nog maar net spazzo.. paar minuten nogquote:
quote:
nee, dat is het probleem niet, heb gewoon een zwakke rug en in combinatie met spanning gaat het sowieso altijd fout met mn schouders, ga ik rare houding aannemen en krijg ik last van mn onderrugquote:Op zondag 10 juli 2011 11:42 schreef clevy het volgende:
[..]
ellende zoekt ellende.. ownee.. die spreuk was met soorten
[..]
geen wonder dat je last hebt van je rug dan
quote:
Sexyquote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En mn broek zakt nu al af, dat wordt straks een bouwvakkertje
klinkt al tijd voor die massagequote:Op zondag 10 juli 2011 11:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat is het probleem niet, heb gewoon een zwakke rug en in combinatie met spanning gaat het sowieso altijd fout met mn schouders, ga ik rare houding aannemen en krijg ik last van mn onderrug
goed bezigquote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En mn broek zakt nu al af, dat wordt straks een bouwvakkertje
stapmeisje!quote:
zo'n behaarde witte reetquote:
mja, varken africhten lukt nog niet echtquote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt al tijd voor die massage
[..]
goed bezig
[..]
stapmeisje!
quote:
Hm, weinig helaas..quote:
heb je lekker geborreld?quote:
heb nog wel een houten hamer liggen.. maar die raakt net zo verloren in de post als je vodkaquote:
Ja stomme postbode hierquote:Op zondag 10 juli 2011 12:01 schreef clevy het volgende:
[..]
heb nog wel een houten hamer liggen.. maar die raakt net zo verloren in de post als je vodka
Zo'n pluche?quote:
Ja was gezellig en laatquote:
heel goed ondeugend dingquote:
Niks ondeugend, heb me heel netjes gedragen en dat werd ook gewaardeerdquote:
Zulk saai gezelschap dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:16 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Niks ondeugend, heb me heel netjes gedragen en dat werd ook gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |