Geen last van dus met de rijst van Lidlquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:49 schreef Kreupel het volgende:
Ingevroren rijst moet eerst weer opgewarmd worden, anders is het niet te eten (droog en vies)vandaar mijn probleem...
Net als zoveel anderen haal ik de meeste spullen van Ebay, voor een euro of 8 heb je een leuke boxquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:42 schreef Danaîdes het volgende:
Ben zojuist naar de toko geweest hier en gekeken voor een bentobox... Maar jeetje.. wel duur hoor... Die meneer vroeg 32.50 ervoor..
Mag ik vragen waar jullie ze gekocht hebben?
Mijn vriend draait namelijk 1 week per maand nachtdienst en ik wil hem wat anders meegeven dat alleen saaie bammetjes ;D
Thanks alvast
Heb je wel eens wat van JBox besteld? Ik vroeg me namelijk af hoe het met douane dingen zit ;Dquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef zaailand het volgende:
[..]
JBox of deze Duitse site, rekent dacht ik niet zoveel verzendkosten.
http://www.bentoshop.de/index.php
Ik bestel ook wel eens op amazon.de die verzenden vanaf 20 euro gratis (let op: Kostenlose Lieferung möglich)
Zoeken op bento / lunchtrommel e.d. (bento) boeken (ook Engelse) verzenden ze altijd gratis!
Ik 2 keer! Nooit douanetroubles gehad. Ze verpakken de boel "discreet". Ik had een felroze pakje waar toys op was geschreven, was bij mijn buurvrouw beland en die wist niet goed wat ze ervan denken moest....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef Danaîdes het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat van JBox besteld? Ik vroeg me namelijk af hoe het met douane dingen zit ;D
Bij JBox heb ik ook nooit problemen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef Danaîdes het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat van JBox besteld? Ik vroeg me namelijk af hoe het met douane dingen zit ;D
Bwahahah ;D. Zie het al voor me ^^ .quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik 2 keer! Nooit douanetroubles gehad. Ze verpakken de boel "discreet". Ik had een felroze pakje waar toys op was geschreven, was bij mijn buurvrouw beland en die wist niet goed wat ze ervan denken moest....
Ik ben er laatst nog geweest, maar zag er niet veelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef Lutte het volgende:
Als iemand nog een bentobox zoekt in Nederland, op de bazaar in Beverwijk hebben ze er in overvloed
Eerste kraampje waar we binnenliepen al gelijk drie verschillende, ik geloof dat ze twee euro waren.
Dat konijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen last van dus met de rijst van Lidl
[..]
Net als zoveel anderen haal ik de meeste spullen van Ebay, voor een euro of 8 heb je een leuke boxMaar bij de Action verkochten ze deze voor minder dan 2 euro:
[ afbeelding ]
En zon zag mijn bento er vandaag uit:
[ afbeelding ]
En vanmiddag bij de Oriental supermarkt geweestMe helemaal uitgeleefd. Heb de jelly gevonden, dus wat smaakjes meegenomen
En ik kon em ook niet laten staan
Jelly konijnMet yoghurt jellies. En Hello Kitty marshmellows met jam erin of in een leuk vormpje
![]()
[ afbeelding ]
En de speciale onigiri doosjes
[ afbeelding ]
Nee, gewoon zo'n 1 en 2 eurowinkelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er laatst nog geweest, maar zag er niet veelWelk deel van de bazaar? Het Chinese deel? Moet ik toch even wat beter speuren
Cute he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat konijnEn die onigiri doosjes, wat leuk
!
Dus op de gewone bazaar en niet in het Chinese deel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n 1 en 2 eurowinkelIk dacht ook al, moet ik heel dat Chinese deel af gaan speuren
Maar als je via de hoofdingang binnenkomt is het gelijk het eerste winkeltje aan je rechterhand!
Jup.. Gewone bazaar is sowieso de moeite waard voor dingen die je stiekem niet nodig hebt maar ja als je ze dan toch tegenkomtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cute he?En lekker dat ze zijn
![]()
Die doosjes zijn trouwens vet handig, daar gaat dan de rijst in en dan gebruik ik de bento voor alleen groenten enzo
[..]
Dus op de gewone bazaar en niet in het Chinese deel?Ik ben dus helemaal niet op de gewone bazaar geweest
Binnenkort maar eens heen
Joah! Dat zou echt tof zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Gewone bazaar is sowieso de moeite waard voor dingen die je stiekem niet nodig hebt maar ja als je ze dan toch tegenkomt
Ik zal even het nummer van de hal aan mijn broer vragen, het kaartje ligt hier toch nog. Ik kan zelf alleen niet kaartlezen
Ik zag dit bakje ook bij de V&D in Zeist staan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bento voor morgen is al klaar.
Bovenin:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant zit nog zo'n vakje, daar zitten servetjes in.
Onderin:
[ afbeelding ]
Zeg alsjeblieft dat hij daar minimaal een tientje kostte, want Tombolafan heeft hem speciaal voor mij uit Londen meegenomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef zaailand het volgende:
[..]
Ik zag dit bakje ook bij de V&D in Zeist staan!
aah toen ik er was hadden ze er maar 1quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n 1 en 2 eurowinkelIk dacht ook al, moet ik heel dat Chinese deel af gaan speuren
Maar als je via de hoofdingang binnenkomt is het gelijk het eerste winkeltje aan je rechterhand!
Oeps dat was ik vergeten (sorriequote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat hij daar minimaal een tientje kostte, want Tombolafan heeft hem speciaal voor mij uit Londen meegenomen.
Ha! Dus toch voordeel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef zaailand het volgende:
[..]
Oeps dat was ik vergeten (sorrie)
De prijs stond er niet op (dus vast heel erg duur!!)
Mijn winkelwagentje is leeg?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef zaailand het volgende:
Hier liep ik ook nog tegenaan op internet.
Wel verzendkosten maar toch nog onder een tientje!
http://www.hibba.nl/shop/cart.php
Hihihihi! Voor schoolreisjes!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:32 schreef zaailand het volgende:
[..]
Nogmaals oeps![]()
http://www.hibba.nl/shop/(...)ly-girl-p-17046.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |