Op Facebook staan je interesses, je favo boeken, films, muziek etc. Je hebt foto albums, je werkgevers en scholen staan erop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij niet.Wanneer is iets meer 'persoonlijk'? Dat is toch per gebruiker verschillend? Wat bedoel je uberhaupt met 'persoonlijk'? Ik deel ongeveer dezelfde soort dingen op Twitter als op Google+, daar zit niet zoveel verschil tussen op dit moment.
Maakt mij niet uit of je negatief bent over Google+ maar je stelt bepaalde dingen als feiten terwijl het eigenlijk een mening is en dat klopt dus niet.
Nee hoor helemaal niet. Ook al ben je overwegend negatief over Google+quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..
Vanwaar deze nutteloze toevoeging?quote:
In het begin heb ik alleen maar positief gesproken over G+ en na een tijdje gebruiken kom je ook minpunten tegen en die deel ik dan hier. Maar is goed, ik zal de positieve dingen ook meer met jullie delenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Ook al ben je overwegend negatief over Google+
Omdat jij met zo'n nutteloze vraag kwam. Tuurlijk vind ik het een probleem, anders zeg ik het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Ook al ben je overwegend negatief over Google+
[..]
Vanwaar deze nutteloze toevoeging?
Omdat het nog niet open(baar) isquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wel enorm knullig dat je bij het delen van filmpjes op Youtube nog niet direct voor G+ kan kiezen.
Je kan het wel een +1 geven, dan komt hij onder je +1's.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wel enorm knullig dat je bij het delen van filmpjes op Youtube nog niet direct voor G+ kan kiezen.
Weet ik, maar dat is niet wat ik bedoel. Wel gek, ik had net een filmpje op mijn pagina gezet en nu is het weer verdwenen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
Je kan het wel een +1 geven, dan komt hij onder je +1's.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen ziet hij niet wat jij post, tenminste, als jij om kan gaan met circle's
Heeft het niet te maken dat het filmpje nog niet helemaal geconverteerd is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn er ook mensen die last hebben van youtube filmpjes die zwart beeld geven als je ze fullscreen doet?
En dan bedoel ik youtube filmjes op een G+ profiel.
Het wil helpen als je hem weer klein maakt en dan weer full, soms moet dat wel drie keer.
Nee, omdat ik maar weinig bedrijven zou vertrouwen zo grootschalig een goede social media site op te kunnen zetten. Zelfs als het heel goed was zou bijna niemand genoeg users kunnen vergaren om een waardige competitie te zijn, en dus is het al de moeite niet waard over te stappen (uiteindelijk ga je dan toch weer terug naar Facebook omdat er niemand is).quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Nyce het volgende:
Ik realiseer me nu eigenlijk dat als G+ niet van Google was ik me waarschijnlijk niet had aangemeld. Noem me een Google fanboy, maar ben wel eerlijk. Ik vind het systeem fijn omdat het waarschijnlijk zometeen met al mijn andere Google services integreert, meer niet.
Zouden jullie je hebben aangemeld als het niet van Google was maar gewoon van een nieuwe partij?
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Nyce het volgende:
Ik realiseer me nu eigenlijk dat als G+ niet van Google was ik me waarschijnlijk niet had aangemeld. Noem me een Google fanboy, maar ben wel eerlijk. Ik vind het systeem fijn omdat het waarschijnlijk zometeen met al mijn andere Google services integreert, meer niet.
Zouden jullie je hebben aangemeld als het niet van Google was maar gewoon van een nieuwe partij?
Nee, juist vanwege de (hopelijk) verdere integratie met de andere Google services heb ik mij aangemeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Nyce het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, juist vanwege de (hopelijk) verdere integratie met de andere Google services heb ik mij aangemeld.
Ik las laatst dat het er al 20.000.000 waren. Tegenvaller!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 10 miljoen gebruikers inmiddels, volgens Larry Page: http://goo.gl/cdzfG
Dan heb je verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het er al 20.000.000 waren. Tegenvaller!
10 Miljoen gebruikers in minder dan drie weken vind ik niet verkeerd hoor voor iets dat nog in 'trial' isquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 10 miljoen gebruikers inmiddels, volgens Larry Page: http://goo.gl/cdzfG
Inmiddels hoor ik er wel steeds meer mensen over. Al gaat het wel vooral om kritici die niet niet weten wat het is er toch een oordeel over hebben of komen met "ik heb al facebook/hyves"quote:Op maandag 11 juli 2011 09:49 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik verbaas me momenteel hoe weinig Nederlanders weten wat het is.
Ex klas genoten van mij zelfs die serieus boven op media zouden moeten zitten voor hun werk.
Bij nader inzien ben ik een van de 3 die zelf naam maken niet te veel moeiten vond en bij de AH werkt.. maar dan nog~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |