quote:
Omdat de Bulls op nieuwere banden sneller zouden zijn. Normaal gesproken tenminste.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:53 schreef Cheiron het volgende:
Vraag mij toch af waarom.Alonso pit terwijl hij de snelste man is..
kijk iedereen boos worden omdat ik voor Vettel benquote:
Denk eerder voor dat kamper woordgebruikquote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kijk iedereen boos worden omdat ik voor Vettel ben
Want Vettel kan Hamilton niet inhalenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Als Alonso Hamilton achter zich kan houden kan ie winnen.
ow sorry, ik had moet zeggen dat Alonso een muur had moeten koppen, zoals de andere doenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Denk eerder voor dat kamper woordgebruik
Maar Vettel had alweer een fastest first sector!quote:
Daar reken ik op, Vettel is de grootste concurrent van Alonsoquote:
True, true.quote:
zo te zien welquote:
Heeft zn auto naast de baan geparkeerd, ermee gestoptquote:
Zie het net staan ja (OUT).quote:Op zondag 10 juli 2011 14:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heeft zn auto naast de baan geparkeerd, ermee gestopt
En weerquote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar Vettel had alweer een fastest first sector!
De lefgozert
Zeker als Hamilton z'n banden weer opbrandt.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef dreamzk het volgende:
Niet veel tijd meer nodig voor Vettel, nog 1 of 2 rondjes en hij is voorbij Hamilton
Hamilton's story of his life, pompt hem te hardquote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeker als Hamilton z'n banden weer opbrandt.
ik zie hem al huilenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeker als Hamilton z'n banden weer opbrandt.
Nu al op 0.5 secs, DRS erbij en gedaan met HAM...quote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef dreamzk het volgende:
Niet veel tijd meer nodig voor Vettel, nog 1 of 2 rondjes en hij is voorbij Hamilton
we zullen het over 19 ronden zienquote:Op zondag 10 juli 2011 15:00 schreef roelofjan het volgende:
Doet Alonso een Hamiltontje, en vergt 'ie te veel van z'n banden?
Van wat ik gezien heb is de Ferrari redelijk zuinig op de banden...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:00 schreef roelofjan het volgende:
Doet Alonso een Hamiltontje, en vergt 'ie te veel van z'n banden?
Op BBC zeiden ze net 6.8quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |