Is er een manier om de num-lock standaard aan te houden?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Numlock. Moet gewoon altijd aan en nooit meer aankomen.
Met scroll-lock kan ik het systeem dat de monitor gebruikt wisselen (zo'n kvm-switch) en break is handig voor windows+break combi.
idd, mijn toetsenbord heeft gelukkig geen numlock meer (gewoon altijd aan, zoals het hoortquote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Numlock. Moet gewoon altijd aan en nooit meer aankomen.
Als je je pc uitzet gaan ook die knopjes uit vriendquote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Is er een manier om de num-lock standaard aan te houden?
Of gaat die sowieso niet uit als je de pc uit zet?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef erikkll het volgende:
wat doet windows + break nou dan? Ik heb linux
Het is een afspiegeling van hoe mn hele kamer eruitziet. Dus ik kan wel een doekje pakken, maar waar te beginnen???quote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is dit jouw toetsenbord ?
Nooit van een doekje gehoord?
Sys Rq is volgens mij nog iets uit de tijd van terminals, waarmee je een commando naar de server kon sturen oid.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Capslock gaat meestal per ongeluk.
Alleen Sys Rq snap ik niet?
Dat probleem herken ikquote:Op zondag 10 juli 2011 22:48 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van hoe mn hele kamer eruitziet. Dus ik kan wel een doekje pakken, maar waar te beginnen???
Ik zou toch zweren dat 'ie soms uit is bij mij, terwijl ik hem zelf nooit uitzet...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als je je pc uitzet gaan ook die knopjes uit vriend
Als je je pc opstart gaat numlock auto aan
Windows (en linux) onthouden dat ie aanstond, dacht ik. Ik zie ook wel eens een optie in de bios: boot up num-lock ofzoiets.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Is er een manier om de num-lock standaard aan te houden?
Of gaat die sowieso niet uit als je de pc uit zet?
Dat heb ik ook wel eens inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat 'ie soms uit is bij mij, terwijl ik hem zelf nooit uitzet...
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:26 schreef senderrr het volgende:
waar is 'fn' voor? Nooit gebruikt.
P.S.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met de Fn-toets kun je de functies bedienen die bij de F-knoppen staan.
Registry inderdaad, handmatig, of in de BIOS.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens inderdaad
Kan je ergens in je register aan en uitzetten geloof ik
WTF hoe ga ik terug?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Up up down down left right left right b a is ook wel een handige toetsencombinatie voor FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Home toets + Pause Break = Openen van Systeem eigenschappen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
Pause Break, waar is die eigenlijk voor?
WTFquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |