quote:
Sexyquote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En mn broek zakt nu al af, dat wordt straks een bouwvakkertje
klinkt al tijd voor die massagequote:Op zondag 10 juli 2011 11:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat is het probleem niet, heb gewoon een zwakke rug en in combinatie met spanning gaat het sowieso altijd fout met mn schouders, ga ik rare houding aannemen en krijg ik last van mn onderrug
goed bezigquote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En mn broek zakt nu al af, dat wordt straks een bouwvakkertje
stapmeisje!quote:
zo'n behaarde witte reetquote:
mja, varken africhten lukt nog niet echtquote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt al tijd voor die massage
[..]
goed bezig
[..]
stapmeisje!
quote:
Hm, weinig helaas..quote:
heb je lekker geborreld?quote:
heb nog wel een houten hamer liggen.. maar die raakt net zo verloren in de post als je vodkaquote:
Ja stomme postbode hierquote:Op zondag 10 juli 2011 12:01 schreef clevy het volgende:
[..]
heb nog wel een houten hamer liggen.. maar die raakt net zo verloren in de post als je vodka
Zo'n pluche?quote:
Ja was gezellig en laatquote:
heel goed ondeugend dingquote:
Niks ondeugend, heb me heel netjes gedragen en dat werd ook gewaardeerdquote:
Zulk saai gezelschap dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Niks ondeugend, heb me heel netjes gedragen en dat werd ook gewaardeerd
Hehe, dat probeerde ik ook..quote:Op zondag 10 juli 2011 12:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hey you, alles overleefd?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
Ruzie met twee bakvisjes die zitten te schreeuwen in de stilte coupe.
Many casualties?quote:
ok dan, wat jij wil.. lief dingquote:Op zondag 10 juli 2011 12:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ja! Nu lekker in de trein met een bakje yoghurtquote:
past bij je rode neusquote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Nu lekker in de trein met een bakje yoghurt.
En een blauwe kont dankzij Eze.
Ah zo erg dus.quote:
Die is niet rood meer en naar z'n normale formaat geslonkenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Eigenmijsje het volgende:
Kerel die al 3 jaar een vriendin heeft probeerde me te versierenAan dat soort dingen ga ik niet meewerken tenzij hij echt woest aantrekkelijk zou zijn
ow.. ben je op zoek naar een ander?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Eigenmijsje het volgende:
Kerel die al 3 jaar een vriendin heeft probeerde me te versierenAan dat soort dingen ga ik niet meewerken tenzij hij echt woest aantrekkelijk zou zijn
Ja het is de pup van mijn ex (en dus van kleine man), dus het beestje zal wel vaker hier zijn.quote:
Oh wat heeft royco nu weer uitgespookt?quote:
Wat voor merk is het?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is de pup van mijn ex (en dus van kleine man), dus het beestje zal wel vaker hier zijn.
quote:
Dan zou het gewoon nieuws zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Roddels zijn der om in het openbaar te gooien.
Oh wat was het nou... een kruising tussen een stafford en een engelse bulldog? Zoiets iig.quote:
Hij was het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat heeft royco nu weer uitgespookt?
+1quote:Op zondag 10 juli 2011 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Roddels zijn der om in het openbaar te gooien.
Quelle surprise..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |