Die zijn baas.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil godverdomme ook een parasol met dolfijnen erop!
Dat viel best meequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond jouw 'speech' tegenover Faye echt onwijs lief van je. Kudo's.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen jammer van de kado failquote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry trouwens dat ik opeens vertrokken was, maar nu ben ik tenminste nog een beetje op tijd thuis.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh is niet erg hoor, ik was stiekem wel blij toen iedereen weg ging.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry trouwens dat ik opeens vertrokken was, maar nu ben ik tenminste nog een beetje op tijd thuis.
Ik heb trouwens niemand geraakt onderweg, en inclusief een plasstop was ik nu met 1 uur en 35 minuten thuis.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh is niet erg hoor, ik was stiekem wel blij toen iedereen weg ging.Rust.
en jij denkt dat ze dat gehoord heeft?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het goedgemaakt door haar hele CD te draaien toen ik vannacht thuiskwam
hahaquote:
Ja, ik heb haar lichtelijk gedwongen te luisteren. Ze heeft in het topic gepost, dus...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze dat gehoord heeft?
Ze zat braaf te luisteren. Met oortjes in weliswaar want ik vond de politie 1 keer aan de deur wel genoeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar lichtelijk gedwongen te luisteren. Ze heeft in het topic gepost, dus...
Inderdaad ik kreeg respect voor die jongen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok let met get this straight, jij hebt staan zoenen met myr?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Myr, je bent echt een topgastvrouw, topwijf en zoenen kan je ook, dat mag in de herhaling!
Mijn diepste respect, echt heel tof
Ja lief was ik he. 2 uur lang vertederd zitten luisterenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zat braaf te luisteren. Met oortjes in weliswaar want ik vond de politie 1 keer aan de deur wel genoeg.
Twee keer maarquote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok let met get this straight, jij hebt staan zoenen met myr?
Stond al een week in de agenda's.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok let met get this straight, jij hebt staan zoenen met myr?
Ik wilde een fantasy cardgame spelenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen volgende keer moeten sommige mensen starcraft pre-installen want het duurde heel lang voordat iedereen eindelijk ingame was. En er was te weinig bullit energy drink.
Heeft hij nog gekotst?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook weer thuis, WT in de trein gezet
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op zondag 10 juli 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik durf niet meer naar buiten, ik schaam me een beetje voor mijn buren.
Haha en hoequote:
En volgens mij eze's shirt.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
En iedereen is echt van alles vergeten volgensmij![]()
Er stonden nog onbekende glazen, en C_A's pompje ligt er nog..
Ja VH is echt een relaxte gastquote:Op zondag 10 juli 2011 13:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb net met VH een wandeling gemaakt in utrecht en dat was vet chill en nu ga ik nog even langs naat en dan werken. Het kan allemaal!
Ik ben een schaal vergeten, maar die mocht toch wegquote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
En iedereen is echt van alles vergeten volgensmij![]()
Er stonden nog onbekende glazen, en C_A's pompje ligt er nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |