om zielig over te doen :( Hij heeft dit allemaal zelf gecreeerd :(
pi_99321660
Jullie zeggen allemaal dat ik beter niet had moeten zeggen dat ik niet verliefd ben op dit moment, maar wat had ik dan moeten zeggen. Het is namelijk de waarheid.

Weetje wat ik denk, dat zij daar een ander heeft en dat ze een ''normale'' manier zoekt om het contact te verbreken met mij, zodat het lijkt alsof ze zo zielig is en het zo erg vindt enzovoort maar ondertussen, want ik heb wel gemerkt dat er veel jongens/mannen zijn die haar zien zitten daar. En aangezien ik een mail heb gestuurd met de medeleding dat ik stop met het meisje hier, kan haar d'r toch niks meer van weerhouden om weer contact op te nemen?

Dus een ander.. Anders zou ze niet zo moeilijk doen, denk ik. Of leef ik me weer niet goed in?
  maandag 11 juli 2011 @ 15:33:04 #103
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99322017
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef Mpj het volgende:
Jullie zeggen allemaal dat ik beter niet had moeten zeggen dat ik niet verliefd ben op dit moment, maar wat had ik dan moeten zeggen. Het is namelijk de waarheid.

Weetje wat ik denk, dat zij daar een ander heeft en dat ze een ''normale'' manier zoekt om het contact te verbreken met mij, zodat het lijkt alsof ze zo zielig is en het zo erg vindt enzovoort maar ondertussen, want ik heb wel gemerkt dat er veel jongens/mannen zijn die haar zien zitten daar. En aangezien ik een mail heb gestuurd met de medeleding dat ik stop met het meisje hier, kan haar d'r toch niks meer van weerhouden om weer contact op te nemen?

Dus een ander.. Anders zou ze niet zo moeilijk doen, denk ik. Of leef ik me weer niet goed in?
Als je verliefd ben moet je niet proberen te denken, relativeren lukt toch niet, de waarheid zien ook niet...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_99322021
quote:

Ik denk waarschijnlijk dat je niet goed inleeft, want er zijn meerdere factoren dus ook ver weg en waarschijnlijk is het bij haar gewoon zelfbescherming.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:34:13 #105
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99322062
quote:
Daar moet je het niet over hebben in het eerste stadium, omdat alles nog kan veranderen.

quote:
Weetje wat ik denk, dat zij daar een ander heeft en dat ze een ''normale'' manier zoekt om het contact te verbreken met mij, zodat het lijkt alsof ze zo zielig is en het zo erg vindt enzovoort maar ondertussen, want ik heb wel gemerkt dat er veel jongens/mannen zijn die haar zien zitten daar. En aangezien ik een mail heb gestuurd met de medeleding dat ik stop met het meisje hier, kan haar d'r toch niks meer van weerhouden om weer contact op te nemen? Dus een ander.. Anders zou ze niet zo moeilijk doen, denk ik. Of leef ik me weer niet goed in?
Is ze onbereikbaar in jou ogen (verder weg, veel concurrentie) en trekt dat? Je denkt mijns inziens te strategisch en je maalt. Ze zegt zelf dat ze onzeker is en dat je niet op haar kan vallen. Allebei onzeker.

Volg je hart en gebruik je verstand.
The view from nowhere.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:45:16 #106
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99322513
Doe maar zonder drank :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:49:03 #107
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99322634
quote:
Stel je voor dat een dame dat tegen jou zegt.
Ik zou dan toch redelijk snel de conclusie trekken dat het toch nooit iets kan worden.
In het begin gewoon aftasten en dat soort dingen niet uitspreken.
quote:

Tsja alles is wel mogelijk.
Anders ga je er even langs. Dan heb je meteen duidelijkheid.

http://www.nshispeed.nl/n(...)y3-akCFYiEDgodkUiRZQ
pi_99322766
Mijn hart? Ik weet niet wat mijn hart zegt. Ik wil haar het liefst niet kwijt, maar ok, ik heb haar gemaild en geen reactie terug (ik weet zeker dat ze het heeft gelezen) en als ze me echt zou willen, had ze heus wel terug gemaild. Maar geen probleem verder, ik lig er niet wakker van en ik ga op vakantie met vrienden binnenkort dus ik ga me absoluut niet inhouden voor haar.. dat zou ik pas doen als ik echt een serieuze relatie heb.

Onzeker ben ik niet ook al heb ik concurrentie. Ik ben gewoon geirriteerd door haar, maar gaat wel over straks.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:55:01 #109
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99322861
Als je niet weet wat je wilt, kun je beter experimenteren.
The view from nowhere.
pi_99325096
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
Als je niet weet wat je wilt, kun je beter experimenteren.
Nou nee, dat zorgt ook weer voor drama's niet weten wat ze willen zorgen voor heel veel troep.
Hij kan beter goed nadenken wat die wel wil en van daaruit handelen.
pi_99325451
quote:
Dat is niet inleven, maar invullen.

quote:
Ik weet niet wat mijn hart zegt. Ik wil haar het liefst niet kwijt, maar ok, ik heb haar gemaild en geen reactie terug (ik weet zeker dat ze het heeft gelezen) en als ze me echt zou willen, had ze heus wel terug gemaild.
Je weet helemaal niet a. hoe jouw mail op haar is overgekomen (waarom mail je zoiets überhaupt??) en b. waarom ze je (nog ) niet heeft teruggemaild -dat kunnen 1001 redenen zijn. Dat is het risico als je mailt. Als je haar of dingen van haar (weten) wilt, be a man, dus: bel haar op of ga er idd heen.

@'als ze me echt zou willen' - ehh...jij bent degene die niet weet wat-ie wil. Dat moet je niet bij haar gaan leggen. Als ze zo speciaal voor je is en je haar niet kwijt wilt, dan laat je dat -direkt en niet indirekt via mail of sms- merken en doe JIJ er wat aan. Daar doe je moeite voor. Punt. En als je er verder niet wakker van ligt en je je 'dus absoluut niet gaat inhouden voor haar' -waarom haar uberhaupt nog lastig vallen met je eigen ambivalentie?
  maandag 11 juli 2011 @ 17:21:41 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99326267
Ah Mpj zit achter vrouwvolk aan wat aan de andere kant van de plas woont zie ik.
C'est la vie
pi_99326513
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef Mpj het volgende:
Mijn hart? Ik weet niet wat mijn hart zegt. Ik wil haar het liefst niet kwijt, maar ok, ik heb haar gemaild en geen reactie terug (ik weet zeker dat ze het heeft gelezen) en als ze me echt zou willen, had ze heus wel terug gemaild. Maar geen probleem verder, ik lig er niet wakker van en ik ga op vakantie met vrienden binnenkort dus ik ga me absoluut niet inhouden voor haar.. dat zou ik pas doen als ik echt een serieuze relatie heb.

Onzeker ben ik niet ook al heb ik concurrentie. Ik ben gewoon geirriteerd door haar, maar gaat wel over straks.
Dit is het meisje waarmee je maar maximaal 24 uur bent omgegaan en die ook nog eens in een ander land woont?

Ze wil je vast niet meer omdat ze het idee heeft gekregen dat je een player bent. En dat het kansloos is gezien het feit dat jij hebt aangegeven niet verliefd op haar te zijn. Dus wat moet je dan nog met iemand die je net kent en in een heel ander land woont? Of haal ik nu twee meiden door elkaar. :@
pi_99326675
Natuurlijk heb ik gebeld. Het probleem is dat ze niet opneemt. Ik heb in totaal al zes keer gebeld. Daarom heb ik besloten om haar een mail te sturen met de keuze erin: of contact als vrienden of niks. Ze heeft (waarschijnlijk) gekozen voor het laatste. Ik vind langsgaan erg overdreven, maar als ik de kans zou hebben om naar Londen te gaan, was ik wel gegaan - niet specifiek voor haar maar dan ging ik sowieso wel naar haar toe, neem dat maar van mij aan. Maar ik heb hier werk, heb het sowieso druk deze week, vrijdag mijn verjaardag, groot feest en ik ga zondag voor drie weken op vakantie. Dus langsgaan, daar heb ik simpelweg geen tijd voor op dit moment. Ik heb gedaan wat ik op dit moment heb kunnen doen..

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is het meisje waarmee je maar maximaal 24 uur bent omgegaan en die ook nog eens in een ander land woont?

Ze wil je vast niet meer omdat ze het idee heeft gekregen dat je een player bent. En dat het kansloos is gezien het feit dat jij hebt aangegeven niet verliefd op haar te zijn. Dus wat moet je dan nog met iemand die je net kent en in een heel ander land woont? Of haal ik nu twee meiden door elkaar. :@
Ietsje meer. :P En dan tel je het contact daarna niet mee.. Maar goed, daarom; het slaat eigenlijk nergens op.

Nee, die ander woont gewoon in Nederland en die ken ik wel wat langer. Gek genoeg vind ik het meisje uit Londen leuker.
pi_99326756
Je vindt haar wel echt heel leuk heb ik het idee, anders zou je sneller denken jammer dan. Op vakantie was het leuk maar nu dus niet meer.
pi_99327385
Je stelt haar een ultimatum 'of vrienden of niets'. Dan verwacht je ook nog per se een reaktie. Sterker nog, je vind het vreemd dat als jij laat weten dat je gestopt bent met de scharrel in NL, dat zij daarop niet voor jou gaat? Ehm hoezo voor jou gaat? Zij heeft toch al laten weten jou te zien als relatiemiddel en jij hebt dat afgehouden?

Ondertussen vind je haar wel 'te speciaal' 'leuker dan die ander' en zou je haar geregeld opzoeken in London als je vrienden met haar zou zijn?

Bindingsangst ofzo? Wat wil je nou?

Je bent nogal onmogelijk en egoistisch bezig als ik het allemaal zo lees... en dan erger jij je aan HAAR? :{
  maandag 11 juli 2011 @ 17:52:58 #117
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99327410
Wat ik wel goed vind van mezelf dat ik ondanks mijn rare gedachte nog steeds niet in de tas heb gekeken.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:54:00 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99327446
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
Wat ik wel goed vind van mezelf dat ik ondanks mijn rare gedachte nog steeds niet in de tas heb gekeken.
Welke tas?
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 17:58:13 #119
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99327615
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Welke tas?
Ik was mijn rugzak eindelijk op gaan halen bij een vriendin van mij, en dat meisje (dat ik leuk vind) was er vaker blijven slapen dus dacht (denk) ik steeds dat ze er een briefje in gedaan had dat ze me leuk vind :') pathetic, i know.
Maar heb tot nu toe niet in de tas gekeken.
pi_99327919
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
Je stelt haar een ultimatum 'of vrienden of niets'. Dan verwacht je ook nog per se een reaktie. Sterker nog, je vind het vreemd dat als jij laat weten dat je gestopt bent met de scharrel in NL, dat zij daarop niet voor jou gaat? Ehm hoezo voor jou gaat? Zij heeft toch al laten weten jou te zien als relatiemiddel en jij hebt dat afgehouden?

Ondertussen vind je haar wel 'te speciaal' 'leuker dan die ander' en zou je haar geregeld opzoeken in London als je vrienden met haar zou zijn?

Je bent nogal onmogelijk en egoistisch bezig als ik het allemaal zo lees... en dan erger jij je aan HAAR? :{
Ik vraag me ook af of ze 'dingen' gedaan hebben met elkaar. Dan kan ik me goed voorstellen dat ze gekwetst is na zijn woorden en liever ook geen vrienden wil zijn.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:08:35 #121
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_99328012
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:58 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik was mijn rugzak eindelijk op gaan halen bij een vriendin van mij, en dat meisje (dat ik leuk vind) was er vaker blijven slapen dus dacht (denk) ik steeds dat ze er een briefje in gedaan had dat ze me leuk vind :') pathetic, i know.
Maar heb tot nu toe niet in de tas gekeken.
Wijf dat je bent. Kijk gewoon in die tas.

Je doet t alleen niet omdat je te laf bent. Te bang bent om teleurgesteld te worden. Het leven bestaat uit kansen grijpen. Vraag dr uit, zoen dr, loop een blauwtje... Uiteindelijk krijg je wat je toekomt. En mensen met lef krijgen de wereld...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 11 juli 2011 @ 18:10:13 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99328077
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je doet t alleen niet omdat je te laf bent. Te bang bent om teleurgesteld te worden. Het leven bestaat uit kansen grijpen. Vraag dr uit, zoen dr, loop een blauwtje... Uiteindelijk krijg je wat je toekomt. En mensen met lef krijgen de wereld...
Ging het maar zo makkelijk jongen. _O-
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 18:14:41 #123
88139 JoeyT
pi_99328251
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ging het maar zo makkelijk jongen. _O-
Zo is het gewoon... Hoe zie jij t dan?

Een meisje weet na 30 seconden wel of ke neukmateriaal bent of niet... Dus waarom je zelf in spanning houden en dus voor de gek houden?
  maandag 11 juli 2011 @ 18:16:11 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99328321
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Een meisje weet na 30 seconden wel of ke neukmateriaal bent of niet... Dus waarom je zelf in spanning houden en dus voor de gek houden?
Zo is het vast maar doen is een tweede zeker voor een 16 jarige puber die niet al zo super zelfverzekerd is.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 18:17:32 #125
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99328391
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wtf? Het punt was juist dat er toch geen briefje in die tas zit, als er kans was had ik allang gekeken hoor :{
  maandag 11 juli 2011 @ 18:18:16 #126
88139 JoeyT
pi_99328424
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo is het vast maar doen is een tweede zeker voor een 16 jarige puber die niet al zo super zelfverzekerd is.
Ok ik wist niet dat ik in t puber forum zat...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:18:53 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99328457
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Alle leeftijden komen hier vriend.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 18:19:51 #128
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99328508
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Alle leeftijden hebben versierproblemen, sorry hoor dat ik jong ben :{
pi_99328538
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Alsjeblieft zegt. Stel je voor dat iemand inderdaad na 30 seconden weet of je neukmateriaal bent, ongelofelijk vulgair maar allright, dan weet ze nog altijd niet of het alleen neukmateriaal betreft of ook relatiemateriaal. En daar denken (de meeste) meisjes altijd veel langer over na.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:20:59 #130
88139 JoeyT
pi_99328564
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wtf? Het punt was juist dat er toch geen briefje in die tas zit, als er kans was had ik allang gekeken hoor :{
Nee hoor. Dat is niet de reden dat je niet kijkt... Je kijkt niet omdat je hoop hebt.

Maar ik hoor net dat je 16 bent, dus trek t je niet aan... Toen ik 16 was was ik ook onzeker en een half jaartje later kreeg ik per ongeluk mn eerste relatie...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:21:57 #131
88139 JoeyT
pi_99328607
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Alle leeftijden hebben versierproblemen, sorry hoor dat ik jong ben :{
Het geeft niet :)...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:22:57 #132
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99328650
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is niet de reden dat je niet kijkt... Je kijkt niet omdat je hoop hebt.

Maar ik hoor net dat je 16 bent, dus trek t je niet aan... Toen ik 16 was was ik ook onzeker en een half jaartje later kreeg ik per ongeluk mn eerste relatie...
Hrmph. I hate to say this, maar je hebt gelijk. En dat is nou juist het sneue eraan, dat ik hoop heb dat er een briefje in zit...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:23:09 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99328658
quote:
15s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Alsjeblieft zegt. Stel je voor dat iemand inderdaad na 30 seconden weet of je neukmateriaal bent, ongelofelijk vulgair maar allright, dan weet ze nog altijd niet of het alleen neukmateriaal betreft of ook relatiemateriaal. En daar denken (de meeste) meisjes altijd veel langer over na.
Maar het begint toch bij het eerste lijkt mij een uiterlijk zie je meteen een karakter duurt net wat langer om goed te zien.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 18:23:28 #134
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99328671
quote:

[..]

Klonk voor mij als pua :O
pi_99328691
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar het begint toch bij het eerste lijkt mij een uiterlijk zie je meteen een karakter duurt net wat langer om goed te zien.
Ja, en wanneer is iemand neukmateriaal? Inderdaad, voor verreweg de meeste wanneer iemand er goed uitziet. Maar relatiemateriaal, dat gaat imo veel dieper en daar heb je veel langer voor nodig.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:24:40 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99328714
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hoeft geen PUA te zijn.
Eerder een we-hebben-niks-beters-te-doen-onderzoek van een of andere Universiteit.
C'est la vie
pi_99328720
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Kan je ook nog normaal reageren? Wat is een PUA? Een Pick Up Artist?
  maandag 11 juli 2011 @ 18:25:53 #138
88139 JoeyT
pi_99328766
quote:

[..]

Een man weet het ook binnen 30 seconden. Wil niet zeggen dat ze t doet. Bedoel puur de aantrekkingskracht.

Ook denken vrouwen niet na over een relatie. Je wordt verliefd of niet, daar draait t om.

Maar al het bovenstaande betekent nog steeds dat je gewoon lef móet hebben. Of je nou na 3 dagen weet dat zw je niet zit zitten of na een half jaar. Ik opteer het eerste...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:25:53 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99328767
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jup.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 18:26:08 #140
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99328776
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Niet jou stuk dat stuk van Joey. Kun jij mij dan even aanwijzen waar ik niet normaal reageer?
pi_99328782
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik heb uiteindelijk niet eens in die tas gekeken. Gvd nu wil ik al helemaal die tas in (excuus; een van mijn deobussen zit er nog in)... Pathetic, ain't it :P
Probeer actief te zijn in plaats van reactief. Het wachten op mogelijke signalen is slecht voor jezelf en kan vermoeiend zijn. Wees onvoorspelbaar :)
pi_99328825
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Niet jou stuk dat stuk van Joey. Kun jij mij dan even aanwijzen waar ik niet normaal reageer?
Oh thanks. Ik dacht dat je mijn antwoord bedoelde en omdat ik nog nooit van een PUA gehoord heb vond ik het even stom.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:27:33 #143
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99328840
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Een man weet het ook binnen 30 seconden. Wil niet zeggen dat ze t doet. Bedoel puur de aantrekkingskracht.

Ook denken vrouwen niet na over een relatie. Je wordt verliefd of niet, daar draait t om.

Maar al het bovenstaande betekent nog steeds dat je gewoon lef móet hebben. Of je nou na 3 dagen weet dat zw je niet zit zitten of na een half jaar. Ik opteer het eerste...
Man weet of hij haar wil neuken in +- 10 seconden. Oftewel; mooi kontje, mooie tieten, niet te dik, goed gezichtje en dan is het al neukmateriaal (bij mannen dan, imo)
pi_99328863
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Right. En het is heel onlogisch dat je na 30 seconden verliefd bent. Of je moet een domme gans zijn die dus echt alleen op uiterlijk valt.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:29:55 #145
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99328931
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Probeer actief te zijn in plaats van reactief. Het wachten op mogelijke signalen is slecht voor jezelf en kan vermoeiend zijn. Wees onvoorspelbaar :)
Zie haar nu 5 weken niet. Ik ga gewoon plezier hebben op vakantie en eerst 2 weekjes volop geld verdienen, weinig uitgaan (moet smorgens vroeg op) maar heb sociaal werk dus m'n sociale skills gaan er alleen op vooruit :P, dus heb zin in op vakantie gaan. Daarna probeer ik het mss wel weer, ligt eraan wat er deze 5 weken gebeurt.
pi_99329050
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Right. En het is heel onlogisch dat je na 30 seconden verliefd bent. Of je moet een domme gans zijn die dus echt alleen op uiterlijk valt.
Daarom is het essentieel om als man zijnde een sterke persoonlijkheid te hebben die naar buiten uitstraalt. Expressie als man zijnde is zeer belangrijk, hierdoor worden vrouwen sneller verliefd. En dit kan ook binnen 30 seconden gebeuren.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:33:21 #147
88139 JoeyT
pi_99329060
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hrmph. I hate to say this, maar je hebt gelijk. En dat is nou juist het sneue eraan, dat ik hoop heb dat er een briefje in zit...
Het is niet sneu... Toen ik 16 was had ik net een scooter. Ik ging samen met een vriend rondjes door de wijk rijden van het meisje waar ik verliefd op was. Heb het haar nooit durven zeggen.

Wat je moet onthouden is dat je 16 bent. Weinig 16jarigen kunnen versieren.Hoeft ook nog niet...

Wat ik je aanraad is te gaan sporten. Ga op fitness. Bouw aan een mooi lichaam. Als je straks een paar jaar verder bent ben je me dankbaar...

Verder probeer met iedereen om te kunnen gaan. Knap, lelijk, dik, dun, oud en jong... Je zal leren hoe je met mensen om moet gaan, je zal leren flirten...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:33:58 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99329093
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarom is het essentieel om als man zijnde een sterke persoonlijkheid te hebben die naar buiten uitstraalt. Expressie als man zijnde is zeer belangrijk, hierdoor worden vrouwen sneller verliefd. En dit kan ook binnen 30 seconden gebeuren.
Dan ben je wel heel vreemd.
Oh wacht ik was verliefd binnen 3 minuten laat maar. _O-
C'est la vie
pi_99329142
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zie haar nu 5 weken niet. Ik ga gewoon plezier hebben op vakantie en eerst 2 weekjes volop geld verdienen, weinig uitgaan (moet smorgens vroeg op) maar heb sociaal werk dus m'n sociale skills gaan er alleen op vooruit :P, dus heb zin in op vakantie gaan. Daarna probeer ik het mss wel weer, ligt eraan wat er deze 5 weken gebeurt.
Jammer van het uitgaan maar verder klinkt het goed!!
pi_99329148
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan ja, maar gebeurd vrij weinig. Maar goed, uitzondering bevestigt de regel.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:35:09 #151
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99329163
Ik zit aan de fitness (laatste tijd wat minder omdat werk moet ik al 1.5 uur fietsen, en ook een hoop rondlopen) ook bestaat mijn werk eruit met mensen praten en ze te vriend houden, en in ieder geval zorgen dat ze zich gedragen.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:36:32 #152
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99329233
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jammer van het uitgaan maar verder klinkt het goed!!
Anders moet ik alleen uit sowieso bijna iedereen is op vakantie :{ en als 16jarige ga je nog niet alleen uit... Dat ziet er ook zo sneu uit :P
pi_99329255
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet meteen smoorverliefd te zijn om te weten of er wel of geen aantrekkingskracht is, en dat wordt doorgaans heel snel al (onbewust) bepaald.
pi_99329273
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het kan ja, maar gebeurd vrij weinig. Maar goed, uitzondering bevestigt de regel.
Daarom geef ik iedereen het advies om aan hunzelf te werken, voor hunzelf, met als bijgevolg dat vrouwen eerder verliefd op ze kunnen worden.
pi_99329385
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarom geef ik iedereen het advies om aan hunzelf te werken, voor hunzelf, met als bijgevolg dat vrouwen eerder verliefd op ze kunnen worden.
Das een goed advies van jou. :9
  maandag 11 juli 2011 @ 18:40:16 #156
88139 JoeyT
pi_99329387
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit aan de fitness (laatste tijd wat minder omdat werk moet ik al 1.5 uur fietsen, en ook een hoop rondlopen) ook bestaat mijn werk eruit met mensen praten en ze te vriend houden, en in ieder geval zorgen dat ze zich gedragen.
Met fitness bedoel ik aan de gewichten. Niet fietsen. Dat is voor erbij. 4x pw aan de gewichten. Nogmaals als je straks 20 bent, ben je me dankbaar.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:41:23 #157
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99329438
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Met fitness bedoel ik aan de gewichten. Niet fietsen. Dat is voor erbij. 4x pw aan de gewichten. Nogmaals als je straks 20 bent, ben kwam me dankbaar.
Gozer ik doe ook gewichten, rustig beginnen wjw op die machines. Alles 30-40 kilo, rustig aan. Eerst wennen daarna pas vol.
pi_99329484
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:36 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Anders moet ik alleen uit sowieso bijna iedereen is op vakantie :{ en als 16jarige ga je nog niet alleen uit... Dat ziet er ook zo sneu uit :P
Het is een goede manier van zelfontwikkeling. Verder merkt bijna niemand het als je alleen gaat, en voor de mensen die het merken boeit het niet. Probeer maar gewoon een keer, als het niet leuk is kan je altijd weer naar huis. Je zult zien dat het meer die drempel is die in je hoofd zit.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:43:42 #159
88139 JoeyT
pi_99329547
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Gozer ik doe ook gewichten, rustig beginnen wjw op die machines. Alles 30-40 kilo, rustig aan. Eerst wennen daarna pas vol.
Rustig beginnen is niets mis mee en zelfs noodzakelijk. Alles 30-40 kilo slaat nergens op net als alleen machines...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:44:01 #160
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99329565
Ja oké maar hier is het alleen groepen ik weet zeker dat binnen notime iemand die ik niet mag tegen mij begint te lullen. Als ik in een grote stad was was ik wel alleen uitgegaan. Maar niet hier.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:44:40 #161
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99329601
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Rustig beginnen is niets mis mee en zelfs noodzakelijk. Alles 30-40 kilo slaat nergens op net als alleen machines...
Trainingsschema, ook wel algemene fitheid gepakt ipv kracht.
pi_99329660
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ja oké maar hier is het alleen groepen ik weet zeker dat binnen notime iemand die ik niet mag tegen mij begint te lullen. Als ik in een grote stad was was ik wel alleen uitgegaan. Maar niet hier.
Zo'n vijandig sfeertje is niet gezellig inderdaad .
  maandag 11 juli 2011 @ 18:47:01 #163
88139 JoeyT
pi_99329692
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Trainingsschema, ook wel algemene fitheid gepakt ipv kracht.
Nogmaals op je 20e ben je mw dankbaar...

Ik weet waar ik over praat. Maar als jij adviezen wilt van mensen die niet kunnen versieren en het niet hebben dan vooral hier doorgaan...
  maandag 11 juli 2011 @ 18:47:53 #164
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99329727
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik weet waar ik over praat. Maar als jij adviezen wilt van mensen die niet kunnen versieren en het niet hebben dan vooral hier doorgaan...
Bovendien kan je nog wel een strak lichaam hebben als je een uitstraling van een natte krant hebt maakt dat lichaam nog steeds niet uit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99329747
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bovendien kan je nog wel een strak lichaam hebben als je een uitstraling van een natte krant hebt maakt dat lichaam nog steeds niet uit
Precies!
  maandag 11 juli 2011 @ 18:49:04 #166
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99329772
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit heeft te maken met iemand vertrouwen die er een opleiding voor heeft gedaan en mij er ook irl mee kan helpen, en wat zou ik dan moeten doen? Het gaat nu niet eens over versieren en ik heb hier al meerdere goede tips ontvangen ^O^
pi_99329802
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Man weet of hij haar wil neuken in +- 10 seconden. Oftewel; mooi kontje, mooie tieten, niet te dik, goed gezichtje en dan is het al neukmateriaal (bij mannen dan, imo)
Al? Alsof het niks is. :D
  maandag 11 juli 2011 @ 18:49:52 #168
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99329812
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies!
Een lichaam waar jezelf blij mee bent helpt wel bij een betere uitstraling
14 SHADES OF GREY
  maandag 11 juli 2011 @ 18:52:17 #169
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99329924
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ben nu ook tevreden, niet te dik niet te dun, redelijke spiermassa en ik doe ook vooral fitness om sterker te worden voor mijn taekwondo en als een leuk tijdverdrijf.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:53:04 #170
88139 JoeyT
pi_99329961
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mooi lichaam geeft zelfvertrouwen, zelfvertrouwen geeft uitstraling.

Hoeveel neuk je Tijn? Hoeveel versier je Tijn? Waarom geef je dan adviezen?

De meesten zijn te lui, gelukkig maar. Maar als ik een 16 jarige iets kan meegeven dan is het dat... Sporten.
pi_99330002
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat ook ja. Andere persoonlijke doelstellingen ook, het maakt datgene die je bent. Bijvoorbeeld dat je je eigen muziek maakt en hier goed bij voelt.

De grote valkuil hierbij is de ego en zelfkwalificatie. Mannen vertellen vaak wat ze doen om indruk te maken bij een vrouw of interesse te wekken. Hierbij worden deze dingen ineens niets meer waard. Mensen vergeten vaak dat ze deze dingen voor hunzelf doen, en niet voor anderen.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:54:48 #172
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99330049
Dude Joey alsjeblieft man waarom zou hij niet mee mogen praten? Als jij zo baas bent waarom hoor ik jou dan niet met een beter trainingsschema voor mij komen? Waarom heb je alle problemen niet al opgelost? Er zijn trouwens zat dikke mensen met een hoop zelfvertrouwen, het heeft meer te maken met of je tevreden bent of niet imho.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:56:09 #173
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99330106
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat ook ja. Andere persoonlijke doelstellingen ook, het maakt datgene die je bent. Bijvoorbeeld dat je je eigen muziek maakt en hier goed bij voelt.

De grote valkuil hierbij is de ego en zelfkwalificatie. Mannen vertellen vaak wat ze doen om indruk te maken bij een vrouw of interesse te wekken. Hierbij worden deze dingen ineens niets meer waard. Mensen vergeten vaak dat ze deze dingen voor hunzelf doen, en niet voor anderen.
Heb ik ook al probeer ik nu niemand meer te vertellen dat ik gitaar speel (behalve als het toevallig over instrumenten gaat) want ik krijg de hele tijd 'oowhh speel jij gitaar??' te horen. Zwaar irritant.
pi_99330317
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Heb ik ook al probeer ik nu niemand meer te vertellen dat ik gitaar speel (behalve als het toevallig over instrumenten gaat) want ik krijg de hele tijd 'oowhh speel jij gitaar??' te horen. Zwaar irritant.
Haha. Ja, en als ze er vanzelf achter komen ben je onvoorspelbaar en is het aantrekkelijker. Laatst zag ik iemand met een vrouw praten: "Ik doe dit... dat blabla" , hoe meer hij zichzelf kwalificeerde, hoe meer ik hem in the friendzone zag belanden. Vroeger merkte ik het niet zo, maar nu is het best grappig om te zien. Vroeger deed ik het ook uiteraard. Zelfs mensen die vrij oud zijn doen het nog steeds. Ik ben blij dat ik dit geleerd heb.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:00:43 #175
88139 JoeyT
pi_99330338
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Newbie114 het volgende:
Dude Joey alsjeblieft man waarom zou hij niet mee mogen praten? Als jij zo baas bent waarom hoor ik jou dan niet met een beter trainingsschema voor mij komen? Waarom heb je alle problemen niet al opgelost? Er zijn trouwens zat dikke mensen met een hoop zelfvertrouwen, het heeft meer te maken met of je tevreden bent of niet imho.
Heb 6 jaar als personal trainer gewerkt. Inclusief topsporters. Dus een simpel schemaatje is geen probleem. PM me maar. Ik doe geen moeite voor luie mensen.

En noem me geen baas. Ik ben geen 16...
  maandag 11 juli 2011 @ 19:02:37 #176
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99330414
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha. Ja, en als ze er vanzelf achter komen ben je onvoorspelbaar en is het aantrekkelijker. Laatst zag ik iemand met een vrouw praten: "Ik doe dit... dat blabla" , hoe meer hij zichzelf kwalificeerde, hoe meer ik hem in the friendzone zag belanden. Vroeger merkte ik het niet zo, maar nu is het best grappig om te zien. Vroeger deed ik het ook uiteraard. Zelfs mensen die vrij oud zijn doen het nog steeds. Ik ben blij dat ik dit geleerd heb.
Haha ik vind het zowieso leuker om wat meer over de persoon te weten te komen of een verhaal te vertellen, beter dan de hele tijd over jezelf lullen. Ik weet al hoe goed ik ben (ahem) dus dat hoef ik niet nog eens te horen van mezelf hahaha
  maandag 11 juli 2011 @ 19:04:17 #177
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99330500
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Heb 6 jaar als personal trainer gewerkt. Inclusief topsporters. Dus een simpel schemaatje is geen probleem. PM me maar. Ik doe geen moeite voor luie mensen.

En noem me geen baas. Ik ben geen 16...
Ennehm, je inbox is vol.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:05:54 #178
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99330581
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De meesten zijn te lui, gelukkig maar. Maar als ik een 16 jarige iets kan meegeven dan is het dat... Sporten.
En joeyboy hoe zie jij er zelf uit? Lekker veilig van je computertje is het zo makkelijk om die dingen te zeggen.
Hetzelfde kan ik ook aan jou vragen. Dus als jij eerst antwoord dan zal ik ook antwoorden. Niet dat ik je antwoorden geloof.

Een vraag zal ik wel beantwoorden. Waarom ik zelf ook advies geef? Waarom niet? Daar is dit topic toch voor? En wat doe jij hier eigenlijk?
14 SHADES OF GREY
  maandag 11 juli 2011 @ 19:06:45 #179
88139 JoeyT
pi_99330626
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ennehm, je inbox is vol.
Ik zit nu op mn mobiel. Zal hm vanaaf Legen... Ik stuur je wel een PM :)
  maandag 11 juli 2011 @ 19:07:57 #180
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99330686
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zit nu op mn mobiel. Zal hm vanaaf Legen... Ik stuur je wel een PM :)
Ik laat hem nog wel nakijken bij de trainers in het fitnesscentrum, dus hij moet wel goed zijn anders gebruik ik hem niet, en blijf ik bij m'n oude schema.
Wel bedankt trouwens :)
  maandag 11 juli 2011 @ 19:13:34 #181
88139 JoeyT
pi_99330974
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik laat hem nog wel nakijken bij de trainers in het fitnesscentrum, dus hij moet wel goed zijn anders gebruik ik hem niet, en blijf ik bij m'n oude schema.
Wel bedankt trouwens :)
Haha is goed joh... Maak een mooie voor je en laat t idd controleren... Goed om sceptisch te zijn...
  maandag 11 juli 2011 @ 19:15:14 #182
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99331066
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Haha is goed joh... Maak een mooie voor je en laat t idd controleren... Goed om sceptisch te zijn...
Zeker over de interwebz :P
  maandag 11 juli 2011 @ 19:18:38 #183
88139 JoeyT
pi_99331243
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En joeyboy hoe zie jij er zelf uit? Lekker veilig van je computertje is het zo makkelijk om die dingen te zeggen.
Hetzelfde kan ik ook aan jou vragen. Dus als jij eerst antwoord dan zal ik ook antwoorden. Niet dat ik je antwoorden geloof.

Een vraag zal ik wel beantwoorden. Waarom ik zelf ook advies geef? Waarom niet? Daar is dit topic toch voor? En wat doe jij hier eigenlijk?
Laat ik dan ook maar 1 vraag beantwoorden. Ik zorgde ff voor tegenwind... En gaf een 16 jarige het advies wat ik mezelf zou geven als ik weer 16 was...
  maandag 11 juli 2011 @ 19:19:34 #184
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99331297
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Laat ik dan ook maar 1 vraag beantwoorden. Ik zorgde ff voor tegenwind... En gaf een 16 jarige het advies wat ik mezelf zou geven als ik weer 16 was...
Tuurlijk jongen :+ dat geloof toch zeker zelf niet.
14 SHADES OF GREY
pi_99332093
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit noem jij advies?

quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

maandag 11 juli 2011 @ 19:33:44 #186
118585 Crutch
pi_99332100
Even zonder gekheid mensen; die Joey brengt het misschien opvallend, maar hij heeft wel gelijk.

Eigenlijk zou een ieder die twijfelt over zijn of haar uiterlijk (dan heb ik het niet per definitie over gezichtsdeformaties) maar eens moeten gaan sporten.
Dan bedoel ik ook echt serieus aan je lichaam werken.
Als jij (zoals vrouwen dat zeggen) lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit.

Maar aan de andere kant hoeft het ook niet uit te maken of je nou een bierbuik hebt of niet; zo lang je er maar vrede mee hebt.

Verder zou het je (ook als je nog jong bent) niet misstaan om wat kleding betreft een afstand te doen van het soort muziek dat je luistert. Tenzij je naar een concert o.i.d. gaat uiteraard.

Bandshirst, wijde broeken, dikke eyeliner en dikke riemgespen waar met opzet het shirt achterlangs gepropt wordt. Pfff, ik weet niet hoor.
Je moeder is een hamster
  maandag 11 juli 2011 @ 19:36:08 #187
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99332217
Nah ik kleed me ook 'normaal' zowieso vind ik metal kleding en look nou ook weer niet supervet, en snap dan ook wel dat top40 mensjes je dan niet meer willen.
pi_99332470
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef Crutch het volgende:
Even zonder gekheid mensen; die Joey brengt het misschien opvallend, maar hij heeft wel gelijk.

Eigenlijk zou een ieder die twijfelt over zijn of haar uiterlijk (dan heb ik het niet per definitie over gezichtsdeformaties) maar eens moeten gaan sporten.
Als jij (zoals vrouwen dat zeggen) lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit.

Maar aan de andere kant hoeft het ook niet uit te maken of je nou een bierbuik hebt of niet; zo lang je er maar vrede mee hebt.

Verder zou het je (ook als je nog jong bent) niet misstaan om wat kleding betreft een afstand te doen van het soort muziek dat je luistert. Tenzij je naar een concert o.i.d. gaat uiteraard.

Bandshirst, wijde broeken, dikke eyeliner en dikke riemgespen waar met opzet het shirt achterlangs gepropt wordt. Pfff, ik weet niet hoor.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Van sporten KAN je een mooi lichaam krijgen (sommige mensen kunnen dat niet eens bereiken aangezien ze d'r de bouw niet voor hebben), maar door sporten ga je je heus niet altijd beter voelen. Ikzelf sport al mijn hele leven, het voelt inderdaad goed en het geeft mij een soort van voldoening (persoonlijk) maar ik heb ook wel eens een periode niks gedaan en ik werd daar niet anders van, het enige wat veranderde, was dat mijn conditie heel erg snel achteruit ging. Binnen een paar weken. That's it.

Zo heb je ook mensen die sport simpelweg haten..
  maandag 11 juli 2011 @ 19:42:39 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99332555
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef Crutch het volgende:

Dat roep ik al een maand joh. _O-
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 19:43:23 #190
118585 Crutch
pi_99332584
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Van sporten KAN je een mooi lichaam krijgen (sommige mensen kunnen dat niet eens bereiken aangezien ze d'r de bouw niet voor hebben), maar door sporten ga je je heus niet altijd beter voelen. Ikzelf sport al mijn hele leven, het voelt inderdaad goed en het geeft mij een soort van voldoening (persoonlijk) maar ik heb ook wel eens een periode niks gedaan en ik werd daar niet anders van, het enige wat veranderde, was dat mijn conditie heel erg snel achteruit ging. Binnen een paar weken. That's it.

Dus je zal het moeten proberen om erachter komen.
Dikke kans dat je erop vooruitgaat, maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Mee eens?
Je moeder is een hamster
  maandag 11 juli 2011 @ 19:44:32 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99332643
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik haat sporten ook (op voetbal na) maar ik doe het maar omdat ik mijn eigen lichaam simpelweg nog meer haat.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 19:44:36 #192
118585 Crutch
pi_99332647
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat roep ik al een maand joh. _O-
Jeetje heloef.... we moeten echt eens naar je gaan luisteren. :P
Je moeder is een hamster
  maandag 11 juli 2011 @ 19:47:31 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99332815
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef Crutch het volgende:

[..]

Jeetje heloef.... we moeten echt eens naar je gaan luisteren. :P
Ja dat zou ik maar doen ja. :(
C'est la vie
pi_99333036
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef VacaLoca het volgende:

Ik wil haar natuurlijk niet kwijt, dat staat voorop. Zij ziet mij inderdaad als relatie materiaal en ze vindt het ongemakkelijk om vrienden te worden (tenminste dat zegt ze), maar ik wil geen relatie aangezien het nog niks is. Feitelijk kennen we elkaar niet eens zo goed, het voelde gewoon goed met haar en het klikte heel erg goed, dat is het. En ik wil meer van haar, maar geen relatie omdat ik haar nog niet zo goed ken, de afstand en natuurlijk ook de vrijheid die ik op dit moment heb. Ik ga me namelijk niet inhouden voor haar op mijn vakantie.

Dan is het toch duidelijk wat ik wil.. zij doet alleen moeilijk..

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of ze 'dingen' gedaan hebben met elkaar. Dan kan ik me goed voorstellen dat ze gekwetst is na zijn woorden en liever ook geen vrienden wil zijn.
Niet eens, we hebben alleen maar gezoend, dus ze heeft helemaal geen reden om gekwetst te zijn.

quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dus je zal het moeten proberen om erachter komen.
Dikke kans dat je erop vooruitgaat, maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Mee eens?
Daar ben ik het mee eens, ja. :)
  maandag 11 juli 2011 @ 19:51:32 #195
118585 Crutch
pi_99333042
Ik ga zo weer een stukje rennen.
Je moeder is een hamster
pi_99339178
quote:
(sommige mensen kunnen dat niet eens bereiken aangezien ze d'r de bouw niet voor hebben)
Oneens;

no homo

En sporten is inderdaad goed voor je zelfvertrouwen en je algemene gevoel. Voor mij dan. Een paar maanden geleden (sinds maart ergens) heb ik avonden achter de PC hangen ingeruild voor 3 keer per week sporten. Ik ben het steeds leuker gaan vinden, let nu ook meer op voeding en begin beetje bij beetje steeds meer resultaat te zien, en dat voelt erg goed. Het is ook niet iets wat je 'ff' kan doen, als je resultaat wilt en vooruitgang wilt zien moet je er moeite en tijd insteken.
pi_99339737
Sorry maar....ew.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:37:37 #198
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99339876
quote:
15s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sorry maar....ew.
Ik heb het idee dat er steroïde gebruikt zijn.
14 SHADES OF GREY
  maandag 11 juli 2011 @ 21:40:47 #199
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99340102
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:27 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Oneens;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

no homo

En sporten is inderdaad goed voor je zelfvertrouwen en je algemene gevoel. Voor mij dan. Een paar maanden geleden (sinds maart ergens) heb ik avonden achter de PC hangen ingeruild voor 3 keer per week sporten. Ik ben het steeds leuker gaan vinden, let nu ook meer op voeding en begin beetje bij beetje steeds meer resultaat te zien, en dat voelt erg goed. Het is ook niet iets wat je 'ff' kan doen, als je resultaat wilt en vooruitgang wilt zien moet je er moeite en tijd insteken.
Overtuigend bewijs, lijkt me. ^O^ Een vrouw wil een man die haar beschermen kan en ziet dat binnen 30 seconde. Maar wat een gedoe zeg. En is een ook nog iets voor het trainen van de hogere hersenfuncties, voor de tijd na die 30 seconde.
The view from nowhere.
pi_99341538
Haha die foto's zijn het bewijs hoe het niet moet _O-
pi_99341585
Veel te strak afgetraind.. heeft meer vet nodig.
:-)
pi_99342019
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef TheUnknown81 het volgende:
Veel te strak afgetraind.. heeft meer vet nodig.
:'):')
  maandag 11 juli 2011 @ 22:15:04 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99342245
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

:'):')
Die gasten zijn echt veel te strak.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 22:17:28 #204
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99342362
epische fok bazenmeet/festival:
FoK!stival 2011
pi_99342418
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Die gasten zijn echt veel te strak.
Ik zou er voor tekenen.
pi_99342505
Wist je dat je er ook vrouwen mee af kunt schrikken? Maar als je het voor jezelf mooi vind, ga je gang uiteraard.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:20:21 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99342515
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef Newbie114 het volgende:
epische fok bazenmeet/festival:
FoK!stival 2011
Maar even serieus dat gaat toch niet echt gebeuren?
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 22:20:46 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99342550
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef firefly3 het volgende:
Wist je dat je er ook vrouwen mee af kunt schrikken? Maar als je het voor jezelf mooi vind, ga je gang uiteraard.
Je kan met zoveel dingen vrouwen afschrikken. Ligt meestal aan de vrouw.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 22:23:18 #209
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99342688
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar even serieus dat gaat toch niet echt gebeuren?
Als ik en timmmm het geregeld krijgen wel.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:25:10 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99342782
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nou met mij heb je in ieder geval een DJ. :') _O-
C'est la vie
pi_99342884
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kan met zoveel dingen vrouwen afschrikken. Ligt meestal aan de vrouw.
Als je door gaat totdat je lichaam er te onnatuurlijk uit begint te zien, ligt het eerder aan jezelf dan de vrouw vind ik.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:28:05 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99342938
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je door gaat totdat je lichaam er te onnatuurlijk uit begint te zien, ligt het eerder aan jezelf dan de vrouw vind ik.
Dan wel. Maar de een valt op een strak lichaam terwijl de ander liever een sullig iel mannetje heeft.
C'est la vie
pi_99342971
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan wel. Maar de een valt op een strak lichaam terwijl de ander liever een sullig iel mannetje heeft.
De meeste vrouwen gaan toch wel voor wat daartussenin zit.
pi_99343028
Waarom is dat? Als een man mooi gespierd is voelen ze zich onzekerder over hun eigen lichaam?
  maandag 11 juli 2011 @ 22:32:25 #215
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_99343127
ok ook reactie gehad van die ene griet.. draait een beetje om mijn vraag heen of ze een keer wat mee wil gaan drinken... ze wil wel iets van skypen ofzo (mjah dat heb ik niet en ik ga dat ook niet voor 1 griet installeren) dus dan maar iets van msn. duidelijk nog te vroeg voor haar. Maar zoals tijn ook al zei niet geschoten is altijd mis...

Over het sporten... ik sport zelf sinds een jaar ook 3-4 keer per week en ik merk dat ik er qua lichaamsbouw enorm op vooruit ben gegaan. alles is strakker heb zowaar gewoon spierdefinitie en een aardig opkomende borstpartij....er mag nog wel een klein beetje meer vet vanaf voor de blokjes (maar zo straks als die dude eerder hier gepost hoeft voor mij niet). Ik let nu wat meer op mijn voeding.

Het scheelt dat ik altijd veel gesport heb (vroeger op nl niveau geschaatst) en ben altijd een botje geweest (met enorme beenspieren :P). werkte destijds in een friettent en ben op mijn 20ste gestopt met schaatsen. de paar jaar daarna zijn er stiekem wel wat kilootjes aangekomen (mede ook door studententijd en ziektebed moeder etc). Het was nooit echt te zien. Totdat andere mensen het begonnen te merken met goh je bent wel wat aangekomen. En voor je het weet ben je ineens tegen de 90kg. Nu zit ik tussen de 67 - 69kg met vet% van pakweg 11/12%

Kortom als je het wilt kun je het bereiken (maar dat is ook zo met vrouwen versieren en zelfverbetering in het algemeen i guess).
na na na na na na na Badjasman!
pi_99343161
quote:

[..]

Oneens;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

no homo

Mijn god, dat zijn wel degelijk latente homo's.
pi_99343165
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef JedimindhaX het volgende:
Waarom is dat? Als een man mooi gespierd is voelen ze zich onzekerder over hun eigen lichaam?
Nee, omdat te gespierd gewoon niet mooi gevonden wordt.
pi_99343215
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De meeste vrouwen gaan toch wel voor wat daartussenin zit.
^O^ Een gezond lichaam is ook een teken van sterkte.
pi_99343227
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, omdat te gespierd gewoon niet mooi gevonden wordt.
Vind je die gast op die foto op de vorige pagina echt te gespierd? :P
pi_99343255
quote:
9s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Mijn god, dat zijn wel degelijk latente homo's.
Hahahaha. Maar eerlijk is eerlijk, dat is wel beter dan een dikke pokkel..
pi_99343370
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Vind je die gast op die foto op de vorige pagina echt te gespierd? :P
Het ziet er i.i.g. erg nep en onnatuurlijk uit. Om nog maar even niet over die kapsels te spreken. :{
  maandag 11 juli 2011 @ 22:38:03 #222
118585 Crutch
pi_99343417
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik zou Bas van Toor (Bassie) voor je kunnen bellen, maar ik denk niet da hij zin heeft. :')
Je moeder is een hamster
pi_99343483
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Mpj het volgende:
Hahahaha. Maar eerlijk is eerlijk, dat is wel beter dan een dikke pokkel..
Mwah, er is zoiets als een gulden middenweg. Te dik vinden de meeste mensen inderdaad niet mooi, maar zo'n onrealistisch strak afgetraind lichaam ook niet. Buiten dat, daar worden vrouwen alleen maar onzeker van.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:40:32 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99343547
Ik ga draaien op dat festival van Newbie.
Kan ik mooi mee pochen en meisjes mee scoren. _O-
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 22:41:20 #225
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99343582
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
Artiesten naam: willy w ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 22:41:36 #226
13411 NaRRaToR
pi_99343594
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
dat valt ook wel weer mee hoor ;) je bent als dj vaak wat onbereikbaar voor de dames ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 22:46:34 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99343855
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:41 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat valt ook wel weer mee hoor ;) je bent als dj vaak wat onbereikbaar voor de dames ;)
Nou het zal denk ik een klein verschilletje maken.
Ik plaats van nerd met bril een DJ. _O-
C'est la vie
pi_99343906
quote:

[..]

Oneens;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

no homo

Je ziet bijna zijn pielemans en heel erg ewww .
Dit is niet sexy maar ranzig
  maandag 11 juli 2011 @ 22:52:01 #229
13411 NaRRaToR
pi_99344143
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou het zal denk ik een klein verschilletje maken.
Ik plaats van nerd met bril een DJ. _O-
dus een koptelefoon maakt het verschil tussen saaie nerd en stoere dj? lol :P (no offence overigens)
  maandag 11 juli 2011 @ 22:54:11 #230
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99344248
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dus een koptelefoon maakt het verschil tussen saaie nerd en stoere dj? lol :P (no offence overigens)
Hij hoeft alleen maar vrouwen op het verkeerde been te zetten. 8-) Zeer kansrijk imho.
The view from nowhere.
pi_99344361
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hij hoeft alleen maar vrouwen op het verkeerde been te zetten. 8-) Zeer kansrijk imho.
Nah, je ware zelf komt altijd naar boven. Hoe sterker de act, hoe erger ze afknapt zodra je ware zelf te zien is.
pi_99344370
Waarom heeft t als mensen me quoten opeens geen kleurtje meer ;( dit is irritant
  maandag 11 juli 2011 @ 22:56:16 #233
13411 NaRRaToR
pi_99344373
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

en dan praten ze met hem en dan valt hij ineens door de mand... (je mag me sceptisch noemen hoor :P) ach wie weet is er wel een meisje tussen die een zwak heeft voor dj's in algemene zin :P
  maandag 11 juli 2011 @ 22:57:39 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99344446
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nah, je ware zelf komt altijd naar boven. Hoe sterker de act, hoe erger ze afknapt zodra je ware zelf te zien is.
Act het is geen act je bent een DJ of je bent het niet en ik ben gewoon een huis. tuin en keuken DJ. :)
C'est la vie
pi_99344464
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Mwah, er is zoiets als een gulden middenweg. Te dik vinden de meeste mensen inderdaad niet mooi, maar zo'n onrealistisch strak afgetraind lichaam ook niet. Buiten dat, daar worden vrouwen alleen maar onzeker van.
En omdat je dan meteen denkt aan zo'n macho figuur die de hele dag in de sportschool hangt. Negatieve associatie. Naast dat ik het persoonlijk gewoonweg niet mooi vindt. Té is bij niks goed.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:58:38 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99344501
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Nou het heeft toch een soort van cultstatus als je zegt ik ben DJ.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 23:00:06 #237
13411 NaRRaToR
pi_99344598
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou het heeft toch een soort van cultstatus als je zegt ik ben DJ.
nee hoor. ik draai ook plaatjes en het doet mensen niets. mits je op de grote feesten draait :) ze denken er niet eens over na zolang je een goede set draait. draai je een slechte set dan ben je een aanfluiting ;)
pi_99344604
Ik vind dit een :9~ lichaam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel afgetraind natuurlijk, maar niet té.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:00:50 #239
13411 NaRRaToR
pi_99344648
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:

SPOILER
er is dus nog hoop voor mij ;)
pi_99344707
quote:

SPOILER
Hm. Vind ik dan weer ff net niet gespierd genoeg :P
pi_99344752
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik vind het precies goed eigenlijk. Ik kwijl niet snel bij foto's van mannenlichamen, maar die... :9~

Of zal het komen door de waterdruppels?
pi_99344783
quote:
Motiveer eens waarom?
pi_99344830
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het precies goed eigenlijk. Ik kwijl niet snel bij foto's van mannenlichamen, maar die... :9~

Hij heeft wel een mooie vriendin. :D
pi_99344857
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Act het is geen act je bent een DJ of je bent het niet en ik ben gewoon een huis. tuin en keuken DJ. :)
Dan is het juist wel goed om te laten zien wie je bent! :)
  maandag 11 juli 2011 @ 23:04:44 #245
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99344867
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat handje doet het hem.
The view from nowhere.
pi_99344868
Ik vind dat een jongetje wat nog niet een man is lichaam O-)
  maandag 11 juli 2011 @ 23:04:53 #247
13411 NaRRaToR
pi_99344873
quote:

[..]

wss dat ie niet echt gespierd is maar gewoon strak. hij heeft geen armen, matige borstpartij, wel een strakke buik maar ook geen blokjes...
pi_99344874
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hij heeft wel een mooie vriendin. :D
Ja, maar dat was ook zijn tegenspeelster in een film dacht ik.
pi_99344879
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
En omdat je dan meteen denkt aan zo'n macho figuur die de hele dag in de sportschool hangt. Negatieve associatie. Naast dat ik het persoonlijk gewoonweg niet mooi vindt. Té is bij niks goed.
Van die figuren die op een gegeven moment alleen nog maar op zichzelf geilen, ken er zat. Was er laatst ook nog een bij "help mijn man heeft een hobby". Echt te treurig voor woorden gewoon. ;(
pi_99344892
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Motiveer eens waarom?
Hm. Ergens nog een beetje tenger/zacht. Gaat niet genoeg kracht/dominantie van uit.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:05:10 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99344893
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

nee hoor. ik draai ook plaatjes en het doet mensen niets. mits je op de grote feesten draait :) ze denken er niet eens over na zolang je een goede set draait. draai je een slechte set dan ben je een aanfluiting ;)
Een goede set draaien wordt nog een dingetje ja. :')
C'est la vie
pi_99344910
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind dat een jongetje wat nog niet een man is lichaam O-)
Ik ben 19 dus dan kan dat toch. :P
  maandag 11 juli 2011 @ 23:05:45 #253
13411 NaRRaToR
pi_99344923
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Van die figuren die op een gegeven moment alleen nog maar op zichzelf geilen, ken er zat. Was er laatst ook nog een bij "help mijn man heeft een hobby". Echt te treurig voor woorden gewoon. ;(
die was ernstig ja!
pi_99344943
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Hm. Ergens nog een beetje tenger/zacht. Gaat niet genoeg kracht/dominantie van uit.
Het mag nog wel een beetje zacht zijn, graag zelfs.
pi_99344954
geloof me mannen lichamen zijn beter :Y
pi_99344955
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

wss dat ie niet echt gespierd is maar gewoon strak. hij heeft geen armen, matige borstpartij, wel een strakke buik maar ook geen blokjes...
Sluit ik me bij aan, vooral die armpjes..
pi_99344980
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef JedimindhaX het volgende:

Serieus, jij leest teveel pua-onzin of zo?
pi_99345004
quote:
11s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je valt op dikke kerels?
pi_99345041
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Mpj het volgende:

[..]

Och details details!

Misschien geef ik de mannen weer hoop hier dan. Want ik vind dat een geweldig lichaam.
pi_99345051
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef Mpj het volgende:

[..]

Je valt op dikke kerels?
Zacht staat gelijk aan dik?
Ik 'hoef' gewoon niet zonodig een en al bonk spieren. Waar dus weinig zachts aan is.
pi_99345053
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Mpj het volgende:
Is niets mis mee, tenzij je een onzeker pubertje met een onrealistisch wereldbeeld bent misschien?
  maandag 11 juli 2011 @ 23:08:15 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99345064
quote:

[..]

Je valt op dikke kerels?
Dat is weer het uiterste.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 23:08:36 #263
13411 NaRRaToR
pi_99345087
Paul Walker is de +1 versie van die kerel die strawberry postte. iets meer spieren maar toch nog aardig strak.
pi_99345100
quote:

[..]

Jij wil dat aan het uiterlijk zien? :P okay, misschien is dat het wel. Ik wil niet zo doorzichtig zijn. Een aardige jongen zijn, maar t probleem daarmee is dat meisjes je dan veel eerder friendzonen. Dus ik zie er liever wat 'stoerder' uit :P
pi_99345114
quote:
Je valt op dikke kerels?
Jij kunt alleen maar denken in uitersten he? -O-
pi_99345145
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Is niets mis mee, tenzij je een onzeker pubertje met een onrealistisch wereldbeeld bent misschien?
Ik ben serieus, vind ik te dun. Niks onrealistisch aan, die van mij zijn ook gespierden en dikker zeg maar.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:09:44 #267
13411 NaRRaToR
pi_99345153
quote:

[..]

want een gespierde man kan niet zacht / soft zijn?
pi_99345174
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef JedimindhaX het volgende:
Jij wil dat aan het uiterlijk zien? :P okay, misschien is dat het wel. Ik wil niet zo doorzichtig zijn. Een aardige jongen zijn, maar t probleem daarmee is dat meisjes je dan veel eerder friendzonen. Dus ik zie er liever wat 'stoerder' uit :P
Er stoer uitzien heeft niets te maken met je hoeveelheid spieren. Dat heeft puur met houding en uitstraling te maken.
pi_99345176
quote:
9s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Jij kunt alleen maar denken in uitersten he? -O-
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is weer het uiterste.
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zacht staat gelijk aan dik?
Ik 'hoef' gewoon niet zonodig een en al bonk spieren. Waar dus weinig zachts aan is.
Dat was sarcasme mensen.. -O-
pi_99345235
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat was sarcasme mensen.. -O-
Hmmja, beetje verkeerd gebruik van sarcasme vind ik zelf.
pi_99345263
oh god de friendzone term weer iemand heeft te veel pua gelezen
pi_99345271
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

want een gespierde man kan niet zacht / soft zijn?
Zo'n enorm bonk spieren als op de vorige pagina? Nee, niet echt.
pi_99345276
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Serieus, jij leest teveel pua-onzin of zo?
Ik lees helemaal geen pua onzin :P

assertief of opgeFOKt?

Dat zal er iets mee te maken hebben, ook
pi_99345298
quote:

SPOILER
Dankje. Het lijkt namelijk precies op hoe mijn lichaam eruit ziet haha! Alleen heb ik een heel klein tintje. Voel me hierbij het fitst.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:12:03 #275
13411 NaRRaToR
pi_99345301
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Er stoer uitzien heeft niets te maken met je hoeveelheid spieren. Dat heeft puur met houding en uitstraling te maken.
en toch krijg ik opmerkingen van vrouwen in mijn omgeving dat ik er stoerder (lees zelfverzekerder) uitzie. afgelopen zaterdag nog gehoord. Maar daarmee komen we terug op het punt wat deze discussie ontketende. als je sport en je voelt je lekkerder. zij het conditie / strakker lichaam / minder kg straal je dat uit.
pi_99345315
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Mpj het volgende:
Ik ben serieus, vind ik te dun. Niks onrealistisch aan, die van mij zijn ook gespierden en dikker zeg maar.
Serieus, de gemiddelde man heeft dunnere armen dan die gozer. Jouw wereldbeeld klopt gewoon niet.
pi_99345335
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Techno het volgende:

[..]

En als je er beter uitziet voel je je zelfverzekerder en heb je dus een betere/leukere uitstraling.
pi_99345386
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef NaRRaToR het volgende:
en toch krijg ik opmerkingen van vrouwen in mijn omgeving dat ik er stoerder (lees zelfverzekerder) uitzie. afgelopen zaterdag nog gehoord. Maar daarmee komen we terug op het punt wat deze discussie ontketende. als je sport en je voelt je lekkerder. zij het conditie / strakker lichaam / minder kg straal je dat uit.
Wat je uitstraalt is een "state of mind", dat doen spieren niet.
pi_99345393
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo'n enorm bonk spieren als op de vorige pagina? Nee, niet echt.
Sowieso oneens. Een vriend van mij die is echt enorm gespierd (komt bij die ene afbeelding in de buurt, hij is er ook altijd mee bezig), als je hem ziet denk je dat hij heel stoer enzovoort is. Maar eigenlijk is hij heel onzeker, soft en gevoelig. Chicks kan hij wel krijgen overigens.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:13:53 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99345409
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
oh god de friendzone term weer iemand heeft te veel pua gelezen
Niet per se.
Als je goede vrienden bent wordt wel wat lastiger omdat om te zetten in wat meer.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 23:14:19 #281
13411 NaRRaToR
pi_99345430
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Techno het volgende:

[..]

je bevestigd daarmee precies wat ik zeg.
pi_99345433
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Serieus, de gemiddelde man heeft dunnere armen dan die gozer. Jouw wereldbeeld klopt gewoon niet.
FOK!kers met hun penis van 30 cm, je kent het wel. :P
pi_99345434
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat de gemiddelde man ongeveer zulke armpjes heeft. Neemt niet weg dat ik het lelijk vind, heeft ook niks met een verkeerd wereldbeeld te maken.
pi_99345435
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
Sowieso oneens. Een vriend van mij die is echt enorm gespierd (komt bij die ene afbeelding in de buurt, hij is er ook altijd mee bezig), als je hem ziet denk je dat hij heel stoer enzovoort is. Maar eigenlijk is hij heel onzeker, soft en gevoelig. Chicks kan hij wel krijgen overigens.
Thank you for proving my point.
pi_99345461
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef NaRRaToR het volgende:
je bevestigd daarmee precies wat ik zeg.
Nee, zie post hierboven.
pi_99345479
Hij heeft geen borsthaar btw, maar dat is meestal zo bij die fotoshoots
pi_99345497
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Volgens mij lullen we lang elkaar heen, want ik bedoelde dus niet qua innerlijk.
pi_99345512
Want de term friendzone is specifiek iets van t pua gebeuren? :') houd dan gewoon je mond _O-
pi_99345513
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Hij heeft geen borsthaar btw, maar dat is meestal zo bij die fotoshoots
Is geen fotoshoot hoor?
  maandag 11 juli 2011 @ 23:16:05 #290
13411 NaRRaToR
pi_99345521
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, zie post hierboven.
jawel. je mist de essentie van mijn post. ik heb het niet per definitie over spierbouw maar over sporten (deelnemen aan iets wat je leuk vind). je voelt je daardoor lekkerder in je vel en straalt dat uit. Wat het doel van dat sporten ook is (krachttraining / gewichtsverlies / conditie).
pi_99345528
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef Mpj het volgende:
Ik weet wel zeker dat de gemiddelde man ongeveer zulke armpjes heeft. Neemt niet weg dat ik het lelijk vind, heeft ook niks met een verkeerd wereldbeeld te maken.
Dat weet jij helemaal niet zeker, want feit is namelijk dat het helemaal niet zo is.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:16:29 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99345542
quote:
12s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

FOK!kers met hun penis van 30 cm, je kent het wel. :P
Ik ben zwart ik heb toch echt 40.
C'est la vie
  maandag 11 juli 2011 @ 23:17:02 #293
13411 NaRRaToR
pi_99345577
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef heloef het volgende:

[..]

geen wonder dat je geen vrouw kan krijgen. die schrikken van zo'n beest :P
pi_99345588
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Thank you for proving my point.
Nee, juist niet. Als hij onzeker was en niet gespierd, denk je dat hij die chicks dan ook nog zou kunnen krijgen? :')
pi_99345610
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
jawel. je mist de essentie van mijn post. ik heb het niet per definitie over spierbouw maar over sporten (deelnemen aan iets wat je leuk vind). je voelt je daardoor lekkerder in je vel en straalt dat uit. Wat het doel van dat sporten ook is (krachttraining / gewichtsverlies / conditie).
Nee, jij miste de essentie van mijn post. Jij haakte op mijn opmerking in weet je nog?
pi_99345614
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij lullen we lang elkaar heen, want ik bedoelde dus niet qua innerlijk.
Hoe bedoel je dan?

quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet zeker, want feit is namelijk dat het helemaal niet zo is.
Hoe bedoel je? Het is een feit dat veel mannen zulke armpjes hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ook niet waar.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:17:41 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99345615
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

geen wonder dat je geen vrouw kan krijgen. die schrikken van zo'n beest :P
De aanbiedingen voor pornofilms stromen wel binnen.
C'est la vie
pi_99345621
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is geen fotoshoot hoor?
Ik neem aan dat je die foto van het internet hebt, dan is het misschien een bekende persoon. Vaak hebben ze photoshoots. Ik zie nu dat het nu niet is, maar veel zijn er wel op voorbereid en harsen ze zich voor de volgende film of whatever.
pi_99345645
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Pics.
pi_99345655
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Techno het volgende:

[..]

100% mee eens
pi_99345657
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee, juist niet. Als hij onzeker was en niet gespierd, denk je dat hij die chicks dan ook nog zou kunnen krijgen? :')
Nee Einstein, een gespierd lichaam neemt die onzekerheid en alles helemaal niet weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')