SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Zal ik hem dan maar dicht doen?
Gisteren een tof rondje gehad met Dre, doch op een ontzettend laggy server met best wat spelers met een ping van 250. Rot dan gewoon op naar een andere server die dichterbij staat.
Wel veel shottyplezierBegint aardig te wennen.
was wel lache ja, maar die baserape sloeg nergens op. En je was opeens pleitequote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Zal ik hem dan maar dicht doen?
Gisteren een tof rondje gehad met Dre, doch op een ontzettend laggy server met best wat spelers met een ping van 250. Rot dan gewoon op naar een andere server die dichterbij staat.
Wel veel shottyplezierBegint aardig te wennen.
aight aightquote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef SosuaCafe het volgende:
NL-SosuA is mn ingame nick btw voor mensen die willen gamen.
ik krijg een stijve plasser van jouw bazige statsquote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef RickoKun het volgende:
slechte tt compare mn stats maar gr gr Henk-Jan en kids
je probeerde iemand te knifen met je sniper?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef Leatherneck het volgende:
tvp jonguhhh.
Zowaar niet zoveel gespeeld de afgelopen week. Had zelfs ontwenningsverschijnselen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je probeerde iemand te knifen met je sniper?
wie loopt er nou steeds in die mic te bleren?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Leatherneck het volgende:
Was zeer zeker fun, doen we vaker. En schaf ff een mic aan dre.
Ja, beide beetje de hele tijd. Frk en ik zitten altijd op Google Talk en praten de hele tijd. Op sommige servers kun je met ALT tegen je squadmembers praten, dat hoor jij dan dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wie loopt er nou steeds in die mic te bleren?ben jij dat?
niet dat ik het erg vind hoor, juist wel lachen, maar vraag me gewoon af
welke mic heb je trouwens?
ja idd, maar heb je ook headset? of alleen de mic? want headset vind ik meestal wel kut zitten na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, beide beetje de hele tijd. Frk en ik zitten altijd op Google Talk en praten de hele tijd. Op sommige servers kun je met ALT tegen je squadmembers praten, dat hoor jij dan dus.
Ik heb eentje van Logitech, maar staat niet op wat voor type of iets. Zou iig wel relaxt zijn, is een wereld van verschil voor de teamplay.
Alleen mic en dan een koptelefoon op ja. Sennheisertje kopen die lekker zit en het is geen probleem imo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja idd, maar heb je ook headset? of alleen de mic? want headset vind ik meestal wel kut zitten na verloop van tijd.
is wel handiger idd, ipv eerst zelf proberen die gozer af te knallen achter je (kans op TK = groot) gewoon: achter je!
haha, ja, was zeker nice!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Alleen mic en dan een koptelefoon op ja. Sennheisertje kopen die lekker zit en het is geen probleem imo.
Wel lekkere rondjes net btw
[ afbeelding ]
Ja, de zeikstraal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
haha, ja, was zeker nice!
wel een kutadmin trouwens
da's toch na dat schermpje met "inloggen" ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, de zeikstraal.Was btw wel een "raak-server", hitten ging iig makkelijk.
Btw, mocht je nog behoefte hebben om iets voor je nickname te zetten, doe dan ff illuSion.
Ja 1 van die beginschermen, ff clantag invoeren. Staat wel grappig als we samen spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's toch na dat schermpje met "inloggen" ?
Goed bezig dre.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef andreas612 het volgende:
aight aight, morgen ook maar ff een mic scoren
Gast, neem een fatsoenlijke videokaart, want dit soort shit ben ik ECHT nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd lachen gieren en brullen met die engine van bad company
Mic is sowieso wel relaxedquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef andreas612 het volgende:
aight aight, morgen ook maar ff een mic scoren
Ziet er anders uit als een klassieke driver fout, oftewel een driver die niet met de API overweg kan in alle gevallen. Laatste periode dat ik dat soort gevallen had is rond 2003 geweestquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:05 schreef Catch_me het volgende:
Deze neger rolt met een 295GTXKom deze bug af en toe tegen als ik een andere squad wil joinen of ik perongeluk op escape druk, ff disconnecten en opnieuw laden doet de truuk
Of een oververhitte kaartquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er anders uit als een klassieke driver fout, oftewel een driver die niet met de API overweg kan in alle gevallen. Laatste periode dat ik dat soort gevallen had is rond 2003 geweest
Drivers bijwerken en DX updaten kan wel eens helpen.
je UI zegt genoegquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:11 schreef Catch_me het volgende:
Oh tis schijnbaar een bug in de laatste driver van nvidia. Naja geen zin om te downgraden want dit pauper spelletje is de enige waar ik altijd de raarste shit meemaak
meestal in de avond, vanaf half 10 ofzo en als ik niks te doen heb ook nog in de middagquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:54 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb een aantal van jullie toegevoegd ingame. Spelen jullie vaak op gezette tijden of runnen jullie er nog een progje naast zodat je kunt zien wie er online is zonder het spel op te hoeven starten?
ik heb toegevoegd:
rainmaker
tummy
drdre
frk52
Als je dit niet eens weet reageer dan aub niet bijdehand op mijn postquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je UI zegt genoeg
[..]
meestal in de avond, vanaf half 10 ofzo en als ik niks te doen heb ook nog in de middaguurtje of 3/4 ofzo..
btw, 'k heb ff een 6 euro mic gescoord bij 'computer-world' alleen hoe sluit ik dat ding aan? gewoon inpluggen in het roze gaatje (!) en that's it? 'k zit dan gelijk in de TS van squad?
gast, houd je muil eens, ga lekker elders trollen ofzo.. alsof jij het de eerste keer wistquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:23 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Als je dit niet eens weet reageer dan aub niet bijdehand op mijn post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je nog geen positief woord over de game zien reppen, wtf doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:11 schreef Catch_me het volgende:
Oh tis schijnbaar een bug in de laatste driver van nvidia. Naja geen zin om te downgraden want dit pauper spelletje is de enige waar ik altijd de raarste shit meemaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Catch_me het volgende:
Oh ok ik wist niet dat je alleen de roze kanten van BF hier mocht bespreken.
Ik zal vanaf nu alleen nog lyrisch zijn ok.Het is meer de vraag waarom je het überhaupt speelt als je vervolgens alleen maar loopt te zeuren over alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Catch_me het volgende:
Oh ok ik wist niet dat je alleen de roze kanten van BF hier mocht bespreken.
Ik zal vanaf nu alleen nog lyrisch zijn ok.Neuh, ik ben ook best kritisch (hitboxen, lag issues die voor lage lag vervelender uitvallen dan voor middel en hoog, render issues, spawnpoints die niet altijd pakken), maar ik vind het nog steeds beter dan de rest van de spellen op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere games kraak ik ook af, maar dan wil ik dat wel inhoudelijk doen en niet omdat mijn computer er problemen mee lijkt te hebben.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hij heeft wel een punt. Dit deel van BF is het meest slechte tot nu toe. Natuurlijk mag je daar best verdrietig om zijn. En so what als hij alleen de slechte kanten van BF hier post? Gebruikers die alleen maar positieve dingen posten zijn net zo eentonig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ook best kritisch (hitboxen, lag issues die voor lage lag vervelender uitvallen dan voor middel en hoog, render issues, spawnpoints die niet altijd pakken), maar ik vind het nog steeds beter dan de rest van de spellen op het moment.
Andere games kraak ik ook af, maar dan wil ik dat wel inhoudelijk doen en niet omdat mijn computer er problemen mee lijkt te hebben.
Tsjah, dat ligt dan denk ik toch echt een Nvidea, niet bij EA.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dit deel van BF is het meest slechte tot nu toe. Natuurlijk mag je daar best verdrietig om zijn. En so what als hij alleen de slechte kanten van BF hier post? Gebruikers die alleen maar positieve dingen posten zijn net zo eentonig.
Als je het echt zo erg vindt kan je er altijd nog overheen lezen. Ik vind een driver downgraden eerlijk gezegd belachelijk voor een spel dat nog helemaal niet zo lang uit is.
Anders lees je mijn comment nog eens...quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:21 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Dit deel van BF is het meest slechte tot nu toe. Natuurlijk mag je daar best verdrietig om zijn. En so what als hij alleen de slechte kanten van BF hier post? Gebruikers die alleen maar positieve dingen posten zijn net zo eentonig.
Als je het echt zo erg vindt kan je er altijd nog overheen lezen. Ik vind een driver downgraden eerlijk gezegd belachelijk voor een spel dat nog helemaal niet zo lang uit is.
kweenie, heb nog nooit een mic gebruiktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom google talk als skype het prima doet?
Ik en me speelmaat hadden regelmatig problemen met Skype, verbindingen die wegvielen voornamelijk. Het probleem nooit echt opgezocht en de overstap op GT bevalt prima.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom google talk als skype het prima doet?
Sowieso, samenspelen, medkits en ammo delen blijkt wel moeilijk als je met mensen samenspeelt die niet communiceren. Kom vaak tegen dat er 1 andere is met een beetje inzicht, de rest graaft zich in en poogt niet eens een vlag te pakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef andreas612 het volgende:
wat een achterlijke servers net, al die mongols gaan een beetje voor lul zitten schieten als gunner, alles behalve op de vads, elke keer wordt ik weer neergehaald door dat ziekteding, fucking mongolen daar zeg.
hm ik heb precies dezelfde problemen bij Skype! Erg lastig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef dnbrainwash het volgende:
Wij hebben google talk ook geprobeert tijdens het gamen omdat skype een tijd geleden veel ruis/feedback gaf maar daar kregen we rare robot achtige vervormingen door kleine lag spikes ofzo. Skype.![]()
Vanavond ook maar weer eens bf installeren.
normaal wel, maar zit vanavond toch echt de kroegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:23 schreef Xblister het volgende:
Nog mensen die vanavond paar potjes willen knallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
normaal wel, maar zit vanavond toch echt de kroeg
Na 't uitgaan gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... ( ja, echt
)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Wel stom ja. Maar in feite is iedereen die zijn settings (al dan niet expres) op low heeft een cheater.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Wait, whut? Dat zie ik persoonlijk als glashard cheaten.
Dat is echt mega gay, ik gebruik die bosjes vaak genoeg als cover of om mijzelf te camoufleren.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:51 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Wel stom ja. Maar in feite is iedereen die zijn settings (al dan niet expres) op low heeft een cheater.
Same maar ik vond het altijd zo verdacht dat bepaalde mensen altijd precies wisten waar ik zat. Ook vaak zat dat ik met uiterste precisie door smoke dood geschoten word, blijkt dus dat je dat allemaal uit of "low" kan zetten waardoor het effect minimaal isquote:Op zondag 17 juli 2011 15:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is echt mega gay, ik gebruik die bosjes vaak genoeg als cover of om mijzelf te camoufleren.
Gras wel, bosjes niet, maar dan nog rendert de engine op afstand een mannetje wel, maar geen boom of rots, ook best vermakelijk soms...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:56 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Same maar ik vond het altijd zo verdacht dat bepaalde mensen altijd precies wisten waar ik zat. Ook vaak zat dat ik met uiterste precisie door smoke dood geschoten word, blijkt dus dat je dat allemaal uit of "low" kan zetten waardoor het effect minimaal is
Ja dit is wel typisch. Vooral met snipen op lange afstanden, 10x overtuigd raak schieten, terwijl die vijand op dat punt waarschijnlijk gewoon achter een rots zit.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gras wel, bosjes niet, maar dan nog rendert de engine op afstand een mannetje wel, maar geen boom of rots, ook best vermakelijk soms...
Het werkt idd twee kanten inquote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja dit is wel typisch. Vooral met snipen op lange afstanden, 10x overtuigd raak schieten, terwijl die vijand op dat punt waarschijnlijk gewoon achter een rots zit.
Lijkt me eerder het jongste kind wat zo kk hard los gaat.quote:
Misschien werkt één van deze oplossingen:quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Silvergator het volgende:
Wellicht dat het al besproken is in dit topic maar dan heb ik er helaas overheen gelezen, excuses hiervoor. Ik heb met BC2 net als vele anderen het probleem dat ik vaak freezes krijg en dat de sound gaat loopen. Een hard reset van de pc is dan de enige oplossing. Is hier al een algemene oplossing voor gevonden of is dit nog steeds één van de vele mysteries op gamegebied?
Thanks, ga het proberen zodra mijn pc weer terug is!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Misschien werkt één van deze oplossingen:
Problem #2.1 Bad Company 2 freezes (recoverable and unrecoverable freezes)
General Solution #1: “Unplug any voice input you have connected to your PC (i.e. microphones etc.) – you will be able to play the game
without it hard freezing. It’s some kind of sound hardware conflict”
General Solution #2: “turn ‘Hardware Acceleration’ for sound from ‘Full’ to ‘Basic’. This option is available by selecting
‘Start’ and then ‘Run’ – type in ‘dxdiag’ and press Enter; select the ‘Sound’ tab and then just move the slider to the appropriate setting.”
General Solution #3: If you have a dedicated sound card, make sure your onboard soundcard is not selected as the default
Lijkt me sterk aangezien duizenden exact dezelfde crash ervarenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Klinkt als een geheugenprobleem of faulty drivers.
Dréquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef andreas612 het volgende:
Wordt er nog een beetje geowned online? deze baas is er deze week niet dus mag hopen dat er een vervanger tijdelijk opstaat.
Nu al een nieuwe PC kopenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef ems. het volgende:
Eind van de week nieuwe rig, eindelijk gewoon normale fps en geen drops meer.
Nu wordt het baserapen helemaal een eitje
Nee, is een veel voorkomend probleem waar ik ook last van heb gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuk, silvergator, maar dat zijn allemaal faulty driver/softwareproblemen volgens mij...
Najah, als BC2 gewoon draait, BF3 nog bijna een half jaar wachten is (ok, ok, 3 maanden) en de wetenschap dat traditiegetrouw de kaarten in september meestal een pricedrop kennen, zou ik het nog wel even kunnen lijen, als BF3 hetgeen is waar je op afstemt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef ems. het volgende:
Waarom zou ik dan geen nieuwe pc kopen? Mijn pc is nog uit 2006 ergens. Nu kan ik nog ff bad company 2 runnen zonder 15 fps en battlefield 3 is ook alvast geen probleem.
Maar goed dat jij nog vooruit kan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Opbokken, kut!Oh! Ik game overigens op mijn laptop omdat ik geen pc heb. Ik vind een pc fijner maar een laptop is op vele vlakken handiger voor mijn gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Opbokken, kut!Ga er maar van uit dat bf3 zelf de nieuwste pcs nog gaat laten zweten, een single kaartje gaat echt niet genoeg zijn voor ultra.. dit hebben ze zelf ook ergens aangegeven, al kan ik zo even niet aanhalen waar het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |