Precies. Roddelen doet men achter de rug van de betreffende persoon om.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou het zijn als het bevestigd is door de partij waarover geroddeld wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Awr......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat een droppie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe heet het diertje?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Tysonquote:Op zondag 10 juli 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een droppie zeg. Hoe heet het diertje?
little mikequote:
zeg.. waar blijft die roddel nou!quote:
Ik hoor net dat 't geen roddel is.quote:
Waar blijft het verhaal?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor net dat 't geen roddel is.. Het is echt zo.
.
Mjah, what can I sayquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor net dat 't geen roddel is.. Het is echt zo.
.
Er werd gepoogd te neuken op de WCquote:
Nu willen wij natuurlijk namen he?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er werd gepoogd te neuken op de WC. Er werd gefaald
.
Nee DP'enquote:Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
Gaat iedereen DM'en net als het spannend wordt?
Ik kan niet DM'en op de BBquote:Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
Gaat iedereen DM'en net als het spannend wordt?
Misschien zijn het wel de paarden van Samssquote:Op zondag 10 juli 2011 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken die mensen niet. Wat een waardeloze roddel!
Monopoly ken je toch wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken die mensen niet. Wat een waardeloze roddel!
Ja, niet eten en bier is geen beste combiquote:Op zondag 10 juli 2011 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik hoor net dat Samzz gekotst heeft op die meet
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel de paarden van Samss
Kennen, kennen. Heb m hier wel eens gezien ja. Carool zegt me weinig.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Monopoly ken je toch wel?
Voorderest: +1
Ze gaat er blindelings vanuit dat het mensen zijn. Ik niet.quote:
True true... ik ken hem ook alleen van hier af en toe buurten....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Kennen, kennen. Heb m hier wel eens gezien ja. Carool zegt me weinig.
Carooltje79 is een periode in deze reeks geweestquote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Kennen, kennen. Heb m hier wel eens gezien ja. Carool zegt me weinig.
Nah, het zijn mensen. Ik heb ook maar een paardquote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze gaat er blindelings vanuit dat het mensen zijn. Ik niet.
Sluit je niet af!
Er staan ook paarden in een gang dus op de toilet kan ook.
Je hebt gelijk Godt. Ik moet eens outside de box gaan thinken he.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze gaat er blindelings vanuit dat het mensen zijn. Ik niet.
Sluit je niet af!
Er staan ook paarden in een gang dus op de toilet kan ook.
Dat zal best.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Carooltje79 is een periode in deze reeks geweest
Met mate.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Godt. Ik moet eens outside de box gaan thinken he.
Dat zou zestien boxen te ver zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mate.
Je hoeft niet gelijk met Q te neuken.
en je hield niet van de controle verliezen van alcohol riep je van de week nog?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet eten en bier is geen beste combi.
Ik stond er niet bijquote:Op zondag 10 juli 2011 13:04 schreef Godtje het volgende:
Maar waarom lukte het niet? Ze zijn beide te dik en het vet zat in de weg?
Ik heb niet veel gehad. Maar goed, kan iedereen overkomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en je hield niet van de controle verliezen van alcohol riep je van de week nog?kotsen vd drank valt daar best onder
Mwahquote:Op zondag 10 juli 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gehad. Maar goed, kan iedereen overkomen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gehad. Maar goed, kan iedereen overkomen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Barb
Klein stukje naar boven scrollen
Inderdaad.... dat BBQ meet topic staat helemaal vol metquote:
Ik lul niks rechtquote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]je lult nu je eigen pad recht omdat wat je vd week beweerde bullshit is, dat je je niet klem zuipt, je was dronken en of dat door te weinig eten en teveel bier komt of gewoon veel te veel bier doet er niet toe
Was Samzz dronken?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]je lult nu je eigen pad recht omdat wat je vd week beweerde bullshit is, dat je je niet klem zuipt, je was dronken en of dat door te weinig eten en teveel bier komt of gewoon veel te veel bier doet er niet toe
Effe lurkenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad.... dat BBQ meet topic staat helemaal vol metposts.....
wat boeide jou het vd week zoveel over mensen die weleens drugs gebruiken en roepen dat je nooit donken bent?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lul niks rechtIk ben de eerste die toegeeft dat 't dom was.
Waarom boeit het jou zoveel?.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Vrijwel allemaal, van 16 tot 21 of 22. Neem je even brood voor me mee?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
is er bij ons een supermarkt open op zondag?
Jij weet te veel van zulke dingen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Je kan ook gewoon op maandag naar het UWV gaan. Dan zie je dezelfde mensen
Dan moet je er om 15.59 zijn en in de rij liggen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal, van 16 tot 21 of 22. Neem je even brood voor me mee?
Ik was er niet.quote:
Ja, want dat is nog erger dan Lelystadquote:Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben jaloers, zelfs in Purmerend zijn de winkels open
True.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je er om 15.59 zijn en in de rij liggen.
Anders is het op.
Ja? Een goed gesprek met de toiletpot gehad?quote:
Ik heb niks tegen recreatief drugsgebruikquote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat boeide jou het vd week zoveel over mensen die weleens drugs gebruiken en roepen dat je nooit donken bent?
drugs op n feestje of moeten kotsen vd drank, ik weet niet wat triester is
Doel je op de discussie met E_M?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat boeide jou het vd week zoveel over mensen die weleens drugs gebruiken en roepen dat je nooit donken bent?
drugs op n feestje of moeten kotsen vd drank, ik weet niet wat triester is
Ja, zo ging het preciesquote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? Een goed gesprek met de toiletpot gehad?![]()
Terwijl 1 deur verderop die twee probeerde te neuken?
Lukte het niet omdat jij van die smerige geluiden aan het maken was in het hok naast ze?
Daar zou ik ook niet geil van worden.
quote:Jezus mijn moeder vraagt of het leuk was, waar we dan eigenlijk over praten, of er veel nerds zijn, of ze ook op de Erasmus studeren, waar iedereen vandaan komt
Nieuwschierig ditdat
als je van meets met pubers houdtquote:Mijn moeder begon ook al...
Ach, er waren toch ook kinderen aanwezig?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
als je van meets met pubers houdt
Ach ik vind het gewoon grappig dat je n paar dagen geleden roept: mijn vrienden en ik drinken nooit teveel en vervolgens kotsend op n meet eindigtquote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen recreatief drugsgebruik. Wat jij vindt boeit me verder geen zier.
Ik heb een fout gemaakt, so sue me.
Heb je ergens een probleem mee of zo?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
als je van meets met pubers houdt
Die Monopoly is toch 14?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, er waren toch ook kinderen aanwezig?
De ene kotst en de ander flasht dr tieten voor FOK! tv als ze dronken is.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach ik vind het gewoon grappig dat je n paar dagen geleden roept: mijn vrienden en ik drinken nooit teveel en vervolgens kotsend op n meet eindigt
Ja. Maar niet door 't vele drinken, het viel slecht.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach ik vind het gewoon grappig dat je n paar dagen geleden roept: mijn vrienden en ik drinken nooit teveel en vervolgens kotsend op n meet eindigt
Ik weet niet eens wat FOK! tv is.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
De ene kotst en de ander flasht dr tieten voor FOK! tv als ze dronken is.
Ik weet niet wat erger is.
ik roep ook niet dat ik nooit teveel drinkquote:Op zondag 10 juli 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie doet dat laatste?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 10 juli 2011 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Me neither, kan nooit dolletjes geweest zijn
het was geen flashen, van shirt verwisselen voor foktv voor n fokshirt toen ik 18 was en ja toen was er wat te zien, boeiendquote:
Vanwege omstandigheden, ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.... maar Huppel had haar kind mee
Oh, dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was geen flashen, van shirt verwisselen voor foktv voor n fokshirt toen ik 18 was en ja toen was er wat te zien, boeiend
Ach, hij is 12, zat Fokkers met het mentale niveau van 12 dus ik denk dat hij niet eens opviel, wel?quote:
Truequote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, hij is 12, zat Fokkers met het mentale niveau van 12 dus ik denk dat hij niet eens opviel, wel?
Hij was waarschijnlijk de grootste player daarquote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, hij is 12, zat Fokkers met het mentale niveau van 12 dus ik denk dat hij niet eens opviel, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |