Omdat de Bulls op nieuwere banden sneller zouden zijn. Normaal gesproken tenminste.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:53 schreef Cheiron het volgende:
Vraag mij toch af waarom.Alonso pit terwijl hij de snelste man is..
kijk iedereen boos worden omdat ik voor Vettel benquote:
Denk eerder voor dat kamper woordgebruikquote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kijk iedereen boos worden omdat ik voor Vettel ben
Want Vettel kan Hamilton niet inhalenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Als Alonso Hamilton achter zich kan houden kan ie winnen.
ow sorry, ik had moet zeggen dat Alonso een muur had moeten koppen, zoals de andere doenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Denk eerder voor dat kamper woordgebruik
Maar Vettel had alweer een fastest first sector!quote:
Daar reken ik op, Vettel is de grootste concurrent van Alonsoquote:
True, true.quote:
zo te zien welquote:
Heeft zn auto naast de baan geparkeerd, ermee gestoptquote:
Zie het net staan ja (OUT).quote:Op zondag 10 juli 2011 14:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heeft zn auto naast de baan geparkeerd, ermee gestopt
En weerquote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar Vettel had alweer een fastest first sector!
De lefgozert
Zeker als Hamilton z'n banden weer opbrandt.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef dreamzk het volgende:
Niet veel tijd meer nodig voor Vettel, nog 1 of 2 rondjes en hij is voorbij Hamilton
Hamilton's story of his life, pompt hem te hardquote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeker als Hamilton z'n banden weer opbrandt.
ik zie hem al huilenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeker als Hamilton z'n banden weer opbrandt.
Nu al op 0.5 secs, DRS erbij en gedaan met HAM...quote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef dreamzk het volgende:
Niet veel tijd meer nodig voor Vettel, nog 1 of 2 rondjes en hij is voorbij Hamilton
we zullen het over 19 ronden zienquote:Op zondag 10 juli 2011 15:00 schreef roelofjan het volgende:
Doet Alonso een Hamiltontje, en vergt 'ie te veel van z'n banden?
Van wat ik gezien heb is de Ferrari redelijk zuinig op de banden...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:00 schreef roelofjan het volgende:
Doet Alonso een Hamiltontje, en vergt 'ie te veel van z'n banden?
Op BBC zeiden ze net 6.8quote:
was het rondje ervoorquote:Op zondag 10 juli 2011 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Maar je hebt gelijk, snap niet waarom ze dan 6.8 zeggen
Nu moet ik wel even op de tijden gaan letten, als Alonso 1.2 pakt per rondje dan kan Vettel niet lang meer wachten om Hamilotn voorbij te komen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel is echt slim bezig. Het boeit hem niet zo als Alonso wint.
nou nou, rampzaligquote:Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef roelofjan het volgende:
gaat een rampzalige race voor vettel worden, hij wordt slechts 2e als dit zo doorgaat
Whut?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel is echt slim bezig. Het boeit hem niet zo als Alonso wint.
Hmm?quote:
beter punten dan geen punten!quote:
Dat vettel het prima wint als alonso wintquote:
Tja beter dan Webber of Button toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat vettel het prima wint als alonso wint
Ja zo kan je het zien maar hij laat niet Alonso winnenquote:
Tuurlijk niet maar hij neemt ook geen onnodig risico.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja zo kan je het zien maar hij laat niet Alonso winnen
Eens.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:07 schreef Cheiron het volgende:
Vermoeden dat Vettel nu wel eens snel se snelste tijd kan gaan rijden
Ff kijken als de alonso nu ook zo erboven op duikenquote:
Omdat vettel.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:10 schreef dreamzk het volgende:
Hoe kan je nu nog haten op Vettel? Hij loopt 28sec achter, gemiddelde pit duurt 24sec oid. Dan pakt hij die 4sec die hij achterloopt makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |