quote:Op zondag 10 juli 2011 14:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zag een lekkere chick en hij kreeg toch geen punten.
Dat verlies je ook in een lange pitstraat.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:41 schreef Stiggie het volgende:
25 sec verlies je dus met een Stop & Go. Ouch
dat KOB maar een kamikaze actie gaat houden in de official kamerquote:Op zondag 10 juli 2011 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat verlies je ook in een lange pitstraat.
Lekkere timing heb je.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:43 schreef Sally het volgende:
* Sally gaat wat te eten halen, kan wel even zo rustig
Volgens mij hoorde ik eerder dat de race nooit Wet is gedeclared.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:43 schreef koffiezwartsterk het volgende:
moet de harde band nu ook nog gebruikt worden of vervalt die regel als je op inters/wet hebt gereden?
Live timing, ja zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
en anders terugspoelenquote:
Brundle had het er over dat de raceleiding de race nog niet als een regenrace bestempeld had...quote:Op zondag 10 juli 2011 14:43 schreef koffiezwartsterk het volgende:
moet de harde band nu ook nog gebruikt worden of vervalt die regel als je op inters/wet hebt gereden?
Zo luxe heb ik het nietquote:
Ja er gewoon 30 ronden achter blijven is een stuk leuker.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:45 schreef roelofjan het volgende:
wat is hier nou exciting aan?
Hup, knopje drukken en je haalt je voorganger in.
+ Alonso was sowieso al sneller.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:45 schreef roelofjan het volgende:
wat is hier nou exciting aan?
Hup, knopje drukken en je haalt je voorganger in.
Denk het niet, als de druk op Vettel komt gaat hij nog wel wat harder rijdenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:45 schreef Nober het volgende:
Is Alonso dan toch in staat om Vettel in te halen?
is de inter ook een "wet"tyre?quote:Unless wet tyres have been used, drivers must use both dry tyre compounds during a race and failure to do so will see them excluded from the results. Or if the race is suspended and can't be restarted, 30 seconds will be added to the elapsed race time of any driver who hasn't used both compounds
als er eentje te dicht bij vettel in de buurt komt heeft dan heeft vettel nog wel wat over denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:45 schreef Nober het volgende:
Is Alonso dan toch in staat om Vettel in te halen?
een gevecht van 30 ronden, alonso vs hamilton? Graag!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja er gewoon 30 ronden achter blijven is een stuk leuker.
niks vooral, maar ze hadden de banden voor suitilquote:
Worden geveild voor het goede doel, speciaal voor deze race.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:47 schreef donald_dick het volgende:
vette helmen bij McL, ze kunnen zo star wars in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |