SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Zal ik hem dan maar dicht doen?
Gisteren een tof rondje gehad met Dre, doch op een ontzettend laggy server met best wat spelers met een ping van 250. Rot dan gewoon op naar een andere server die dichterbij staat.
Wel veel shottyplezierBegint aardig te wennen.
was wel lache ja, maar die baserape sloeg nergens op. En je was opeens pleitequote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Zal ik hem dan maar dicht doen?
Gisteren een tof rondje gehad met Dre, doch op een ontzettend laggy server met best wat spelers met een ping van 250. Rot dan gewoon op naar een andere server die dichterbij staat.
Wel veel shottyplezierBegint aardig te wennen.
aight aightquote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef SosuaCafe het volgende:
NL-SosuA is mn ingame nick btw voor mensen die willen gamen.
ik krijg een stijve plasser van jouw bazige statsquote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef RickoKun het volgende:
slechte tt compare mn stats maar gr gr Henk-Jan en kids
je probeerde iemand te knifen met je sniper?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef Leatherneck het volgende:
tvp jonguhhh.
Zowaar niet zoveel gespeeld de afgelopen week. Had zelfs ontwenningsverschijnselen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je probeerde iemand te knifen met je sniper?
wie loopt er nou steeds in die mic te bleren?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Leatherneck het volgende:
Was zeer zeker fun, doen we vaker. En schaf ff een mic aan dre.
Ja, beide beetje de hele tijd. Frk en ik zitten altijd op Google Talk en praten de hele tijd. Op sommige servers kun je met ALT tegen je squadmembers praten, dat hoor jij dan dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wie loopt er nou steeds in die mic te bleren?ben jij dat?
niet dat ik het erg vind hoor, juist wel lachen, maar vraag me gewoon af
welke mic heb je trouwens?
ja idd, maar heb je ook headset? of alleen de mic? want headset vind ik meestal wel kut zitten na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, beide beetje de hele tijd. Frk en ik zitten altijd op Google Talk en praten de hele tijd. Op sommige servers kun je met ALT tegen je squadmembers praten, dat hoor jij dan dus.
Ik heb eentje van Logitech, maar staat niet op wat voor type of iets. Zou iig wel relaxt zijn, is een wereld van verschil voor de teamplay.
Alleen mic en dan een koptelefoon op ja. Sennheisertje kopen die lekker zit en het is geen probleem imo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja idd, maar heb je ook headset? of alleen de mic? want headset vind ik meestal wel kut zitten na verloop van tijd.
is wel handiger idd, ipv eerst zelf proberen die gozer af te knallen achter je (kans op TK = groot) gewoon: achter je!
haha, ja, was zeker nice!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Alleen mic en dan een koptelefoon op ja. Sennheisertje kopen die lekker zit en het is geen probleem imo.
Wel lekkere rondjes net btw
[ afbeelding ]
Ja, de zeikstraal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
haha, ja, was zeker nice!
wel een kutadmin trouwens
da's toch na dat schermpje met "inloggen" ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, de zeikstraal.Was btw wel een "raak-server", hitten ging iig makkelijk.
Btw, mocht je nog behoefte hebben om iets voor je nickname te zetten, doe dan ff illuSion.
Ja 1 van die beginschermen, ff clantag invoeren. Staat wel grappig als we samen spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's toch na dat schermpje met "inloggen" ?
Goed bezig dre.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef andreas612 het volgende:
aight aight, morgen ook maar ff een mic scoren
Gast, neem een fatsoenlijke videokaart, want dit soort shit ben ik ECHT nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd lachen gieren en brullen met die engine van bad company
Mic is sowieso wel relaxedquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef andreas612 het volgende:
aight aight, morgen ook maar ff een mic scoren
Ziet er anders uit als een klassieke driver fout, oftewel een driver die niet met de API overweg kan in alle gevallen. Laatste periode dat ik dat soort gevallen had is rond 2003 geweestquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:05 schreef Catch_me het volgende:
Deze neger rolt met een 295GTXKom deze bug af en toe tegen als ik een andere squad wil joinen of ik perongeluk op escape druk, ff disconnecten en opnieuw laden doet de truuk
Of een oververhitte kaartquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er anders uit als een klassieke driver fout, oftewel een driver die niet met de API overweg kan in alle gevallen. Laatste periode dat ik dat soort gevallen had is rond 2003 geweest
Drivers bijwerken en DX updaten kan wel eens helpen.
je UI zegt genoegquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:11 schreef Catch_me het volgende:
Oh tis schijnbaar een bug in de laatste driver van nvidia. Naja geen zin om te downgraden want dit pauper spelletje is de enige waar ik altijd de raarste shit meemaak
meestal in de avond, vanaf half 10 ofzo en als ik niks te doen heb ook nog in de middagquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:54 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb een aantal van jullie toegevoegd ingame. Spelen jullie vaak op gezette tijden of runnen jullie er nog een progje naast zodat je kunt zien wie er online is zonder het spel op te hoeven starten?
ik heb toegevoegd:
rainmaker
tummy
drdre
frk52
Als je dit niet eens weet reageer dan aub niet bijdehand op mijn postquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je UI zegt genoeg
[..]
meestal in de avond, vanaf half 10 ofzo en als ik niks te doen heb ook nog in de middaguurtje of 3/4 ofzo..
btw, 'k heb ff een 6 euro mic gescoord bij 'computer-world' alleen hoe sluit ik dat ding aan? gewoon inpluggen in het roze gaatje (!) en that's it? 'k zit dan gelijk in de TS van squad?
gast, houd je muil eens, ga lekker elders trollen ofzo.. alsof jij het de eerste keer wistquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Als je dit niet eens weet reageer dan aub niet bijdehand op mijn post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je nog geen positief woord over de game zien reppen, wtf doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:11 schreef Catch_me het volgende:
Oh tis schijnbaar een bug in de laatste driver van nvidia. Naja geen zin om te downgraden want dit pauper spelletje is de enige waar ik altijd de raarste shit meemaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Catch_me het volgende:
Oh ok ik wist niet dat je alleen de roze kanten van BF hier mocht bespreken.
Ik zal vanaf nu alleen nog lyrisch zijn ok.Het is meer de vraag waarom je het überhaupt speelt als je vervolgens alleen maar loopt te zeuren over alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Catch_me het volgende:
Oh ok ik wist niet dat je alleen de roze kanten van BF hier mocht bespreken.
Ik zal vanaf nu alleen nog lyrisch zijn ok.Neuh, ik ben ook best kritisch (hitboxen, lag issues die voor lage lag vervelender uitvallen dan voor middel en hoog, render issues, spawnpoints die niet altijd pakken), maar ik vind het nog steeds beter dan de rest van de spellen op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere games kraak ik ook af, maar dan wil ik dat wel inhoudelijk doen en niet omdat mijn computer er problemen mee lijkt te hebben.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hij heeft wel een punt. Dit deel van BF is het meest slechte tot nu toe. Natuurlijk mag je daar best verdrietig om zijn. En so what als hij alleen de slechte kanten van BF hier post? Gebruikers die alleen maar positieve dingen posten zijn net zo eentonig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ook best kritisch (hitboxen, lag issues die voor lage lag vervelender uitvallen dan voor middel en hoog, render issues, spawnpoints die niet altijd pakken), maar ik vind het nog steeds beter dan de rest van de spellen op het moment.
Andere games kraak ik ook af, maar dan wil ik dat wel inhoudelijk doen en niet omdat mijn computer er problemen mee lijkt te hebben.
Tsjah, dat ligt dan denk ik toch echt een Nvidea, niet bij EA.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dit deel van BF is het meest slechte tot nu toe. Natuurlijk mag je daar best verdrietig om zijn. En so what als hij alleen de slechte kanten van BF hier post? Gebruikers die alleen maar positieve dingen posten zijn net zo eentonig.
Als je het echt zo erg vindt kan je er altijd nog overheen lezen. Ik vind een driver downgraden eerlijk gezegd belachelijk voor een spel dat nog helemaal niet zo lang uit is.
Anders lees je mijn comment nog eens...quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dit deel van BF is het meest slechte tot nu toe. Natuurlijk mag je daar best verdrietig om zijn. En so what als hij alleen de slechte kanten van BF hier post? Gebruikers die alleen maar positieve dingen posten zijn net zo eentonig.
Als je het echt zo erg vindt kan je er altijd nog overheen lezen. Ik vind een driver downgraden eerlijk gezegd belachelijk voor een spel dat nog helemaal niet zo lang uit is.
kweenie, heb nog nooit een mic gebruiktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom google talk als skype het prima doet?
Ik en me speelmaat hadden regelmatig problemen met Skype, verbindingen die wegvielen voornamelijk. Het probleem nooit echt opgezocht en de overstap op GT bevalt prima.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom google talk als skype het prima doet?
Sowieso, samenspelen, medkits en ammo delen blijkt wel moeilijk als je met mensen samenspeelt die niet communiceren. Kom vaak tegen dat er 1 andere is met een beetje inzicht, de rest graaft zich in en poogt niet eens een vlag te pakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef andreas612 het volgende:
wat een achterlijke servers net, al die mongols gaan een beetje voor lul zitten schieten als gunner, alles behalve op de vads, elke keer wordt ik weer neergehaald door dat ziekteding, fucking mongolen daar zeg.
hm ik heb precies dezelfde problemen bij Skype! Erg lastig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef dnbrainwash het volgende:
Wij hebben google talk ook geprobeert tijdens het gamen omdat skype een tijd geleden veel ruis/feedback gaf maar daar kregen we rare robot achtige vervormingen door kleine lag spikes ofzo. Skype.![]()
Vanavond ook maar weer eens bf installeren.
normaal wel, maar zit vanavond toch echt de kroegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:23 schreef Xblister het volgende:
Nog mensen die vanavond paar potjes willen knallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
normaal wel, maar zit vanavond toch echt de kroeg
Na 't uitgaan gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... ( ja, echt
)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Wel stom ja. Maar in feite is iedereen die zijn settings (al dan niet expres) op low heeft een cheater.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Wait, whut? Dat zie ik persoonlijk als glashard cheaten.
Dat is echt mega gay, ik gebruik die bosjes vaak genoeg als cover of om mijzelf te camoufleren.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:51 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Wel stom ja. Maar in feite is iedereen die zijn settings (al dan niet expres) op low heeft een cheater.
Same maar ik vond het altijd zo verdacht dat bepaalde mensen altijd precies wisten waar ik zat. Ook vaak zat dat ik met uiterste precisie door smoke dood geschoten word, blijkt dus dat je dat allemaal uit of "low" kan zetten waardoor het effect minimaal isquote:Op zondag 17 juli 2011 15:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is echt mega gay, ik gebruik die bosjes vaak genoeg als cover of om mijzelf te camoufleren.
Gras wel, bosjes niet, maar dan nog rendert de engine op afstand een mannetje wel, maar geen boom of rots, ook best vermakelijk soms...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:56 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Same maar ik vond het altijd zo verdacht dat bepaalde mensen altijd precies wisten waar ik zat. Ook vaak zat dat ik met uiterste precisie door smoke dood geschoten word, blijkt dus dat je dat allemaal uit of "low" kan zetten waardoor het effect minimaal is
Ja dit is wel typisch. Vooral met snipen op lange afstanden, 10x overtuigd raak schieten, terwijl die vijand op dat punt waarschijnlijk gewoon achter een rots zit.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gras wel, bosjes niet, maar dan nog rendert de engine op afstand een mannetje wel, maar geen boom of rots, ook best vermakelijk soms...
Het werkt idd twee kanten inquote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja dit is wel typisch. Vooral met snipen op lange afstanden, 10x overtuigd raak schieten, terwijl die vijand op dat punt waarschijnlijk gewoon achter een rots zit.
Lijkt me eerder het jongste kind wat zo kk hard los gaat.quote:
Misschien werkt één van deze oplossingen:quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Silvergator het volgende:
Wellicht dat het al besproken is in dit topic maar dan heb ik er helaas overheen gelezen, excuses hiervoor. Ik heb met BC2 net als vele anderen het probleem dat ik vaak freezes krijg en dat de sound gaat loopen. Een hard reset van de pc is dan de enige oplossing. Is hier al een algemene oplossing voor gevonden of is dit nog steeds één van de vele mysteries op gamegebied?
Thanks, ga het proberen zodra mijn pc weer terug is!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Misschien werkt één van deze oplossingen:
Problem #2.1 Bad Company 2 freezes (recoverable and unrecoverable freezes)
General Solution #1: “Unplug any voice input you have connected to your PC (i.e. microphones etc.) – you will be able to play the game
without it hard freezing. It’s some kind of sound hardware conflict”
General Solution #2: “turn ‘Hardware Acceleration’ for sound from ‘Full’ to ‘Basic’. This option is available by selecting
‘Start’ and then ‘Run’ – type in ‘dxdiag’ and press Enter; select the ‘Sound’ tab and then just move the slider to the appropriate setting.”
General Solution #3: If you have a dedicated sound card, make sure your onboard soundcard is not selected as the default
Lijkt me sterk aangezien duizenden exact dezelfde crash ervarenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Klinkt als een geheugenprobleem of faulty drivers.
Dréquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef andreas612 het volgende:
Wordt er nog een beetje geowned online? deze baas is er deze week niet dus mag hopen dat er een vervanger tijdelijk opstaat.
Nu al een nieuwe PC kopenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef ems. het volgende:
Eind van de week nieuwe rig, eindelijk gewoon normale fps en geen drops meer.
Nu wordt het baserapen helemaal een eitje
Nee, is een veel voorkomend probleem waar ik ook last van heb gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuk, silvergator, maar dat zijn allemaal faulty driver/softwareproblemen volgens mij...
Najah, als BC2 gewoon draait, BF3 nog bijna een half jaar wachten is (ok, ok, 3 maanden) en de wetenschap dat traditiegetrouw de kaarten in september meestal een pricedrop kennen, zou ik het nog wel even kunnen lijen, als BF3 hetgeen is waar je op afstemt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef ems. het volgende:
Waarom zou ik dan geen nieuwe pc kopen? Mijn pc is nog uit 2006 ergens. Nu kan ik nog ff bad company 2 runnen zonder 15 fps en battlefield 3 is ook alvast geen probleem.
Maar goed dat jij nog vooruit kan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Opbokken, kut!Oh! Ik game overigens op mijn laptop omdat ik geen pc heb. Ik vind een pc fijner maar een laptop is op vele vlakken handiger voor mijn gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Opbokken, kut!Ga er maar van uit dat bf3 zelf de nieuwste pcs nog gaat laten zweten, een single kaartje gaat echt niet genoeg zijn voor ultra.. dit hebben ze zelf ook ergens aangegeven, al kan ik zo even niet aanhalen waar het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Ze hebben idd aangegeven dat alles high speelbaar (70FPS-ish) met een GF 580-iets.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat bf3 zelf de nieuwste pcs nog gaat laten zweten, een single kaartje gaat echt niet genoeg zijn voor ultra.. dit hebben ze zelf ook ergens aangegeven, al kan ik zo even niet aanhalen waar het was.
Jawel. Geen plek en geen geld. En mijn laptop heb ik al een tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Een PC waarop je kunt spelen kost de helft van een dergelijke laptop, het een hoeft het ander niet uit te sluiten...
Des te meer je over zou moeten hebben. Nep PC-gamer, rot op naar je PS3 topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jawel. Geen plek en geen geld. En mijn laptop heb ik al een tijd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Des te meer je over zou moeten hebben. Nep PC-gamer, rot op naar je PS3 topic.
Eens. We wachten het af en tot zo ver sta ik regelmatig versteld wat me PC nog kan draaien (The Witcher 2 is een goed voorbeeld).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze hebben idd aangegeven dat alles high speelbaar (70FPS-ish) met een GF 580-iets.
Maar dan nog zou ik persoonlijk, nogmaals, wachten tot het spel er werkelijk is ipv een kaart te kopen die dan net te min blijkt op een relatief duur tijdstip. (nu)
Nog geen maand geleden een HD 6970 aangeschaft, tegen oktober maar een tweede voor crossfire ben ik bangquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat bf3 zelf de nieuwste pcs nog gaat laten zweten, een single kaartje gaat echt niet genoeg zijn voor ultra.. dit hebben ze zelf ook ergens aangegeven, al kan ik zo even niet aanhalen waar het was.
The Witcher 2 draait hij bij mij never op volledig ultra.... maar schijnt ook echt een butt game te zijn betreft driver ondersteuning en optimale uit een kaart halen etc....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Eens. We wachten het af en tot zo ver sta ik regelmatig versteld wat me PC nog kan draaien (The Witcher 2 is een goed voorbeeld).
Dat zal het voornaamste zijn vrees ik. Je hebt geen idee met wat voor belachelijke fps en drops ik met heb moeten schieten. Ik voelde me ook altijd extra pro omdat ik goede scores had ondanks mijn betreurenswaardige fpsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Then again, mijn PC is wat, twee jaar jonger?
Volledig op ultra draai ik The Witcher 2 ook niet, maar wel alle settings op High (behalve Ultra Sampling, dat nekt me PC sowieso). Al was ik sceptisch hoe TW2 op m'n 2,5 jaar oude PC zou draaien, maar viel me alles mee in positieve zin. Ben benieuwd naar BF3.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:30 schreef Silvergator het volgende:
[..]
The Witcher 2 draait hij bij mij never op volledig ultra.... maar schijnt ook echt een butt game te zijn betreft driver ondersteuning en optimale uit een kaart halen etc....
lekker voor je, ik heb het topic een beetje gevolgd en ik kan concluderen dat je een irritante zeug bent. doei!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Skull-splitter het volgende:
EA server problemen, alle unlocks weg
Epischquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:56 schreef zoodan het volgende:
[..]
lekker voor je, ik heb het topic een beetje gevolgd en ik kan concluderen dat je een irritante zeug bent. doei!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:56 schreef zoodan het volgende:
[..]
lekker voor je, ik heb het topic een beetje gevolgd en ik kan concluderen dat je een irritante zeug bent. doei!
Gelukkig vielen er meer spelers over gisteravond, en in een paar pogingen viel de verbinding tijdens het spelen ook wegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:56 schreef zoodan het volgende:
[..]
damn, mag ik deze man aanrakenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:56 schreef zoodan het volgende:
[..]
Kom maar gewoon eens een x online jij, dan kunnen we verder pratenquote:
Xfire is nogal handig voor Voice chat, anderen gebruiken het ook in BFBC2 en er gebeurt niks. G15 uitzetten kan ik proberen. Las op internet dat het ook aan MSI Afterburner kon liggen en dat dan Punkbuster het hele systeem laat falen door MSI Afterburner te checken die z'n resouces pakt diep diep in de Memory grotten van je videokaart waardoor je een soort BSOD krijgt omdat PB er in gaat wroeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Gooi die G15 onzin en xfire eens uit?
Nee, geen idee, in de anderhalf jaar die ik nu speel iets van 4 crashes to desktop gehad, maar meer ook niet.
was datquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een IRQ conflictje gehad, das lang geleden
Truequote:
Welk spel is dat?quote:
yea is goed, vanaaf maar ff?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:30 schreef Leatherneck het volgende:
Yooo dré, binnenkort weer ff samen spelen. Gister nog wel heel even gespeeld, maar game in deze periode niet zoveel, Frk ook niet. Beetje rondhangen in social life blabla ()
Had je dm laat gezien maar zie nu dat je hem al besteld hebt. Was trouwens niet veel op aan te merken hoor..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:38 schreef Sjapoela het volgende:
Mijn pc komt van het weekend binnen, maar eens beginnen met BC2Zal moeite kosten om de besturing onder de knie te krijgen... En weer vanaf rank 1 beginnen
Ik ben benieuwd!
geeft niet, we falen allemaal wel eens..quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:21 schreef Slapdoela het volgende:
Het is echt heel erg lastig om van console naar pc over te stappen. Voor mij sowieso, ik ben controllers gewend, nooit een fps op de pc gespeeldEn het gaat me niet erg goed af... Ik hoop dat dit een kwestie van wennen is ...
Wat is je steam? of bc ingame?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:21 schreef Sjapoela het volgende:
Het is echt heel erg lastig om van console naar pc over te stappen. Voor mij sowieso, ik ben controllers gewend, nooit een fps op de pc gespeeldEn het gaat me niet erg goed af... Ik hoop dat dit een kwestie van wennen is ...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:32 schreef Leatherneck het volgende:
Moest er een keer van komen
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 10:41:09 ]
Tof gevoel, opeens een 2e kill zien verschijnen. 1 x gehad, zelfde situatie als jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren een dubbel headshot tijdens rushging nergens over.
Ik zat met me sniper op iemand te richten die redelijk dichtbij stond en schiet en op dat moment loopt nog een andere net voor me neus. Komt niet vaak voor denk ik zo.
Ik had zelf nog eens niet in de gaten want ik dacht dat ik gewoon die ene waar ik richtte doodschoot maar toen kwam er in beeld 2 kills en 2 headshot te staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Tof gevoel, opeens een 2e kill zien verschijnen. 1 x gehad, zelfde situatie als jou![]()
Op YT staat ook een gast die ff 3 headshots in 1 heeft, dan mag je jezelf wel baas noemen!
ook een keer gehad alleen was diegene die plotseling ervoor liep een teammatequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zat met me sniper op iemand te richten die redelijk dichtbij stond en schiet en op dat moment loopt nog een andere net voor me neus. Komt niet vaak voor denk ik zo.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mijn max is 477, respect G
Fijne vakantie dré!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ik had pas nog een veel mooiere actie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
Die is nog leuk vind ik... Nog geen killstreaks enzo. En daar heb je niet allemaal van die kutcampers en kleine kindjes.quote:
Let wel: in BF bestaan eigenlijk geen campers, althans, niet in de zin van Q3 zegmaar... Wel baserapers, spawncampers (wachten op spawnende mensen), basecampers (in een tank in je eigen basis blijven staan) en snipers, maar niet dat je binnen de 50 vierkante meter die je map klein is in een hoekje wacht.quote:
Ja ik bedoelde ook meer in vergelijking met andere CoD's. In BF camp ik zelf af en toe ook op Rush. Je bent dan toch een basis aan het verdedigen. Het zou nog realistischer zijn ook al zouden de defenders campen en veel gebruik maken van mounted turrets.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Let wel: in BF bestaan eigenlijk geen campers, althans, niet in de zin van Q3 zegmaar... Wel baserapers, spawncampers (wachten op spawnende mensen), basecampers (in een tank in je eigen basis blijven staan) en snipers, maar niet dat je binnen de 50 vierkante meter die je map klein is in een hoekje wacht.
In BF heet dat verdedigen van een vlag.
Nice.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef Sjapoela het volgende:
Present
BC2 ingame name: Sjapoela
Steam: Sjapoela
Nu nog een mic kopen dan kan ik skype gebruiken.
De eerste paar rondjes vallen me niet tegen, qua kd loop ik 1 op 1, ik had erger verwacht. Maar o wat een verschil met de 360 zeg, heerlijk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Gaat je 3x geen reet aan.
Bedankt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef kwaliteit. het volgende:
Mag ik vragen aan jullie een paar vragen stellen, ben namelijk best wel benieuwd.
1. Wat zijn jullie pc specs?
2. Welke rand apperatuur gebruiken jullie?
3. Gaan jullie BF3 kopen? Zo ja: ga je nog wat aan je pc veranderen? Wat dan?
Alvast bedankt!
1. Core i5 2500k, 8GB, WD Black 1TB (schijf speciaal voor spellen, heb nog 2 andere), GTX570, Auzentech X-Fi Forte, Dell U2711;quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef kwaliteit. het volgende:
Mag ik vragen aan jullie een paar vragen stellen, ben namelijk best wel benieuwd.
1. Wat zijn jullie pc specs?
2. Welke rand apperatuur gebruiken jullie?
3. Gaan jullie BF3 kopen? Zo ja: ga je nog wat aan je pc veranderen? Wat dan?
Alvast bedankt!
"skills"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:27 schreef Leatherneck het volgende:
Zijn ook weer nieuwe hacks uitgekomen blijkbaar. Kwam gisteren twee cheaters tegen, die toegaven dat ze cheats gebruikten en maakte ook reclame voor nieuwe cheats door een website te spammen. Leaven is idd de beste optie.
Of nog frustrerender: de "ik cheat echt niet" cheater
http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/zartzurt
Maar ondertussen wel 643 headshots van de 972 kills knallen met je GOL. 145 headshots van de 198 kills met de PKM lijkt me ook niet echt reeël. Die gast was ook akelig goed met de Apache in z'n eentje.
Ga lekker golfen ofzo. Ik heb een half jaar lang alleen gekanker op BF titels van je gehoord, zonder fatsoenlijke onderbouwing. Nu kan ik kort door de bocht zijn, maar u, meneer, kunt er ook wat van!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef Catch_me het volgende:
heb het spel van m'n pc geflikkerd want ik werd er helemaal para van grtjes mario en marjon
Volgens mij moet dat wel werken, ik heb geen xboxcontroller voor de PC helaas, dus kan je er niet meer over vertellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:50 schreef Sjapoela het volgende:
Zijn er nog mensen die het spelenVoeg mij toe aub: Sjapoela
Chopperen is toch wel erg lastig op pc, kan ik daar een xbox controller bij gebruiken, voertuigen met controller en op land tobo en muis? Of werkt dat zo niet?
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:35 schreef Leatherneck het volgende:
Chopperen is imo heel wat prettiger met toetsenbord en muis dan met een controller, maar smaken verschillen natuurlijk. Heb je wel die invert controls aangepast in de settings?
Ja, is ook zo. Vermoed alleen dat als je met toetsenbord + muis aanwend op lange afstanden wellicht wat accurater zou kunnen zijn met de muis. Maar als je met controller al baas bent, waarom dan veranderen hè.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Het is meer wat je gewend ben, met controller ben ik BAAS, nu is het alleen maar epic fail
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Het is meer wat je gewend ben, met controller ben ik BAAS, nu is het alleen maar epic fail
Idd dit had ik ook.. op console was ik boven gemiddeld. nu op pc zuig ik ballen. maar het gaat steeds beter moet ik zeggen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Joystick, vectorthrusting ftwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef Leatherneck het volgende:
Vliegen is Desert Combat vond ik een hel met toetsenbord + muis, een uitdaging idd. Jou wel gelukt, of meteen joystick erbij gepakt? BF2 was vliegen heerlijk, ook in die straaljagers, maar misschien iets te makkelijk. Vind het in BC2 wel prima zo.
H@H@, heerlijkquote:
PB vangt veel maar gewoon niet alles.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:02 schreef neo2000 het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat ik in dit topic voor gek uitgemaakt werd toen ik over cheaters begon, dat mensen aangaven die nooit tegen te komen. Who's wrong now?
Punkbuster gewoon kut. Dat blijkt wel.
Bijlangeee nieeeetttquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar ik cheat niet, heus, echt niet!
Weinig headshot...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:46 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Bijlangeee nieeeettt
http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/der_Mati
Ik heb je toegevoegd, heb je steam?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef wuuht het volgende:
wie heeft zin om te battlefielden ad me maar wauturr
wuuht heet ik op steamquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef Sjapoela het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En dan ben ik de tank troll...
[..]
Ik heb je toegevoegd, heb je steam?
Boeie, tank ftw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef Sjapoela het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En dan ben ik de tank troll...
dat ligt aan jouquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik haat tanks, maar dat ligt meer aan het feit dat ik alleen met de main gun kan schieten en met de coaxial alles mis, binnen 2 schoten kapot ga terwijl ik er zelf hele arsenalen op af moet vuren als engi etc.
Vanavond weer, heel rondje Heavy Metal tank whoring, das echt een pluspunt tov Xbox, een 1000 tickets serverquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Volgens mij zeg ik dat ook. Al wil ik best eens oefenen
waarom zit je niet in hardcore?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:08 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Vanavond weer, heel rondje Heavy Metal tank whoring, das echt een pluspunt tov Xbox, een 1000 tickets server![]()
En oefening baart kunst zou ik zeggen
Huh? Ik heb het volgens mij niet.. Enige keren dat ik dit wel heb, is als ik eerst lekker mijnen rond heb gestooid zeg maar. Dat er later een tank over een mijn heen rijd. Mijnen blijven liggen nadat je de pijp uit bent, dus gegarandeerd een paar kills in een rondje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:58 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb het ook vaak zat, zelfs geen hitmarkers...
Daarover gesproken, het is me nu al best vaak gebeurd dat ik random kills krijg, ben ik lekker in mijn T90aan het cruisen, heb ik een destroy vehicle en 2 kills... WTF Vanavond weer, speelde met iemand van FOK!, zat in het andere team, hij stapte net in een tank, 100% health en ja hoor
![]()
Hebben jullie dit ook en waar ligt het aan... Lijkt mij een glitch maar waarom nog niet opgelost
ja hij heeft gelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Sjapoela het volgende:
Het gebeurd altijd als ik die net spawnende tank even daarvoor gekillt heb, dat is enige 'logische' verklaring die ik heb. Wauturr kan bevestigen wat er gebeurde.
:'- Ik baal er echt van, had het op de xbox best vaak, gister voor de eerste x op dw pc...
Dito hier, werd net gekickt...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef andreas612 het volgende:
wat een gekut toch ook met die connectionproblemen.. 'k kan nu niet eens inloggen
ff eten en dan bel ik je dréquote:
Dat, en onregelmatig werk.quote:
Koffie eerst.quote:
skull-splitter enzo.quote:
Nee, cancel, en dan opnieuw inloggen. Autologin-bugje.quote:
bij cancel en opnieuw inloggen gaat ie weer automatisch verbinden en krijg ik dus niet dat inlog menuutje....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, cancel, en dan opnieuw inloggen. Autologin-bugje.
Vaag, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Als je cancelt gaat ie naar de main menu zonder dat je ingelogt bent, right? Als je dan niet opnieuw alles kunt ingeven, dus eerst username+ wachtwoord en daarna tag+ soldier, dan zou ik even de boel geheel afsluiten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
bij cancel en opnieuw inloggen gaat ie weer automatisch verbinden en krijg ik dus niet dat inlog menuutje....
2 keer in 2 dagen... Alvast updates voor BF3 beta's?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef Xblister het volgende:
Log helemaal niks, servers waren net offline
zal m'n pc ook ff herstarten maar denk dat het gewoon hetzelfde blijft..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vaag, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Als je cancelt gaat ie naar de main menu zonder dat je ingelogt bent, right? Als je dan niet opnieuw alles kunt ingeven, dus eerst username+ wachtwoord en daarna tag+ soldier, dan zou ik even de boel geheel afsluiten.
[..]
2 keer in 2 dagen... Alvast updates voor BF3 beta's?
Oh vandaar dat ik er 2 keer aflazerdequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef Xblister het volgende:
Log helemaal niks, servers waren net offline
Enige die waarschijnlijk inhoud van de newsticker kan wijzigen is het PR team..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zou EA sieren als ze dat lopende bulletin onderin eens zouden inzetten om dergelijke downtimes aan te kondigen ipv schaamteloos enkel voor reclame te gebruiken.
Meer dat het hondsirritant is dat nergens een status is op te zoeken (of je moet twitter willen gebruiken)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef neo2000 het volgende:
De technische mensen mogen waarschijnlijk blij zijn als je niet een nachtje uit hun nest gebeld worden dat de hele flikkerse boel weer down is. /overalhetzelfdeis.
Beneden gemiddelde stats hoor... Mijn accaratie is iets van 61%, wapens zijn echter een stuk minder. Weet niet waar dat cijfer voor staat.quote:
Stats zeggen dan ook geen kut. Behalve bij echt nitwits.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Leatherneck het volgende:
Geen bizarre stats of kills / headshot verhouding idd.
Klopt, maar je kan er wel aan aflezen of iemand cheatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stats zeggen dan ook geen kut. Behalve bij echt nitwits.
Magnu ammo en lightweight. Mijn mening, maar ik haat medics, speel het dan ook nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou de beste special om te kiezen? ik bedoel als in medic enz enz
Ik ook niet zo, haalt idd het rambo gevoel wegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:39 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Magnu ammo en lightweight. Mijn mening, maar ik haat medics, speel het dan ook nooitRambo-reviving
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:02 schreef Sjapoela het volgende:
GVD me tel heeft mn reactie niet geplaatst. Sorry man ga niet weer 5 min tikken.
Btw, als jullie zich soms af zitten te vragen of die Sjapoela niets beters te doen heeft dan de hele dag op FOK! te zitten: Nee, omdat pauperbaan en tussendoor tijd genoeg
Net wat je zelf prefereert, al is Magnum ammo toch wel een must imo. Heb zelf met alle kits Red dot / 4x Scope, Magnum ammo en Vsmoke.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou de beste special om te kiezen? ik bedoel als in medic enz enz
Medic speel ik eigenlijk (bijna) niet. Laatste tijd speel ik 't vaakst recon, maar dan in een assault vorm met de VSS.. Meelopen voorop, net achter de assaults, eerst lijn enemies neerhalen die zij over het hoofd zien, of baan proberen vrij te maken voor die assaults richting mcom. Veel spotten daarbij ook, en motion assists scoren. En, de airstrike maakt het makkelijk andere campende snipers op te ruimen die de rest meestal "mist", of falende engi's te helpen die tank uit de weg te krijgen.. Zo zit je zelf niet te campen. Mocht echt long range nodig zijn dan halen we de GOL tevoorschijn, als er bijv. een hardnekkige camper zit ergens. Keeps the game going.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:41 schreef Sjapoela het volgende:
Bazenkit engineer:
9A91 Avtomat
AT4/mines
4x scoop
+ 1 handgrenade
alt fire
Assault:
m416
4x scoop
magnum ammo
armor
sniperrecon:
VSS
12x scoop
magnum ammo
airstrike
armor
Van 4 naar 8 jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef andreas612 het volgende:
ik doe bij engineer altijd geen scope en dan extra ammo voor de AT4, volgens mij heb ik dan 8 raketjes ervoor (ipv 2 of 3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |