quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Peace was vanmorgen om 8 uur uit bed, toen ben ik nog even weer het bed ingedoken.. en geslapen tot 11:45 uur. Net op tijd voor de visite "vakantiebespreking"![]()
die om 13:00 uur kwam.
Ze zijn net weer weg.... nu lekker op de bank. Straks eten halen bij pizzeria en vanavond op tijd naar bed. Lennon heeft het nog tot 12:00 uur volgehouden, zonder moeite en erg vrolijk, maar toch naar bed gedaan... hij heeft wel even nog ruim 3 uur geslapen...
Rocka, jeetje wat schrikken zeg!![]()
Jesssie van harte gefeliciteerd en wb!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat dat Snoopy?quote:
En gelijk weer op de fiets ook?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij had ik ook minstens 33 hechtingen na Fabis bevalling
Nee, is overdag dus kon niet...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef amaranta het volgende:
Hij gedraagt zich vast goed!
Komt je ex dan ook? Ik kan dat altijd wel waarderen wanneer gescheiden koppels toch samen op gesprek komen. (ook als de verstandshouding minder goed is)
Nou wil het zo, dat mijn man en ik vroeger fietsen zeiden ipv neuken... Maar ik ben niet gelijk gaan fietsen nee 8)quote:
Maar anders wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |