Dan moet je even je mail sturen via een DM of een PMquote:Op maandag 11 juli 2011 11:43 schreef bergdani het volgende:
Ben benieuwd. Iemand hier die mij een uitnodiging wil sturen?
Gewoon een kinder fout,quote:Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef Helgen het volgende:
Ik vind het taggen nog wel vervelend in de foto's. Dat komt omdat ze niet alleen je vrienden laten zien als je een eerste letter intypt, maar heel veel mensen, ook die ik niet ken. Zo kwam het dat ik een vriend wilde taggen, maar per ongeluk een vreemde op de foto tagde. Ik heb de tag gelijk verwijderd, maar, als het klopt wat google+ zegt, kan de vreemde nu wel mijn hele fotoalbum zien... En dat vind ik kut.
Haha, ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:29 schreef Isegrim het volgende:
Druk bezig om mensen van FB naar G+ te sleuren.
Nou, het feit dat de mobiele app daadwerkelijk functioneert en niet de ene na de andere foutmelding genereert vind ik wel een voordeel.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, ik ook.
Heb er alleen soms moeite mee om de echte voordelen uit te leggen.
Mijquote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef Minifan het volgende:
Zijn er nog mensen die ik kan DMen voor een invite?
Zou mooi zijn als ze besluiten om het open te gooien, maar gezien het spam-incidentje betwijfel ik dat. We blijven hopenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef PiRANiA het volgende:
Maandag buigt de Google-leiding zich over het toegangsbeleid tot Google+, aldus Schmidt. Nieuwe gebruikers kunnen zich voorlopig alleen op uitnodiging van vrienden aanmelden.
http://webwereld.nl/nieuw(...)gelopen-storage.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |